Valvoja: Timoteus

Eipä voisi vähempää kiinnostaa.
Ehkä sitten se ihmeen veikkaus kun biisit on kuultu. Voishan tässä läpällä jotain väliltä 1-32 tunkea tuohon topiciin. 

TomppaJr kirjoitti:Hirvee hulabaloo jostain Melodeista.Eipä voisi vähempää kiinnostaa.
Ehkä sitten se ihmeen veikkaus kun biisit on kuultu. Voishan tässä läpällä jotain väliltä 1-32 tunkea tuohon topiciin.
Luulisi, että jos jossain niin täällä saa ihan rauhassa hössöttää ja veikata melodien jatkoonmenijöitä.
Ja jos ei itseään kiinnosta, niin onko sekin pakko sanoa ääneen ja pilata toisten ilo?! 

Ja tämä Melodifestivalen-"viha" juontaa niin pitkälle juurensa kun vuoteen 2010 ja aika huonotasoiseen finaaliin. 
En koskaan kirjoittaisi mitään jos jäisin pitkään tursistelemaan sanojani. 

Mutta toisaalta kyse on kyllä euroviisumittakaavassa varmasti hienoimmista, kovatasoisimmista ja mahtipontisimmista karsinnoista vuosittain. Jos Ruotsin kokoisessa maassa lähetetään kisaan lähes 4000 biisiä, niin ei se taso voi kovin alas koskaan laskea. Että siinä mielessä hössötys on mielestäni erittäin asiaankuuluvaa. Ruotsin karsinnoista jää elämään myös usein biisejä - paitsi siis viisuhörhöjen päihin, niin osa myös Suomen ja jopa muidenkin maiden hittilistoille. Lisäksi MF on harvoja kansainvälisiä viisukarsintoja, joita Suomesta käsin voi seurata melko helposti. Tosin myös mm. Viron, Saksan ja Venäjän karsintojen seuraaminenkin taitaa olla nykyisin helpohkoa ympäri maata. MF-hössötyksen jätän muille, mutta MF on ehdottomasti karsintakauden kirkkain kruunu. 

Kieltämättä esim. yhteispohjoismaisen Viisuvikingloton tekeminen olis joskus aika mielenkiintoinen idea. 

TomppaJr kirjoitti:Hirvee hulabaloo jostain Melodeista.Eipä voisi vähempää kiinnostaa.
Ehkä sitten se ihmeen veikkaus kun biisit on kuultu.

Tykkään näistä leikeistä, nyt vain satuin sanomaan ettei Melodie kiehdo minua kovin paljoa. 

Toni kirjoitti:Kieltämättä esim. yhteispohjoismaisen Viisuvikingloton tekeminen olis joskus aika mielenkiintoinen idea.

Vanhuus ei selvästikään tule yksin! Toisaalta, aina on veikkaukset menneet muutenkin päin prinkkalaa, mutta olisi ollut silti ihan mielenkiintoista osallistua. Noh, ei voi mitään! 

"Jatkoon" semipuntarini ykkönen, kakkonen ja vitonen. Hitto mä yllätän kaikki tässä skabassa. 

Tämä on The Hat.

En kyllä muista, että olisin mitään toistakaan veikannu..
Ykkönen ja kolmonen minun puntarillani "jatkoon". 

.Eric Saade - Popular
Sanna Nielsen - I'm in love
Love Generation - Dance alone
Linda Bengtzing - E det fel på mej?
Shirley's Angels - I thought it was forever
Danny - In the club
Lasse Stefanz - En blick och nånting händer
Brolle - 7 days and 7 nights
Elisabeth Andreassen - Vaken i en dröm
Dilba - Try again
, että finaalipaikkansa irtoaa mikrofoniin ojennuksellaan ... tai siis mikäli sikäli biisi ei ole ihan kuraa tai tylsyyden täydentymää (kuten Bettanilla oli).
.

Taitavat siis sijoittua melko kärkeen

Nelonen vielä, siitä siis jatkoon Julia Alvgard - Better or worse ja Linda Pritchard - Alive.
Toivotaan että andra ollos mulle suosiollisemppoo.

kwak kirjoitti:Ate 6 / 1
Harmi, että mulla ei ole mahdollisuutta saada ketään andrasta oikein 

Paluu Viisupelit ja -veikkaukset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 1 vierailijaa