Happy kirjoitti:Anna olisi ollut tuon esittäessään parikymppinen
Parikymppistä Annaa täällä ja täällä

Valvoja: Roope
Happy kirjoitti:Anna olisi ollut tuon esittäessään parikymppinen

Happy kirjoitti:Olin todella pitkään siinä tiedossa että Anna olisi ollut tuon esittäessään parikymppinen, kunnes luin kommenttisi ja päätin katsoa hieman wikipedista tietoja ja että Anna täyttääkin kohta 54 :O
ja Annanko ääni, mukamas vanhuudesta? PYH. Lauluääni on seksikäs ja aivan mahtava hänellä.
Se joka kappaleesta ei pidä, niin ei ole viisuja seurannutkaan! Tämä on juuri se euroviisumainen!!!
Anna<3

Samiasd kirjoitti:Happy kirjoitti:Olin todella pitkään siinä tiedossa että Anna olisi ollut tuon esittäessään parikymppinen, kunnes luin kommenttisi ja päätin katsoa hieman wikipedista tietoja ja että Anna täyttääkin kohta 54 :O
ja Annanko ääni, mukamas vanhuudesta? PYH. Lauluääni on seksikäs ja aivan mahtava hänellä.
Se joka kappaleesta ei pidä, niin ei ole viisuja seurannutkaan! Tämä on juuri se euroviisumainen!!!
Anna<3
Miten euroviisumaisuus liittyy mitenkään siihen kuinka hyvä kappale on?

Samiasd kirjoitti:No jaa, ei minulla ainakaan.![]()
Eli siis, kaikki muut kuin euroviisukappalet on pascaa ja kaikki euroviisumaiset kappaleet on parasta ikinä?
Selvä.

-puntarini:

1\2
+
-
1\2

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa