Irlanti 1987: Johnny Logan - Hold me now

Johnny Logan - Hold me now

*****
25
45%
****
14
25%
***
10
18%
**
5
9%
*
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 56

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Irlanti 1987: Johnny Logan - Hold me now

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

En ole tätä narinaa jaksanut koskaan. On kuin valtavassa kaatokännissä olevaa ukkoa palvelisi. Tuo sitä kaljaa, kaada sitä suuhun, eikä mikkää kelepaa. Kurat housuissa, kusta sängyssä ja koko huone haisee pierulle ja yrjölle. Koettaa kuunnella kuuluuko seinän takaa edes helinäkeijun helistystä, mutta ei kuulu mikkää muu kuin hernekeittopierun pärinä ja yrjöämisen korina. Ja lissää kaljaa pittää kantaa. Housutkaan eivät pysy jalassa, kun tuo ihminen könyää sängyssään kurapääkunnossa, pakaraväli vilkkuu, se aivan ruskea vuoristojen laakso. Potkaisen kaksi ovea murskaksi ja lähden tästä jounilopos-kämpästä Ahvenanmaalle pyöräilemään.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Irlanti 1987: Johnny Logan - Hold me now

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Kun tämä kisasi, olin 15-vuotias. Menin kesällä kielikurssille Eastbourneen. Siellä tämä soi diskossa usein. Minua haki usein tanssimaan itävaltalainen pitkä, söpö poika. En enää muista hänen nimeään.

Tämän kappaleen muistan. Jos pitäisi tehdä soundtrack siitä nuoruuden merkkihetki-kesästä (rippileiri, kielikurssi ym.), soisi soundtrackilla sangen usein tämä ja Whitesnaken Is this love, vuorotellen non-stop.

Siksikin:
:ihana: :ihana: :ihana: :ihana: :ihana:
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Irlanti 1987: Johnny Logan - Hold me now

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Vahva tulkinta, biisi on euroviisujen parhaita
:stara: :stara: :stara: :stara: :stara:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Irlanti 1987: Johnny Logan - Hold me now

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Samiasd kirjoitti: 16 Kesä 2011, 07:56 14. paras voittajabiisi. :joojoo: What's Another Year on parempi kyllä, mutta heitän kolmosen.
Myöhemmin selviää, onko tämä enää 14. paras voittajabiisi. :hihi: Mutta "What's Another Year" on kyllä edelleen parempi. Vaikka Suomi vuotensa ykköseni onkin, kyllä minä tämänkin voiton hyväksyn. Kaunis melodia ja hienosti Johnny kappaleen esittää. Nykyään annan jo neljä tähteä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Vastaa Viestiin