Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Heddy Lester - De mallemolen

*****
9
20%
****
10
22%
***
13
29%
**
11
24%
*
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 45

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja romualdo »

sziget kirjoitti: 21 Heinä 2010, 01:19 Teksti on kerrassaan filosofinen, vähän kuin Laila Kinnusen ikiklassikossa Tiet (san. Saukki). Melodia koskettaa jonkin verran, mutta toistoa on ehdottomasti liikaa. Pidän varauksin.
Piggybank kirjoitti:Mitä sillä oikein oli päällään?
Samanlainen yöpaita kuin taustakuoron naisilla. No, ehkä vika on vain suttuisessa videossa. :/

Paljonko zigetti annat pisteitä?

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja sziget »

romualdo kirjoitti: 26 Kesä 2021, 19:00 Paljonko zigetti annat pisteitä?
Näköjään olen antanut neljä. Pitäisi katsoa koko vuosikerta läpi. Kerran katsoin vuoden 1976 mutta en ehtinytkään pisteyttää. Viisulassa edettiin aikoinaan niin rivakasti, että putosin äkkiä kyydistä.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja romualdo »

sziget kirjoitti: 27 Kesä 2021, 16:27
romualdo kirjoitti: 26 Kesä 2021, 19:00 Paljonko zigetti annat pisteitä?
Näköjään olen antanut neljä. Pitäisi katsoa koko vuosikerta läpi. Kerran katsoin vuoden 1976 mutta en ehtinytkään pisteyttää. Viisulassa edettiin aikoinaan niin rivakasti, että putosin äkkiä kyydistä.

no ei mikään ihme...

koskahan Viisulassa käydään läpi nuo 2. sijoittuneet kappaleet


ja mihin hittoon nuo youtube-esitykset katoavat tuolta !????

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Hapa kirjoitti: 29 Heinä 2014, 01:04 Minun mielestä vähän ympäripyöreä kokonaisuus, mutta niin ehkä karusellin kuuluu ollakin. Jostain syystä tämä tosiaankin oli yksi ennakkosuosikeista vuonna 1977, mutta niin toisaalta olivat kaikki Hollannin viisut vuosina 1974-1980. Aika tylsä solisti tuo Heddy, johtuu ehkä hiusmallista. Harmitti hirveästi, kun upean Bonnie St.Clairen hieno biisi "Stop me" hävisi tälle melkoisen niukasti Hollannissa. Kolmonen Heddylle.


ai jaa, se stop mii, rymistely, no on erittäin hyvä, ettei esim. viisufanit ole koskaan saaneet ratkaista edustajaa waan se on annettu demokraattisesti kaikille, monesti on tullut valituksi n.s kompromissikappale... kun kaikenikäiset ovat saaneet äänestää, tai se on wain korostunut mitä lähemmäksi on tultu 00-lukua... ennen sentään viisuissa on ja oli tasoa ja mielenkiintoa ja musiikillista monipuolisuutta ym. miljoona kertaa enemmän...

Avatar
Hapa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1963
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 23:17
Paikkakunta: Pori

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja Hapa »

Ihmettelin jo silloin -77 kappaleen todella vanhanaikaista introa, kuin suoraan 50-luvulta. Juu Stop me olisi ollut niin paljon parempi. Onko noista Hollannin karsinnoista mitään tallennetta missään? Itse en ole ainakaan koskaan nähnyt, vaikka sellainen on -75 vuodelta ainakin...
"Olen huomannut nuorten naislaulajien laulavan pikkutytön äänellä. Heitä ei erota toisistaan eikä lauluista jää mitään mieleen. Minun nuoruudessani artisti ei päässyt levyttämään, jos hän ei osannut tulkita." -Anneli Sari-

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja romualdo »

eikös siitä ollut joku tallenne juutubesta.. muistan kuunnelleeni ne, vai oliko sittenkin vain audio tallenne ...

Haballa on kyl kauheen nuorekas ja popahtava ja melko pinnallinenkin maku, ettäkö jo Stop me muka parempi, ... huihai, stoppari Sul on housuissas...

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Alankomaat 1977: Heddy Lester - De mallemolen

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Äsken itkin vuolaasti pariinkin otteeseen ku nautein tästä ylimaallisen ihanasta viisusta - jälleen kerran - Niin, ties jo monennenko kerran (80 - 160?) ... ja aattelin, miten etuoikeutettu olenkaan kun olen saanut elää jo yli 61 vuotiaaksi... ja saan edelleen kokea Elämässäki, Mitt liv, tämän kaiken, nii hywän kuin huononkin...

Tämän Musiikin ihmeellisen woiman ...
Musik - Marianne Mendt 1971

Musik maine freund (Ger 1988 semifinaali)

On nii mahtawaa olla erikoisen herkkä boy, sitä kokee kaiken nii palio syvemmin musiikin, ihmiset ihastuksineeb, luonnon, jne ... !!!

Vastaa Viestiin