Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Anžej Dežan - Mr Nobody

*****
29
55%
****
12
23%
***
7
13%
**
4
8%
*
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Loistavaa draamatykitystä :ihana: Viisi tähteä vanhojen aikojen muistolle, vaikka nykyään tuleekin harvemmin enää luukutettua tätä... aikoinaan tein niin kovastikin :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Viesti Kirjoittaja romualdo »

joo kiitos siis ISO KIITOS tuon Mandolino-kappaleen linkkauksesta. Jäänyt järkyttävän vähälle huomiolle sekin - tietysti 5 pistettä tuollekin israelilaissävytteiselle mukaansa tempaavalle esitykselle! Aiwan mmmahtava... yksi munkin kaikkien aikojen (TOP 30) karsinta-helmistä! Slovenia vahvistaa täten ennestäänkin ESC-fanien keskuudessa yleistä mielipidettä siitä että tuo maa on entisen Jugoslavian alueista SE wahvin = korkealaatuisimman musiikin tuottava maa-alue... tämä olisi tuolloin menny heittämällä finaaliin ja kerännyt siellä vielä sievoisen kolminumeroisen pistemäärän... tai ainakin vielä joskus 20 v. sitten ... huh, ... mut siis todella upea on tietysti tuo Mr Nobadikin... aivan loistava! :h...etin suuri sydän molemmille: ...

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3728
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Viesti Kirjoittaja Zera »

Tämä on erittäin hieno, ihan vuotensa parhaimmistoa mielestäni, viisi tähteä. Pidän kyllä sloveniankielisestä versiosta vielä hieman enemmän.

Tom Tom
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1543
Liittynyt: 02 Tammi 2010, 02:13
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Viesti Kirjoittaja Tom Tom »

Tom Tom kirjoitti:Ei tälle voi olla kuin antamatta viisi tähteä. Olen mielestäni kuullut tämän aikaisemminkin, vaikka en ole tietoisesti tätä kuunnelutkaan. :mitvit:
Totta kai olen tämän aikaisemmin ainakin kerran kuullut, koska katsoin viisut 2006, vaikka en tuolloin "viisufani" ollutkaan. :rofl: Luin otsikon vuosiluvun alunperin virheellisesti väärin mielessäni 1996. :heh:
.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8894
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Ihan kivan perusmenevä humputus, neljä tähteä. En olisi kyllä uskonut partaotus-Anžejta vasta 18-vuotiaaksi. :shock:
Qaj.

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8121
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Slovenia 2006: Anžej Dežan - Mr Nobody

Viesti Kirjoittaja hra47 »

CD:ltä kuunneltuna ehkä jopa vuotensa ykkösbiisi. Mr. NobodYY! Liveä en muista, ehkä pitää tsekata. Eriskummallista kuitenkin, että tämä biisi jäi semiin. Neljä tähteä.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Vastaa Viestiin