Jann Wilde & Rose Avenue

ESC 2007 -arkisto.

Suosikkini Jann Wilden & Rose Avenuen kappaleista

Rock 'n' roll dreams
54
59%
Cinnamon
37
41%
 
Ääniä yhteensä: 91

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

AntSa kirjoitti: Onko JW&RA näiden kisojen lasten suosikki numero 1?  Ainakin tänään päiväkotimme lapsiryhmän 3 poikaa leikki näitä hauskoja hahmoja!  "Oot sie se jolla on ne sulat"?!?  :repeilee:  Lapset ovat lahjomattomia, ja aistivat aidon meiningin poikien meiningistä!  :heh:   HIENO HOMMA!!  Vaikkei musana olekaan aivan minun kuppini teetä, niin tuntui duunissa mukavalta kun lapset kyselivät bändistä. Lupasin viedä huomenna kuviakin näytille..  :joojoo:

ZEMIÄ kovasti näillekin persoonallisuuksille! Varmastikin karsintamme jälkeen kysyntä lisääntyy!  :peukku:
No, täällä puhuu sitten joku poikkeustapaus. En ole päiväkodista karannut enkä edes teini  :heh:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

AntSa kirjoitti: Onko JW&RA näiden kisojen lasten suosikki numero 1?  Ainakin tänään päiväkotimme lapsiryhmän 3 poikaa leikki näitä hauskoja hahmoja!  "Oot sie se jolla on ne sulat"?!?  :repeilee:
Pitääpä testata siskon lapsilla. 4- ja 2-vuotiaat nassikat ovat kovia Lordin kannattajia, olisiko Jann Wildestä uudeksi suosikiksi?  :mrgreen:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mutta oikeasti, jos puhutaan asiasta, niin minusta Jann Wilde ruusureitteineen hoiti leiviskänsä erinomaisesti. Hänhän osaa jopa laulaa, ja esiintyminen oli hauskaa seurattavaa. Ihania ilmeitä ja eleitä... Ihan kunkku alallaan! Minusta paljon miellyttävämpi, kuin esim. samana iltana Ruotsissa esiintynyt The Ark...  :joojoo:
Huumorikin on Jannilla kohdallaan. Kenraalissa sen pelehtiminen esim. haastatteluissa oli vielä hauskempaa kuin varsinaisessa lähetyksessä. Se mm. pyörähteli siinä sulka-asussaan muka-vahingossa siten että Heikillä oli koko ajan sulat kasvoillaan. Välillä se intoutui miimaamaan kesken haastattelun...  :rofl:
Biisit saisivat olla himpun verran parempia, niin mä olisin melkein vaikka valmis lähettämään nää Helsinkiin...  :cool:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Niinpä, tonywener. Bändi on minusta lupaava tulokas, joka tulee pääsemään vielä pitkälle jos vain jatkaa tuolla meiningillä. Kunhan vain treenaavat vielä pikkuisen lisää tuota biisintekoa ;).

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
Tammi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Tammi 2007, 19:05

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Tammi »

Kattokaa ny itte, on ne niiiiii symppiksiiki!

:)

http://www.yle.fi/eurovision/mediaplayer.php?id=2355
Äiti tietää kaiken.

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

Aamu kirjoitti:
chili kirjoitti: :repeilee: Kyllä on kyseessä mahtava bändi, kun se näin kovasti mielipiteitä jakaa ja vieläpä herättää ihmisissä näin voimakkaita tuntemuksiakin. Mitä näitä ja myös ylen Euroviisukeskusteluja olen lukenut, niin bändi on saanut osakseen niin transuläppää kuin oikein sydänpohjasta tulvivaa fanirakkauttakin ja kannustusta.
Tuolla perusteella aika moni tämän vuoden bändeistä on mahtavia. Jos viitsisit katsoa muiden artistien ketjut, niin huomaisit että JWRA ei todellakaan ole ainoa saati sitten eniten mielipiteitä herättävä bändi.

Tätä vähän odotinkin, luepa koko teksti loppuun asti, niin saat ehkä vähän osviittaa siitä, mitä tarkoitin ;) Ja sitäpaitsi en sanonut, että JWRA eniten herättäisi mielipiteitä vaan nimenomaa niin kovin eroavia mielipiteitä ja todella jyrkkiä sellaisia.
chili kirjoitti: Mikä vika sitten olisi, jos esim. Lovex, Pakarinen tai Laura pääsisvät edustamaan maatamme? No, ne ovat valtavirtakamaa ja miksi pitäisi edes yrittää tähdätä tähtiin samalla reseptillä kuin muut?
Saattaa tuo JWRA olla enemmä sitä valtavirtaa jos vaikka Ruotsi laittaa The Arkin. Lovexin tapaista musiikkia puolestaan ei ole vielä viisukarsinnoissa näkynyt.

Jos Ruotsi sattuu laittamaan Arkin menoon mukaan, niin miten se tekisi JWRA:n valtavirtakamksi? Et taida ihan osata näitä käsitteitä.
chili kirjoitti: Lovexin pahin rikos on taas se, että bändistä puuttuu sisältö, aitous. Mörköt menivät skabaamaan mörköinä ja Janni -glamstrutsi menisi Janni -glamstrutsina, mutta tuollanen Lovexin harrastama Hanoi Rocksin naurettavan kopion (voiko sitä edes siksi kutsua? no, jotkut ovat) Negativen kopioiminen on vaan niin sisällötöntä, että olisi itsensä huijaamista äänestää moinen porukka sinne Suomea nolaamaan.
Tässä olen ihan eri mieltä. Minusta JWRA taitaa olla ehkä se kaikkein epäaidoin poppoo koko kisoissa. JWRA:ssa ei ole lainkaan kysymys musiikista vaan skandaalien luomisesta ja hämmentämisestä, kuten Jann Wilde on itse euroviisuosallistumistaan kuvannut. Ja jos joku sitä Hanoi Rocksin tyliä kopio, niin se ei ole Lovex vaan nimenomaan JWRA.
Skandaalien luominen ja hämmentäminen... niitä sanoja joita odotinkin, kun bändi joutui omaksikin harmikseen biisit vetämään pois kisoista. Eikai täällä enää ketään kuvittele, että bändi teki sen silkkaa skandaalihaluisuuttaan? Järkee varmaan oliskin riskeerata koko ehdokkuus. Ja kuulepa vaan, kopioiminen on vähän eri juttu kun vaikutteiden ottaminen ja on se kumma, kun JWRA:n esikuvista kyllä jaksetaan jauhaa, että ovat kopioineet ja ovat kopioineet..

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

ei tästä yhtyeestä nyt hirveesti kannata jauhaa. JWRA = Paskaa tuutin täydeltä!  :joojoo: :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Aamu »

chili kirjoitti: Skandaalien luominen ja hämmentäminen... niitä sanoja joita odotinkin, kun bändi joutui omaksikin harmikseen biisit vetämään pois kisoista.
Ovat ihan Jann Wilden omia sanoja joita on käyttänyt. On tuolla aikaisemmin tässä ketjussa sellainen haastattelu jossa niin kuvasi euroviisuihin osallistumistaan. Ja se oli ennen sitä biisikohua jo.
chili kirjoitti: Ja kuulepa vaan, kopioiminen on vähän eri juttu kun vaikutteiden ottaminen ja on se kumma, kun JWRA:n esikuvista kyllä jaksetaan jauhaa, että ovat kopioineet ja ovat kopioineet..
Noh, itseasiassa se olit sinä joka ensi syytteli muita kopioinnista..

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

ZetZet kirjoitti: Niinpä, tonywener. Bändi on minusta lupaava tulokas, joka tulee pääsemään vielä pitkälle jos vain jatkaa tuolla meiningillä. Kunhan vain treenaavat vielä pikkuisen lisää tuota biisintekoa ;).
Niinpä. Ja minusta karsinnoista selvinnyt biisi ei ole JWRA:n parhaimmistoa, mutta karsinnan parhaimmistoa kyllä  ;)

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja AntSa »

ZetZet kirjoitti:
AntSa kirjoitti: Onko JW&RA näiden kisojen lasten suosikki numero 1?  Ainakin tänään päiväkotimme lapsiryhmän 3 poikaa leikki näitä hauskoja hahmoja!  "Oot sie se jolla on ne sulat"?!?  :repeilee:
Pitääpä testata siskon lapsilla. 4- ja 2-vuotiaat nassikat ovat kovia Lordin kannattajia, olisiko Jann Wildestä uudeksi suosikiksi?  :mrgreen:
Kandee koklata! Meidän ryhmän pojat ainakin pitivät!  :joojoo:  Ja nimenomaan se jatkoonpäässyt kappale oli mieleen, vaikkakin sulat piti olla selässä..!!  :heh:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

Aamu kirjoitti:
chili kirjoitti: Skandaalien luominen ja hämmentäminen... niitä sanoja joita odotinkin, kun bändi joutui omaksikin harmikseen biisit vetämään pois kisoista.
Ovat ihan Jann Wilden omia sanoja joita on käyttänyt. On tuolla aikaisemmin tässä ketjussa sellainen haastattelu jossa niin kuvasi euroviisuihin osallistumistaan. Ja se oli ennen sitä biisikohua jo.
chili kirjoitti: Ja kuulepa vaan, kopioiminen on vähän eri juttu kun vaikutteiden ottaminen ja on se kumma, kun JWRA:n esikuvista kyllä jaksetaan jauhaa, että ovat kopioineet ja ovat kopioineet..
Noh, itseasiassa se olit sinä joka ensi syytteli muita kopioinnista..
Joo, Jannin huumori menny taas sultakin ohi. Kyllä mä ton haastattelun tiedän...

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

JeSSSe kirjoitti: ei tästä yhtyeestä nyt hirveesti kannata jauhaa. JWRA = Paskaa tuutin täydeltä!  :joojoo: :heh:
Perusteluja en näe missään...?

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

chili kirjoitti:
JeSSSe kirjoitti: ei tästä yhtyeestä nyt hirveesti kannata jauhaa. JWRA = Paskaa tuutin täydeltä!  :joojoo: :heh:
Perusteluja en näe missään...?
Näet siis oikein  :tapu: en minä sen enempää perustele kuin että naurettava poppoo, viisukarsintojen pohjanoteeraus, enkä varmasti ole yksin mielipiteeni kanssa. Paska mikä paska! ;)
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Aamu »

chili kirjoitti: Joo, Jannin huumori menny taas sultakin ohi. Kyllä mä ton haastattelun tiedän...
Joopa joo, no huumori-bändihän tämä kyllä onkin. Voisihan sillä euroopasta saada niitä vitsi-ääniä, ja sillä periaatteessa voisi olla korkeallakin. Mutta se vain on erittäin huvittavaa, että tällaisesta vitsistä yrittää sitten jotakin aitoa vääntää.

chili
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Helmi 2007, 14:12

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja chili »

[/quote]

Näet siis oikein  :tapu: en minä sen enempää perustele kuin että naurettava poppoo, viisukarsintojen pohjanoteeraus, enkä varmasti ole yksin mielipiteeni kanssa. Paska mikä paska! ;)
[/quote]

Niinpä niin, mikä sen autuaampaa onkaan kuin se tunne, ettei ole yksin mielipiteidensä kanssa.. valtavirran mukaan vaan niin hyvin menee. Tervemenoa! :peukku:

Avatar
Aamu
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 437
Liittynyt: 04 Tammi 2007, 15:40

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Jos siitä Lordista ei olisi valtavirta tykännyt, niin ei se ehkä olisi voittanut niitä kisoja  :stupido:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

JeSSSe kirjoitti:
chili kirjoitti: Perusteluja en näe missään...?
Näet siis oikein  :tapu: en minä sen enempää perustele kuin että naurettava poppoo, viisukarsintojen pohjanoteeraus, enkä varmasti ole yksin mielipiteeni kanssa. Paska mikä paska! ;)
JeSSSe tekee "nkorpit"... Eiköhän tuo mielipide tullut selväksi jo, kiitos  :joojoo:
Ei ole minusta reilua ja kivaa ketään kohtaan, että käy tuikkimassa noita perusteettomia "p***a"-heittoja tuonne asiallisen keskustelun väliin koko ajan :eiei:
Itsekin olen muutamia lauluja käynyt nimittämässä "sonnaksi", mutta mun ei ainakaan tarvitse toistella itseäni. Kerta riittää - eikä mua edes huvita visiteerata semmoisten biisien/esittäjien ketjuissa, jotka eivät mua miellytä.
Täällähän on se "p***a"-ketjukin. Paskokaa sinne, niin meidän muiden ei tarvitse lukea niitä  :peukku:
Viimeksi muokannut tonywerner, 12 Helmi 2007, 17:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Hazel »

JeSSSe kirjoitti:
en minä sen enempää perustele kuin että naurettava poppoo, viisukarsintojen pohjanoteeraus, enkä varmasti ole yksin mielipiteeni kanssa. Paska mikä paska! ;)
Minä en oikein käsitä tällaista asennetta. Jos näitä oikeasti vaivautuu kuuntelemaan, siellä kuuluu ihan muu kuin paska. Ja ulkoiseti pojat ovat juuri sellaisia, miksi minä ainakin glam rockin esittäjät kuvittelenkin. Vaikkei heidän viisutyrkkynsä mua erityisemmin miellyttäneetkään, niin olihan niillä omat ansionsa, varsinkin finaaliin mennyt oli ihan ok.

En käsitä sitä, että jos ulkonäkö ei miellytä (uskallan väittää, että JeSSSen kohdalla on just siitä nyt kyse), niin miten voi sanoa koko pakettia pelkäksi paskaksi?
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mun mielestä on ihan yhtä ärsyttävä lukea tämmösen kammotuksen kehumista kuin mitä teidän on lukea näitä mun haukkumiskommentteja :joojoo: Ei tässä nyt pelkästään yhtyeen ulkomuodosta ole kyse, vaan kokonaiskuvasta. Biisit on yhtä tyhjän kanssa ja kovasti koittavat olla jotain siinä kuitenkaan onnistumatta. TURHA!  :megafoni:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1735
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Mohno »

No kannanpahan minäkin korteni kekoon..

Allekirjoitan täysin seuraavat kannanotot:
GiveMeWings kirjoitti: Modernit miehet meikkaavat ja heillä on itsetunto kohdallaan olla sitä mitä on.  :peukku:
tomas kirjoitti: Täytyy kyllä sanoa, että JWRA on yksi parhaista ehdokkaista koko Suomen karsinnassa. Poika osaa laulaa ja jotenkin todella raikkaan oloista.
chili kirjoitti: Jos yhtään oikein muistan, oli tasan vuosi sitten legendaarisella viisujen voittajalla Lordilla sama tilanne. Mielipiteet bändistä ja bändin mahdollisesta kotimaamme edustamisesta Euroviisuissa -06 jakautuivat vahvasti kahtia ja oli usealle suuri järkytys, kun mörkömaskiset hevarit voittivatkin yllätys yllätys karsinnan ja pääsivät edustamaan Suomea ja lopputulos onkin sitten jo historiaa.

Jokatapauksessa tuskin haluamme edustajaa, joka ei osaa säväyttää kunnolla.
Jo lauantai-iltaisista karsinnoistakin huokui JWRA:n aito iloisuus ja positiivisuus mutta kuitenkin kaikenlainen aitous ja rakkaus musiikkiin ja viisuihin. Sellaista energisyyttä ja tarmoa ja aitoutta en olekaan nähnyt karsinnoissa pitkiin aikoihin. Ja ihan noin muutenkin JWRA on oikein raikas tuulahdus suomalaisen musiikin maaimassa. Olisi sääli, jos Suomi missaisi tällaisen mahdollisuuden eikä päästäisi JWRA:aa edustamaan kotimaatamme.
chili kirjoitti: ..miksi pitäisi edes yrittää tähdätä tähtiin samalla reseptillä kuin muut? Näin menettelimme monta kymmentä vuotta (tosin välillä hairahdimme paatosmaiseen patriarkaarisuuteen valinnoissamme) ja kun viime vuonna uskalsimme (hui kauhistus!) rikkoa rajoja ja lähettää vihdoin omaperäinen porukka Euroviisuihin Suomea edustamaan, alkoi vasta tapahtua.
tonywerner kirjoitti: Mutta oikeasti, jos puhutaan asiasta, niin minusta Jann Wilde ruusureitteineen hoiti leiviskänsä erinomaisesti. Hänhän osaa jopa laulaa, ja esiintyminen oli hauskaa seurattavaa. Ihania ilmeitä ja eleitä... Ihan kunkku alallaan! Biisit saisivat olla himpun verran parempia, niin mä olisin melkein vaikka valmis lähettämään nää Helsinkiin...  :cool:


Munkin mielestä tää on yks niitä ainoita raikkaita ja mieltä piristäviä esityksiä tunkkaisten ja vanhaan kaavaan pohjautuvien finalistien joukossa (nii.. ettäs kehtaammekin olla näi huonoja). Viime vuonna kun Lordi voitti - joo mä kuuluin kans niihin epäileviin Tuomaksiin - niin päätin etten enää palaa suosionjaossani sille jo 30-40 vuoden ajan tutuksi käyneelle "itkuvirsi"-linjalle. Räväkkää sen olla pitää! Niitä nyyhkyjä ei eurooppalainen nuori kerta kaikkiaan jaksa kestää - miksi siis pakkosyöttää niitä! Sävelkulun pitää olla nouseva - ei laskeva, rytmin vetävä - ei laahaava.

Ja lopuksi palaisin vielä siihen kuningasajatukseeni:

Valitaan nyt hyvä kuppikunta sellainen viisuedustaja Suomelle, jonka kyydissä on helppo nostaa hurmos kattoon siellä Areenalla! Jyty-tsipaleen kanssa se on huomattavasti helpompaa - hitaampien kanssa se jää helposti vain hyminäksi.
Viimeksi muokannut Mohno, 15 Helmi 2007, 05:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

JeSSSe kirjoitti: mun mielestä on ihan yhtä ärsyttävä lukea tämmösen kammotuksen kehumista kuin mitä teidän on lukea näitä mun haukkumiskommentteja :joojoo: 
Sitten kannattaa varmaan pysyä poissa tästä ketjusta!  :peukku: Itse noudatan samaa taktiikkaa Lovex-ketjun kanssa.  :joojoo: Täällä kun kuitenkin on tarkoitus keskustella hyvässä hengessä ja rakentavasti, niin en viitti siellä käydä huutamassa viittä kertaa päivässä mielipidettäni yhtyeen musiikista, ulkonäöstä, esiintymisestä ja lahjakkuudesta, kun mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

JeSSSe kirjoitti: Paska mikä paska! ;)
Paskalle on oma ketjunsa. Jann Wilde on erittäin kiva! Myös Lovex on piristävä ja positiivinen bändi. Mukavia lisäyksiä Tampereelta Suomen finaaliin Turkuun! Itse odotan Lovexin jopa voittavan lauantaina, ainakin superfinaaliin olisi päästävä!  :cool:
Viimeksi muokannut GiveMeWings, 12 Helmi 2007, 21:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

GiveMeWings kirjoitti: Lovex on piristävä ja positiivinen bändi.
:shock:

Jann on edelleen itsekäs amatööri, joka ei pysty ottamaan huomioon olevansa suorassa tv-lähetyksessä, jossa he eivät ole pääesiintyjiä.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Jann Wilde esiintyi lauantaina ensimmäistä kertoo livenä TV:ssä, olisikohan sillä osuutta asiaan  :peukku:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Musta tolla JANNilla on mieletön hymy!!!  :heh:  Ihanan yhtä aikaa koiranleukanen että vähän pirullinenkin!!! PIDÄN!!!  :heh:  Ja ne dramaattiset käsiliikkeet on ihan must!!!  :draamaa:  HAUSKA JANNU ja KOKOONPANO!!!  :tapu:  LOISTAVAA VIIHDETTÄ!!! Nostin Rock'N'Roll Dreamsiä puntarissani jokusenkin sijan esityksen nähtyäni! Ihanan Camp!!!  :stara:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Kivoja tyyppejä, mutta vaadin musiikillisesti enemmän.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

GiveMeWings kirjoitti: Jann Wilde esiintyi lauantaina ensimmäistä kertoo livenä TV:ssä, olisikohan sillä osuutta asiaan  :peukku:
Ehkä olisi kannattanut ottaa selvää miten suorassa lähetyksessä käyttäydytään.  :roll: Tai ehkä terve järkikin olisi riittänyt.  :roll: :roll:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Älä Jónsì huoli, mikään siitä ei välittynyt tv:stä kotikatsomoon.  :peukku:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja Possu »

On se nyt kumma juttu, jos tälläinen mikälietransuporukka pääsisi Suomea edustamaan. Kyllä sen huomaa, jos kiireessä yhdessä päivässä biisin värkkää. Tästä bändistä voisi jopa sanoakkin: Kaikki on perseestä, paitsi kusi.

No jokaisella on omat mielipiteensä.
Mor Ve Ötesi - Deli

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Vs: Jann Wilde & Rose Avenue

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Possu, kiinnitäpä huomiota sanavalintoihisi. Transjutut ovat sinänsä asia, josta ei sovi pilkata yhtään ketään tai mitään.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Lukittu