Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Sanoituskilpailukausi 2010
Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kausi on loppuhuipennusta vaille valmis ja loppuhuipennus löytyy osoitteesta...

http://www.tummiweb.com/scorewiz/scoreb ... gaala-2010

Sivulta pystyy säätämään äänestyksen etenemisnopeutta. Minusta oletusnopeus (5/7) on hieman liian nopea. Suosittelen nopeutta 3/7 mutta oman maun mukaan toki.

Äänestysjärjestys:
1. UFOPOLI
2. Sagapo
3. Timoteus
4. sziget
5. nkorppi
6. Diggari
7. Metsis
8. akuankka13

9. Mattokauppias
10. -Statler-
11. Huilumies
12. TomppaJr
13. TOMItu
14. ESC93

Kiitos kaikille äänestäjille!

(spoileripuskuri alkaa)
























































(spoileripuskuri päättyy)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Olipas jännittävän tasainen pisteidenlasku!

Voittajakäännöksestä pidän, vaikken sille pisteitä tarjoillutkaan. Aina saman unen saamat kahdet täydet pisteet lämmittävät kovasti, kiitos!

Onnea hyvin sijoittuneille ja kiitos kaikille kääntäjille viime kaudesta!

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Huh mikä hässäkkä! Laitoin lopulta äänestysnopeuden ykköseksi...

Ja kuinkas sitten kävikään: minun pisteensaajani ovat kaikki, onneksi voittajaa lukuunottamatta, tulostaulukon oikealla puolella. Onnea heille, muillekin, ja kiitos pisteistä nyt ja kaudenkin aikana. Kirjoittelemisiin!

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Onnea voittajalle, vaikka en pisteitä tällä kertaa antanutkaan juuri sille käännökselle. Nyt on mielenkiintoista katsoa semitaulukot.

Olen tyytyväinen nelossijasta, ottaen huomioon että finaalissa oli mukana toinen huippukäännös samasta maasta -- oli mukavaa että me kaksi arvioimme toisemme vuoden parhaaksi. Voittokäännös ei saanut kymmenellä ei-nolla-arviolla kuin 16 pistettä enemmän kuin nelostyöni viidellä ei-nolla-arviolla, eli mielipiteitä jakavalla (ja jonkun jo puolestani häpeämällä) käännökselläkin voi pärjätä -- kolmen parhaan joukkoon sitä äänesti neljä. (Vain yhtä muuta työtä äänestettiin näin ahkerasti palkintopallille, eli hopeamitalityötä.)

Kaiken kaikkiaan - nelossija ja kaksi kymmenen joukkoon - tämä on tähän asti paras tulokseni ja olen tyytyväinen. Palkintopallilta ei jääty kauas.

Kiitokset kaikille hauskasta kaudesta ja intoa tulevaan. Erityiskiitokset ESC93:lle, joka arvioi mun neljä finaalisanoitusta finaalin kärkinelikoksi. Siinä on uskollisen fanin tunnusmerkit... siitä hyvästä hän kyllä ansaitsee halutessaan muutamia yhteiskäännöksiä ensi kaudelle. Enkä ollut lahjonut jätkää mitenkään, uskokaa pois. :peukku:
Viimeksi muokannut nkorppi, 09 Helmi 2011, 04:20. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Semifinaalien ja finaalin pistetaulukot niistä kiinnostuneille: http://timoteus.kapsi.fi/transl/gaala10tulokset.html (ei tietenkään kannata avata ennen avausviestin pistelaskun katsomista).
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Noniin, semivoitto ja semipronssi kaiken muun hyvän päälle... Kiitoksia, kiitoksia.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kiitos ja kupsahdus. :kups: - Olen yhtä äimänä kuin ensimmäisessä gaalassani 2007. Muiden tuloksia voin joskus arvata oikeinkin, kolmesti olen antanut voittajalle 12 p., mutta omia sijoituksiani kristallipallo ei kerro. Sekin oli mukavaa, että Jääkiekkotanssi menestyi, vaikka oletin sen karsiutuvan jo semissä. Käännöksen suosio ei siis riipu viisun suosiosta. Itse pidin Harhojen kirjasta, vaikka Islanti oli puntarini jumbo.

Kaksi suurinta suosikkiani mahtui neljän kärkeen, ja kolmas, Ahdataan kovempaa, löytyy niin ikään korkealta. Nkorpin Perhe tappaa käsittelee kipeää aihetta (kunniaväkivalta ym.) niin luovasti ja osuvasti, että olisi saanut vaikka voittaa. Lonkerojen takaa on upea muistomerkki Paulille, joka lähti syksyllä mustekalojen taivaaseen. Käännöksen ajattomuutta voi heikentää se, että pian hänen ennustuksensa unohtuvat. Toivottavasti olen väärässä ja nilviäinen jää historiaan Nostradamuksen rinnalle. <3

Pisteet jakautuivat tasaisemmin kuin viime vuonna. Hyvä että kaikille finaaliteksteille riitti kannatusta.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

sziget kirjoitti: Itse pidin Harhojen kirjasta, vaikka Islanti oli puntarini jumbo.
Joo, esim. tämä Jas a imam silata on aika sietämätön veisu, mutta Hehkuvilla hiilillä kasvoi kuuntelukerralta toiselle.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

nkorppi kirjoitti:
sziget kirjoitti: Itse pidin Harhojen kirjasta, vaikka Islanti oli puntarini jumbo.
Joo, esim. tämä Jas a imam silata on aika sietämätön veisu, mutta Hehkuvilla hiilillä kasvoi kuuntelukerralta toiselle.
Miten voi olla näin samaa mieltä. :uujee: Myös Albanian peepparkakkumökkerö ja Pohjolan kuu olivat kivoja. Eikä Albania kovin korkealla puntarillani ole. :rofl: Islanti myös minun jumbo, en tiennyt, etten olekaan ainoa joka vihaa sitä. :heh:

Aika yllätykselliset lopputulokset, eikä mennyt yhtään huonosti. Pettyneiden, luopuneiden ja rakastuneiden matalaa sijaa hieman ihmettelin. :lohduton: Minusta ehdottomasti koko kauden koskettavin sanoitus. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5347
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Rutkasti onnea Szigetille! :hali: Jos veteraanimenestyjänä Timoteus oli viime vuonna varsin oikeutettu ensimmäiseksi kaksinkertaiseksi gaalavoittajaksi (2003 ja 2009), niin itse Sziget olit varsin oikeutettu seuraavaksi sellaiseksi (2007 ja 2010), niin paljon viime vuosina olet käännöstyötä tehnyt ja menestyneitä tekstejä väsännyt. :)

Eikö olekin hassua, että viimevuotinen voittaja oli "En" ja tämänvuotinen "Ne"? :rofl:

Olen iloinen, että "Ne" piti(vät) puolensa kohujuontajan tissejä vastaan, sillä se oli se pelätyin minulta-0p-teksti, jolla oli voiton mahdollisuuksia. Timoteukselta tosiaan mieluummin toivoin esim. lonkero-Paulin menestyvän.

Olipa tiukka kisa, ja kylläpä pisteet vaihtelivat! Hyvin jännittävää oli. Ihan samanlaista loppuhuipentumaa ei silti tullut kuin 2008, jossa voittaja sai kaikki 12p:nsä peräkkäin lopussa. Tiukka oli myös Espanjan ja Armenian taistelu menestyneimmästä biisistä: sekin tilanne vaihteli alinomaa.

Täytyy käydä uudestaan läpi nuo äänestäjien "lippumaat" :heh: Oliko ne jotenkin randomilla valittuja, osuikohan minulle Antigua & Barbuda, täytyy tarkistaa... :mitvit:

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8842
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Hauska anagrammivoittaja tosiaan. Onnea kaikille ja olen tyytyväinen menestykseeni. :)
Qaj.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Voi nyyhq, jännitin niin tissien puolesta. Niin lähellä olimme päästä kuulemaan vuoden parasta biisiä ensi vuoden tulosvideoissa :aivanmaassa: Voittajakin on toki perin ansaitseva :tapu:

Oma korkein sijoitukseni on ylivoimaisesti historian heikoin, mutta siinä ei ole mitään yllättävää. Virallinen tavoitteeni oli saada vähintään yksi finaalipaikka, ja se toteutui.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Onnea tämän kauden dominoijalle, vaikka en Niitä (vai miten se taipuu? :heh: ) osannut arvata voittajaksi: odotin Jääkiekkotanssia tai Tragediaa.

Suuri yllätys oli Yatan ja Syiden jääminen pohjalle. Onneksi edes Perhe tappaa tuli neljänneksi.
nkorppi kirjoitti:Erityiskiitokset ESC93:lle, joka arvioi mun neljä finaalisanoitusta finaalin kärkinelikoksi. Siinä on uskollisen fanin tunnusmerkit... siitä hyvästä hän kyllä ansaitsee halutessaan muutamia yhteiskäännöksiä ensi kaudelle. Enkä ollut lahjonut jätkää mitenkään, uskokaa pois. :peukku:
Aiku se alkaa ylistämään... :D Laitetaan korvan taakse, odotellaan ensin mitä Eurooppa valitsee ja käännetään sitten. :joojoo: Ja ei, lahjontaa ei tosiaankaan ollut. :hihi:

Ja hui, ensi viikollahan on jo karsintakappaleiden kisa! :eeek: Äkkiäpäs tämä aika menee.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Huilumies kirjoitti:Eikö olekin hassua, että viimevuotinen voittaja oli "En" ja tämänvuotinen "Ne"? :rofl:
:joojoo: Anagrammit kuitenkin loppuivat heti kättelyssä. Onkohan seuraavan vuoden voittaja Nekö taas? tai En vieläkään?
Huilumies kirjoitti:Täytyy käydä uudestaan läpi nuo äänestäjien "lippumaat" :heh: Oliko ne jotenkin randomilla valittuja, osuikohan minulle Antigua & Barbuda, täytyy tarkistaa... :mitvit:
Hassutteluvaihtoehtojahan ne mutta eivät aivan satunnaisia. Järjestyksessä lippumaina poseerasivat...
  • Kambodža: Uskonnollista tematiikkaa on kansallislipuissa paljon mutta harhojenkirjaisin on ehdottomasti temppelin sisältävä lippu. Muistin vasta jälkeenpäin, että Statlerillehan tämä lippu olisi hänen gaalan ulkoisen Venäjän-sanoituksensa vuoksi kuulunut.
  • Ghana: Syy, miksi yleensä aloin valita hassutteluvaihtoehtoja. :hihi:
  • Neuvostoliitto: EU-lippua – saati sitten yhdistelmää – ei ollut tarjolla.
  • Kanada: Jääkiekon kotimaa. Harkitsin myös Vatikaania mutta paavi kielsi.
  • Japani: Yatta!
  • Irlanti ja Israel: Sori. En keksinyt mitään hauskaa, joten suoraan biisin mukaan meni.
  • Mansaari: Tämän kohdalla harmittelin lippukuvan pienuutta. Minusta Mansaaren lippu on aivan ilmetty Kotiintanssin lippu. Tyyppi on yhtä jalkaa, ei kun kolmea, ja meno on luovalla tavalla päätöntä.
  • Palestiina: Uudelleensijoitin Kotini-sanoituksen antisemitistisesti. Tekijän tarkoittama sijoituspaikka oli luovutettu Karjala mutten halunnut käyttää Suomen, Neuvostoliiton enkä Venäjän lippua eikä Karjalan tasavallan lippua ole valikoimassa.
  • Bhutan: Kultaryöstössä löydetään Shangri-La ja Himalajaltahan sellainen löytyy. Olisin käyttänyt mieluummin Saint Pierren ja Miquelonin tai Barbadoksen lippua Laivan kauneimman kunniaksi mutta kumpikaan ei ollut saatavilla.
  • Papua-Uusi-Guinea: Lothlórienia on vaikea kuvata. Paratiisilintu sai kelvata.
  • Italia: Häh? mainitsee saapasvaltion.
  • Kiribati: Aavan meren yllä haahuileva lintu sopii TOMItun molempien gaalatekstien otsikkoihin ja Siellä jossainin sisältöön laajemminkin..
  • Ruotsi: Sateenkaarilippua ei ollut tarjolla, joten Svanten kotimaalla mentiin, vaikka olikin myös biisin kotimaa.
UFOPOLI kirjoitti:Voi nyyhq, jännitin niin tissien puolesta. Niin lähellä olimme päästä kuulemaan vuoden parasta biisiä ensi vuoden tulosvideoissa :aivanmaassa:
Tissien voiton paras (ja ainoa hyvä?) puoli olisikin ollut Moldovan kappaleen kieltämättä käyttökelpoiset instrumentaaliosiot.

Pitäisiköhän laajentaa tulostenjulkistusvideoiden biisivalikoimaa, etteivät ihmiset ala äänestää pelkän biisin mukaan. :heh:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Timoteus kirjoitti:harhojenkirjaisin
Hieno adjektiivi :ihana:

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Mä olin Sudan. :heh:

Just oikee ja täydellinen voittaja! En kyllä uskonut, että Ne ihan voittoon ylettäisi, mutta ilmeisesti 12 pistettäni pelasti melko paljon.

Kiitos kaudesta, vaikka tulinkin mukaan vasta puolenvälin kohdilla...

Kiitos, hoviäänestäjäni (sana nyysitty :mrgreen: ) TomppaJr ja TOMItu, kun semissä minulle soitte pisteitä.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Italia: Häh? mainitsee saapasvaltion.
Luulin että se oli Irlanti koska voitin sen kisan nkorpin kanssa. :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Mattokauppias kirjoitti:Mä olin Sudan. :heh:
Palestiina. :tosion: Sudanin lippu on hyvin samankaltainen mutta värit ovat eri järjestyksessä.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5347
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Ahaa, lippuni olikin Papua-Uusi-Guinea.

Mutta miten Ghana liittyyi Sagapoon?

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ :draamaa: :draamaa:

Kuva Ghana mainittiin Pohjolan kuussa suoraan.

"Sama on kuu niin Lapin kuin Ghanan
Afadjaton loisteena ja Saanan
Se kenties viestini tuo kauas kultani luo
Ehkä myös vastauksen saan "


Kuva
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Timoteus kirjoitti:
Mattokauppias kirjoitti:Mä olin Sudan. :heh:
Palestiina. :tosion: Sudanin lippu on hyvin samankaltainen mutta värit ovat eri järjestyksessä.
Kappas. No, kiitos oikaisusta. :puna:

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja sziget »

Yllättävän monta "kantaaottavaa" tekstiä mahtui kärkipäähän. Aiemmin en ole tällaisia aiheita harrastanut - poikkeuksina Ollaan rosvoja vain (LAT 08) ja Natalia (ISR 09) - eikä niitä muutenkaan ole joka kisassa näkynyt. Sekin on erikoista, että peräti kolme gaalamenestyjää liittyy suuriin urheilutapahtumiin (olympiakisat, jalkapallon MM-kisat). Muutenhan urheiluaiheilla on voitettu aika harvoin.

Semifinaalit. Pidin ykkössemiä kovatasoisimpana ja kolmosta vähiten innostavana. Kakkonen oli silti hankalin arvosteltava. Keljuinta oli jättää ilman pisteitä Ei tuu kesää ja En suostu uskomaan. Jälkimmäisen kohdalla vetoan siihen, että laulettavuus epäilytti paikoin. Israel oli teknisesti vuoden pahimpia käännettäviä, ja sen voi varmaan kuulla toisinkin. Karsiutuneista Soppaa!, Mihin sä meet? ja Kultaryöstö olisivat mielestäni ansainneet jatkopaikan. Odotin, että ainakin Statlerin voittokäännös Laiva kaunein jatkaisi, mutta ei kun ei. - Hienoa, että akuankka13 ylitti nyt tämän kynnyksen. :peukku:

Finaali. Yritättekö äänestää finaalissa semifinaalien mukaisesti? Itse en pysty siihen koskaan. Ainoa tolkullinen selitys on, että semeissä äänestetään eri asiasta kuin finaalissa. Halusin loistavat Voi ein! ja Sokean tuomarin sirkuksen ehdottomasti finaaliin, mutta kumpikaan ei ollut suosikkini gaalan voittajaksi. Siksi ne menettivät asemiaan lopussa. Sagapon Romania- ja Albania-tekstit olivat vahvoja, riimeistä plussaa, mutta Romanian idea tuntui tuoreemmalta. Diggarin Irlannista pidin, joskaan se ei ollut teknisesti yhtä loistokas kuin hänen Kreikkansa. Enkä olisi arvannut, että Ne on suosituin omistani. Terrorismi on ja pysyy, valitettavasti. Aiheesta täytyi kirjoittaa juuri sen masentavuuden takia. Täsmentämätön they Turkin viisun alkutekstissä antoi yllykkeen.
Huilumies kirjoitti:Eikö olekin hassua, että viimevuotinen voittaja oli "En" ja tämänvuotinen "Ne"? :rofl:
Nimi oli EnNe. :joojoo: - Hassua myös, että gaalan lyhytnimisin ja pitkänimisin veivät kaksi ensimmäistä sijaa.
Timoteus kirjoitti:Kanada: Jääkiekon kotimaa. Harkitsin myös Vatikaania mutta paavi kielsi.
:heh: - Hauskaa edustaa Kanadaa, vaikka tuskin pysyisin pystyssä luistimilla. Kuva
Viimeksi muokannut sziget, 11 Helmi 2011, 23:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

sziget kirjoitti:Yritättekö äänestää finaalissa semifinaalien mukaisesti?
Mielipiteeni on absoluuttinen, joten ei tarvitse edes yrittää :heh: Yhdistäen semiäänet siten, että ensin panen keskenään kilpailemaan 12 pistettä saaneen kolmikon. Finaaliykkösen valittuani sen paikan seuraavassa vertailussa ottaa saman erän kakkonen jne. kunnes kaikki pisteet on jaettu.
sziget kirjoitti:Hassua myös, että gaalan lyhytnimisin ja pitkänimisin veivät kaksi ensimmäistä sijaa.
Eikös näin ollut viime vuonnakin? :miettii:

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Viime vuonna gaalan pisin otsikko oli Oodi suurelle ja mahtavalle presidentti Lukashenkalle, joka jäi semifinaaliin. Nyky-yhteiskunnan moraalisesta rappiosta oli kyllä gaalafinaalin pisin otsikko.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
-Statler-
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 18:45
Paikkakunta: Balcony of the Muppet Theater

Re: Kauden 2010 päätösgaala: Lopputulokset

Viesti Kirjoittaja -Statler- »

Myöhästyneet onnittelut gaalamenestyjille. :tapu: Pääsin vasta nyt ilmoittamaan itsestäni; Bhutanissa kun ei ole internetkahviloita eikä kännykälle kenttää. :tietsikka: :puhelin:

Pisteetkin lähetin kirjekyyhkyn välityksellä. :joojoo:






Viimeinen virke ei välttämättä ole totta.
Waldorf: "Why do we always come here?" ♪
Statler: "I guess we'll never know." ♬
Waldorf: "It's like a kind of torture..." ♪
Both: "... to have to watch the show." ♬

Lukittu