Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Euroviisut 2010 Oslossa
piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja piper »

no, loppusen lopuks iha hyvä voitti, vaikkei se mun ykkössuosikki ny pärjännykkää..voi harel! <3 :hali: lenan live ei edelleenkään vakuuttanu mua, tai siinä on vaan jotain ärsyttävää..kuitenkin, iha jees lopputulos. ja romania hienosti kolmanneks ja mahtava turkki toiseks. et hyvi meni. :joojoo:
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

Avatar
Halima
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 558
Liittynyt: 29 Touko 2006, 17:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Halima »

<3 <3 <3 Saksa! <3 <3 <3

Aivan mahtavaa että voitto meni ihanalle Lenalle! Ens vuonna Saksaan! :tuuletus:

Avatar
Shewolf
Siemailija
Siemailija
Viestit: 170
Liittynyt: 08 Touko 2010, 21:48
Paikkakunta: Savoy

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Shewolf »

Ihanaa, freesiä, kreisiä ja vuotta 2010! Kerrankin joku voitti omalla erikoisella tyylillään. Onnea Lenalle! <3

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti:Ihanaa :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: - oikean tuntuista musiikkia keulilla, goooooooodbye se huonoin viisuhumppa ja kulahtaneimmat balladit.
Onhan siellä kärkipäässä huono viisuhumpan perinteitä edustamassa Tanska. Sitä kun saisi pudotettua tuolta alemmas niin olisin aika tyytyväinen. Loppupäässä vaihtaisin Irlannin ja Norjan keskenään, ja nostaisin Moldivan Kyproksen ohi.
Rise, angel, shine, love!

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Rousku kirjoitti:Onhan siellä kärkipäässä huono viisuhumpan perinteitä edustamassa Tanska. Sitä kun saisi pudotettua tuolta alemmas niin olisin aika tyytyväinen. Loppupäässä vaihtaisin Irlannin ja Norjan keskenään, ja nostaisin Moldivan Kyproksen ohi.
Elähän sie Rousku nyt turhia huasta..... :uujee: .........Tanska oli puntarini TOP-3....... :tuuletus:

SUURET ONNITTELUT TANSKALLEKIN HYVÄSTÄ SIJOITUKSESTA :tapu: :tapu: :tapu:

Avatar
Diggari
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 750
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Diggari »

Jo toinen vuosi peräkkäin kun viisuista jää hyvä maku. Uskon että Suomikin vielä pääsee kärkijoukkoon kunhan haalitaan karsintaan parasta musiikkia ja parhaita lavaesiintyjiä, Suomesta.

mangolassi

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Jee, mä olen niiiiiiin onnellinen Saksan voitosta :tuuletus: ! Ihan kuulen kirpeän raikkaan kevätpuron solinaa korvissani. :ihana: Pelkäsin Tanskan, Turkin ja Kreikan turhakkeiden vievän voiton. (Okei, Turkki em. joukosta vähiten paha vaihtoehto, mut kuitenkin) Tää tekee viisuille hyvää, näin uskon. BIG4-maillekin tuo toivoa, että hekin voivat pärjätä. Iloinen oon myös siitä, että Belgia ja Romania saivat hyvät pisteet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ihanaa mun 320 ääntä mäni perille ja 12 pistettä saksalle suomesta :uujee: Kiitos mulle :surrur: :rofl: :heh: :tapu:
LOBODA

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Onhan siellä kärkipäässä huono viisuhumpan perinteitä edustamassa Tanska. Sitä kun saisi pudotettua tuolta alemmas niin olisin aika tyytyväinen. Loppupäässä vaihtaisin Irlannin ja Norjan keskenään, ja nostaisin Moldivan Kyproksen ohi.
Noo, ei saa olla pikkumainen. sitäpaitsi Tanskaa voi silti sanoa modernihkoksi, onhan sen viitteet sentään 1980-luvulla vaika se on ihan P*ska. turkki ja Belgia kuitenkin kärjessä. Ja Roania ei ollut hullumpi sittenkään. Ei noi mun suosikkejani ole, mutta yhteiskuva on hyvä.

Meillä lapset pitivät Kyproksesta. eikä se esitys ollut ihan huono - itse pidin enemmän kuin Belgiasta näistä kitara ja mies kipaleista. Tai belgia olis ollut ihan ok, mutta kun se Jon oli sairaan ärsyttävä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja romualdo »

uskomatonta... ehtivätkö jotkut laittamaan tännekin viestiä ja vielä FINAALIN aikana, huh-huh.... ! no pieltiin hauskaa, taas kerran! Saksan laulu ei ollut ihan mun tyyliäni ja makuani mutta mukaansatempaava toki.... englannin sijoitusta ei ollut lainkaan vaikea arvata... yllätyksiä mahtui taas... Belgian menestystä enteilin...

Avatar
Halima
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 558
Liittynyt: 29 Touko 2006, 17:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Halima »

Mun muistin aikana ainakaan ei muuten oo kukaan voittaja ollu noin sekasin voitostaan lavalla. :surrur:
Ihana se "Ai nytkö pitää laulaa?" tms kommentti. :ihana:

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Ticoshay kirjoitti:Ihanaa mun 320 ääntä mäni perille ja 12 pistettä saksalle suomesta :uujee: Kiitos mulle :surrur: :rofl: :heh: :tapu:
.. oikeasti?
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Ticoshay kirjoitti:Ihanaa mun 320 ääntä mäni perille ja 12 pistettä saksalle suomesta :uujee: Kiitos mulle :surrur: :rofl: :heh: :tapu:
Äänestitkö sä 16 puhelimella? :D

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Haksis »

mahtava finaali!! ja kuka kehtasi väittää huonoa tasoa tänä vuonna ?!?? mutta olen pettynyt voittajasta :jupinaa:

Kaikki pisteet melkeinpä tuli länsieuroopasta ja keskieuroopasta! :jupinaa: :jupinaa:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^minusta näytti, että niitä tuli muualtakin.
Rise, angel, shine, love!

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Belgian hyvä menestys oli itselleni suuri yllätys !!! ........tämän vuoden yksi yllättäjä !!

Avatar
DaKapo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 140
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:06

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja DaKapo »

Hurraaati hurraaa! Oma suosikki voitti! Olen tyytyväinen länsimaiden melko hyvään menestykseen tänä vuonna! :)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Ainiijoo Belgia heranjumala :eeek: Mikä ihmeen sijoitus tää nyt oli :shock:
LOBODA

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1869
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Possu »

Eurovitunviisut.
Ihan hauskaahan tämä on joka vuosi hävitä puoliomaisuutta nähin kekkereihin :roll:

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja rewind »

Halima kirjoitti:Mun muistin aikana ainakaan ei muuten oo kukaan voittaja ollu noin sekasin voitostaan lavalla. :surrur:
Ihana se "Ai nytkö pitää laulaa?" tms kommentti. :ihana:
Se oli kyllä parhautta :mrgreen: Ai että olen onnellinen Lenan voitosta! :tuuletus:
El Robocop!

Booster
Siemailija
Siemailija
Viestit: 125
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 16:47

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Booster »

Possu kirjoitti:Eurovitunviisut.
Ihan hauskaahan tämä on joka vuosi hävitä puoliomaisuutta nähin kekkereihin :roll:
öööööö..... kisa/lomamatkaan, kotikatsomon virvokkeisiin, 16 puhelimella äänestämiseen, vedonlyöntiin vaiko Kanadaan??? :eeek:
Unkarin Kati come to Daddy - ei tartteis Euroopalta kysellä et entäs mun tarpeet.... ;-)

Joblo
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 363
Liittynyt: 20 Helmi 2008, 17:35

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Joblo »

Booster kirjoitti:
Possu kirjoitti:Eurovitunviisut.
Ihan hauskaahan tämä on joka vuosi hävitä puoliomaisuutta nähin kekkereihin :roll:
öööööö..... kisa/lomamatkaan, kotikatsomon virvokkeisiin, 16 puhelimella äänestämiseen, vedonlyöntiin vaiko Kanadaan??? :eeek:
Veikkaisin, että kyse on AINASKIN 16 puhelimella äänestämisestä, ja äänestyksen kohde Belgia.? :mitvit:

Avatar
Icce
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 86
Liittynyt: 08 Touko 2007, 23:21

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Icce »

Laitetaan nyt tännekin sama kommentti kun pistin tuonne itse biisiosioon satellite.

Aloin kokoajan enemmän ja enemmän lämpenemään tälle biisille ja finaalissa laitoinkin sohvapuntarissani toiseksi Ranskan jälkeen. Piteimmittä analyysejä, omaperäinen ääni, hieno aksentti, menevä biisi. Aivan oikeaan osoitteeseen meni voitto. :peukku:

Taikamaa5
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Touko 2010, 02:16

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Taikamaa5 »

Mietityttääkö ketään muuta seuraava?.. Ennen lähetyksen alkua J.Pelkonen sanoi, että "viisuraati" on jo antanut omat pisteensä aikaisemmin ja minun höpinöilläni ei ole vaikustusta niihin"..?? eli ollaan annettu pisteet ilman yhtäkään ensimmäistä finaali esitystä?? Eli he ovat katsoneet jossain kokoushuoneessa esim. saksan viisuvideon, jota on paranneltu levystudiolla ym... Eikö sillä ole mitään väliä mitä siellä lavalla tapahtuu?
Jos joku sattuu tietämään miten muissa maissa raati arvostelee, olisi kiva kuulla.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ennen finaalia pidetään kolme harjoitusta, joissa esitetään biisit livenä samassa järjestyksessä kuin finaalissakin. Raati antaa pisteensä niistä yhden perusteella. Toki raatilaiset ovat voineet perehtyä biiseihin etukäteenkin, mutta virallisesti siis tuon harkan perusteella.
Rise, angel, shine, love!

Taikamaa5
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 2
Liittynyt: 30 Touko 2010, 02:16

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Taikamaa5 »

Rousku kirjoitti:^Ennen finaalia pidetään kolme harjoitusta, joissa esitetään biisit livenä samassa järjestyksessä kuin finaalissakin. Raati antaa pisteensä niistä yhden perusteella. Toki raatilaiset ovat voineet perehtyä biiseihin etukäteenkin, mutta virallisesti siis tuon harkan perusteella.
Hyvä että selvisi tämäkin. Epäilin jo sopupeliä :draamaa:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Mistä saisi henkistä tukea näille kammotustuloksille? Yksärillä saa antaa... Puntarini numero 39 voitti. :(
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Livekommentointi: finaali la 29.5. klo 22:00

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Taikamaa5 kirjoitti:Hyvä että selvisi tämäkin. Epäilin jo sopupeliä :draamaa:
Toki raatien käyttö aina mahdollistaa sopupelin.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu