Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Euroviisut 2010 Oslossa

Sopho Nizharadze - Shine

*****
11
13%
****
18
21%
***
24
28%
**
20
23%
*
13
15%
 
Ääniä yhteensä: 86

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja mariah »

shine oli mun listalla vikana ja huonoimman ne sitte lähettävät osloon :niinpa: kax tähtee nyt tulossa. sopho on kyl viehättävä esiintyjä ja laulaja,paremman biisin ois ansainnu.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Niin tuttu ja turvallinen.
Love shine a light

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Ihan uskomattoman aliarvostettu viisu tällä forumilla! :shock: :surrur:
Onpa Viisukuppilalaisilla ihmettelemistä sitten aikanaan finaalin tuloslistaa lukiessa... :roll:
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Ihme_Mies kirjoitti:Ihan uskomattoman aliarvostettu viisu tällä forumilla! :shock: :surrur:
Onpa Viisukuppilalaisilla ihmettelemistä sitten aikanaan finaalin tuloslistaa lukiessa... :roll:
Ai? Minulle ainakin on jo käynyt ihan selväksi se, että biisit, joista en yhtään pidä, saattavat löytyä tuloslistan kärjestä. Kun annan tähtiä tai teen puntaria, en koeta arvailla, miten biisi sijoittuu, vaan ihan vain omia mieltymyksiäni kerron. Ja niissä tämä ei ole järin korkealla.

Tällä hetkellä arvelisin, että tällä mennään finaaliin mutta sijoitutaan siellä kymmenen viimeisen joukkoon. Itse en päästäisi tätä finaaliin asti.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

En tuossa niin olettanutkaan, että kuppilalaiset muutakin tähdityksissään painottaisivat kuin omia mieltymyksiään -nuo lauseeni ovat -ainakin lähes täysin- toisistaan irrallisia! :)
Minua tämän kappaleen ammattitaitoisuus, kauneus ja perinteisyys miellyttää kovasti ja olen varma, että kappaleen suosio viisufinaalissa on aivan toista kuin tällä forumilla. Jos viisuissa ei merkitsisi nykyään niin paljon naapuri/kaveri/diaspora-äänet, niin uskoisin tämän sijoittuvan top viiteen, mutta nyt ennusteeni on samankaltainen kuin rouskulla.
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

viola
Siemailija
Siemailija
Viestit: 168
Liittynyt: 25 Touko 2006, 18:34

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja viola »

Mun mielestä tämä on Maltan ohella parhaita näistä perinteisistä balladeista. :joojoo: Mutta eipä kumpikaan mitenkään erikoisen säväyttävä ole, hyvin laulettu ja mahtipontinen melodia, mutta ei kummassakaan sitä jotain. :roll: Balladien ystävänä mua harmittaa, että vaikka näitä on niin paljon tänä vuonna, niin se huippuballadi puuttuu. :/

Avatar
Nata
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2682
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 17:04

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Nata »

Ja taas yksi pettymys. Juuri tällaisia balladeita on tänä vuonna mukana jo niin paljon että vain itse Jumala erottaa ne toisistaan :tajutkaa:
Svet je naš
i nova deca s nama stvaraju bolji svet.

Avatar
celestes
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 11 Huhti 2007, 22:49
Paikkakunta: Turku

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja celestes »

Shinelle tehty video :)


Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Jotenkin tylsempi tuo alku kuin alkuperäisessä versiossa, mutta loppu oikein mahtipontinen :joojoo: Saatan pudottaa tämän tähtimäärää takaisin kolmeen, koska hieman tää kyllä oli Georgialta pettymys... Never Give In olisi ollut Georgian tyyppinen poppis, jolla olisi varmasti menty finaalissa ihan top 15 saakka ;) Jostain syystä alkaa miettimään, että jääköhän tämä muiden balladien jalkoihin :miettii: Vai onko tässä sittenkin sitä jotain siirtolaisäänet mukaan lukien, joka nostaisi tämän korkeallekin tuloksissa :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mizu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1155
Liittynyt: 26 Helmi 2005, 11:36
Paikkakunta: Oulu

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Mizu »

Ihana Sopho pelastaa sen mitä tässä viisussa pelastettavissa on ihanalla äänellään. Jonkun kehnommat laulajan saattelemana tämä viisu menisi pohjamutiin, mutta Sophoa kuuntelen kolmen tähden edestä.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja mariah »

tykkään kyl balladeista mut tää jää kyl varsin latteex varsinki ku balladeita tänä vuonna nii monta.ihan hieno video ja sophon ääni mut on niin monta parempaa balladii et luulen et tää jää niiden jalkoihin :draamaa:

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ihanaa kun viisuihin saadaan huutavia naisia. :tapu: Huutavat naiset. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Miik
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4931
Liittynyt: 16 Huhti 2004, 10:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Miik »

Jónsì kirjoitti:Huutavat naiset. :ihana:
Nii ovat. :ihana:

Tää kappale vaan on niin turha, että meinaa tulla kiukku. :jupinaa: Alun jälkeen on laskua tullut kolmesta tähdestä yhteen ja puoleen tähteen (sekin vähä tulee tuosta hurmaavasta hyijjeenasta :heh: ). Toistaiseksi viimeinen sija on selviö puntarissani, jossa Shinella on bottom-kavereinaan muut tämän vuoden kliiniset ja tylsät läpijoikhatut balladit.
"anna abreu ehkä kuppilan uusi Arja Saijonma"
NimiIronia Pete "Suomi 2010 artistitoiveita"-ketjussa

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11892
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja sziget »

Georgia palaa suunnilleen debyyttivuotensa tasolle. Ehkä vuoden paras balladi, vaikka tekijöillä on ärsyttävän pohjoismaalaiset nimet. Pidän Sophon äänestä ja eläytyvästä tulkinnasta. Sanoissakin on sisältöä.
Ihme_Mies kirjoitti:Minua tämän kappaleen ammattitaitoisuus, kauneus ja perinteisyys miellyttää kovasti ja olen varma, että kappaleen suosio viisufinaalissa on aivan toista kuin tällä forumilla.
Toivottavasti. Pelkään kuitenkin, että Norjat ja Irlannit siellä kekkaloivat kärjessä ja tämä leimataan tavalliseksi ja tylsäksi muuallakin kuin viisufoorumeilla.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Vielä karmeampi kuin muistin ensimmäiseltä kuuntelukerralta. Epälaulu. Yksikään kolmesta osasta ei sovi toiseensa. Huuto ja pauhaavat instrumentit eivät auta!

Muunmielisille: Ihan tarkkaan ottaen, mikä tässä viisussa on ammattitaitoa?

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

UsvaAuer kirjoitti:Yksikään kolmesta osasta ei sovi toiseensa.
Tämä väite sopii kyllä hyvin pariin muuhun tämän vuoden viisuun, mutta tähän en pysty mitenkään tuollaista väitettä yhdistämään! :shock: :raaps:

Ammattitaitoa löytyy kaikilta osa-alueilta. Joitain esimerkkejä: sovituksessa on paljon pientä "piristettä" siellä täällä, mutta liikaa kamaa ei ole menty tunkemaan -ei vaikka kappale kasvaakin loppua kohden. Tuotanto on myös kunnossa, eli kaikki instrumentit kuuluvat hyvin, eivät peitä häiritsevästi toisia ja -tämä on toki makuasia- soundit ovat hyvin istuvat tämän tyyliseen kappaleeseen. Laulajattarestakin huomaa pian, että tällä kertaa ei ole mallitoimistosta vaan repäisty jotain pimua "kalasteleen ääniä", vaan kyseessä on erinomainen laulajatar! Olen hieman biisientekoa harrastellut aiemmin ja ehkä inspiraatio taas jossain vaiheessa iskee ja täytyy sanoa, että olisin todella ylpeä näin täydellisestä balladista, jos sen olisin säveltänyt, sovittanut ja tuottanut.
Mutta tällä forumilla kaunista, ammattitaitoista ja POSITIIVISELLA TAVALLA PERINTEISTÄ useimmiten vierastetaan ja toki "hyvää" on vaan joku sekvensseri-jumputus joka istuu hyvin hintti-discoon tai joku väkisinväännetty "hauskuus" tai "mielenkiintoinen erikoisuus". Harmi vaan viimeisen kategorian kohdalla, että ikinä en ole kuullut viisuissa mitään niin persoonallista tai erikoista, etteikö sitä olisi tehty jo moneen kertaa aiemmin.
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ehdoton pettymys :/ Odotin Georgialta paljon enemmän mitä tämä antoi. Yksi tähti.
Meow cat, please meow back.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Ihme_Mies kirjoitti:
UsvaAuer kirjoitti:Yksikään kolmesta osasta ei sovi toiseensa.
Tämä väite sopii kyllä hyvin pariin muuhun tämän vuoden viisuun, mutta tähän en pysty mitenkään tuollaista väitettä yhdistämään! :shock: :raaps:

Olen hieman biisientekoa harrastellut aiemmin ja ehkä inspiraatio taas jossain vaiheessa iskee ja täytyy sanoa, että olisin todella ylpeä näin täydellisestä balladista, jos sen olisin säveltänyt, sovittanut ja tuottanut.
Lisäkysäri. Näistä 39 viisusta, mitkä ovat mielestäsi niitä, joissa on eripariset, toisiinsa sopimattomat, osat (jos ei tässä)?
Mutta tällä forumilla kaunista, ammattitaitoista ja POSITIIVISELLA TAVALLA PERINTEISTÄ useimmiten vierastetaan ja toki "hyvää" on vaan joku sekvensseri-jumputus joka istuu hyvin hintti-discoon tai joku väkisinväännetty "hauskuus" tai "mielenkiintoinen erikoisuus". Harmi vaan viimeisen kategorian kohdalla, että ikinä en ole kuullut viisuissa mitään niin persoonallista tai erikoista, etteikö sitä olisi tehty jo moneen kertaa aiemmin.
Minusta tämä ei ihan pidä paikkaansa. Äsken katselin Israelin viisu -keskustelua ja siellä ainakin kehuttiin, kun Israel oli lähettänyt kisaan taiten tehdyn viisun.

Mielenkiintoisella erikoisuudella taas saatetaan tarkoittaa erikoisuutta viisujen sisällä. Viisujahan verrataan toisiinsa ei niinkään ulkopuoliseen musiikkiin.

Ja vielä: mielestäni viisufani voi tykätä sekä "hintti-diskosta" (sinun termisi), erikoisuuksista että perinteisestä viisusta. Omalta TOP10:ltäni tänä vuonna löytyvät nämä kaikki: Viro 6., Islanti 4. ja Israel 5.
Viimeksi muokannut UsvaAuer, 05 Huhti 2010, 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Archieboy
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 487
Liittynyt: 05 Maalis 2008, 14:46

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Archieboy »

Tämä on tämän vuoden hitaista/balladeista ehdottomasti aivan parhaita ja paranee joka kuuntelukerralla. Toivottavasti artistin ääni ja tulkinta ovat vahvoja myös Oslon lavalla. Kuitenkin tämä jää minulla luokkaan *** ja viisupisteitä 7, joilla listauksissani tokan semin 6. ja kirkkaasti finaaliin. Onneksi Georgian viime vuoden hölmöilyt ovat jo historiaa...

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Ei tämä nyt mikään huono ole. :roll: Kaunis nainen hän kylläkin on, mutta laulussa mättää jokin.
Mutta silti yksi suosikeistani :heh:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Archieboy kirjoitti:Tämä on tämän vuoden hitaista/balladeista ehdottomasti aivan parhaita ja paranee joka kuuntelukerralla.
Mä olin aluksi tätä mieltä. Mutta nyt olen alkanut olemaan sitä mieltä, että tämä on vuoden balladeista heikoimmasta päästä, ei kestä kuuntelua, on jokseenkin hengetön ja lähinnä keskinkertainen. Melodia on kaunis joissain osissa, mutta tämä biisi jää eittämättä esimerkiksi Azerien, Norjan, ja Irlannin varjoon. Kyllä tästä silti jonkun verran pidän, ja on ehdottomasti parempi kuin esimerkiksi Valko-Venäjän sähellys. Ja artisti on nätti, ja Georgia tietenkin ihqu maa :rakkaus:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Juhis
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 20:33
Paikkakunta: Kouvola

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Tämä ei ole minun piece of cake, top 10 from back, 0 points

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Tämä on toisaalta niin hieno (Sophon ääni mahtava), mutta sitten tämä vain on niin tavanomainen ja tylsä. :roll:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7139
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Mitähän mulle on oikein tapahtunut, kun mä olen niin ihastunut tähän kappaleeseen :shock: :mitvit:. Ei tää kyllä enää niin tylsä ole mitä silloin joskus ajattelin tästä. Nostan kolmesta tähdestä > :stara: :stara: :stara: :stara: :stara:. En kyllä usko että tää Georgia menee finaaliin, mutta pidän tästä :surrur:
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4894
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mää olin unohtanut että Georgia osallistuu tänä vuonna viisuihin, kun tää kappale on niin TYLSÄ ja mitäänsanomaton.

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Oooh! Sopho! Jeeee :tapu:
Ai ei oo sama kun kolme vuotta sitten?
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

maxwyler
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Touko 2010, 14:46

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja maxwyler »

Be in the first 150 to vote and get a chance to listen to Sofia live
dedicating the song to you!

http://www.worldofsofia.com/?page_id=667

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Rousku »

"Tämä antaa sisällön käsitteelle europliisu", sanoi kaveri, jolla kuuntelutin näitä. No, ehkä itse suhtaudun biisiin hieman myönteisemmin, joskaan en kovin paljoa...
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Toivon tälle finaalipaikkaa.
Niin hyvä lauluääni, ja muutenkin kaunis. :)

Avatar
hotdogs
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 458
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Georgia 2010: Sopho Nizharadze - Shine

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

Ei mitään erikoista, perusballadi. Jää pahasti muiden balladien jalkoihin. Ei asiaa finaaliin. *

Lukittu