Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua
Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Buongiorno! Kun katsoo kaiken maailman euroviisuohjelmia liian myöhään illalla, saattaa nähdä levottomia unia. Ei, en tavannut ketään viisuartistia viime yönä - vaan olin itse sellainen! Olin nimittäin Francesco Gabbani. :sekava: Väitin tosin olevani pikkuveljeni Filippo, koska en halunnut paikalla hengaavien ihmisten innostuvan liikaa. Joku kommentoi minulle, että näytänkin paljon nuoremmalta kuin Francesco. En tiedä, mikä tämä hengailupaikkani oikeastaan oli, mutta porukkaa oli runsain mitoin. Sitten paikalle tupsahti kokoelma toimittajia, valokuvaajia yms., joiden kanssa en halunnut ruveta juttusille, koska silloinhan minun olisi pitänyt paljastaa oikea henkilöllisyyteni. Yritin siis vältellä heitä, jotten joutuisi haastateltavaksi. Vaan pahus, yksi toimittajapa sai minut kiinni! Ja hänen ensimmäinen kysymyksensä oli tietenkin, että kukahan minä mahdan olla. Saman pöydän ääressä istui myös joku nainen, jolle olin juuri väittänyt olevani veljeni. Pähkäilin siinä hetken aikaa kiusaantuneena, voisinko väittää samaa sille toimittajallekin, mutten sitten kehdannut. Myönsin siis olevani oma itseni ja pahoittelin sille vieressä istuvalle naiselle tätä pikku jekkuani. Siihen uni sitten päättyi.

Nuo Francesco ja Filippohan eivät edes ole oikeasti erityisen samannäköisiä, mutta eivät tainneet nuo uneni ihmiset tietää sitä... Vaikka kovasti olivatkin heidät tietävinään ja tuntevinaan.

Että hellurei vaan. :)
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olen ihan varma nähneeni viime yönä unta, että Ruotsikin jättäytyi tämän vuoden kisoista jostain syystä. :shock: Mietin unessa, miten Georgia toimii semin avaajana.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

Viime yönä näin unta viisufinaalin tulosjulkistuksesta. Raatipisteiden jälkeen kärjessä oli Iso-Britannia ja toisena Kreikka. :shock: Näiden kahden välillä oli eroa noin 15 pistettä. Olin tässä vaiheessa varma, että Kreikka tulee ohittamaan Britannian yleisöäänillä. Puhelinäänten luettelu alkoihin sillä, että Iso-Britannia sai vain yhden pisteen. :heh: Siitä mitä tämän jälkeen tapahtui en muista juuri mitään, paitsi että Suomi sai puhelinäänipisteitä 36 tai 37 ja lopullinen pistemäärä oli noin 90.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ei nyt varsinainen viisu-uni, mutta viisuartistiuni: Olin eksäni kanssa Porissa jossakin kauppakeskuksen aulan tapaisessa (kahviloita ym.), siellä oli usean artistin konsertti, ja sittenpä yllättäen ohjelmassa ilmoittamatta lavalle asteli itse Jamala. Ensin ensin hän tosin asteli huolestuneena lavan ja yleisön väliä ja mittasi matkaa, tämä liittyi jotenkin äänentoiston säätöön. Ja sitten esitti Jaakko Löytyn svengaavan joululaulun Ilouutinen. Lauluääntä tosin ei paljon kuulunut, ja niinpä hän poistui johonkin takahuoneeseen säätämään sitä miksausta vielä lisää. Aiemmin oli kai esiintynyt myös Douwe Bob, jolla oli ollut samantapaista ongelmaa, eli ääni oli kuulunut vain kertsissä; mahdollisesti myös Dami Im.

Herättyäni tuumasin, että "tulkaa laulamaan" -kutsuineen mitä mainioin aloitus ensimmäiselle viisuharkkapäivälle.
Rise, angel, shine, love!

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rousku kirjoitti:ja sittenpä yllättäen ohjelmassa ilmoittamatta lavalle asteli itse Jamala.
:rofl: :repeilee:

Juu. Minä luin, että "lavalle astui itse jumala."
Ajattelin että "herranjumala", nyt on överi uni. Sitten luinkin uudestaan..... :puna:

no eipä silti, hyvä uni sulla! :heh:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että hakkeroiduin Jamalan Facebook-tilille. Hänen salasanansa oli 1944.
Meow cat, please meow back.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Näin unta 1. semifinaalin finalistipaljastuksesta, maista jo ainakin puolet oli nimetty, joukossa todella yllättäviä jatkoon menijöitä (en muista enää tarkkaan mitä, mutta olisiko ollut ainakin Slovenia ja Albania), mutta Suomea vielä ei... :apuva: En kyllä suurin surminkaan usko tuota enneuneksi, tai tokihan se Suomi voidaan julistaa aivan lopussakin, mutta toivoisin että aika alkuun kuitenkin, niin hermoja säästyisi ;)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Unessani seurasin finaalin raatipisteiden jakoa. Italia sai eniten täysiä pisteitä, mutta loput raatien täydet pisteet jakautuivat täsmälleen tasan Ruotsin, Bulgarian ja Portugalin kesken. Ainoan poikkeuksen teki viimeisenä vuorossa ollut Bulgarian raati, joka antoi 12 pistettä Liettualle :mrgreen:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Näin sitten unta, että kaikki minua kadulla vastaan tulevat ihmiset olivat Verka Serduchkoja. :sekava:

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

^ Tulee mieleen Pasilan lanseeraama Phil Collins -darra, jossa kaikki vastaantulijat näyttävät Phil Collinsilta. :heh:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin unta, että juonsin UMK-finaalia jostain omituisesta laivabaarista. :shock: Päätin antaa äänestäjille oman numeroni äänestysnumeroksi sekä puhelin- että tekstiviestiääniin. Luettelin kertauksessa kilpailijoita ja niitä olivat mm. Bianca Morales, Suvi Teräsniska, Olavi Uusivirta ja Suvi Aalto.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja rosetta »

rosetta kirjoitti:Näin unta 1. semifinaalin finalistipaljastuksesta, maista jo ainakin puolet oli nimetty, joukossa todella yllättäviä jatkoon menijöitä (en muista enää tarkkaan mitä, mutta olisiko ollut ainakin Slovenia ja Albania), mutta Suomea vielä ei... :apuva: En kyllä suurin surminkaan usko tuota enneuneksi
Oli se sitä sitten kuitenkin... :( (Vaikkei sentään Slovenian ja Albanian osalta...)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Viime yönä oli kyllä melkoisen lennokasta unitarjontaa koko yön ajan. Olin herännyt keskellä yötä ja kirjoittanut puhelimeni muistioon: "Timoteus: Minä en osaa pelata videopelejä." :sekava: En kyllä kuolemaksenikaan enää muista, miten tuo uni meni, mutta jotenkin Viisukuppilaan se liittyi. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Mä olen aina niin väsynyt, etten jaksa kirjoittaa muistiin mitään unia herätessäni kesken unien. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Tänä aamuna heräsin uneen, jonka mukaan ensi vuoden Euroviisujen finaalissa pisteet jakautuvat huomaatavasti tasaisemmin, kuin tänä vuonna. Yhtä yksittäistä isoa voittajasuosikkia ei uneni mukaan olisi ensi vuoden Euroviisuissa, missään vaiheessa kevättä.
Viisufani kirjoitti:Näin viime yönä unta, että 1.semifinaalissa peräti neljä maata sai raadeilta 60 pistettä, siis keskenään samat pisteet. Yksi niistä neljästä maasta oli Suomi. Valitettavasti unessani Suomi sai kyseisistä maista vähiten yleisöltä pisteitä, ja Suommi putosi finaalista. Suomi oli unessani muistaakseni semifinaalin 13. Unessani ei käynyt selväksi mitenkään, mitkä maat olivat ne kolme muuta maata, jotka saivat raadeilta 60 pistettä.
Tuon edellisen Euroviisu-uneni paikkansa pitävyyttä en muistanutkaan heti silloin Euroviisu-finaalin jälkeen tarkistaa. Olisikohan ne samat viralliset äänestystilastot semifinaaleista (ja finaalista) vielä löydettävissä?
Paremman maailman puolesta.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Olenkohan katsonut liikaa Doctor Whota, kun aikaperspektiivit unissa ovat tavallistakin kiinnovastavampia. Viime yönä nimittäin Toto Cutugno voitti ensi vuoden viisut vuonna 1991 esittämällään Volare-coverilla :sekava: Lopuksi selvisi vielä, että seuraavana vuonna kisattaisiin Torinossa.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3786
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Näin unta, että UMK valittiin Suomen uudeksi edustajaksi inhokki laulajani J Karjalainen täysillä pisteillä sekä raadilta, että äänestäjiltä. :shock:
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä näin jotain unta Mikko Silvennoisesta ( :apuva: ) ja se uni tapahtui muistaakseni Prismassa ja liittyi jotenkin UMK:hon tai Euroviisuihin, mutta en muista enää yhtään miten. :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Ollessani Vaellusrippileirillä Kuusamossa, näin eräänä yönä unta, että EBU järjesti lähetyksen, jossa tämän vuoden edustajat esittivät muiden Euroopan maiden kappaleita. Raadit antoivat pisteet jokaiselle esitykselle. Norma John esitti Blanchen City Lightsin ja sai hyvät pisteet. Levina ei ollut keksinyt, mitä hän laulaisi, joten hän sai nolla pistettä. Levina poistui lavalta itkien. Francesco sai kohtalaisen hyvin pisteitä. Kun oli San Marinon vuoro, kaikki järkyttyivät. Valentina ja Jimmie esittivät Joulupukin. Jimmie oli pukeutunut Joulupukiksi ja Valentina oli tonttu, mutta hänellä oli ainoastaan tonttulakki ja pitkät kengät. Valentina oli siis alasti. :shock: Valentina lauloi hyvin suomea, mutta Jimmie lauloi mumisten. Tanssin heidän takanaan suuri karkkikeppi kädessäni.

Avatar
granaattiomena
Press
Press
Viestit: 5318
Liittynyt: 27 Helmi 2016, 21:19
Paikkakunta: Kuopio

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja granaattiomena »

^ :rofl: Ei herrajumala. Joulupukki Jimmie ja tuhma tonttu Valentina.
It's better to pee in the sink
Than sink in the pee

:vessa:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Voi helevetti! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^^ Kuolen. :rofl: Ihana alaston Valentina.
Meow cat, please meow back.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Oliko Vale luonnontilassa vaiko vallan hulvaton porsliini? :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Viime yönä katselin Mikael Saaren viisufinaalin vetoa (siis ihan Malmön lavalla) kappaleesta We Should Be Through. Muistan unessani itkeneeni sitä katsoessa. Uni ei kertonut voittiko Mikael lopulta viisuja.
Žvižej fucked up the solo

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Viime yön unessani Jarkko Ahola oli toistamiseen maamme viisuedustajana, olisiko ollut ihan sooloartistina tällä kertaa. Biisi oli suomenkielistä heviä, totta kai. En tiedä, millainen pisteidenlaskusysteemi mahtoi olla, mutta Jarkon esitys sai joka tapauksessa 33 pistettä ja sijoittui kymmenenneksi! Finaalissa siis. Hyvä, Suomi! :tapu: Yhdenneksitoista sijoittunut maa sai 22 pistettä ja loput ihan jämäpisteitä. En osaa sanoa, mikä maa voitti.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Jarkko ois kyllä kovin jees edustajana! :peukku: Teräsbetoni meni ehkä suomalaisen humoristisen sanoituksen ja teatraalisuuden avulla eteenpäin, mutta minusta Jarkko voisi ihan hyvin laulaa vaikka englanniksikin heviballadin. Sijoitus voisi olla ihan toista, mitä Missä Miehet Ratsastaa saavutti. Pidän kyllä kyseisestä kappaleesta, mutta se ei ehkä auennut Euroopalle toivotulla tavalla.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Stargazer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3750
Liittynyt: 15 Touko 2014, 12:35

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Stargazer »

Näin koko yön unta, että tanssimme bestikseni sekä nimimerkki Serduchkan kanssa viisudiskossa Jedwardin Lipstickin tahtiin. Nyt on aamusta asti ollut niska niin jumissa ettei pää käänny. :niinpa:
Why? Because it's Eurovision.
Empire of the freaks, all drinks on me

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No huh huh. :heh: Ei toki kiva, jos niska on ihan jumissa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minähän en oikeasti koskaan matkusta ulkomailla, ja niinpä olin unessanikin yllättynyt, kun totesin, kuinka kätevästi pääsinkään lentsikalla eksoottiseen Bulgariaan :surrur:. Lentokentällä sitten luin jostakin valotaulusta uutista Bulgarian seuraavasta maakarsinnasta, jonka kappaleista jotain puolet oli jo julkaistukin. Ja ajattelin että no niin nyt on viisukausi korkattu ja seuraava potentiaalinen viisu kuultu, ja että tämä pitää raportoida kuppilan Yllättäviin viisubongauksiin :joojoo:.

Ja toisessa unessa kääntelin epätoivoisena vanhan asaradion kanavanvalintanappia kun etsin muuatta tiettyä lähetystä, mutta korviini osui vain joku espanjalainen kanava, jolla meni jokin viisuohjelma. Siinä oli kuvakin :heh:, ensin tuli joku Espanjan oma viisu, sitten joku Venäjän viisu jossa oli punertava tausta, ohjelma oli jotain ehkä tyyliin tämän vuosituhannen parhaat viisut kustakin maasta, ja tästäkin ajattelin että pitää raportoida Yllättäviin viisubongauksiin. Siis lähinnä se oli yllättävää, että jokin radiokanava on tuolla lailla viisuista kiinnostunut :roll:.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Euroviisu-unia...

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Näin nyt sitten unta, missä mulla olikin mahdollisuus saada yhteiskuva Epic Sax Guyn kanssa. No ei paljoo lohduta risteilyltä jäämistä tämmönen. :niinpa: :rullaati: Jostain syystä uni jatkui niin, että olin pian jossain yksityisasunnossa Softenginen Topin kanssa (Topi ei kyllä näyttänyt kauheasti itseltään, vaikka söpö olikin).
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Vastaa Viestiin