1. Nimi
Jesse
2. Ikä
22 (vuosimallia -85)
3. Kuinka kauan olet ollut viisufani?
Fanitus on kunnolla alkanut vuonna 2000, jolloin ensimmäisen kerran katsoin viisut kokonaan. Sitä ennen 1998 fanitin hirmusesti Nylon Beatia ja olisin halunnut heidän edustamaan. Itse viisut katsoin sinä vuonna vaan puolella silmällä. 1999 meni ihan ohi, mutta tosiaan 2000 sitten olin koukussa!
4. Mikä on paras asia viisuissa?
Tutustuu uusiin artisteihin ja saa vähän väliä uusia kipaleita kuultavaksi. Sekä tietenkin itse viisujen jännitys.
5. Minkä asian muuttaisit viisuissa, jos voisit?
Ei nyt tuu kyllä mitään mieleen..Tai no, joka vuosi sais mun lempparit voittaa
6. Lempiviisuvuotesi/-vuosikymmenesi
2000-luku on lempivuosikymmen. Lempiviisuvuosi on joko 1998 tai sitten 2007
7. Lempiviisumaasi
En osaa valita. Joka maalla on sekä hyviä että todella huonoja..
8. Kaikkien aikojen paras euroviisu
Tää on kans paha. Save your kisses for me oli yhdessä vaiheessa mun lemppari. Mutta enpä vastaa tällä kertaa mitään.
9. Kaikkien aikojen paras suomalainen euroviisu
Katson sineen taivaan/Leave me alone
10. Kaikkien aikojen paras lempiviisumaasi viisu
No jo on taas kysymys..
11. Seuraatko myös viisukarsintoja, jos, niin minkä maiden?
Ruotsin on tullut seurattua monesti. Viro silloin tällöin ja sitten miten nyt sattuu muitakin maita. Biisejä latailen kyllä koneelle ja poimin suosikit lähes joka maalta.
12. Mikä on suosikkikarsintakappaleesi (eli kappale, joka ei ole päässyt viisuedustusmatkalle)?
Umm ma ma!!
13. Lempiviisuartistisi
Kate Ryan
14. Onko sinulla jotain
viisujen seuraamiseen liittyviä rituaaleja tai tapoja, mitä?
Eip. Paitsi, että yksin en viisuja katso!
15. Hienoin euroviisumuistosi
Ateenan matka kaikkinensa! Olis ollut hienoin euroviisumuisto ilman Lordin voittoakin.
16. Mitä kaikkea euroviisuharrastukseesi kuuluu? (viisutapaamisia, levyjen keräilyä, videoiden katselua uudestaan ja uudestaan tms.)
Levyjä hankin jos artisti miellyttää. Mitenkään ihan hulluna en artistien albumeja/sinkkuja keräile. Tapaamisissa tulee ravattua aina kun vaan pääsee/jaksaa
17. Haluatko vielä paljastaa jotain muuta viisuharrastukseesi liittyen?

Mutta myös 2006 & 2007 ovat hyviä.