Valvoja: Roope

MuzaMaza kirjoitti:Tätä Muistojeni laulua en ole koskaan oppinut fanittamaan. Se on varmaankin unohdetuin kappale minun Suomi-listallani. Huonoin se ei ole, mutta jotenkin se vaan on niin PLIISU!![]()
JuhaUK kirjoitti:Kaikki kappaleet kuulostavat kovasti samanlaisilta kuin levyversiot

lharju kirjoitti:Ruotsi 0p
ja ihan oikein Ruotsille. Mitäs lähettivät sen lällyn biisin

Okei, ehkei En gång i Stockholm ole Ruotsin parhaita 60-luvulla, mutta ei kyllä huonoimpiakaan. (Oliko Ruotsilla muka huonoja 60-luvulla?). Ööööööööö, ei... - muistaakseni. Se on HYVÄ BIISI, sitä vaan pitää oppia ymmärtämään. Ja nyt en tosiaankaan puhu iästä, vaan siitä, että se on vähän väärinymmärretty kappale. (Piti oikein miettiä, että onko joku 60-luvun Ruotsi-viisu, josta mä en pidä? Ei, ei ole. Annorsstädes valskin on omalla tavallaan ihan kiehtova sävelmä).

AntSa kirjoitti:10p SUOMELLE; Ihana drama queen. :lol:

)
)

[/size]

Timoteus kirjoitti:12 pistettä: TANSKA, Grethe & Jørgen Ingmann - Dansevise (5 pist.)
[size=10px]Perusteluja ei tarvittane.[/size]

r0b kirjoitti:En tiedä tuleeko tämä nyt oikeaan aiheeseen, mutta.
Jos joku tietää paikan, tms, mistä saisin Monica Zetterlundin En gång i Stockholmin, niin voisiko kertoa? En löydä sitä mistään, kiitos!

Jónsì kirjoitti:Timoteus kirjoitti:12 pistettä: TANSKA, Grethe & Jørgen Ingmann - Dansevise (5 pist.)
[size=10px]Perusteluja ei tarvittane.[/size]
Minä haluan perustelut kuinka joku voi antaa edes pisteitä tuolle viisulle.

Täältä pesee:

barbarossa kirjoitti:8p. Ruotsi: Monica Zetterlund - En gang i Stockholm
Yleensä aliarvostettu, onneksi ei täällä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa