Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Vuoden 2003 ja sitä vanhempien viisujen sanoituskilpailut
Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Seuraavaksi olisi käännösvuorossa iki-ihana Malta 00, eli Desire-viisu! Upea nainen, upea biisi ja upea esitys. Tarkoitus olisi siis tehdä sujuvat suomenkieliset sanat tähän Claudette Pacen esittämään lauluun! Sanat löytyvät täältä http://www.diggiloo.net/?2000mt

Käännösaikaa on runsaasti eli ensi viikon sunnuntaihin saakka! 14.03.04 laitan kaikki saapuneet käännökset esille ja alkaa kisan toinen vaihe, eli äänestys.

Kaikki mukaan tätä pirteää ja tunteikasta viisua kääntämään, saadaan upea kisa aikaiseksi jos tulee paljon käännöksiä! Käännökset saapi lähettää minulle yksityisviesteitse tai sähköpostitse ja paluuviestinä saat varmistuksen käännöksen perille menosta! Kisa alkakoon kaikki joukolla mukaan!

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Viikkohan alkaa varsin lupaavasti jo kaksi käännöstä tullut minulle. Mahdetaanko yltää huikeaan 5 käännökseen :wink: siis eka enkeli ja erityisesti toka TONKELI ovat jo käännöksensä lähettäneet minulle! :roll:

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja male »

En ole oikein koskaan pitänyt tästä Maltan viisusta. Siinä mainittiin toi desire jossain muodossa noin 20 kertaa ja kerran maltan kielellä (oliks se maltan kieltä kun tietokoneeni ei sellaista tunne, onko sellaista edes olemassa?). Kyllä toi Islannin Tell Me oli paljon parempi. Olen laulanut sitä monta päivää ja se on niin hyvä!
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Heh...nimikin on Desire :) Juu...viisujen idea onkin että biisi jää junnaamaan päähän. Mutta tosiaan. KOLME käännöstä vastaanotettu. Kaikki mukaan!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Enpä taida taaskaan ehtiä... sniif :cry: ... kääntää!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Osallistu Malta 00 käännöskisaan!

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Täälläkin...vajaa kaksi tuntia aikaa kääntää tämä Maltan iki-ihana viisu!

Lukittu