) ja muitakin kavereita, jos kreikkalaisilla on niin laaja euroviisu porukka youtubessa niin eiköhän me suomalaiset nyt näytetä niille! Itse oma nickini on sama kuin täällä, eurovisiongirl.Valvoja: barbarossa
) ja muitakin kavereita, jos kreikkalaisilla on niin laaja euroviisu porukka youtubessa niin eiköhän me suomalaiset nyt näytetä niille! Itse oma nickini on sama kuin täällä, eurovisiongirl.

En mäkään muuten osaa. Kai siihen joku muukin keino on, mutta tuo taisi olla helpoin. Lisäsin myös +viisut+:n kaveriksi. 

. Videoita en ole minäkään vielä opetellut lisäämään, mutta muuten viihdyn loistavasti miltei päivittäin YouTuben pauloissa. 

Noi omat suosikkivideothan saa laitettua myös facebookkiin, eli kun laittaa jonkun videon suosikiksi siitä tulisi ilmoitus facebookkiin. Mulla oli se vähän aikaa käytössä, mutta sit alkoi ne viestit ärsyttää sen verran, että otin pois päältä. Eikä ehkä kaikkien mun kavereiden tarvi nähdä mun suosikkivideoita.
Tosin täältähän nyt saa mun nikin selville ja voi käydä katsomassa mun suosikit, mutta ehkä se on sitten vaivan arvoista. 

+ Viisut + kirjoitti:Kysyisin mihin tiedostomuotoon videot pitää tallentaa jotta ne voi laittaa tuubiin?

+ Viisut + kirjoitti:Ahaa, eli vaikkapa AVI-videot kelpaavat sinne ihan hyvin.

Privacy
Share your video with the world (Recommended)
Private (Viewable by you and up to 25 people)

Mun nimiErkki juutuubassa on (yllättäen) tonywerner1969
Saa lisätä kaveriksi 

Mä en tiedä muuta keinoa kuin tuon www.youtube.com/user/käyttäjän_nimi_tähän_ ja siitä sitten lisää ystäväksi.
Kertokaa viisaat, jos on joku muu keino. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa