Saksan kommentit, vain äänestäneille!

Sanoituskilpailukausi 2009
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Saksan kommentit, vain äänestäneille!

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Ensin pitää äänestää, sitten vasta saa lukea kommentteja.

Jos on äänestetty, niin :peukku:




























































Hop.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5343
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Saksan kommentit, vain äänestäneille!

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Jotta edes jotain kommentteja olisi, kannan korteni kekoon. Kantakaapa muutkin!

1. DIGGAAN SUA. Mukavan eroottinen teksti! Jo tässä selvisi, että oiva kohta vertailla tekstejä oli ”duudehiidehiidehoo”-säkeistöt. Tässä hauska keksintö oli ”hottis tytsy tytteli”. ;)

2. SUN SUU – SUU MUN. Miksiköhän ”Sun suu – mun suu” ei kelvannut? Mukava tämäkin, paljon ulkonäkökuvausta. Oivia lauseita duude-säkeistöissä olivat ”sun suppu suppu suu” ja ”ihana ihana ihana suu”. Mielenkiintoinen uudissana myös tuo ”seksitin” ;)

3. VIE TISSIT POIS. :rofl: Aivan mainio keksintö! :heh: Tarinan mainious tuskin kaipaa perusteluja ;) Suosikin viittaa Gaalaan, joo… Duude-säkeistöjen helmenä oli ”niin lakanan takana lehahtelee”.

4. KUUMAT GIMMAT. Tarinaa jäin ihmettelemään: mistä se pelkurin maine tuli? Odotin, että H-hetken lähestyessä olisi tullutkin jokin viimeinen epäröinti, josta se olisi johtunut, muttei tullutkaan, itse asiassa ei H-hetkeä kuvattu ollenkaan, ainoastaan sen odotusta. Harmi myös että duude-säkeistöihin ei keksitty mitään omia lauseita.

5. MISS XXS. Mukava idea, jämäkän tekninen ja kakkossijalleni. Duude-säkeistön helmiä olivat ”pakko soluja koluta on” ja ”siis atomin ytimen sadasosaan”. Viimeksi mainitun lauseen takia arvasin tekijäksi Timoteuksen, ja oikeinhan se meni :mrgreen:

6. SAANKO LUVAN? Meno yltyy sangen mehukkaaksi loppua kohden ;) Sanoituksen helmiä olivat ”ryntäät hölskyy vain” ja ”alla järkkyy tanner vavahtain”. Huh huh, taisi olla tukeva nainen :rofl: Sen sijaan duude-säkeistöissä ei ollut keksitty omaa, annettu vain laulukäsky suomeksi.

Lukittu