Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Euroviisut 2013 Malmössä

Emmelie de Forest – Only teardrops

*****
71
46%
****
42
27%
***
22
14%
**
11
7%
*
8
5%
 
Ääniä yhteensä: 154

Avatar
The Groke
Siemailija
Siemailija
Viestit: 148
Liittynyt: 13 Touko 2012, 18:14

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja The Groke »

Näinhän tässä piti käydä :peukku:
Missähän sitä ensi vuonna viisuja juhlitaan :tapu: varmasti puitteet on upeat

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

En halunnut, että Tanska voittaa, mutta valitettavasti viime päivinä Tanskan pilli ja kertosäe alkoivat soida päässä väkisin. :(
Mutta mieluummin Tanskakin, kuin Azerit.


Emmellessä on hitunen jotain maagisuutta siinä kähinässä, oli sitten keinotekoista tai ei, ihanat hiukset ja suloisen näköinen tyttö.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Pete kirjoitti:Nyt kun mietin taaksepäin, niin tämä kappale iski kaikista vuoden kappaleista koviten heti ensimmäisellä kuuntelukerralla.
Näin se taisi minullakin mennä. Mutta muutaman kerran tämän kuunneltuani iski totaalinen kyllästyminen. Kappaleen ansioita on siis se, että se aukeaa monelle ensikuulemalla. Olen silti tosi pettynyt, että Tanska voitti. Kaipaisin viisuihin semmoista jättiyllätystä, niin ettei voittaja olisi tiedossa monta kuukautta etukäteen. Toisekseen, viisu on todellakin hyvin keskinkertainen, enkä odota siitä isoa radiohittiä. Eikä esityskään minusta mikään hyvä ollut, paikallaan seisova ja käsiään huitova. Tutulla ja turvallisella pärjää viisuissa edelleen, mitään uutta ei kannata kokeilla. :roll:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Tanska oli pitkin talvea suuri suosikkini ja tyytyväinen olen totta kai voitosta. :tapu:

Avatar
Tirppa
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 455
Liittynyt: 15 Tammi 2013, 18:03
Paikkakunta: Pyhäjoki

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Tirppa »

Ansaittu voitto. Vaikkakin kappale rupesi jo kyllästyttämään viikon aikana.

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja rewind »

kuu-kuu kirjoitti:Annoin 8- arvosanaksi finaaliesityksestä. Semmoinen ihan kelpo mutta unohdettava. Ei tämä pahin mahdollinen vaihtoehto ollut voittajaksi, mutta eipä tästä klassikkoakaan synny. Tuleeko kesähittiä? Sopiihan biisi seinätapetiksi toimistotyöläisille, paitsi heille joitten mielestä vaikkapa Ranskan Amandine oli tuhat kertaa parempi.
Samaa mieltä. Tämä ei itse asiassa kestänyt kunnolla kuin yhden kuuntelun. Sitten katosi tuoreus ja tilalla oli pelkkä tyhjä kuori. Ei voi mitään, näillä mennään - ja SVT:llä keskusteltiin jo, että onko Björkman mukana järjestämässä Tanskan viisuja...
El Robocop!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11297
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Vilsku kirjoitti: No kyllä mä ainakin aluksi (pisteidenantojärjestyksen tietävänä) olin aika varma että Azerit tulee nousemaan, joten sydän tykytti sinne 30 kohtaan asti. Toki etukäteen katseltuna, yllätyksetöntähän tämä oli. :joojoo:
Itse asiassahan ensimmäisten pisteiden jälkeen Tanska oli vielä nollilla. :rofl: Suomikin jopa edellä. Hetken uskoin siis Tanskan floppaamiseen, mutta ei sitten. :roll:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Ehdottomasti ansaittu voitto, harmi vain että saa nyt kärsiä näistä ennakkosuosikin roolin toteutumisen negatiivisista puolista eli kaikelaisesta kitinästä, kun ei saatukaan yllätysvoittajaa. :roll: Minulle tämä edustaa Balkan-balladien ohella juuri sitä toivotuinta euroviisumusiikkia: kivoja yksityiskohtia, rumpuja, pillipiipareita, hivenen mystistä tunnelmaa, tarttuvuutta. Hieman jotain samaa kuin Rybakin voittokappaleessa. Tykkään! :tapu:

Yllätysvoittajaa on sitä paitsi nykyisin aika mahdotonta saada, kun kappaleet ovat kuunneltavissa kuukausikaupalla ja mediakin rummuttaa suosikkeja vähintään viikkotolkulla. Kyllä se vaikuttaa vähintään alitajuisesti monien valintaan, ihan kuin vaaligallupit. Paluuta vain ei ole siihen aikaan, jolloin kappleet kuultiin viisuiltana ensimmäistä tai korkeintaan toista kertaa, jos oli esikatselut muistanut katsoa.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5194
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

On kieltämättä hieman tylsää, kun suurin ennakkosuosikki vei voiton, mutta ei tämä missään tapauksessa huono voittokappale ole. Onneksi esimerkiksi Azerbaidžan tai Ukraina ei voittanut! Azerit kun ovat vasta voittaneet, ja Ukrainan biisi taas ei ole mikään kummoinen. Tästä kolmikosta Tanska oli ehdottomasti paras vaihtoehto. :peukku:

Kappaleesta olen pitänyt ensimmäisestä kuuntelukerrasta asti, joten ei ole senkään suhteen hirveästi valittamista.

Onnittelut Tanskalle voitosta! :tapu:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

harmus
Oliskos jäävesi välillä?
Oliskos jäävesi välillä?
Viestit: 93
Liittynyt: 28 Touko 2010, 21:18

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja harmus »

Terasbekoni kirjoitti: Itse asiassahan ensimmäisten pisteiden jälkeen Tanska oli vielä nollilla. :rofl: Suomikin jopa edellä. Hetken uskoin siis Tanskan floppaamiseen, mutta ei sitten. :roll:
Siis eikö tämä pisteiden jako järjestys ole nykyisin aina päätetty sen mukaan, että jännitys säilyisi mahdollisimman pitkään?

Käytännössä se tarkoittaa sitä, että ensimmäisenä pisteensä antavien maiden pisteet poikkeavat valtavirrasta. Kun ensimmäisenä antanut San Marino jätti Tanskan nollille ja antoi Suomelle 3 pistettä, siitä saattoi jo pelätä pahinta.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Happy »

Yksinkertaisuudella mentiin voittoon tänä vuonna, kuitenkin olen tyytyväinen hyvän biisin voittoon, sillä viimeaikoina tää soi mulla erityisen paljon :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
DaKapo
Siemailija
Siemailija
Viestit: 140
Liittynyt: 29 Maalis 2009, 17:06

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja DaKapo »

En pidä ikävistä yllätyksistä ja siksi Tanskan yllätyksetön voitto tänä vuonna oli minulle mieluinen. Olisin syössyt tulta, jos Ukrainan tai Azerien viisu olisi kirinyt ykköseksi.

Joten ONNEA TANSKA! :tanska:

Kappaleessa ei sinänsä ole mitään vikaa, vaikka se on helppo ja turvallinen. Ei musiikillisesti mikään timantti, mutta silti suosikkejani. Mielestäni Emmelie ansaitsi voittonsa, hän oli sympaattinen ja aidon oloinen. Biisi on tarttuva ja helppo laulaa mukana.

Tässä onkin minulle pohdittavaa: miksi Skandinavian muoviset, hittinikkareiden väsäämät viisut keräävät minulta enemmän sympatiaa ja vaikuttavat vähemmän plastisilta kuin esimerkiksi tämän vuoden Ukraina tai Azerbaidzan?

Ehkä en vain kykene näkemään Venäjän, Azerbaidzanin ja muiden vastaavien maiden viisuja vilpittöminä yrityksinä tuoda maan eturivin artisteja Euroopan kuultaviksi, vaan demokratiavajeesta kärsivien hallitusten imagon kiillotukseksi ja väkisin väännetyiksi voittoviisuiksi, joiden ainoa tehtävä on tuoda kisat kotimaahan silkaksi mainosspektaakkeliksi ja korostamaan ko. valtion suunnatonta mahtavuutta ja ylivertaisuutta.

Silti näissä maissa ihmiset ilmeisesti vilpittömästi kannattavat maansa edustajaa ja toivovat voittoa, jotta voivat kokea iloa kotimaansa puolesta. Meillä taas jokainen internetkommentoija on valmis lyttämään oman edustajamme vuosi vuoden jälkeen ja ilkkumaan huonolla menestyksellä, lopuksi vielä häpeillen omaa suomalaisuuttaan. Kumpi sitten on parempi? Sen päättäköön jokainen aivan itse.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

DaKapo kirjoitti:Ehkä en vain kykene näkemään Venäjän, Azerbaidzanin ja muiden vastaavien maiden viisuja vilpittöminä yrityksinä tuoda maan eturivin artisteja Euroopan kuultaviksi, vaan demokratiavajeesta kärsivien hallitusten imagon kiillotukseksi ja väkisin väännetyiksi voittoviisuiksi, joiden ainoa tehtävä on tuoda kisat kotimaahan silkaksi mainosspektaakkeliksi ja korostamaan ko. valtion suunnatonta mahtavuutta ja ylivertaisuutta. .
Mutta et kuitenkaan näe skandi- ja etenkin ruotsin musiikkiteollisuuden tapaa pyörittää euroviisuja omaksi edukseen mitenkään mistään demokratiavajeesta kumpuavaksi?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16803
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tanskan karsinnassa esitys oli muuten paaljon parempi, siinä oli myös enemmän sitä voittajafiilistä :peukku:
Olihan Mälmössäkin Emiliie ihan hyvä mutta se jokin jäi puuttumaan :joojoo:

Jokatapauksessa Tanska on yksi niistä harvoista monta-kertaa voittaneista maista, joka on ansainnut jokaisella kolmella kerrallaan voittonsa :ihana:
Never miss a good chance to shut up.

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

.

Itse olen pitänyt tästä Only teardrops-viisusta erittäin paljon siitä lähtien, kun sen ensimmäisen kerran kuulin / näin YouTubesta joskus kevättalvella.
Tanskan viisu on ainoa tämän vuoden viisu, jota jaksaa / viitsii kuunnella useitakin kertoja peräkkäin - kyllästymättä.

Kiva, että ykkössuosikkini voitti vuosien tauon jälkeen. Koska edellisen kerran ykkössuosikkini voitti vuonna 2009, kun Alexander Rybak voitti Fairytale-viisullaan.
No, Lena ja Satellite oli vuonna 2010 melkein ykkössuosikkini, koska Satellite oli silloin puntarissani kakkosena. - Pidin ja pidän kyllä Lenan viisustakin paljon, vaikka se onkin erilaista musiikkityyliä kuin Alexanderin ja Emmelien kappaleet. Satellite on tavallaan sellaista musiikkityyliä, josta minun ns. ei pitäisi pitää - mutta poikkeus vahvistaa ehkä tässäkin säännön.

Fairytale ja Only teardrops kolahtivat heti ensimmäisestä kerrasta.
Molemmissa viisuissa on minusta muutenkin samanlaisuutta: Hyvät ja hyvin suunnitellut, harkitut, toimivat, hiotut kokonaisuudet, joissa kaikki osaset toimivat hyvin toistensa suhteen. Kokonaisuudet, joissa on monipuolisuutta, viihdyttävyyttä ja, joissa ei ole koettavissa mitään liikaa, eikä myöskään mitään liian vähän.

Molemmat biisit, Fairytale ja Only teardrops, ovat minusta hyviä.
Samoin molemmmissa esittäjissä, Alexanderissa ja Emmeliessa, on myös omilla tavoillaan jotain persoonallista karismaattisuutta, joka vetoaa.

.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Joo toisaalta hyvä biisi, tarttuva jne.. Emmelie aivan hurmaava, osaa myös laulaa. Esitys oli tehty hyvin, kaikkine konfettisateineen.. Silti, ei tämän nyt oikeesti tosta porukasta olisi pitänyt se voittaja olla. Okei, jännäsin kyllä toki ettei Asörpäitsäni mene ohi, mielummin kuitenkin Tanska. :roll: Mutta niin, olihan tossa sakissa toistakymmentä parempaa. Tietenkin tää on vaan mun mielipide. Jotenkin ehkä tuo ennakkosuosikkiuskin häiritsi.. No pääseepähän tuttuun paikkaan ensi vuonna viisuilemaan.. :roll:

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Niin ansaittu voitto! Tanskan puolesta iloinen ja Emmelie oli kyllä mahtava! :ihana:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Täältä tulee nyt kitinää viisuvoittajasta. :mrgreen:

Mun mielestä on tosi tylsää, että tää nyt sitten voitti. Jos viime vuonna harmittelin sitä, etten saanut Euphoriasta sellaisia fiiliksiä kuin kaverini, niin tänä vuonna en edes harmittele sitä, koska biisi on musta tosi huono. En edes halua ymmärtää mikä tässä on hienoa. Kappale tuntuu niin laskelmoidulta, koska on huilua, rumpua, hieman irlantilaisuutta ja shakiramaisuutta. Kappale ärsytti tosi paljon Tanskan finaalissa, sitten jo vähän totuin tähän, mutta ei tämä musta silti edelleenkään mikään hyvä ole. En kuuntele tätä vapaaehtoisesti radiostani.

Tosi tylsää on myös se, että taas ennakkosuosikki voitti. Kai tässä on nyt vaan totuttava siihen, ettei enää nykyviisuissa tule totaalista yllätysvoittajaa. Toisaalta en olisi halunnut että Azerbaidzankaan voittaa, koska heillä oli kisat viime vuonna. Vaihtelu virkistää myös viisuvoittajissa. :joojoo:

Mietin myös tuota ennakkosuosikin asemaa, että voiko sitä edes torpata mitenkään? Selostajatkin täällä Suomessa sanoivat koko ajan, että nyt tulee vuoroon ennakkosuosikki Tanska ja Tanska on ollut ennakkosuosikki ja ennakkosuosikkina on tänä vuonna kisoissa Tanska. Kappale on ollut vedonlyöntien kärjessä pitkin kevättä. Meneekö tällaiset asiat alitajuisesti taviksiin, kun selostajat tätä hokevat, että he sitten keskittyvät kappaleeseen eri tavalla ja oikein herkistyvät kuuntelemaan? Ja vedonlyöjät varmasti äänestävät myös omiaan, että saavat rahat moninkertaisesti takaisin.

Mutta ajatellaan myös positiivisesti. <3 Hienoa, että voitto meni pohjoismaahan ja ns. vanhaan Euroviisu-maahan. On myös kivaa, että Tanska voitti taas, vaikka en olisi halunnut että voitto tulee tällä biisillä. :peukku:

Mutta selvästi tää nyt sit oli paras ja voitto ihan ansaittu. Kansat ovat puhuneet ja pulinat pois. :heh:

:tanska:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Weewa kirjoitti:En kuuntele tätä vapaaehtoisesti radiostani.
No ei varmaan tarvitsekaan :heh: Tästä kappaleesta ei tule mitään koko Euroopan hittiä :eiei: Harmillista, että euroviisuvoittajien hittiputki katkesi tähän tylsyyteen... No Kööpenhamina on kiva kaupunki ja saatan jopa harkita paikan päälle menemistä ensi vuonna :uujee: Mutta jännitystä viisuissa ei enää ole. Voittaja tiedetään etukäteen ja Suomen sijoitus samoin :lohduton:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Minä kyllä ihan pidän Tanskan kappaleesta, mutta toivoin silti viimeiseen asti, että joku muu olisi voittanut. Ehdin kevään aikana totaalisesti kyllästyä tähän renkutukseen. Emmelien metsänneitomaisuuskin tuntuu kovin laskelmoidulta, samoin tarinat ylhäisistä sukujuurista. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Weewa kirjoitti:En edes halua ymmärtää mikä tässä on hienoa. Kappale tuntuu niin laskelmoidulta, koska on huilua, rumpua, hieman irlantilaisuutta ja shakiramaisuutta.
Laskelmoitua, varmasti. Mutta meitä taitaa olla aika monia, jotka pidämme juuri tällaisisista viisuista, joihin on otettu mukaan kaikenlaisia pieniä juttuja sieltä sun täältä. Rummut, pillit... :ihana: Itselle tämän tyyliset viisut ovat Balkan-balladien ohella niitä parhaita ja joita mielellään kuuntelen vaikka kuinka paljon. Tuli hieman Rybakin Fairytale mieleen. :peukku:
Weewa kirjoitti:Mietin myös tuota ennakkosuosikin asemaa, että voiko sitä edes torpata mitenkään?
Minusta ei nykymaailmassa, mutta olen samaa mieltä siitä, että se latistaa tunnelmaa. Nykyään kun viisut ovat kuunneltavissa ja katsottavissa kuukausikaupalla ennen kisoja ja mediakin rummuttaa niistä viikkoja, ennakkosuosikkeja nousee väkisin ja ne sitten vahvistuvat entisestään. Ennusteet alkavat toteuttaa itseään vähän samaan tapaan kuin vaaligallupeissa. Osa äänestäjistä antaa äänensä suosikeille, koska heistä tuntuu, että ääni menee hukkaan, jos sen antaa jollekin vedonlyöntitilaston viimeiselle. No, onneksi kaikki eivät ajattele näin, mutta niin suuri joukko kyllä, että se vaikuttaa lopputulokseen.

Itse olin koko kärkikolmikkoon erittäin tyytyväinen, mutta ymmärrän hyvin pettymyksen tunteen, jos voittaja ei omaan makuun ollut. :hali:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Jep, makuasioista ei voi kiistellä, sanoi koira jne. :heh: :hali:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Kerrankin suosikkini voitti Tanskan karsinnan,en olisi silloin uskonut vielä viisuvoittoon,mutta upeaa!
Ihana Emmelie.Lauloi ja esiintyi varmasti. Tarttuva,mieleenpainuva biisi.Hyvä show! Kiitos Tanska!
Kööpenhaminan öisellä kadulla itsekin tätä laulelin viisujen jälkeen. Onnea kerran vielä!
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

.

YouTubessa on Only teardropsin videoiden katselu / kuuntelu lähtenyt hurjaan nousuun lauantain jälkeen.
Katsotuinta Tanskan viisun videota oli launtaina klikattu / katsottu noin 2.5 miljoonaa kertaa......ja nyt kaksi vuorokautta myöhemmin jo noin 6 miljoonaa kertaa :uujee:

Hienoa, että ihmiset löytävät tämän upean kappaleen :tapu:

...........................

Emmelie ja Tanskan viisun muut esittäjät olivat muuten eilen voitonjuhlassa Kööpenhaminan Tivolissa.
Tässä juttua ja videota sieltä:

http://yle.fi/uutiset/tanskan_viisuvoit ... f=leiki-es

.

muretu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 359
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 13:35

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja muretu »

En ole tainnut tässä ketjussa käydä kovin monesti eikä kommentoitavaakaan ole löytynyt. En tiennyt ennen viime viikkoa tämän olevan ennakkosuosikki.

Tanskan kappaleen huilu on ärsyttänyt minua alusta saakka ja noin muuten kappale on ollut minulle hyvin mitäänsanomaton. Vähän viime vuoden Ruotsia, vähän Norjan Rybakia ja vähän jotain muuta. Tanskan voitto oli minulle aikalailla pettymys ja myönnän vähän tympääntyneeni kun ei tuolla tunnu voittavan enää mikään oman mieleni mukainen. :mrgreen:

No, ensi vuonna sitten Tanskassa. Vähän laimea loppu oli kyllä tämän vuoden viisuilla. En vain voi tunteelleni mitään. :roll:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Bandido kirjoitti:revin housuni, jos tämä voittaa. :niinpa:
Sitä odotellessa. :mrgreen:

Paitsi Horehronie, tästä on alkanut tulla mieleeni Vieläköö on villihevoosiaa-a-a-a-a-a..... Ollaan niin ihqusti luonnonlasta! Onhan näissä kaikissa biiseissä oma pieni viehätyksensä, mutta se kuihtuu nopeasti kuin maljakkoon kerätyt kedon kukkaset.
Rise, angel, shine, love!

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4001
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Minun mielestä hyvä kommentti tästä Tanskan kappaleesta on se, että kyseessä on malliesimerkki loistavasta ja luonnollisella tavalla hyvästä euroviisu-laulusta. Kappaleesta, josta mahdollisimman moni voi tykätä ilman reaktiota "tykkään kappaleesta, kun tuntuu olevan suosittu". :uujee: Ainahan kaikki eivät voi tykätä jostain kappaleesta. Minä kuitenkin pidän kappaleesta, kerrankin voitti ykkössuosikkini ja todellakin oikea. Viimeksi niin kävi vuonna 2009.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja JRS »

:tanska: Onnea Tanskalle ESC 2013 voitosta! :voitto: :tanska:
Ihan kelpo voittaja ja kuuluihan tuo omiin suosikkeihin.
Pakko tosin todeta etta teardropseja tuskin tulee kuunneltua kisojen jalkeen yhta paljoa kuin esimerkiksi Euphoriaa.
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja mariah »

tätähän tossa jo ounastelin tanskan finaalin jälkeen että voittaa viisut tänä vuonna ;) todella hyvä voittaja :ihana:
itseasias olen tyytyväinen koko top-3 tänä vuonna jotka oli kaikki mun suosikkeja!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4894
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Tanska 2013: Emmelie de Forest – Only teardrops

Viesti Kirjoittaja toivo »

Ihan jees tää on. kuulostaa vaa niin euroviisuja varta vasten tehdyltä biisiltä.

Lukittu