Timoteus kirjoitti:"I misread this, Finland of course does not qualify but Poland does!"
Silloin kun viisu-unissa minä olin kommentaattorina, niin jokuhan ilmoitti pisteidenlaskussa "Finland 12 points". Minä hehkutin ja huusin lähes yhtä paljon kuin Maria G. Birminghamissa kunnes pisteidenlaskija totesi... "It was a joke. What did you think?"
Joskus pari viikkoa sitten näin myös viisu-unta. Taisi olla perinteinen viisuformaatti, sillä kisan jälkeen tuli ihan vanhanaikainen pisteidenlasku. En minä siis kisasta mitään unta nähnyt, mutta Suomen edustussävelmä An actress sai lopulta 14 pistettä
Ai että oli ihana tulla saivartelemaan tänne kuppilaan, että mitäs minä sanoinkaan tästä edustussävelmästä :lol: Voittajaksi nousi Kreikka ja se oli tosiaan se Antique-täti...

Anteeksi makaaberiuteni.

)
No minä sitten konttailin kaksi metristen heinien seassa ja yritin pelastautua...

Eihän Kostinkaan yllämainitussa unessa viisuista ollut kyse...
Yleisöä oli tosi vähän ja eturivikin ammotti tyhjyyttään
Norjaa edusti jälleen Silje Vige, mutta jollakin aivan tuntemattomalla biisillä. Silje vaikutti tosi hermostuneelta ja epävarmalta, vaikka esityksen aikana Norjan liput liehuivatkin. Esityksen jälkeen mä kuitenkin menin halaamaan Siljeä ja sanoin, että ei se ole mikään ihme jos jännitti, kun lähetystä kerran seurasi 800 miljoonaa katsojaa
Sitten se sanoi, että jonkin esityksen aikana saattoi kuulla selvästi, kun yleisössä istunut pikkupoika sanoi italiaksi "voi v*ttu!"
Sitten mä en valitettavasti muista enempää (vai onkohan se oikeastaan vain hyvä asia?) Mun unet on yleensä enemmän tai vähemmän omituisia, mutta tämä on kyllä kaiken huippu