Valvoja: barbarossa

Kamala uutinen.

Surullinen kohtalo Malinalla! Pisti hiljaiseksi.
Pete kirjoitti:menestymättömyyttä laulu-uralla.
On siinäkin artistilla syy. Ei kai se nyt ihan itsemurhan paikka ole. En ole kuullut kenestäkään muusta laulajasta, joka olisi tehnyt itsemirhan heikon uran takia. 

jee euroviisut kirjoitti:On siinäkin artistilla syy. Ei kai se nyt ihan itsemurhan paikka ole. En ole kuullut kenestäkään muusta laulajasta, joka olisi tehnyt itsemirhan heikon uran takia.

Eiköhän se ole kullekin siinä vaiheessa tarpeeksi vakava syy jos kerran itsensä tappaa
Jokaisen pahin ongelma on jokaisen pahin ongelma eikä niitä voi keskenään verrata.

jee euroviisut kirjoitti:On siinäkin artistilla syy. Ei kai se nyt ihan itsemurhan paikka ole. En ole kuullut kenestäkään muusta laulajasta, joka olisi tehnyt itsemirhan heikon uran takia.
En ole kuullut kenestäkään muusta ihmisestä, joka olisi pyörittellyt silmiään toisen itsemurhaan ajaneille syille.
Surullista, surullista.
Mălina
Malina oli niin kaunis ja symppis. Tykkäsin hänen nätistä viisukappaleestaankin. Malina taisi olla liian herkkä tähän julmaan maailmaan. 

Voimia läheisille. 

Pete kirjoitti:Romanian vuoden 1998 edustaja Mălina Olinescu on tehnyt itsemurhan.![]()

Voimia läheisille. Itse olen aina pitänyt tästä Tanskan viisusta. Siinä soi sellainen särkynyt sydän. 

Anders
Pete kirjoitti:Romanian vuoden 1998 edustaja Mălina Olinescu on tehnyt itsemurhan.![]()
http://eurovisiontimes.wordpress.com/20 ... s-suicide/

Serduchka kirjoitti:Mălinan viisu ei ole mitenkään hyvä minun mielestäni, mutta tää on kyllä surullinen juttu.
Serduchka kirjoitti:Enpä välittänyt hänenkään viisusta, mutta hirveen "nuorena" kuoli.

Mäkin pidin hänen viisustaan, vaikkei se taida mikään suuri fanisuosikki olla. Surullinen tapaus!
Weewa kirjoitti:Serduchka kirjoitti:Mălinan viisu ei ole mitenkään hyvä minun mielestäni, mutta tää on kyllä surullinen juttu.Serduchka kirjoitti:Enpä välittänyt hänenkään viisusta, mutta hirveen "nuorena" kuoli.
No onpas kiva tulla kertomaan tännekin vainajista, tai lähinnä näistä viisuista, näitä omia hyviä mielipiteitään.![]()

jee euroviisut kirjoitti:Tanskaa vuonna 1991 edustanut ja Tanskan karsinnan 1992 juontanut Anders Frandsen on kuollut vain 51-vuotiaana.

jee euroviisut kirjoitti:Tanskaa vuonna 1991 edustanut ja Tanskan karsinnan 1992 juontanut Anders Frandsen on kuollut vain 51-vuotiaana.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa