Kreikka 1997: Marianna Zorba - Horepse

Marianna Zorba - Horepse

*****
12
21%
****
18
32%
***
19
34%
**
5
9%
*
2
4%
 
Ääniä yhteensä: 56

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kreikka 1997: Marianna Zorba - Horepse

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minusta tämä on tonaalisesti mielenkiintoinen :miettii:. Joku musiikkitieteilijä saisi kertoa, meneekö tämä jossain kirkkosävellajissa vai miten. Ja sitten tuo taustalla jatkuvasti soiva surumielinen unenomainen oboe (ensirakkauteni orkesterisoittimista). Kyllä tämä viiden tähden edestä jaksaa mieltä kiehtoa. Myös näytti aika kauniilta, lämpimältä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7507
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Kreikka 1997: Marianna Zorba - Horepse

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Kuva
Jos tuo vasemman puolella soittaa marjaterttua, mikä ääni siitä sitten lähtee taustanauhalta? :heihaloo:

Itse en tykkää (tästäkään) kappaleesta (ollut monta inhokkia ruodinnassa viimeaikoina :hihi: ). Naisen lauluääni ei miellytä minua lainkaan, ja musiikillisesti täämä menee minulla yli hilseen. Yksi tähti. :mrgreen:
Žvižej fucked up the solo

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12859
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 1997: Marianna Zorba - Horepse

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

klaus-12 kirjoitti:Jos tuo vasemman puolella soittaa marjaterttua, mikä ääni siitä sitten lähtee taustanauhalta? :heihaloo:
Itse asiassa tässä biisissä lavasoitinten soitannat tulivat kokonaan livenä, mikä oli viimeinen kerta koko viisuhistoriassa.
andtheconductoris.eu kirjoitti:It was the last-ever Eurovision Song Contest effort with live musicians on stage playing along with the orchestra.

Vastaa Viestiin