Eikö mitään? Itse näen tän jo selvästi Oslossajamit kirjoitti:Ei mitään mahdollisuuksia

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Eikö mitään? Itse näen tän jo selvästi Oslossajamit kirjoitti:Ei mitään mahdollisuuksia
Nimenomaan!Rousku kirjoitti:Minä en ole suomenruotsalainen! Voi tästä muutkin tykätä!mariah1979 kirjoitti:suomenruotsalaisten äänillä jatkoon niinku mahollisesti myös avoimesta![]()
varmasti voi. en sitä kiistäkkääRousku kirjoitti:Minä en ole suomenruotsalainen! Voi tästä muutkin tykätä!mariah1979 kirjoitti:suomenruotsalaisten äänillä jatkoon niinku mahollisesti myös avoimesta![]()
Musta ainakin on "huono juttu" jos äänestys tapahtuu muilla kuin musiikillisin perustein. Erityisen arveluttavaa jos etnisen taustan perusteella.mariah1979 kirjoitti:mut voin kuvitella et sieltä tullu ääniä varsin runsaasti (eikä se ole mikää huono juttu)
en minäkää tätä ois jatkoon pannu musiikillisin perustein. lähinnä tarkotin et hyvä et suomenruotsalaiset pitää omien puolia ja äänestää. ja voisin veikkaa et sieltä kaikista suurimmat äänet tälle on tulluhra47 kirjoitti:Musta ainakin on "huono juttu" jos äänestys tapahtuu muilla kuin musiikillisin perustein. Erityisen arveluttavaa jos etnisen taustan perusteella.mariah1979 kirjoitti:mut voin kuvitella et sieltä tullu ääniä varsin runsaasti (eikä se ole mikää huono juttu)
Missä?Hazel kirjoitti:Ei tämä minuun mitään erikoista vaikutusta tehnyt, vaikka monet ovat kovasti hehkuttaneet.