Ranska 2004

ESC 2004 -arkisto.
Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Onhan tästä jo ollut huhuja, mutta nyt (ainakin aina luotettavan Doteurovisionin mukaan.. :roll:) France3 vahvistaa, että viisuihin lähetetään 18-vuotias Pop Idol -voittaja, vallonialaissyntyinen Jonatan Cerrada. Söpö!

Kuva

Pitkästä aikaa mies Ranskasta...toisaalta alkaa vähän kyllästyttää kun on niin kovin miesvoittoista - joka maasta tulee näitä miesuutisia. No, onhan tässä Albania, Portugali, Viro ja Valko-Venäjän puolikas ainakin...

Täällä joku Jonatanin kotisivu, joka vaan vahvistaa söpöyttään!
http://www.jonatan.be.tf/ Ääntä en ole tosin vielä kuullut...
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Pete »

Hyvä valinta Ranskalta!(Onko se koskaan huonoja valintoja tehnytkään?)
Maistiaisena Jonatanin aikaisemmasta tuotannosta kannattaa ladata biisi nimeltä: "Rien ne me changera" eli suomeksi: "Mikään ei tule minua muuttamaan".
Kappaleen video on muuten ilmeisesti kuvattu Afrikassa, veikkaisin ranskankielistä Marokkoa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kerrankin viisuartisti, joka on minua nuorempi! :D
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Re: Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja ashanti »

Kuvaa katsellessani toivon salaa, että se henkisen iän testin tulos -19v- olisikin lähempänä totuutta... :squarewink:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Roope »

Jonatanin kappaleen nimi on "Laissez-moi le temps" eli anna mulle aikaa ja huomenna on ensiesitys L'Olympiassa Pariisissa :P

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Violette »

Sen päivän haluaisinkin nähdä, jolloin Ranska laulaa englanniksi koko viisunsa :roll:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

YLE:
"Laissez-moi le temps" pyytää Ranskan Jonatan Cerrada [re: Asko_M]
10/02/2004 13:30
Idols-tähti Jonatan Cerrada edustaa Ranskaa vuoden 2004 Eurovision laulukilpailussa sävelmällä "Laissez-moi le temps" (anna minulle aikaa). Laulun on säveltänyt ja sanoittanut Shayane.

Ranskan euroviisu esitetään ensimmäisen kerran julkisuudessa L'Olympia-areenassa Pariisissa 11. ja 12. helmikuuta järjestettävissä Jonatan Cerradan konserteissa. Laulusta on myöhemmin luvassa myös englannin- ja espanjankieliset versiot.
Eli eiköhän se ranskaksi ole! Poika on muuten syntyisin Belgiasta, joten 12 pistettä on jo tilauksessa.
Hello Hi!

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja lharju »

Fly7 kirjoitti:toivottavasti ranskan kielistä, koska se on kaunis kieli :lol: etteivät muuta enkuksi :(
usein ranska on kolahtanut, viimeksi viime vuonna, aivan upee biisi :lol:
Ranskalaisetko laulamassa englanniksi? Sinä päivänä kun se tapahtuu menen itse pyytämään jokaiselta 70 miljoonalta ranskalaisesta anteeksi sitä, kun olen niin ilkeästi puhunut täällä Suomessa heidän kotimaastaan...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

JuhaUK kirjoitti:YLE:
Eli eiköhän se ranskaksi ole! Poika on muuten syntyisin Belgiasta, joten 12 pistettä on jo tilauksessa.
Niin. Ja meillekin Ruotsi voisi nyt kerrankin ihan "melkein oman pojan" Siltsun kunniaksi lyödä tiskiin ne 12! :P
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Ja jos UK valitsee norjalais-tanskalais-englantilaisen bändin Enrap-Ture niin jopa on taas kysyntää noille äänille- Tanskan dilemma, Islanti vai UK, Islanti vai UK... ja Tanskan laulaja on syntyjään muuten islantilainen! :?
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Vitsi mikä In-Tha-Mix! Olen kai lukenut läksyni huonosti, kun en tajunnut että Enrap-ture on tuollainen lähes skandinaavibändi. Taitaa monella muullakin mennä tosiaan sotkuun nämä kansallisuudet. Entäs jos Baccara päätyy edustamaan Ruotsia?
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Juu naapuriapua ja kaverille kanssa! Onks tää jo se 1000. viesti? :lol:
Hello Hi!

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ihan kiva se Jonatanin biisi, kuulin siitä eilen tosin vaan sellaisen kohisevan version sieltä Olympiasta. Vaihteeksi vähän nopeampaa Ranskalta, luulisin että on kymmenen parhaan joukossa jo ihan pelkästään esittäjän ansiosta :P .

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Kun tästä ei käsittääkseni vielä ole mitään parempilaatuista versiota ponnahtanut esiin, niin pistinpä joksikin aikaa nettiin tuon huonolaatuisen liveversion, joka pyörii Soulseekissä. Te, jotka ette ole vielä kuulleet, käykää hakemassa niin saatte jonkin käsityksen!

http://www.kaytoskukka.org/vinku/index.html
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Kiitän ja kumarran. :infinity:
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Ihan reipas meno, ei lainkaan huono pläjäys. Vähän liiankin tarttuva kertsi, yhtä hokemista.. :roll:
Lisäpojoja kielestä! :wink:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Alku oli kuin jostakin vanhasta hitistä - mutta mistä. Ihan kiva, mutta tänä vuonna tuskin Ranska päätyy kärkeeni ja ensimmäinen kerta top 3 ulkopuolellakin sitten vuoden 2000 taitaa olla tosi. Riippuu tietysti siitä, mitä Albania ja Viro tekevät!
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Minulle tulee jotenkin tuosta biisistä mieleen moni Vanessa Paradis'n hitti nopeutettuna.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä kuuntelen tuon biisin vasta sitten, kun saatavilla on kunnon versio. En halua pilata nautintoa, sillä odotan Ranskalta paljon joka vuosi.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Minä puolestani olen TODELLA pettynyt ensi kuuleman jälkeen. Ei napannut mukaansa missään vaiheessa. :(

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

MuzaMaza kirjoitti:Minä puolestani olen TODELLA pettynyt ensi kuuleman jälkeen. Ei napannut mukaansa missään vaiheessa. :(
Hauskaa tämä erilaisuus: minä sen sijaan pidin rytmistä sinänsä, mutta vauhdikkaat kappaleet harvoin saavat minut innostumaan niin, että päätyisivät sijalle yksi.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mä en tykänny biisistä ollenkaan.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Huonoin Ranskan biisi sitten vuoden 1999 Nyah, eikun Nayahin! :wink:
1999 Biisi oli ihan ok, mutta se nainen ja hänen kamala äänensä... YÄK!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

No niin, Ranska on nyt sitten vaihtanut kappaleensa. Koko sunnuntain liikkui netissä huhuja, että biisi esiteltäisiin tänä iltana jossain FR3:n chat-showssa, ja se ei olisi tuo jo kuultu kappale... jonkinlaista vahvistusta saatiin http://www.eurovisionfrance.com/news/ kautta:
The decision is made :

Jonatan Cerrada will not sing the entry already announced and performed on the stage of L'Olympia. The French TV channel has actually hesitated a long time between the one Jonatan sang at L'Olympia and... another song which was eventually chosen to represent France !

The new song is currently re-arranged. Its title remains a secret ! French TV viewers might be able to listen to it on Sunday night during Fogiel's talk show on "France 3". It will also (and of course !) be part of the recording of the Symphonic Show on Eurovision, due to be held on Monday evening (broadcasting end of March).
Kuka tietää, agenttimme Ranskassa katsoivat koko ohjelman alusta loppuun sormi videon äänitysnappulalla, mutta ohjelmassa oli vain miss Ranskan haastattelua ja Ranskan rugbyjoukkueen seksikkäästä kalenterista...

Ilkeät kielet sanovat jo, että kappale vaihdettiin, koska se olisi plagiaatti Stevie Wonderin kappaleesta "Uptight"... ja se fani Pariisista, joka teki tuon salaisen nauhoituksen uskoo tehneensä Euroopalle palveluksen, kun tuo lauluntekele tuotiin ajoissa esiin, jotta se saatiin vaihtoon... :lol: Jatkoa seuraa.... tuo kaikki saa YLEn homman näyttämään melkein ammattitaitoiselle! :shock:
Hello Hi!

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

MuzaMaza kirjoitti:Huonoin Ranskan biisi sitten vuoden 1999 Nyah, eikun Nayahin! :wink:
1999 Biisi oli ihan ok, mutta se nainen ja hänen kamala äänensä... YÄK!
Ettäs kerhtaatkin haukkua Nayahia! Kappale, tulkinta ja kokonaisuus oli vuoden 1999 ehdottomasti paras! :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Hallelujah!! Vielä on siis toivoa Ranskan suhteen. Tolla biisillä ei olisi kärkeä hätyytelty Istanbulissa. Olisko Ranskalta nyt sitten luvassa Jarille haastetta?... :wink:

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Onpa säätöä... Minusta tuntuu, että viime kerrat olen poistanut enemmän kappaleita viisupuntarista kuin lisännyt... :roll:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

No voi ankeus tosiaan. Näin tuon huhun ensin Doteurovisionin boardilta, jossa välillä liikkuu toinen toistaan typerämpiä huhuja, enkä ottanut järin vakavasti. Mutta kaipa Ranskakin sitten uusii. Tavallaan tuntuu kuin yksi ja toinen maa kuulostelisi mitä kaikki muut lähettävät, ja pihtailevat sen aikaa omaa päätöstään/laulun julkistamista.

EDIT: karsin puolet höpinästäni, kun JuhaUK oli jo kirjinyt samat... :roll:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ashanti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3393
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:42
Paikkakunta: St.Moritz

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja ashanti »

No eihän se biisi mun listoilla korkealla ollut mutta tällainen edestakaisin venkoilu ärsyttää. Meen kohta ja poistan koko puntarini ja samalla Ranskan mun Atlaksesta. :evil:
U kosu stavi ruzmarin
I jedan cvijet kraj šadrvana
Lejla, zar bi mogla ti drugog voljeti?
Golube, moj golube
Nosi joj suze mjesto pjesme

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14185
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Ranska 2004

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Voi taivas näiden kanssa... nyt se uutinen on poistettu tuolta Eurovisionfrance-sivulta... ja ESCToday uutisoi nyt sen, joten en enää tiedäkään, mitä uskoa... tänä iltana pitäisi sitten taas olla joku TV-show, jossa biisi paljastetaan... :?
Hello Hi!

Lukittu