Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Euroviisut 2013 Malmössä

Robin Stjernberg – You

*****
22
15%
****
33
23%
***
39
27%
**
27
18%
*
25
17%
 
Ääniä yhteensä: 146

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

JokuESC kirjoitti:Ei kai tämä nyt Tomppa oikeasti ole viisuhistorian huonoin viisu?! :kups: :draamaa:
On.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Sundance »

Viisulavalla tämä oli jotenkin kireän ja väsyneen tuntuinen esitys. :lohduton: Harmi, sillä tämä on loistava viisu ja Robin on niin kovin sympaattinen. Jää soittolistalleni.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16163
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^^ Kyllä tämä historian 7. paras viisu ( :tosion: ) tullee siitä huolimatta soimaan tulevissa miiteissä. :hihi:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti:Kaikkien aikojen huonoin kappale. Kaikkien aikojen huonoin asia, mitä ikinä on tehty/tapahtunut.
Mitä jos tutustuisit Raita Karpon tuotantoon? :)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Mitä jos tutustuisit Raita Karpon tuotantoon? :)
:rofl: Juuri itsekin Raitaa mietin. Kun viikonloppuna kälätin ja kinasin niistä, joiden yhteydessä piti Martti Talvelaakin kuunnella, niin tuubi tarjosi jatkoksi juuri Raita Karpoa ja varomattomuuksisani koemielessä klikkasin että oliko se niin kauhiaa mitä lapsuudesta muistan. Ei olisi pitänyt :eeek: - oli se (miten voi olla yhtä aikaa pikkulapsen pienen oloinen soundi, joka on kuitenki pistävän voimakas ja kaikin klassisin tekniikoin vahvistettu?? Puhumattakaan kekkonen-glazunov-linjan biisivalinnoista)

Että tässä jakoon Rouskun mainitsemia elämyksiä :mrgreen: :

Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Menee vähän ( :heh: ) offtopiciksi, mutta ainakin tuo linkattu biisi on aivan ihana. :ihana: Jos tuo olisi jonkun maan euroviisu tai karsinnoissa mukana, niin arvosana olisi ainakin 4,6 jos ei enemmänkin.
Meow cat, please meow back.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

TomppaJr kirjoitti:tuo linkattu biisi on aivan ihana. :ihana:
:eeek: :sohva: :huihui:

:heh: :hali:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Älkää välittäkö nimierkistä TomppaJr, hän on joko aina aineissa tai syntymähumalassa. Tai kuuro.

:)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Rousku »

(OT, mutta onkohan Raita Karpon ohjelmistoon kuulunut se kammottava Laula, kukko -veisu?)

Vähemmän OT, myönnän että You on tänään soinut minulla päänsisäisesti. :shock:. Tuntuu olevan niitä biisejä, joita mieluiten käytän sillä tapaa. On siinä jotain herttaista toiveikkuutta olevinaan, ehkä. Raita ( :sohva: ) on kyllä nyt jo vaihtunut johonkin toiseen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^^ :) Tai kaikkia samaan aikaan.
Meow cat, please meow back.

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

ta1ja kirjoitti:Puhumattakaan kekkonen-glazunov-linjan biisivalinnoista
Kuuluuko tuo Laps olen Karjalan tälle linjalle kanssa? Molemmat vanhempani, isä ja äiti olivat Karjalan evakkoja, Viipurista. Kotona Mikkelissä oli Karjalan karttoja seinillä, viirejä, valokuvia Viipurista. Äitini tuli evakkona Mikkeliin yksivuotiaana, koko elämänsä puhui sitä karjalan murretta, isäni puhui tätä myös. Karjalaislauluja lauloivat, eivät koskaan antaneet anteeksi sille, että Neukut ottivat Viipurin ja Karjalan omakseen.
Jotkut ihmiset haluavat kuulla lauluja, jotka kertovat siitä oikeasta Karjalasta. Muistella ja itkeä ja olla allapäin. Ja sitten laulun loputtua olla taas iloisia.
Minusta tuossa Laps olen Karjalan -biisissä on enemmän syvyyttä kuin koko tämän vuoden euroviisukappaleissa yhteensä. Tai ainakin koskettavuutta. + biisin laulamiseen sopii hyvin tuollainen hieman heiveröinen, hauras ja helisevää lauluääni.

Parempi esimerkki paskaksi biisiksi on vaikka jokin Arttu Wiskarin kappale. Aivan järjettömän surkeata paskaista musiikillista kuravettä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

kuu-kuu kirjoitti:Minusta tuossa Laps olen Karjalan -biisissä on enemmän syvyyttä kuin koko tämän vuoden euroviisukappaleissa yhteensä
Se Kekkonen-Glazunov-linja on genre siinä missä muutkin. Hyviä ja huonoja juttuja. Karpo ei kuulu niihin hyviin, sen enemmän huonoksi tennäiseksi kitschiksi suomalainen musiikki ei enää voi muuttua. Tai sanotaanko, että ymmärrän koskettavuuden, mutta huonoa se silti on. Eikö ne tekoväristykset eli se väräjävä vibraatto, imelät sävyt ja ilmeetja sievistelevä ääni yhtään töki?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Aika jänskä rönsy tässä ketjussa. Ei Raita Karpon ääni ole mun mielestä mitenkään kamala, eikä tuo biisikään. :draamaa: Perus kansalliskaihoa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

ta1ja kirjoitti:Eikö ne tekoväristykset eli se väräjävä vibraatto, imelät sävyt ja ilmeetja sievistelevä ääni yhtään töki?
Ei se minun suosikkejani ole, en vaan pidä että tuota biisiä aivan mitättömän turhaksi haukutaan. Pahimmaksi mitä maapallo on koskaan tuottanut. Koska Karjala-aiheiset laulut koskettavat monia evakkoja enemmän kuin Jumalan kosketus syvästi uskovaa ihmistä.
Väräjävä vibraatto ei aina tarkoita tekovärisyttelemistä. Niin kuin olen sanonut, toisilla ääni värisee luonnostaan. Se on luonnonlahja.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

JuliaS kirjoitti:Ei Raita Karpon ääni ole mun mielestä mitenkään kamala, eikä tuo biisikään. :draamaa: Perus kansalliskaihoa.
Kansalliskaiho on ihan hieno juttu, mutta Raita Karpo on Komar-Melamidin Suomen musiikillinen vastine :draamaa: :heh:

Kuva
kuu-kuu kirjoitti:tuota biisiä aivan mitättömän turhaksi haukutaan. Pahimmaksi mitä maapallo on koskaan tuottanut..
Tarkalleen ottaen biisiä ei haukuttu, siitä ei puhuttu, vaan Raita Karpon tulkinnoista sekä minä lisäksi biisivalintojen muodostamasta kokonaisuudesta :tosion:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
No joo, mutta juttuhan lähti "kaikkien aikojen huonoimmasta asiasta" tai jotakin sinnepäin.
Ja Karjala-asiat ovat niin herkkiä minulle. Ei siksi että kaipaisin Karjalaan, jossa en ole koskaan käynytkään, oikeassa Karjalassa, vaan siksi, että se Karjala-kaipuu oli koko ajan läsnä. Seinillä, kirjahyllyllä ym. eikä esim. äitini antanut koskaan anteeksi sitä, että Karjala menetettiin. Kaipuu kulki koko elämän mukana.
Ei todellakaan ole hyvä kasvuympäristö lapselle se, missä kaivataan jonnekin kokoajan ja monesti itku silmässä.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Ymmärrän. Isovanhempani lähtivät sieltä, mutta kaiho ei mulle asti koskaan oikein välittynyt.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^^
:hali:

Kyllähän nämä koskettavat, tai puhuttelevat tätäkin päivää:

E: tämä piti olla http://www.youtube.com/watch?v=s4Q-iB36FJo
Ja sitten
http://www.youtube.com/watch?v=r75fxwg0 ... 5CF9A1C249
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

^
Kiitos viestistäsi.

jk. Ai niin Yona lauloi tuossa Liljan loistossa.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Happy »

Mä oon alkanut vihdoinkin pitää tästä jollakin tapaa :peukku:
Finaaliveto yllätti positiivisesti, odotin ettei Robinin lauluääni riitä tai jotain mutta todella hyvin veti :tuuletus:
Show oli myös yksi finaalin parhaimmista.. biisikin on ihan jees :joojoo:
Kuitenkaan top-10 ei mitään asiaa.. oon vielä niin pitkävihainen Melodifestivalin takia :puna: :heh:
ta1ja kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:tuo linkattu biisi on aivan ihana. :ihana:
:eeek: :sohva: :huihui:

:heh: :hali:
:eeek:
Ihan hirveö tuo Karpo :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Miks Robinin pitää olla noin ällö? Täähän on biisinä ihan loistava, kyseinen limanuljaska vaan pilaa koko hienon kappaleen. :niinpa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Robin ei oo ällö! :draamaa: :niinpa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16163
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Serduchka kirjoitti:^ Robin ei oo ällö! :draamaa: :niinpa:
:samaamielta: :draamaa:

Loppuun vielä HTT: Pieces on loistava levy, soinut tässä taustalla Spotifysta melkein taukoamatta. :ihana: :surrur:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Happy »

Robinko ällö? ok .. :heh:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10627
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Olen tykästynyt tähän nyt oikein kunnolla. Robin on erittäin lahjakas laulaja ja kappale on tarttuva ja hyvä. Taitaa nousta minulla kohta ihan puntarin kärkeen :uujee:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Everything is meant to be
We shall pass, but love will never die"

🦄🌪️

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

TomppaJr kirjoitti:Miks Robinin pitää olla noin ällö? Täähän on biisinä ihan loistava, kyseinen limanuljaska vaan pilaa koko hienon kappaleen. :niinpa:
Häh? :shock: Siinähän on niin hemmetin sympaattinen jätkä. Finaalissa oli meikattu naama niin täyteen pakkelia ja käyttivät vääriä värejä esityksessä, mutta mutta muuten tässä on kasassa hyvä pakkaus. Minä pidin enemmän Melodien finaalissa siitä oranssin, sinisen ja mustan yhditelmästä. Kaiken kaikkiaan, Robin on iihaana! :surrur: :heh:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Miguli
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 18 Touko 2013, 09:22

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Miguli »

Hazard kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Miks Robinin pitää olla noin ällö? Täähän on biisinä ihan loistava, kyseinen limanuljaska vaan pilaa koko hienon kappaleen. :niinpa:
Häh? :shock: Siinähän on niin hemmetin sympaattinen jätkä. Finaalissa oli meikattu naama niin täyteen pakkelia ja käyttivät vääriä värejä esityksessä, mutta mutta muuten tässä on kasassa hyvä pakkaus. Minä pidin enemmän Melodien finaalissa siitä oranssin, sinisen ja mustan yhditelmästä. Kaiken kaikkiaan, Robin on iihaana! :surrur: :heh:
Ei Robin mikään ällö ole mut mun mielestä falsetissa laulaminen ei sopinu tähän kappaleeseen :eiei: Jotenkin alussa tullut fiilis "hei täähän on hyvä biisi" poistui ku Robin alkoi kirkumaan Youta, ei hyvä.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Kirkuminenhan on juuri parasta tässä kappaleessa. :surrur:
Qaj.

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

"Isn't it crazy?" -kohta on aivan parsaa. :ihana:

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36558
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruotsi 2013: Robin Stjernberg – You

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

<3

* --> ****

Turha minun tätä enää on salailla! Olen pitänyt tätä "kaikkien aikojen huonoimpana euroviisuna" vain siksi, koska kerran menin sanomaan niin ja pelkäsin ihmisten reaktiota jos nyt menisin muuttamaan mielipidettäni.
Meow cat, please meow back.

Lukittu