Euroviisu-unia...

Vapaata viisukeskustelua

Valvoja: barbarossa

Re: Euroviisu-unia...

ViestiKirjoittaja shan_na » 06 Touko 2011, 12:26

Oon kipeänä ja näin viime yönä melko levottomia unia. Yhden unen sivujuonena oli se, että sain selville, että Eric Saaden "Popular" olikin saanut ensiesityksensä jonkun konsolipelin taustamusiikkina jo vuonna 2007. Unessa mietin kovasti, että pitäisikö asiasta ilmoittaa johonkin vai ei ja kenelle asiasta kertoisin :heh:
shan_na
Siemailija
Siemailija

ViestiKirjoittaja Huilumies » 06 Touko 2011, 15:37

Näin sellaista unta, että johdin suurta kuoroa entisen kouluni liikuntasalissa. Kuoron piti harjoitella ”Sámiid Aednan” –kappaletta eli Norjan viisua 1980. Harjoittelu oli käynnissä, mutta kohta saliin tuli sisään jokin toinen kuoro, joka oli luonteeltaan hengellinen kuoro ja jossa kaikki olivat pukeutuneet valkoisiin kaapuihin. Hekin alkoivat laulaa ”Sámiid Aednania” mutta toisenlaisella, ”hengellisellä” sovituksella. Mietin kuoron johtajana hetken että mitäs nyt tehdään. Sitten kuului salin takaosasta, kun joku huusi megafonilla :megafoni: ”Hei, kummalla sovituksella pitää laulaa?”
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Huilumies » 06 Touko 2011, 15:39

Olenko edes kertonut siitä unesta, jossa matkustimme vaimoni kanssa junalla, ja jossa junan konduktöörinä univormussaan oli kukapa muu kuin Marija Šerifović :rofl: Siellä hän asteli pitkin käytävää leimaamassa matkustajien lippuja…

(Lasketaanko tämä viisu-uneksi, kun unessa ei kuultu yhtään viisuja vaan nähtiin vain yksi viisuartisti? :heh: )
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Serduchka » 06 Touko 2011, 16:44

^ Mä itse asiassa voisin kuvitellakin Marijan konduktöörinä jostain syystä. :rofl:
"Euphoria
Forever, till the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-up...
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-up..."
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja TomppaJr » 07 Touko 2011, 10:49

Kaksi viisu-unta yössä. :eeek:

1. Olin Dysseldorfissa. Jossakin kaukana merenrannalla (siis se oli sellainen kreikkalaistyyliin rakennettu pikkukylä jossain vuorenrinteellä. :hihi: ) näkyi huikean iso öljytankkeri ja riensin alas katsomaan sitä. Totesin pian että vaikka laiva oli varmaan 100 metrin päässä rannasta, sen nokka oli ihan pääni vieressä. Kohta huomasin että laivan kannelta vilkutti paljon kuppilalaisia ja säikähdin. Sitten lähdin juoksemaan karkuun (unen epäloogisin kohta :heh: ) äkkiä omaan hotellihuoneeseeni. Hmm... :rofl:
Sitten tuli semifinaali-ilta ja totesin etten omista lippuja! :) Kipaisin läheiseen lippukauppaan anelemaan olisiko siellä vielä semilippuja jäljellä. No eipä ollut ja menin itkemään lohduttomasti areenan eteen kun kaikki muut menivät sisälle nauttimaan. :rofl:

2. Olin eräällä Porvoolaisella ulkoilualueella kun näin, että jostain jokirannasta päin alkoi tulla luokkalaisiani ajaen polkupyörällä takaperin. He kaikki lauloivat yhteen ääneen Haba Haba, V*ttu ja Per*ele. Ihmettelin mikä niillä oli ja sain kuulla että jokirannassa joku niiden kaveri oli viety medihelillä pois kun se putosi jokeen. Noh, ei siinä mitään. Otin polkupyöräni ja liityin heidän seuraansa laulamaan Haba Habaa vähän eri sanoilla.

On kivaa olla sairas, näkee jänniä unia. :rofl:
I got only one rule: always stay cool like a swimming pool
TomppaJr
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Haukkanen » 07 Touko 2011, 10:56

Näin tuossa vähä aika sitten unta,että olin jossain taikuriopistossa. :mrgreen:
Kuuntelin siinä opetusta ja taustalla alkoi soimaan Work Your Magic. Totesin sitten vieressäni istuvalle,että tämä biisihän sopii todella hyvin tälle alalle. :hihi:
Perdóname si no supe amarte, amor
No era mío el corazón
Haukkanen
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja

ViestiKirjoittaja Piggybank » 07 Touko 2011, 20:43

Viime yönä näin unta, jossa koulumme oli muuttunut yökerhoksi. Olin siellä kaveriporukalla ja kohtasimme Paradise Oskarin. Eräs ystäväni päätti pussailla herran kanssa nenäni edessä, mistä en pitänyt yhtään. :twisted: Loppu-unen minä ja Paradise Oskar ilkeilimme toisillemme. Olen tainnut nähdä liikaa hänen haastattelujaan lähi-aikoina, kun uniinkin tunkee. :heh:
"Missä tääl vois olla tuttuja? Hmm..."
"Varmaan Alkossa"
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja jamira » 07 Touko 2011, 22:05

Irlanti voitti mun unessa viimeyönä :shock: No ei se nyt niin kamalaa olisi se toteutuisi :joojoo:
jamira
Vessajonossa
Vessajonossa

ViestiKirjoittaja ESC93 » 09 Touko 2011, 11:36

Mun viimeöisessä unessa Hesarin mielipidepalstalla oli puolen sivun kokoinen kirjoitus viisuista ja miten surkea juttu koko kilpailu on. En muista täysin tarkkaan miten se meni, mutta joka ikinen fakta oli päin puuta ja koko teksti oli kokonaisuudessaan huvittava. :heh:
Dei Popo hot Gefühle, dei Popo is a Teil von dia
Setz erm ned auf de Stühle, dei Popo hot a Meinung, yeah
Dei Popo wü Bewegung, drum woki woki woki
Dei Popo wü Begegnung, geht scho gib erm wos a braucht
ESC93
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja TomppaJr » 10 Touko 2011, 06:36

Nyt on ihan pakko muuttaa vähän aamurytmiä, että muistan tämän unen. :shock:

Olin Porvoon citymarketissa, ja yhtäkkiä näin nimierkki Tonin siellä. Ajattelin moikata häntä, mutta hän kävikin käsiksi. :shock: Toni repäisi hupparini narun ja alkoi piiskata minua sillä huutaen jotain "mitä sä oikein yrität". Sitten hän kaivoi jotain tuoleja ja pöytiä ja alkoi viskoa niitä päälleni. Makasin maassa koko ajan... Kohta Toni tuli hieman lähemmäs ja sain kiskaistua hänet jalasta maahan ja heitin yhden tuolin hänen päälleen ja pingoin äkkiä karkuun.
Juoksin ilmeisesti aika pitkään, nimittäin pääsin tätini mökille (sinne on Porvoon keskustasta 30 km), mutta mökin sisällä olikin kuppilalaisia (Viulu-ukko, jee euroviisut, riksa ja Prinsessa nyt ainakin), ja he päästivät minut turvaan. He hoitivat mustelmiani ja kun Toni viimein jonkun risun kanssa tuli paiskomaan ovea, otti Viulu-ukko kiväärin seinältä ja ampui sillä ilmaan sanoen "takaisin ei ole tulemista". Toni kipitti pois ja Viulu-ukko tuli minun luokseni lohduttumaan "älä välitä, se on ollut tollanen koko päivän".

Ja siihen loppui uni... :shock: Siis mitä hittoa...
Viimeksi muokannut TomppaJr päivämäärä 10 Touko 2011, 07:44, muokattu yhteensä 1 kerran
TomppaJr
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Toni » 10 Touko 2011, 07:27

Tommonen mä just olen. :joojoo:

:rofl:
"It wasn't a bad picture. There is just no room for any more akwardness to be in that picture." (Ellen DeGeneres)
Toni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja jee euroviisut » 10 Touko 2011, 17:31

TomppaJr kirjoitti:mökin sisällä olikin kuppilalaisia (Viulu-ukko, jee euroviisut, riksa ja Prinsessa nyt ainakin), ja he päästivät minut turvaan.

Jo toinen kerta, kun olen päässyt jonkun viisu-uneen. :uujee: Minä en valitettavasti muista ikinä nähneeni unta kenestäkään kuppilalaisesta. :sorivaan:
RIP Suomen euroviisukarsinnat 1961-2011 :rip:
jee euroviisut
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Rousku » 13 Touko 2011, 14:13

Järkyttävä viisu-uni: Amaury Vassili oli nukahtanut kainalooni :shock: Jonkinmoisin miltei äidillisin tuntein katselin uinuvaa pitkätukkaa siinä. Tämä tapahtui missäpä muuallakaan kuin työpaikallani (miksi pitää nähdä lomalla työunia :niinpa: ), makailimme jossain vilkasliikenteisellä käytävällä/aulassa jotta kaikki varmasti näkivät, ja odottelin että kohta tulee paikalle nimimerkki Hazel ja halkeaa kateudesta. Sitten rupesimme heräilemään, huomasin tietysti olevani alasti (Amaurylla sentään vaatteet), ja hamusin jotain lähettyvillä majailevia t-paitoja rehevän kroppani peitoksi ja ajattelin että kohta se huomaa että tuollaisen puuman kainaloon tuli kellahdettua siis.
Ihmisten pitäisi tehdä paljon neloishyppyjä.
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Mattokauppias » 13 Touko 2011, 15:37

Näin unta, jossa akuankka13, minä ja Samiasd olimme kaikki tietämättämme vaihtaneet koulua samaan kouluun. Vietettyämme vasta vähän aikaa kyseisessä paikassa bongasimme toisemme. Akuankka13 osoittautui varsin oudoksi tyypiksi, joka vain istua kökötti pusikossa ja väitti olevansa intiaanipäällikkö. :rofl:
Minä ja Samiasd yritimme jopa syöttää häntä, mutta jääräpäisesti hän ei liikahtanutkaan. Lopulta annoimme asian vain olla.

Kiitos, anteeks ja näkemiin. :hiips:
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Samiasd » 13 Touko 2011, 15:49

Mattokauppias kirjoitti:Näin unta, jossa akuankka13, minä ja Samiasd olimme kaikki tietämättämme vaihtaneet koulua samaan kouluun. Vietettyämme vasta vähän aikaa kyseisessä paikassa bongasimme toisemme. Akuankka13 osoittautui varsin oudoksi tyypiksi, joka vain istua kökötti pusikossa ja väitti olevansa intiaanipäällikkö. :rofl:
Minä ja Samiasd yritimme jopa syöttää häntä, mutta jääräpäisesti hän ei liikahtanutkaan. Lopulta annoimme asian vain olla.

Kiitos, anteeks ja näkemiin. :hiips:

Minä jonkun unessa. :uujee: Minkä näköinen olin? :uujee:
Girl this ain’t giving up
It’s knowing when to stop
Knowing everything is over
Samiasd
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Pete » 13 Touko 2011, 17:05

Rouskun ja Mattokauppiaan unet! :rofl:
When you get to my planet, comets will be wagging their tails.
Pete
Press
Press

ViestiKirjoittaja Valkealalainen » 13 Touko 2011, 17:50

Ihan parhaita unia täällä taas! :repeilee:
Tuo laiva kaunis on
Se ui laineilla kohtalon
Laiva merellä seilaa
Kohti aavaa ulappaa
Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Viisuihminen » 13 Touko 2011, 19:03

Uneni ei ole kummoinen, mutta.. Puheet Axelin puserosta ovat näemmä jääneet alitajuntaani kummittelemaan. Näin nimittäin unta, että olin Marimekon myymälässä ostoksilla ja siellähän oli yhdellä hyllyllä siistissä pinossa myynnissä niitä paitoja, missa Axel esiintyy. Hintalappukin näkyi, mutta en muista tarkkaa hintaa. Useita satoja euroja kumminkin.
Viisuihminen
Maistelija
Maistelija

ViestiKirjoittaja TomppaJr » 13 Touko 2011, 20:34

Mä en kestä liian luovia viisu-unia. :rofl: :rofl:

Ör. Tylsäuninen: Istuin rappusilla, Paradise Oskar käveli ohi ja sanoin sille morjens. Loppu.
TomppaJr
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Sosuli » 13 Touko 2011, 21:22

Näin toisen semin jälkeen unta, että ranskan edustaja ilmoitti haastettelussa laulavansa kappaleensa suomeksi. Tämän jälkeen ruudussa rupesi pyörimään esikatseluvideo, mutta tosissaan laulettiin suomeksi.
Sanat viittasivat suohon, kuokkaan ja oskuun :shock: :heh:
Stare me with candy eyes Kuva
Sosuli
Hörppijä
Hörppijä

ViestiKirjoittaja iiiduli » 15 Touko 2011, 18:18

Näin unta, että Eric Saade sano mulle, että mun pitää laihduttaa. Enpä taida tykätä siitä tyypistä enää. :D
Kill me with killa kiss
Kill me with tempting lips
Stare at me with candy eyes
Love me with luscious thighs
Angel in disguise
iiiduli
Ryystäjä
Ryystäjä

ViestiKirjoittaja Eveveve » 22 Touko 2011, 23:23

Näin sitten unta jo ensi vuoden viisufinaalista. Suomen edustajiksi oli hommattu Marija Šerifović duetoimaan Wilma Schlizewskin kanssa. Laulu oli selvä kopio Bosnia ja Hertsegovinan Bistra vodasta vuodelta 2009 :heh:
Eveveve
Maistelija
Maistelija

ViestiKirjoittaja Serduchka » 05 Kesä 2011, 15:21

Uskoakseni näin unta ensivuoden viisuista. Greenroom oli jonkun laivan ulkokannella ( :shock: ). Greenroomissa olivat Eric Saade, Hera Björk ja Iso-Britannian edustajaryhmänä oli joku tuntematon mustien miesten rap-ryhmä. :rofl:
"Euphoria
Forever, till the end of time
From now on, only you and I
We're going u-u-u-u-u-up...
Euphoria
An everlasting piece of art
A beating love within my heart
We're going u-u-u-u-u-up..."
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Haukkanen » 05 Kesä 2011, 16:11

Näinpä minäkin sitten unta jo ensi vuoden viisutarjonnasta. :shock:
Unessani kuuntelin youtubesta Kati Wolffin ensi vuoden viisutyrkyn/kappaleen "3rd distance"
Jos vielä muistaisi, miten kys. kappale meni.. :heh:
Perdóname si no supe amarte, amor
No era mío el corazón
Haukkanen
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja

ViestiKirjoittaja infla » 05 Kesä 2011, 20:24

Näinpä minäkin tässä yönä eräänä unta ensi vuoden viisuista, tarkemmin sanoen Suomen edustajasta. Suomen edustajaksi olin päässyt nimittäin minä itte! (Tähän väliin sopinee mainita, etten osaa laulaa niinku ollenkaan.) Biisi oli Taiskan Mombasa, ja naureskelin olemattomaan partaani koska kukaan ei ollut tajunnut, että se on jo vanha biisi. Loppujen lopuksi kisassa kävi nolosti, sillä katsomossa istuessani omaa vuoroa odotellen kävi jännitys niin pahaksi, etten vuoroni tullen uskaltanut ollenkaan kavuta lavalle. Onneksi YLE oli ollut kaukaa viisas ja palkannutkin hommaan Viktor Klimenkon, Marion Rungin ja Katri Helenan laulamaan Nauravat silmät muistetaan. Biisin lopuksi Viki perusteli YLE:n ratkaisua: "Arvattiin, että edustajamme tekee oharit, sillä eipä ole paljoa näkynyt." :heh:
infla
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää

ViestiKirjoittaja Nata » 07 Kesä 2011, 10:12

Lapseni 6 v selittää nähneensä unta missä Eric Saade tuli heidän tarhaansa eikä hän tajunnut ettei sisällä päiväkodissa saa pitää kenkiä, vaan hän käveli siellä kengät jaloissa ja lapset nauroivat miehen hölmöydelle. Ja sitten minun äitini saapui noutamaan lapsia tarhasta ja alkoi motkottaa Ericille että miten sinä nyt tänne sieltä Saksasta tulit.
We're going up, up, up
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Cool And Bored » 14 Kesä 2011, 15:49

Viime yönä näin seuraavanlaista unta:
Kävelin Stockmannilla ja näin Paradiiiiiiiiiis Oskarin. Hän käveli eteeni ja suuteli minua intohimoisesti ja lähti. Eric Saade ilmestyi jostain ja läimäytti mua poskelle ja huusi että tappaa minut jos vielä lähentelen hänen poikaystäväänsä. Lähden kotiin ja nukun (unessa WTF??). Seuraavan päivän lehdessä oli pääuutisena että Paradise Oskar oli tullut ulos kaapista ja kutsui kaikki HBLT-ihmiset kaikkien aikojen viisubileisiin DTM:ään. Itse en paikalle päässyt mutta eräs ystäväni meni sinne ja kertoi että Dana International lauloi "Love Boyta" ja Eric Saade ja Paradise Oskar tanssivat pöydällä. Lopuksi tarjoiltiin kakkua.
Could it be, what you see, isn't it?
One goes, may not knows,
here they goes I can go,
it's not bad to know And you?
Are you not,
what they'll find?
All the time?
Cool And Bored
Happy Hour
Happy Hour

ViestiKirjoittaja Valkealalainen » 25 Kesä 2011, 10:58

Näin pitkästä aikaa viisu-unta.

Katsoin tv:stä vuoden 2012 Euroviisujen semifinaalia. Vuoden teemaan näköjään kuului hieno kukkaköynnös, joka kurottautui kohti taivasta ja teki lopuksi loistavanpunaisen, tulppaanin näköisen kukan (en osaa oikein paremmin kuvailla sitä, mutta se näytti tosiaan aika komealta). Semin ensimmäisenä esiintyi joko Irlanti tai Portugali. Edustajana oli rokkibändi, jonka kappale oli törkeän selvä plagiaatti Don Huonojen biisistä "Hyvää yötä ja huomenta"! Ihmettelin siinä ohjelmaa seuratessani, että miten kummassa tuota kipaletta ei ollut hylätty...

Muiden maiden edustuskappaleita en valitettavasti ehtinyt kuulla ennen unen loppumista. :/
Tuo laiva kaunis on
Se ui laineilla kohtalon
Laiva merellä seilaa
Kohti aavaa ulappaa
Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas

ViestiKirjoittaja Green-Beece » 04 Heinä 2011, 19:02

Näin tän (painajaisen) viime yönä:

Katsoin Euroviisufinaalia ja unessa Saara Aalto oli valittu Suomen edustajaksi (olikos se kappale Blessed with Love vai jokin muu :mitvit: ). Kun Suomen vuoro tuli tää alko soida...
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet

ViestiKirjoittaja Tekoripset » 05 Heinä 2011, 13:08

^^Tota voi jo sanoa painajaikseksi :heh:
Jedhead
Tekoripset
Lotraaja
Lotraaja

EdellinenSeuraava