EVVK - Epävirallinen Viisukilpailu - (Hazard)

Viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut.

Valvoja: Timoteus

EVVK - Epävirallinen Viisukilpailu - (Hazard)

ViestiKirjoittaja Hazard » 22 Elo 2011, 12:16

Tuli tässä mieleen, että ajattelin järjestää tälläisen epävirallisen viisukilpailun. Minä päätin järjestää tämän, joten toimin myös itse tuomarina. Eli nämä kaikki kappaleet jotka arvostelen, ovat minun mielipiteitäni.

- Säännöt -

- Jos haluat osallistua, valitset 2 kappaletta viisuhistoriasta. Eli ihan mitkä vain kaksi, vaikka tämän vuoden kappaleista tai vaikka ihan viisukilpailun alusta [1956]. Voit valita siis tältä väliltä; 1956-2011. Voit myös laittaa KARSINTAKAPPALEITA! Laitat vain ne tänne ketjun perään normaalisti. Ja niiden pitää olla paremmuusjärjestyksessä, eli 1. ja 2.

Esimerkki:
1. 2011 Belgia
2. 2001 Tanska

- Otan vähintään 10 osallistujaa mukaan, eli vähintään 20 kappaletta.

- TÄRKEÄÄ! Sinun tulee selata muiden kappalevalintoja, ettet laita samaa kappaletta, joka jollakin toisella on. Jos olet laittanut saman, mikä toisella on (Hänen jälkeensä kuitenkin) sinun tulee vaihtaa omaa kappalettasi ennen ensimmäisen kierroksen loppua.

- Kun on saatu tarpeeksi kappaleita kokoon, eli vaikka 20, alan arvostelemaan niitä. Katson jokaisen kappaleen läpi, ja laitan arvosanaksi 0,0 (alhaisin) ja 5,0 (korkein) väliltä.

- Sitten, laitan tänne kaikkien 20 kappaleen arvostelut järjestyksessä 1-20. 10 Kappaletta pääsee jatkoon. Jos yksi niistä on sinun, sinun täytyy laittaa tänne uusi kappale (1956-2011). Et voi käyttää samoja, mitä käytettiin ensimmäisellä kierroksella. Jos kuitenkin molemmat kappaleesi ovat 10. parhaan joukossa, voit laittaa KAKSI uutta kappaletta ketjun perään toiselle kierrokselle. Eli jos on vain yksi top 10, niin laitat yhden ja jos on kaksi, niin voit laittaa silloin kaksi uutta kappaletta seuraavalle kierrokselle.

- SAMOJA kappaleita ei voi käyttää! Joten selatkaa topiccia!

- Sitten valitsen niistä kymmenestä kappaleesta 5, jotka etenevät finaaliin. Jos taas kaksi sinun kappalettasi pääsi, voit laittaa kaksi uutta. Mutta jos vain yksi pääsi, laitat vain yhden. Sitten valitsen niistä viidestä 3, jotka etenevät SUPERFINAALIIN!

- Superfinaalissa valitaan normaalisti 1 tai 2 (Jos yksi kappale pääsi jatkoon, laitat yhden. Jos 2, niin laitat 2.).

- Sitten kruunataan EVVK'n voittaja!

Jos sinulla esiintyy kysyttävää tai et ymmärrä jotakin, ota toki yhteyttä Hazard -nimimerkkiin. Ethän laita tänne kysymyksiä tai turhia kommentteja, säilytetään palsta puhtaana kilpailijoille!

HUOMAA! Joka kierroksella on oma "Deadline". Eli odotan sen verran uusien kappaleiden laittamista. Se on yleensä muutamia päiviä.

Kaikki puntarini ovat suljettu kilpailun ajaksi

Good luck!
Listen, that speaks to the horizon
Listen, how far it carries
Listen, to that wind say
Listen.. for now
Hazard
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

Re: EVVK - Epävirallinen Viisukilpailu - (Hazard)

ViestiKirjoittaja i wanna be a toy » 22 Elo 2011, 12:32

EVVK :hihi:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Dana123 » 22 Elo 2011, 13:36

Ruotsi 2008 Israel 2011
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja

ViestiKirjoittaja Timoteus » 22 Elo 2011, 14:51

Hazard kirjoitti:Tuli tässä mieleen, että ajattelin järjestää tälläisen epävirallisen viisukilpailun. Minä päätin järjestää tämän, joten toimin myös itse tuomarina. Eli nämä kaikki kappaleet jotka arvostelen, ovat minun mielipiteitäni.

Jospa nyt ei kuitenkaan. Tämäntyyppinen "yrittäkää miellyttää minun makuani" -kilpailu voi sopia vaikka oman blogin tai kotisivun täytteeksi, jos konsepti jostakusta on kiinnostava. Avoimelle keskustelufoorumille ajatus soveltuu heikommin. Lisäksi ketjulla on ennakkotapausluonne: jos tämä ketju hyväksyttäisiin, ketjun poikimat kopio kappa versiot pitäisi myös hyväksyä.

Lukkoon män. :sorivaan:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.
Timoteus
Viinuri
Viinuri

Paluu Viisupelit ja -veikkaukset