Ja ennenkuin joku kysyy, miksi Douze point -finaaliveikkaus on myös jo auki, niin tämä siksi että jos joku tuntee tarvetta arvata niitäkin eikä ehdi viisuviikolla sitä tekemään.

Valvoja: Timoteus

Lopulta pitkään sitä vetvattuani päädyin sijoittamaan Kyproksen viimeisenä finaaliin mutta rannalle jää ihan kiva Itävalta ja etenkin upea Slovenia. Lisäksi sydän verellä laitoin uskomattoman ihanan Belgian toiseksi viimeiseksi... 

Haukkanen kirjoitti:Näinkö oikein, mutta puuttuuko tuosta Douze Points - finaaliveikkauksen listasta kohta "12 pistettä Venäjältä saa"?
Nyt on korjattu. 

Menipä hyvin. 

Tyytyväinen tulokseen.
Saa nähdä, meneekö tämän kakkossemin kanssa yhtä hyvin.

Omasta mielestäni jo aika hyvin, oma kaikkien aikojen ennätykseni. Edellinen on 8 oikein, mihin olen pystynyt kahdesti. Vuonna 2008 ensimmäisestä ja 2009 ensimmäisestä semifinaalista. 2008 tein veikkaukseni vain omaksi huvikseni, mutta 2009 veikkaukseni taitaa olla julkistettu täälläkin jossakin.

Ei ne nyt kaikki mitään slovareita voi olla! Häröbiisit Irlanti ja Moldova syövät toistensa ääniä niin että niistäkin mahtuu mukaan vain toinen, en vielä tiedä kumpi.

TomppaJr kirjoitti:En vain osaa.
Mitä nyt sun rivejä katselin, niin olit sijoittanut esim. San Marinon jatkoon vaikka selvää oli ettei se mene jatkoon eli selkeästi olet veikannut mitä haluat menevän jatkoon, et sitä mitä realiteetit sanoo. Itse sijoitin Belgian toisen semin tokaviimeiseksi sydäntä raastaen vaikka itse pidin biisistä paljon. 

Hurrican kirjoitti:TomppaJr kirjoitti:En vain osaa.
Kannattaa muistaa että nämä ovat veikkauksia.Mitä nyt sun rivejä katselin, niin olit sijoittanut esim. San Marinon jatkoon vaikka selvää oli ettei se mene jatkoon eli selkeästi olet veikannut mitä haluat menevän jatkoon, et sitä mitä realiteetit sanoo. Itse sijoitin Belgian toisen semin tokaviimeiseksi sydäntä raastaen vaikka itse pidin biisistä paljon.

Hienoja löytöjä olivat Peten Puolan täydet Liettualle, TomppaJR:n Venäjän täydet Suomelle, Serduchkan Maltan täydet Kroatialle ja Timoteuksen Liettuan täydet Georgialle.

MrMemory kirjoitti:2 jee euroviisut 11
5 jee euroviisut 17
Nyt olen kylä tyytyväinen menestykseeni.
Taitaa tuo 2. semifinaalin veikkaus olla kaikkien aikojen ensimmäinen kuppilan veikkauskilpailuni, jossa sijoitun mitallisijoille.

Paluu Viisupelit ja -veikkaukset
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google Adsense [Bot] ja 1 vierailijaa