Suomen karsinta 2004

ESC 2004 -arkisto.
Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja salla »

täällä siis Marjukan kutsumana. Vaikuttaa hyvältä.

Toivottavasti ammattiraati valitsee jatkoon:
Annan, Jarin, Iinan+Garyn, Geirin, Jonnan ja kuudetta en tiedä. Tai jos oma lehmä ojasssa niin Jartsa ja 5 kehnompaa jotta Jari varmistaa voittonsa. Nyt olin ilkeä, hyi!

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Raadeista..

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Minkähän maailman "ammattilaisia" ynnä muita kylähulluja ovat taasen onnistuneet raateihin kokoamaan.. :)

Ihan helmi on kotoa löytynyt vanha video, jossa Timo T.A. juontaa hittimittaria oikein useamman jakson. Siellä itseään edustavat alueraadit esitellään kuvineen kaikkineen ja voi hyvä sylvi sentään. -Siellä taitaa itseasiassa olla joku Sylvikin mukana.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: jatkoon menijät

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Hittimittari, heh. Mä en noita paljon tajunnut skidinä nauhoitella, mutta onneksi kavereilta löytyy joitakin 80-luvun tv-pläjäyksiä kumminkin.

salla kirjoitti:täällä siis Marjukan kutsumana. Vaikuttaa hyvältä.

Toivottavasti ammattiraati valitsee jatkoon:
Annan, Jarin, Iinan+Garyn, Geirin, Jonnan ja kuudetta en tiedä. Tai jos oma lehmä ojasssa niin Jartsa ja 5 kehnompaa jotta Jari varmistaa voittonsa. Nyt olin ilkeä, hyi!
Juu, tervetuloa, Salla! Vähän nihkeää on keskustelu nyt, mutta kyllä tänne aina eksyy Viisupalstaan tuskastuneita tyyppejä...Ja ehkäpä tulevaisuudessa tänne siirrytään kokonaankin, tuntuu pyörivän -a-h- niin nopsaan ainakin nyt.

Mun toive-TOP 6 ei missään järjestyksessä:

Anna S.
Jari
Riikka
Jonna K.
Iina ja Gary

Ai mutta siinähän oli vasta 5...No ehkä Sontag, en vieläkään oikein innostu moisesta aerobicistä, mutta jos on pakko ottaa joku, niin aina mieluummin se, kuin Arja tai Danny. Kunpa ne kansan syvät rivitkin kuuntelisivat BIISIÄ ja kokonaisuutta eivätkä vaan suoraan äänestäisi tuttua nimeä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: jatkoon menijät

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Hittimittari, heh. Mä en noita paljon tajunnut skidinä nauhoitella, mutta onneksi kavereilta löytyy joitakin 80-luvun tv-pläjäyksiä kumminkin.

salla kirjoitti:täällä siis Marjukan kutsumana. Vaikuttaa hyvältä.

Toivottavasti ammattiraati valitsee jatkoon:
Annan, Jarin, Iinan+Garyn, Geirin, Jonnan ja kuudetta en tiedä. Tai jos oma lehmä ojasssa niin Jartsa ja 5 kehnompaa jotta Jari varmistaa voittonsa. Nyt olin ilkeä, hyi!
Juu, tervetuloa, Salla! Vähän nihkeää on keskustelu nyt, mutta kyllä tänne aina eksyy Viisupalstaan tuskastuneita tyyppejä...Ja ehkäpä tulevaisuudessa tänne siirrytään kokonaankin, tuntuu pyörivän -a-h- niin nopsaan ainakin nyt.

Mun toive-TOP 6 ei missään järjestyksessä:

Anna S.
Jari
Riikka
Jonna K.
Iina ja Gary

Ai mutta siinähän oli vasta 5...No ehkä Sontag, en vieläkään oikein innostu moisesta aerobicistä, mutta jos on pakko ottaa joku, niin aina mieluummin se, kuin Arja tai Danny. Kunpa ne kansan syvät rivitkin kuuntelisivat BIISIÄ ja kokonaisuutta eivätkä vaan suoraan äänestäisi tuttua nimeä.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Heippa vaan!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

:evil: Ei taas ole viisupalstaa olemassa meitsille, joten tulen tänne. Eikö se nyt jo kaikille ala riittää tuo vitsi, joka Verkkomestari on??

Noh, jatkoon menneet on nyt kuunneltu moneen kertaan ja kyllä se Jari niistä toimii eniten. Ei kai ne raadit sitä uskalla tiputtaa, eikös siitä seuraisi kansannousu ja kapina? Toisaalta, haluaako YLE MTV3:n tallista edustajan Istanbuliin...? Onko raatien tehtävä tiputtaa "väärät" kandidaatit? :?
Hello Hi!

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Terveisiä Virosta. Raati on katsonut viimein biisit läpi jajajajajajajajaj:

Yleisesti -vaan älkää vielä hypätkö kaivoon-; ollaanko Suomessa sokeita & kuuroja? -Hukatkaa nyt ne solistilasit? Kritisoikaa;

Heidi & Just: Minen tykännä Heidistä, mutta tämän pilasi kyllä sovitus.. Ja ne tsubut taustalla, vähemälläkin yrittämisellä uskoisi. Tykättiin kertosäkeen svengistä.

Kirsi Ranto: Kirsi, miksi? Tämä nyt ei toimi edes lyhyemmällä hameella. Toiseksi suurin pettymys koko porukasta.

Karoliina Kallio: Ensimmäisen porukan PARAS. Ainoa joka tarttui porukan korvaan ensikuulemalla, hienosäädöllä ihan älyn toimiva poppis.

Komissio: Hauska idea; mutta ei setä-energialla; joku pomppiva poikabändi huumorilla (ei Rasmus (sääli), mutta tyyliin), ja juu toimii. Tällaisenaan sattuu ei vain kuulohermoon, yäk.

Anna Stenlund: Biisi toimii, Anna ei. Ja sovitus toimii, ensimmäinen biisiä tukeva sellainen. Se “lehmä”-skitta siellä taustalla on ihan loistava. Mutta Suomi-tyttö hornantuutissa ei ole sama kuin lavakarisma. Sääli sinänsä.

Gary & Iina: Pettymys toisensa perään? Juu-u. Gary laulaa “ihan kivasti” eikä Iinassakaan vikaa, mutta kuka muistaa ensikuuleman jälkeen mitään? “You don’t need to go” (“to fridge”) (“please”)

Geir Rönning: Olipas kaunista, ja yhtä tyhjänkanssa. Mutta voisimme vaikka tämän lähettää viisuihin, jo vaikka vain koska tämä ei kuulosta Suomen viisulle. Tai modulaation noston, tai loistavan taustakuoron vuoksi. Kauniisti tulkittu, hurjan kauniisti.

Sheidi: Lavashow on sinänsä kiva, mutta liika on liikaa. Ja toisaalta se korostuu, jos biisissä ei olekaan mitään. Kivasti se laulaa (tämän), mutta noh… Kiitosh ei tätä.

Jari Sillanpää: Sokeus ja kuurous? Herraisä, ottakaa ne Jartsa-lasit pois päästä; tällä nyt mennään vain metsään. Rock/pop-ooppera toimii jos osataan, mutta se vaatii myös oikeaa ideaa. Ei riitä halleluujat vaikka koko keho höllyisikin samaan tahtiin. Suurin pettymys.

Toarie: Kuunneltiin, ja kuuntelutettiin; olemmeko ainoat joiden mielestä kertosäkeessä Riikka kiskoo, kiskoo, kiskoo.. vaan alavireisesti? Mutta Karoliinan kanssa potentiaalia kyllä; tämä kai se sit on.. Ei tällä nyt mitään voiteta, mutta voidaan päästä finaaliin.

Patrik Linman: No ei tätä muualle kuin autoradioon. Toisaalta sinne sitten sopisikin paremmin kuin hyvin. Goatee-raatimme toteaa, että vastaava tulee kasvattaa vasta kun se todella kasvaa.

Arja Koriseva: No ihan kamalaa engelskaa. Mutta kertosäe kyllä tarttui porukalle korvaan ja Arjan taustajoukkojen toivoma haitari pianon tilalle voisi tuoda slobo-ääniä? Karsima kolisija onhan tämä jos ei muuta niin vanhanaikainen… Kielikylpyyn, mars ja baltia äänestää.

Sonja Biskop: Hyvä biisi, ja ei nyt ihan paha esityskään. Meille kelpasi kitarat, ja muille esityskin. Tämä sentään kuului niihin harvoihin biiseihin, joissa toiseen kertosäkeeseen jo halusimme mukaankin.

Johanna Försti: Mikämikämikä.. musikaalinen ihminen, ihan kiva, mutta niin. Ainoa joka innostui tästä oli Peebo-kissa. Saattaa myös johtua siitä että Pepsin vessa oli jäänyt siivoamatta.

Jonna K: Yllättää.. Kertosäe toimii, ja Jonna vetää hyvin! Tosi hyvin. Yllätys kyllä siihen nähden että itse olen ollut enemmän Erin- kuin Jonna-miehiä. Jos ei Riikkaa tahi Arjaa, niin Jonna siis.. tähän astisista.

Jan Mikael: Sori Nadi, eieiei.. Ei tämä laulaja eikä tällä laululla. Me nyt vain totesimme että Glenn Medeiross ei vapise.

Susann: Sannes, Susanne Sonntag, Susann, Susann, Sonntag, IHAN KAMALA. Kaikki pojot taustatytöille –tai Tinalle- (ja yleisön tanssipojille: ei paha, ei; kes on se tumma, raatiin kolisi solistia enemmän? Kikka olisi ollut kateellinen koltustaan vuonna 1992. Ei edes camp. Jarin jälkeen suurin floppi.

Mira: Ööh..noh. Ei vikaa Törmeissä, muuta kuin että karisma uupuu..

Danny & tytöt: Ei lainkaan niin huono kuin ajattelin; puolustaa paikkaansa finaalisssa. Todellisuuteen tiputtivat raadin kv. Jäsenet. Marjukan kaipaamat lämpörullat olisivat olleet tarpeeseen.

Mirella: Bo Kaspers toimisi, ja ehkä Mirellakin, muttei tämä kombinaatio. Kun oli vaan tylsää..

Ja juontajat olivat läpi iltojen meitin Viro-raadin mieleen. Ehdottomasti.

Top 6 Estonia, ei järjestyksessä:

"'Til the end of time" Arja Koriseva
"Like believers do" Jonna K.
"I don't need to say" Geir Rönning
"Toarie" Riikka
"Should I run, should I hide" Sonja Biskop
"Seven times seven" Danny & D'Voices

(ja Karoliinan olisimme vaihtaneet Dannyyn)
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

SUSANN SONNTAG oli illan piristys...
Siis lopultakin löysin viisuehdokkaan, jonka puolesta voin pitää peukkuja.
Muut kappaleet eivät sytyttäneet. Kerran Suomella on mahdollisuudet TOP10 -listalle.

Lumoutuneena; *FBRZ*
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Susku tuntuu tänä vuonna selkeästi olevan se, joka jakaa porukan: toisten mielestä ehdottomasti parasta, mitä on aikoihin nähty, toiset eivät voi sietää? Minä yritän kuunnella sitä ja antaa sille mahdollisuuden, mutta moinen ylipirteä hyppyhetki ei ole vielä valloittanut mua. Saas nähdä, kuinka käy...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Hmm no mulle se Susann on lähinnä yhdentekevä. En edes huomannut sitä kuunnellessani putkeen ne lauantain biisit. Ei se vieläkään ole sytyttänyt, mutten tosiaan ole vielä nähnyt ko. kyykkyhyppelyä ja käsiliikkeitä.

Jos mennään ihan selkärankatuntumalla, niin Sillanpää herätti minussa voimakkaita "tämä tulee pärjäämään" -tunteita tuttuudellaan ja saundeillaan, enemmän kuin yksikään Suomen biisi ehkä koskaan on tehnyt. Useampi kuuntelu paljastaa kappaleen heikkouksia, mutta eka kertahan se onkin tärkein.

Ja ylpein olisin Toarien edustuksesta, sehän on OIKEAA etnoa, mitä Aava ja Sanomi eivät olleet. Riikan kappale ammentaa vaikutteensa mitä parhaimmalla tavalla suomalais-karjalaisesta kansanperinteestä. Upeaa kaikenkaikkiaan.
Hello Hi!

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13257
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja AntSa »

KIITOKSIA "Team Estonialle" mielipiteistä! Oli tosi mielenkiintosia aatoksia siltä suunnalta. Mun kolmen kärki on hahmottunut tossa sunnuntain jälkeen, ja se on tällä hetkellä seuraavanlainen:


1. TAKES 2 TO TANGO; Tähän tämmöset draamapaukut niiku uppoaa! Ja Jarin ääni ja karisma melkoinen plussa myöskin. Vois kyllä vähän enempi "räväyttää" Tampereen finaalissa!? Etenkin A-osa todella hieno, ja Mikatoivas-jippoja sovituksessa.

2. ELEVENTH HOUR; Huumoriviisu, jossa osataan nauraa itselleenkin! IHANA! :D Camp-viisujen eliittiä! Ihana melodia ja "mamma" heittämässä ohjeitansa! Tän tahissa on kiva tehä vatsalihaksia; TUNTUU!!! :o

3. SHOULD I RUN, SHOULD I HIDE; Upea, kielitaitoinen esiintyjä ja hieno sävellys! Yksi parhaista kertosäkeistä; ja mikä modulaatio ja LOPPU kuoroineen; IHANA!! :lol:

Muutenkin, kun lauluja on nyt "huudattanut" about 25 kertaa, niin taso alkaa jo tuntumaan aivan hyvältä. Ja juuri ne laulut tippuivat, jotka vähiten miellyttivät.. tai no Patrickin mitäänsanomattoman radiorainan olisin vaihtanut Mirellan bossanovaan, mutta muuten!

Kohta sitten kannustetaan näitä meidän euroehdokkeita livenä siellä "Manchester-housessa"!! :D IHANAA!!! :lol:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Joo-o, mulla on myös hyviä hytinöitä Jarin suhteen, mutta toisaalta onhan niitä ollut ennenkin. Olin aikanaan varma esim. Fri?:n menestyksestä! :oops: :wink:
Toisaalta Jarin biisi on uponnut aika moniin tuttuihini, jotka eivät viisuja niin vannoutuneesti seuraa kuin me täällä, ja jotka ovat keskenään eri-ikäisiä. Se kai kuitenkin on hyvä merkki.

Mä olen vähän hämmentynyt siitä, miten monen kuuntelun jälkeenkin pidän yhä Takes 2 to tangosta niin vilpittömästi.
Iina ja Gary ovat hyvänä kakkosena edelleen. Kyllä nekin musta kelpaisi Istanbuliin lähettää, mutta listani kolmosen, Jonna K:n kuitenkin pitäisin kotimaassa. Diggaan biisistä, mutten pidä sopivana euroviisuna.

Noiden lisäksi niiden kuuden joukossa voisi olla Anna S., Riikka ja hmm., tämä onkin vaikea. Ehkä sitten Sonja.
Anna S. on edelleen "ihan hyvä", mutta en saa kiinni siitä, mikä siinä joko tökkii tai mitä siitä mielestäni puuttuu. :?
- - -
Heidi ja just kuulosti joltain lapsikuorolta, mulle tuli ihan mieleen ne tv-ohjelmat, joita tuli 80-luvulla "Lapset laulavat lapsille" (sellaisia kv-ohjelmia). :roll:

Susannia olen urheasti kattonut videolta, mutta kun ei niin ei. Hiustenpidennys ja minihame eivät takaa karismaa. (anteeksi :oops: ) Ja biisikin on kuuntelussa alkanut vain rasittaa.

Hienoa muuten, että tulee tekstiviestiäänestyskin!
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Hehee! Minäkin oli Fri:stä melko varma, että kyllä nyt napsahtaa top5-sijoitus...ja sitten taas naamat venähtäneinä tuijoteltiin tulostaulua, kun tippui vain jokunen säälipiste!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Viisukarsinnat

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minulle on oikeastaan melko sama, mitkä esitykset alueraadit päästää jatkoon... kunhan mukana vain on Jari ja he pudottavat Dannyn!!! Se on pääasia. Enkä kyllä mielelläni päästäisi Jonnaakaan Istanbuliin laulamaan tuskaisine ilmeineen ja suljettuine silmineen puhumattakaan Arjasta esittämässä viiden pennin ruotsalaiseuroviisukopiota finklannilla ;)

Minusta Jari olisi ehdoton valinta. Miettikääs nyt: loistava esiintyjä, erikoinen biisi ja tarttuvakin sellainen! Jarin biisi sopisi Suomen edustajaksi täydellisesti tangovaikutteidensa ja ENNEN KAIKKEA suomalaisten tekijödensä puolesta. Ja mitä niihin kertosäkeen katolilaisia järkyttäviin enkeleihin ja piruihin tulee... sehän vain takaisi ennakkokohua à la Israel 1998, joka on varmasti avuksi pisteiden saamisessa :D
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukarsinnat

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mulle on ruvennut tulemaan erilaisia pelkotiloja h-hetken lähestyessä tuon Jarin suhteen. Siis akuutein on tietty se, että ei kai alueraadit pudota sitä :x.
Toinen on tämä, että miltä se sitten muiden korvissa kuulostaa. (Oletus siis, että Jari voittaa huomenna :wink: )
Violette kirjoitti:Minusta Jari olisi ehdoton valinta. Miettikääs nyt: loistava esiintyjä, erikoinen biisi ja tarttuvakin sellainen!
On vaan tullut mieleen, että kyllä varmaan ukrainalaisetkin ajattelivat viime vuonna, että heillä on loistava esiintyjä, joka on huippusuosittu omassa maassaan, erikoinen ja tarttuva biisi, jossa on jotain uutta ja jotain vanhaa. :shocked:
En tarkoita pelotella, kunhan jaan omia tuntemuksiani täällä. :roll:
Väärinkäsitysten välttämiseksi mainittakoon vielä, että mun kotikatsomossa kyllä liehuu Jari-lakana (kuvitteellinen tosin, mutta silti). :angel: :vampv:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Viisukarsinnat

Viesti Kirjoittaja Violette »

barbarossa kirjoitti:On vaan tullut mieleen, että kyllä varmaan ukrainalaisetkin ajattelivat viime vuonna, että heillä on loistava esiintyjä, joka on huippusuosittu omassa maassaan, erikoinen ja tarttuva biisi, jossa on jotain uutta ja jotain vanhaa. :shocked:
Aivan totta. Mutta minusta on tärkeää, että kisaamaan pääsee sellainen biisi/esitys, joka on ennen kaikkea suomalaisten mielestä hyvä. Muuten voidaan saman tien lähettää finaaliin joka vuosi vaikkapa Ruotsin karsinnan toiseksi tullut :roll:

Ukrainan edustajaahan ei edes yleisö päässyt valitsemaan. Ja tuskinpa meidän Jari on yhtä pelottavan persoonallinen kiekuja kuin Olexandr :mrgreen: Kunpa vain ei esityksestä väsätä finaaliin mitään ylilyövää sirkuspelleilyesitystä, joka ei sovi biisin kanssa yhteen. Toivotaan parasta...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viisukarsinnat

Viesti Kirjoittaja lharju »

barbarossa kirjoitti:
Violette kirjoitti:Minusta Jari olisi ehdoton valinta. Miettikääs nyt: loistava esiintyjä, erikoinen biisi ja tarttuvakin sellainen!
On vaan tullut mieleen, että kyllä varmaan ukrainalaisetkin ajattelivat viime vuonna, että heillä on loistava esiintyjä, joka on huippusuosittu omassa maassaan, erikoinen ja tarttuva biisi, jossa on jotain uutta ja jotain vanhaa. :shocked:
Ja kaiken lisäksi molemmissa lauseissa on tutun kuuloinen slogani: "Hasta la vista", "Takes two to tango"

Ja kas kummaa. Molemmille 14. sija!
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minä tein kaikkeni, ettei Sillanpään Jaria olisi päästetty 6 parhaan joukkoon, koska kappale oli esittäjäänsä nähden liian epätasapainossa. Minun olisi pitänyt puhua ne Anna Stenlundin pisteet Sonja Biskopille Oulussa, niin silloin selkeä ykkönen olisi ollut Riikka - ainakin asiantuntijoiden mielestä. :wink:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JukkaV kirjoitti:niin silloin selkeä ykkönen olisi ollut Riikka - ainakin asiantuntijoiden mielestä. :wink:
Missäs vaiheessa niistä ALUEraadeista nyt jo asiantuntijoitakin tuli? Eikä se Riikka silti olisi Istanbuliin lähtenyt, vaikka kuinka olisi Jari ollut poissa pelistä.

Ja onpa aika nekrofiliaa kaivella näin ikivanhoja ketjuja.... :roll: No, voihan se olla kiva olla jälkiviisas. :wink:
Hello Hi!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Heh heh, kyllähän minun piti tuotakin yrittää... :wink:
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

JuhaUK kirjoitti:
JukkaV kirjoitti:niin silloin selkeä ykkönen olisi ollut Riikka - ainakin asiantuntijoiden mielestä. :wink:
Missäs vaiheessa niistä ALUEraadeista nyt jo asiantuntijoitakin tuli?
Mun mielestä niitä voi hyvällä syyllä sanoa asiansotkijaraadeiksi. Pyörihän ruudussa raatien nimilista tittelien kera, ja titteli oli tällä kertaa jokin musiikkiin liittyvä jokseenkin jokaisella (eikä joukossa ollut keittäjiä tms., kuten vuonna 2002).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Kuulin huhuja, että ensi vuonna käytettäisiin vain ammattilaisia, mutta en nyt ole sitten varma koskiko se esiraatia vai alueraateja. OGAElaiset eivät taida ammattilaisiksi kelvata? :roll:
Hello Hi!

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja lharju »

Suosiolla vaan euroviisufaneista koostuva raati valitsemaan ne kuusi parasta...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Raadit on hyvä olla olemassa mutta parasta olisi ulkomaalaiset tavisraadit vaikka niistä maista, joissa äänestettiin edellisenä vuonna eniten linjassa lopullisten tulosten kanssa (eli ei siis mitään sveitsiläisraatia, kun maa ei antanut voittajalle pisteen pistettä :lol: ). Tuolla tavalla olisi ehkä saatu se T2TT:kin pudotettua ennen ratkaisevaa kierrosta (tai sitten ei - paha sanoa, kun keskimääräinen taso oli niinkin heikko).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Esiraadissa saisi olla ogaelaisia. Mutta sellaisia, jotka omaisivat laajan musiikkimaun. Sellaiset pepunheilutusdiskopop4ever-tyypit kyllä valitettavasti eivät sovi raatiin. Ne, jotka ymmärtävät musiikin monimuotoisuuden, niin heille raatipaikka suotakoon!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Mutta on se kyllä aika epäsuosittua katsojien kannalta tiputtaa suurin kansansuosikkikikin... vaikka toivon, että joku Tuisku ensi vuonna tiputetaan, jos on mukana. Onhan se kyllä niinkin, että me, jotka seuraamme viisuja ympäri vuoden olemme aika ammattilaisia, mitä joku paikallisradion toimittaja sitten mukamas tietää paremmin "ammattilaisuudellaan" :roll:
Hello Hi!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

JukkaV kirjoitti:Esiraadissa saisi olla ogaelaisia. Mutta sellaisia, jotka omaisivat laajan musiikkimaun. Sellaiset pepunheilutusdiskopop4ever-tyypit kyllä valitettavasti eivät sovi raatiin. Ne, jotka ymmärtävät musiikin monimuotoisuuden, niin heille raatipaikka suotakoon!
No tuo nyt on jo makufasismia! :shock:
Hello Hi!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Pepunheilutusdiskopop4everillä otettiin tänä vuonna ainakin kolmas ja yhdeksäs sija, jonkun genre-jaottelulla ehkäpä voittokin. :roll:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Siis tarkoitin tällä makufasismilla sitä, että olisi kamalaa, jos kaikki ehdokkaat olisivat Susann Sonntagin Eleventh houreja ja Jonna K:n Like believers do-kappaleita.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

...kas näin heiluu peppu ja peppu heiluu näin... lal-lal-lal lal-lal-laa... tra-la-la tra-la-la-lal-lal-laa... eipä taida olla asiaa esiraatiin... :roll: pump-pump... pylly vasten pyllyä, pump pump... :wink: jee, Susann Sonntag rulettaa, jee... Jonna K. :P Yes...
Viimeksi muokannut Fabrizio, 29 Syys 2004, 20:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Suomen karsinta 2004

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

JuhaUK kirjoitti:Mutta on se kyllä aika epäsuosittua katsojien kannalta tiputtaa suurin kansansuosikkikikin... vaikka toivon, että joku Tuisku ensi vuonna tiputetaan, jos on mukana. Onhan se kyllä niinkin, että me, jotka seuraamme viisuja ympäri vuoden olemme aika ammattilaisia, mitä joku paikallisradion toimittaja sitten mukamas tietää paremmin "ammattilaisuudellaan" :roll:
Ehkäpä tuo finaaliäänestys pitäisi järjestää sikäli kokonaan toisin, että raatipisteitä ja puhelinäänestyspisteitä laskettaisiin yhteen, kuten miltei kaikissa muissa raateja käyttävissä maissa tehdään. Tarkkaa formaattia en aio esittää, mahdollisuuksiahan on lukuisia, mutta tuolloin katsojat pääsisivät ainakin äänestämään ketä haluavat, vaikka raadit sittemmin kuitenkin käytännössä eliminoisivat tämän voittomahdollisuudet.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Lukittu