Moldova 2010: SunStroke Project & Olia Tira – Run away

Euroviisut 2010 Oslossa
Lukittu

Sun Stroke Project & Olia Tira – Run away

*****
44
36%
****
30
25%
***
23
19%
**
16
13%
*
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19774
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Moldova 2010: SunStroke Project & Olia Tira – Run away

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^^Meno oli niin rento, ettei yhtään sovi kappaleen aiheeseen ja sanoitukseen. :roll:

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Moldova 2010: SunStroke Project & Olia Tira – Run away

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

^^^ :nohyi: Ei, kyllä pitää olla Sergey ja saksofoni ja muutenkin villimpi meno.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Moldova 2010: SunStroke Project & Olia Tira – Run away

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Tässä mun kissamaisesti hiipivä ja räjähtävä oma Cristy Rougeni, jonka kipaleeseen Don´t Break My Heart olen kai lopullisesti haksahtanut. Uskomaton voima yhdistettynä hiljaiseen hiipimiseen ja vaikka jotain joskus räjähtääkin - se pysyy kasassa. Annoin 10.00 Moldovan karsintabiisipuntareiden yhteydessä, sittemmin tiputin 9.90:aan.... mut uskallan vihdoin nostaa takaisin 10.00:aan, koska biisi on niin mystisen hieno klassikko. Ihanaa hullaantua biisiin, jota kukaan ei noteeraa! :draamaa:



Moldovan finalisti 2010!
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Moldova 2010: SunStroke Project & Olia Tira – Run away

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ihanaa nähdä, miten Juuroon tänävuonna tarttui tuo minun Cristy Rouge-hypetykseni, joka minulla oli jo vuonna 2009. Muistan sen, kun kuulin tuon Don't Break My Heart kappaleen ensimmäisen kerran... Pettymys oli todella suuri. Kyllä tuota nykyään voi jo sanoa ihan kolmen tähden ihan kauniiksi balladiksi. Onhan siinä tunnetta ja Cristyn ääni on todella kaunis. Ensivuonna uudestaan mukaan vaan taas Cristy. ;)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Lukittu