Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

It's just a game - viisuaiheiset pudotuspelit ja veikkauskilpailut
Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Rousku kirjoitti: :kups: En tuota Espanjaa jumboksi muistanut edes, vaikka tiesin asian toki kyllä.
Tuo ja Turkki 1983, mikä taideteos :draamaa:

Tuossa äänestyksessä kyllä omatkin ääneni painottuisivat sinne 70- ja 80-luvuille, silloin oli jumboissakin tyyliä :heh:

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali (dl 31.12.2016)

Viesti Kirjoittaja Mikel »

Timoteus kirjoitti:Nyt taulukossa on sitten kaksi Tomppaakin. :sekava: Oikea Tomppa oli ylläolevan viestin perusteella helposti tunnistettavissa. Pseudo-Tompan kärkikolmikon muodostavat Tamara, Lea ja Mikael (2013). Tietääkö joku antaneensa sellaiset äänet?
Pseudo-Tomppa olen minä! Tai siis äänet ovat meikäläisen, siitä en tiedä, miksi Scorewiz on välttämättä halunnut vaihtaa nimeni Tompaksi, vaikka oman nimimerkkini sinne kyllä täyttelin. :heh:
But may the slightest light start a fire

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin ja ennen kaikkea nuo omissa karsinnoissamme viimeisiksi sijoittuneet.. tuleeko Seija Simolan esittämä Yötön Yö kampeamaan mm. Marionin Kesänlaulun tahi Tarja Ylitalon maalaileman Taivaanrannan .. oh, tuskin jaksan oikein kunnolla odottaakaan... entä miten kävisi Tapani Kansan Paista Päivä ... :-*
Viimeksi muokannut romualdo, 02 Tammi 2017, 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

Viesti Kirjoittaja Albin »

Piti mielenkiinnosta laskea myös omat pisteet vuosikymmenittäin. Vähän yllätyin tuloksesta kun 70-80 luvut olen luullut olevan mun suosikkivuosia :eeek:

1960: 6
1970: 8
1980: 0
1990: 4
2000: 12
2010: 28

2010 vuosikymmen selittyy Mikael Saarella ja Opera Skaalalla. 3 x vääryys = 28 pistettä :ylppis:

1970 luku onkin sitten erikoinen ja nyt sen vasta hokasin. Molemmat äänestämäni kappaleet oli vuodelta 1977 (Lapponia voitti) eikä tässä vielä kaikki. Jos tuo huonoiten (1-3) sijoittunut karsintakappale äänestys joskus vielä tulee niin taas vuodelta 1977 Markku Blomqvist liehuvineen liekinvarsineen on minulla vahvoilla. Wau, mikä euroviisuvuosi tuo -77 :kups:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

Viesti Kirjoittaja romualdo »

romualdo kirjoitti:niin ja ennen kaikkea nuo omissa karsinnoissamme viimeisiksi sijoittuneet.. tuleeko Seija Simolan esittämä Yötön Yö kampeamaan mm. Marionin Kesänlaulun tahi Tarja Ylitalon maalaileman Taivaanrantaa.. oh, tuskin jaksan oikein kunnolla odottaakaan... entä miten kävisi Tapani Kansan Paista Päivä ... :-*
siis melkoista titanien kohtaamista, päihittääkö hippityyliä edustanut Anki Linqvist herkkyydellään Marjatta Leppäsen esittämän kaikkien emansipaatiolaulujen isoäidin... (-68/-75)

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sziget kirjoitti:Äänestyksen nimi jo kertoo, miksi Pistevelho-vaiheesta tuli niin lattea. Vuosille 2010-2016 olisi voinut olla oma kilpailusarja niitä varten, joita vanhempi ei kiinnosta. Toisessa sarjassa olisivat kilpailleet esihistorialliset vuosien 1961-2009 kappaleet. Kun kaikenikäiset viisut ovat samassa Pistevelhossa, uudet voittavat.
Juurikin näin. Tai pitäisi olla jonkinlainen kappaleen ikään käänteisesti suhtautuva pistekerroin. Tällöin luultavasti Olen mikä olen olisi voittanut.
sziget kirjoitti:Jos kaikkien aikojen äänestyksiä vielä tulee, eniten kiinnostaisi sellainen, jossa valittaisiin Euroviisujen parhaat jumbot. Siinäkin pari pohjoismaata ehkä dominoisi, mutta ehdokkaiden viihdearvo olisi korkea. :p
Joo! :uujee: Joko saa äänestää Vis mig hvem du eriä? Sen kisan kuuluisi tosin varmaan mennä Seninle bir dakikalle :miettii:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kaukana oot ja lähellä aivan -finaali

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

UFOPOLI kirjoitti:
sziget kirjoitti:Jos kaikkien aikojen äänestyksiä vielä tulee, eniten kiinnostaisi sellainen, jossa valittaisiin Euroviisujen parhaat jumbot. Siinäkin pari pohjoismaata ehkä dominoisi, mutta ehdokkaiden viihdearvo olisi korkea. :p
Joo! :uujee: Joko saa äänestää Vis mig hvem du eriä? Sen kisan kuuluisi tosin varmaan mennä Seninle bir dakikalle :miettii:
Eikä ku Rykka forever! :violette: :rofl: Jüri saisi oikeuden voittaa sen. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vastaa Viestiin