Valvoja: barbarossa

”Hei, kummalla sovituksella pitää laulaa?”
Siellä hän asteli pitkin käytävää leimaamassa matkustajien lippuja…
)

) näkyi huikean iso öljytankkeri ja riensin alas katsomaan sitä. Totesin pian että vaikka laiva oli varmaan 100 metrin päässä rannasta, sen nokka oli ihan pääni vieressä. Kohta huomasin että laivan kannelta vilkutti paljon kuppilalaisia ja säikähdin. Sitten lähdin juoksemaan karkuun (unen epäloogisin kohta
) äkkiä omaan hotellihuoneeseeni. Hmm...
Kipaisin läheiseen lippukauppaan anelemaan olisiko siellä vielä semilippuja jäljellä. No eipä ollut ja menin itkemään lohduttomasti areenan eteen kun kaikki muut menivät sisälle nauttimaan. 

Loppu-unen minä ja Paradise Oskar ilkeilimme toisillemme. Olen tainnut nähdä liikaa hänen haastattelujaan lähi-aikoina, kun uniinkin tunkee. 

No ei se nyt niin kamalaa olisi se toteutuisi 

Toni repäisi hupparini narun ja alkoi piiskata minua sillä huutaen jotain "mitä sä oikein yrität". Sitten hän kaivoi jotain tuoleja ja pöytiä ja alkoi viskoa niitä päälleni. Makasin maassa koko ajan... Kohta Toni tuli hieman lähemmäs ja sain kiskaistua hänet jalasta maahan ja heitin yhden tuolin hänen päälleen ja pingoin äkkiä karkuun.
Siis mitä hittoa...

TomppaJr kirjoitti:mökin sisällä olikin kuppilalaisia (Viulu-ukko, jee euroviisut, riksa ja Prinsessa nyt ainakin), ja he päästivät minut turvaan.
Minä en valitettavasti muista ikinä nähneeni unta kenestäkään kuppilalaisesta. 

Jonkinmoisin miltei äidillisin tuntein katselin uinuvaa pitkätukkaa siinä. Tämä tapahtui missäpä muuallakaan kuin työpaikallani (miksi pitää nähdä lomalla työunia
), makailimme jossain vilkasliikenteisellä käytävällä/aulassa jotta kaikki varmasti näkivät, ja odottelin että kohta tulee paikalle nimimerkki Hazel ja halkeaa kateudesta. Sitten rupesimme heräilemään, huomasin tietysti olevani alasti (Amaurylla sentään vaatteet), ja hamusin jotain lähettyvillä majailevia t-paitoja rehevän kroppani peitoksi ja ajattelin että kohta se huomaa että tuollaisen puuman kainaloon tuli kellahdettua siis.

Mattokauppias kirjoitti:Näin unta, jossa akuankka13, minä ja Samiasd olimme kaikki tietämättämme vaihtaneet koulua samaan kouluun. Vietettyämme vasta vähän aikaa kyseisessä paikassa bongasimme toisemme. Akuankka13 osoittautui varsin oudoksi tyypiksi, joka vain istua kökötti pusikossa ja väitti olevansa intiaanipäällikkö.![]()
Minä ja Samiasd yritimme jopa syöttää häntä, mutta jääräpäisesti hän ei liikahtanutkaan. Lopulta annoimme asian vain olla.
Kiitos, anteeks ja näkemiin.
Minkä näköinen olin? 

). Greenroomissa olivat Eric Saade, Hera Björk ja Iso-Britannian edustajaryhmänä oli joku tuntematon mustien miesten rap-ryhmä. 

). Kun Suomen vuoro tuli tää alko soida...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 1 vierailijaa