Kamalin viisumuistosi

Vapaata viisukeskustelua
Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Robby »

Yhtä on vaikea valita...niitä on niin monta...olin ihan maassa kun CatCat ja Laura floppas niin täysin...

Voittajista eniten on järkyttänyt Jugoslavia 89, Irlanti 94, VIRO JA LATVIA! Viron ja Latvian voittojen jälkeen meinasin ihan oikeesti haljeta kiukusta!

Muita harmittelemaan pistäneitä vääryyksiä oli Luxembourg90 ja Alankomaat 90. Musta ne oli niin varmoja menestyjiä... Tässä nyt osa näistä kiukuttelun aiheista...

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Kamalimpia viisumuistojani:
- Jasmine pääsi edustamaan Suomea ja "edusti" niin, että häpesin kovasti. :evil:
- Nina Åström valittiin, Nightwish olisi ollut parempi :cry:
- Italian "Il treni di Tozeur" ei voittanutkaan, vaikka on mielestäni kaikkien aikojen viisu :cry:
- Yleensä Suomen huono menestys, ei meidän kappaleet aina nyt niin huonoja ole olleet :shock:
Belgrad 2008!!

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5350
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

pertti kirjoitti:Ei minulla ole enää minkäänlaista muistikuvaa minkälaisia Romanian tai Slovakian viisut olivat 1994, vaan enemminkin ihmettelin itä-Euroopan laajaa läsnäoloa ja sitä että "perinteiset" viisumaat joutuvat pitämään niiden takia taukoa. Se oli silloin uusi asia ja hämmästytti. Nyttemmin olen jo hyväksynyt I-Euroopan läsnäolon. Romania ja Slovakia olivat vain esimerkkejä ei muuta.
Voi voi Pertti, kylläpä nyt tappolistalleni jouduit :lol:

Ns. Itä-Euroopan maat olivat mahtavan tervetullut lisä viisuperheeseen! :D Mitalikolmikkonani 1994 ovat Slovakia, Viro ja Bosnia-H (okei, viimeksi mainittu ei ollut samalla tavalla "uusi" kuin nuo 2 edellistä, mutta itäisempi kuitenkin), myös Unkarin, Venäjän ja Romanian viisut olivat oikein hyviä, ja jopa Liettuakin ihan mukavaa kuultavaa! Ainoastaan Puolan hyvyydestä en ollut oikein samaa mieltä...

Mutta muistan tuon vuoden juuri siitä, että tuolloin Eurooppa yhdistyi viisullisestikin! :D ...enkä mistään Riverdancen taukonumerosta...

Sääli vaan että Slovenia ja Tanska joutuivat pitämään taukoa vaikka niillä oli hyvät biisit vuonna 1993.
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5350
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Anna_M kirjoitti:Sen jälkeen pahin paikka on ollut Charlotte "lehmä" Nilsson, voi että kenkutti... Mutta onneksi asia kääntyi voitoksi jo samana yönä ravintola Zetorin pöydässä kun parin neuvoa-antavan jälkeen päätimme lähteä Tukholmaan. Kaikki kääntyy aina parhain päin sport-smiley-018:
Niin, täysin vastaavaa tapahtui kyllä 2 vuotta myöhemmin Kööpenhaminassa. Everybody oli mielestäni kaikkien aikojen toiseksi kauhein viisuvoittaja, ja olin kyllä niin kiukkuinen siitä, että miksi sellaisen maan kuin Viron täytyy voittaa näin epäviisumaisella kappaleella, kun paljon kauniimpiakin on ollut??? :x :(

Anna_M varmasti muistaa huonon tuuleni silloin... :oops:

Mutta asiassahan oli tosiaan edes se hyvä puoli, että Tallinna olisi 80 km lauttamatkan päässä kotoa. Mutta silti... olisi se Viron voitto nyt saanut tulla toisenlaisella kappaleella! :evil:
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
ak
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja ak »

Katinka kirjoitti: - Nina Åström valittiin, Nightwish olisi ollut parempi :cry:
Hyvä Katinka :!: toinen jonka kanssa olen samaa mieltä että Nightwish olis ollut parempi.
musiikkia thalian alttarilla

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Nata »

Lisään vielä lapsuudentrauman vuodelta -89; Turkin ihana Bana Bana ei voittanut vaan taisi peräti hävitä koko kilvan! Aivan niin kuin huonolla musamaulla varustetut vanhempani silloin minulle ennustivatkin.
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Päinvastoin, Nata! Sehän osoittaa selvästi, että sun vanhemmilla on sentään arvostelukyky tallella. :lol:

Edit: ak härnää selvästikin verta nenustaan... Voi, jospa kuppilassa tietäisitte kaikki hänen tempauksensa viisupiireissä... :oops: :oops: :oops: :shock: :?
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mulla onkin näköjään aika sama linja enemmistön kanssa, eli Åström, Lauran huono menestys ja Latvian voitto ärsyttivät aikanaan kovastikin. Itse asiassa tuota Latviaa jaksan yhä tuskailla katsoessani vuoden 2002 kisoja :oops: Oli se vaan niin surkea biisi, vaikka esityshän toki ratkaisi :? Lisäksi vuonna 2001 Kreikan olisi EHDOTTOMASTI kuulunut voittaa, Viron ja Tanskan kappaleet ovat niin ällöttävän tekopirteitä :x

Viime vuonna mä taas oli varautunut pahimpaan, eli en suoraan sanottuna uskonut Serbia-Montenegron mahdollisuuksiin. Nimittäin aina suosikkini ovat olleet aivan häntäpäässä (esim. Kypros 1999 ja 2000, SUURET epäoikeudenmukaisuudet! :cry: ). Siksi olikin todella iloinen yllätys, että Zeljko voitti semifinaalin ja tuli lopulta toiseksi :P Harvinaista oli myös, etten vihannut voittajaa :twisted:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30519
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

ak kirjoitti:
Katinka kirjoitti: - Nina Åström valittiin, Nightwish olisi ollut parempi :cry:
Hyvä Katinka :!: toinen jonka kanssa olen samaa mieltä että Nightwish olis ollut parempi.
On kai meitä aika monta. En tosin tiedä, tarkoititko Nightwishin olevan Åströmiä parempi (tätä mieltä on kai melkoinen enemmistö) vai Annaa parempi. Omasta mielestänihän Nightwishin kappale on edelleen paras Suomen karsinnoissa tällä vuosituhannella tarjolla olleista, ehkä paras koskaan mutta eri aikakausien kappaleiden vertaileminen on täysin mahdotonta ja toisaalta en ole kuullut suurinta osaa Suomen vanhoista karsintakappaleista.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

No jaa... 2000 olisin laittanut suoraan Sanna Kurki-Suonion Laulajan. (Olisi saanut enemmän pisteitä kuin Nina Åström! Viro ja Ruotsi olisivat heittäneet kymmenisen pistettä kai kumpikin) Nina aloitti sen hireveän tilanten, ettei oikeasti levytettyä suomenkielistä versiota ole viisustamme. Epäisänmaallista, sanon minä!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ak
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 732
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:37
Paikkakunta: Helsinki

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja ak »

Katten-Gustaf kirjoitti: ak härnää selvästikin verta nenustaan... Voi, jospa kuppilassa tietäisitte kaikki hänen tempauksensa viisupiireissä... :oops: :oops: :oops: :shock: :?
En mä mitään verta kaipaa... :(
mulla ja Katten-Gustafilla on vaan erilainen musiikkimaku

Niinpä niin.... mä olen persoonallinen tempausten tekijä 8) ehkä mä voin joitakin paljastaa... joskus.....

esim. Tukholmassa euroviisujen aikaan 2000 (Oli siitä Ruotsin voitosta se hyvä puoli pääsi Globeniin) erästä DIIVAA odoteltiin Gustaf af klintissä pelonsekaisin tuntein.... ja ikimuistettavin kun Katten-Gustafilta sain vedet päälle Sveavägen 57
musiikkia thalian alttarilla

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

ak kirjoitti: esim. Tukholmassa euroviisujen aikaan 2000 (Oli siitä Ruotsin voitosta se hyvä puoli pääsi Globeniin) erästä DIIVAA odoteltiin Gustaf af klintissä pelonsekaisin tuntein.... ja ikimuistettavin kun Katten-Gustafilta sain vedet päälle Sveavägen 57
Sen verran taitaa olla Kuva sisäpiirin juttuja nuo, että en kyllä noiden vihjeiden perusteella saanut mitään käsitystä tempauksistasi...että jotain on tempaistu jossain, juu! Vaan eipä tuo juuri haitanne :wink:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
riia
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 31 Loka 2004, 14:42

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja riia »

häpesin silmät päästäni kun kojo edusti suomea ja pave maijanen.
Vain sydämellään näkee hyvin, tärkeitä asioita ei näe silmillä.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Hei ei Kojoa saa hävetä, mä oon sentään tavannu sen!

Yhden lapsuudentrauman (onko siitä muka niin pitkä aika?) voin minäkin lisätä, ja se on Aava. Nauroin esitykselle vedet silmissä, ja kohta voin pahoin syötyäni liikaa vaahtokarkkeja. Ja nyt Aava assosinoituu oksentamiseen.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Aavahan on Suomen paras viisu!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Itselläni tulee mieleen v. -05:n Melodifestivalen, jolloin ei ihan heti mennyt jakeluun se tilanne, minkä silmät televisiosta näki: Nanne ei voittanutkaan  :eeek:. Voi sitä tyrmistyneisyyden tuskaa  :vollotus:.
Suomen karsintakappaleet ovat pääsääntöisesti olleet mun musamaun vastaisia, joten ei nyt heti tule mieleen kenen häviö olisi erityisesti harmittanut... :miettii:...  :miettii:... :miettii:...
Viimeksi muokannut Kollega, 16 Tammi 2007, 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Tässä muutamia viime vuosien tyrmistyksiä:

MF 2005: Nanne ei voittanut
MF 2006: BWO ei voittanut
Semifinaali 2005: Islannin Selma ei päässyt finaaliin
Suomen karsinnat (vuosi hukassa): Momocat ei päässyt alkueristä eteenpäin
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
AnnFredi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3332
Liittynyt: 06 Touko 2006, 00:00
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja AnnFredi »

Jónsì kirjoitti: Yhden lapsuudentrauman (onko siitä muka niin pitkä aika?) voin minäkin lisätä, ja se on Aava.
Minulla on tästä aikuisuustrauma.

Myös Pave Maijanen ja Jasmine ovat esityksillään saaneet minut tuntemaan suurta tuskaa. Kamalimmat muistot liittyvät kuitenkin pistelaskuihin - voivatko pilvilinnat romahtaa missään muussa yhteydessä yhtä nopeasti?  :draamaa:
If I was an astronaut, I’d be floating in mid-air
But I’m only human, and I’m crashing down to earth

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minulla on niin monta kamalia hetkeä Suomen karsinnoista.  :nuncha:

Suomen karsinnoista oli ilman muuta ”katastrofivuosi 1982 kun ”Mitt äppelträd” ei voittanut karsinnat. Sama oli 1988 kun Helena Miller jäi toiseksi….mutta onhan se näin että Miller saa syyttää itseensä….mielestäni kappale ”Svart och Vitt” on paaaaaaaaljon parempi suomenkielellä.
Väärät kappaleet lähettiin ”Superfinaaliin” myös vuosina 1978,1980, 1990, 1992, 1996, 1998, 2000, 2004 ja 2005 ja niin edelleen.

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Enpä ole tätäkään ketjua aikaisemmin huomannut..

Pitäähän tänne jotakin kirjotella..  Asiaa tietenkin.  :)

Minulla kaamein muisto liittyy vuoteen 2002.  :joojoo:
Katselimme perhepiirissä viisujen esikatselua ja pisteytimme kilpailukappaleita
ja kaikkien mielestä kamalin rallatus oli Latvian I wanna.

Oli lähes epäuskoisen kamalaa sitten seurata finaalilähetyksen pisteiden jakoa,
kun mikäs muukaan siellä kahmi pisteitä kuin tuo yksi hirvitys.  :shock:

Mielestäni viisut kävi voittajan suhteen niin alhaalla kuin voidaan käydä juuri tuona epäonnen vuonna 2002.  :( Ja kaiken lisäksi se yksi osa sitä kappaletta oikeasti mukailee ihan liikaa sitä Ricky Martinin She bangs -kappaletta.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Kappas vaan, munkin kamalin viisumuisto liittyy vuoteen 2002. Finaalin aamuna matkasin bussilla kotiseudulle, sillä hautasimme kyseisenä lauantaina vaarini, joka oli koko talven ja kevään taistellut syöpää vastaan. Ensimmäistä kertaa joku lähipiiristäni kuoli ja silloin hautajaisissa tämä seikka vasta kunnolla iski, oli yllättävän rankka paikka. Päivä meni siis erityisen surullisissa merkeissä, etenkin mummon suurta surua seuratessa. Illalla hautajaisten jälkeen oli sitten lähdettävä takaisin reissun päälle ja kotia kohti, koska seuraavana päivänä oli töitä tiedossa. Tarkoituksena oli ehtiä sopivasti viisulähetystä katsomaan, mutta päivän uuvuttamana olin katsonut aikatauluja väärin ja pääsin bussilla matkaan aiottua myöhemmin. Tämän vuoksi en nähnyt Lauran esiintymistä, enkä tietysti muutenkaan päässyt viisutunnelmaan niissä olosuhteissa.  Ja kun Latviakin voitti ja Maltan mitäänsanomattomuus oli toka... Muistan kuitenkin katsoneeni koko loppushow'n, sen jälkeen nukuin ehkä nelisen tuntia  ja lähdin puolikuolleena töihin. "Kannatti" kuitenkin katsoa, sillä eka asiakas kysyi miten Suomelle viisuissa kävi -  osasin sitten kertoa... 
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Minusta eräs suuri väärys oli, että Amin Mitt äppelträd ei päässyt edustamaan Suomea viisuihin. Kojo oli ihan  :eeek: en silloinkaan pitänyt siitä, vaikka yleensä olen pitänyt suomalaisista viisuista...

Lainaus jostakin Amin haastattelusta:
"Långt senare fick jag faktiskt höra av en jurymedlem att juryn, som totalt bestod av tio personer, bestämt sig på förhand att inte skicka ”Mitt äppelträd” till finalen… Nå, det må vara dem förlåtet. Jag fick ju en vacker sång som ofta önskas och som jag gärna sjunger än idag. "
Love shine a light

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Aquan väliaikanumero Kööpenhaminassa 2001. Tuhosi jostain syystä hetkeksi kisanautinnon täydellisesti.  :evil:
Raipatirai

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Viisuvoittajista eniten järkytystä on aiheuttanut Everybody.
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mun ikävin viisumuisto liittyy vuoden -06 finaaliin, vaikka se lopulta kääntyikin riemuksi!

Kävi niin että mulle selvis viikkoa ennen Grande Finalea, että istun lentokoneessa sillä hetkellä ku Ateenan Viisu-finaali menee telkassa... No ratiosta piti sitte kuunnella huonon äänelaadun kanssa, tärisi ja särisi niin että huh.. Kuulin Anna Vissin jotenkii, sitte tuli Lordin vuoro, oltii yöllä jotaa klo 11 Hesan lentokentällä oottas matkalaukkuja, yritä siinnä sitte kuunnella.. No pisteidenlaskua kuunneltii autoradiossa matkalla Kotkaan, meillä oli oikein kisastudio autossa pystyssä!  :p

No ajettiin siirtolapuutarhamökkialueen parkkialueelle just sillon ku viimeinen (Turkki) anto pisteitä, ja Lordin voitto oli selvä... Seuraavana päivänä piti juosta koko mökkialue kolme kertaa ympäri ilman paitaa, koska olin sen edellisenä yönä, kahden ekan maan annettua pisteet, luvannu: Jos Suomi voittaa, juoksen"

Mutta kyllä itku pääs (surusta) ku tajusin että en nää finaalia telkasta, seuraavana päivänä tuli onneks uusinta, ja sit DVD on puhkikulutettu. Sillon yöllä tuli itku, tosin onnesta.


Suurta järkytystä aikoinaa aiheutti myös Lauran huono sijotus, sekä Everybodyn voitto...  :raaps:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Ensimmäiseksi tulee kyllä mieleen se, kun Nightwish ei päässyt edustamaan (enkä näköjään ole ainoa... ;)) Vaikka voitti yleisöäänestyksen, mutta tyhmä jury oli toista mieltä...  :evil:

Ja onhan niitä varmaan monta tapausta, jolloin omasta mielestä "väärä" kappale on voittanut koko viisut jne., mutta nyt ei tule mikään erityinen mieleen.

Huilumies kirjoitti: Everybody oli mielestäni kaikkien aikojen toiseksi kauhein viisuvoittaja, ja olin kyllä niin kiukkuinen siitä, että miksi sellaisen maan kuin Viron täytyy voittaa näin epäviisumaisella kappaleella, kun paljon kauniimpiakin on ollut??? ---
Mutta silti... olisi se Viron voitto nyt saanut tulla toisenlaisella kappaleella! :evil:
Älkää nyt ampuko viestintuojaa, mutta noin todella monet muut-kuin-suomalaiset tuntuvat ajattelevan Suomen voitosta, mitä kommentteja olen kuullut... Valitettavasti.  :niinpa:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Thunder
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Maalis 2007, 01:05

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Thunder »

Nata kirjoitti: - Bye Bye Baby EI sijoittunut 10 parhaan joukkoon (pidin biisistä ja uskoin CatCatiin ja löin asiasta vetoa!)
Minunkin kamalin viisumuistoni liittyy Cat Catiin tai oikeastaan heidän esiintymisasuihinsa.

Toinen järkytys oli kun Nightwishia ei kelpuutettu edustamaan Suomea viisuissa. Siitä jäi ikuinen trauma.

Taina
Siemailija
Siemailija
Viestit: 158
Liittynyt: 09 Maalis 2007, 23:47

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Taina »

JukkaV kirjoitti: Aavahan on Suomen paras viisu!
Kyllä, Aava oli hyvä edustuskappale! Minä petyin - ei, suutuin - kun näin miten Edean esitystä oli muutettu. Miksi solistin kaunis turkoosi puku oli vaihdettu neulatyynyä tai pannumyssyä muistuttavaan raskaaseen asuun? Missä olivat tanssijat? Myös Edean esikatseluvideo oli huono. Olisin mieluummin valinnut esikatseluvideoksi nauhoituksen Edean esiintymisestä Suomen karsinnoissa. Toinen katkera pettymys oli Ranskan Aminan häviö Ruotsin Carolalle vuonna 1991.

Avatar
Lordi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1401
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 15:13

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Lordi »

Se et huilumies ja nuku pommiin, valittiin Suomen edustajaksi :hiips:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Vs: Kamalin viisumuistosi

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Ton Nuku pommiin mä voin ymmärtää, mutta Huilumies ei ole ollenkaan kamala biisinä. Suomen parhaita.

Ja mitä Aaveeseen - eikun siis Aavaan - tulee, niin totta Suomen karsinnassa se oikeasti oli hyvä, mutta ans olla kun toukokuu koitti, niin...
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Vastaa Viestiin