Great Wide North – Flags

Euroviisut 2013 Malmössä

Great Wide North – Flags

*****
38
31%
****
25
20%
***
36
29%
**
15
12%
*
9
7%
 
Ääniä yhteensä: 123

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9514
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja kwak »

Harmin paikka, että huippuhyvistä tuomaripisteistä ja hienosta esityksestä huolimatta finaalipaikka jäi ainakin toistaiseksi saamatta. :( Puhelinäänestäjiä ei näköjään kiinnostanut tarpeeksi... Pistäisin solistin puvun kyllä vaihtoon. Vähän liian räikeää ja sekavaa skottiruutua, jotain vähän yksinkertaisempaa ensi kerralla. Kuvaustakin voisi ehkä vähän petrata semifinaaliin. Liikaa kaukokuvia ja liian vähän lähikuvia laulajasta. Biisi on kyllä älyttömän hyvä, että eiköhän tämä mene siitä semifinaalista vielä heittämällä Baronalle! :surrur:
Keep your head high above the water

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Juu ei minulle tätä kiitos. Siinähän soittelivat, ja joku siellä lauleskelikin. Laulaja on suomalaisittain mitattuna persoonallinen ja ilmeisesti aika lailla lahjakaskin, mutta ääni ei ole minun makuuni. Ei kyllä kappalekaan. Melkein huomaamatonta taustamusiikkia. Tämän soiminen taustalla ei ole siis sentään kärsimystä kuten vaikkapa senmikäsenniminytoli MikaelSaariko se nyt oli? :roll:

euroviisuholisti
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 31 Joulu 2012, 08:11

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja euroviisuholisti »

Ei ole oikein kappaleena omaa tyyliä, mutta kyllä tuossa esityksessä ja tässä biisissä olisi ainesta vaikka brittilistan ykköseksi.

En tiedä miten onnistuu suomalaisena bändinä, mutta ilman muuta todella kansainvälisen tason yhtye.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

euroviisuholisti kirjoitti:Ei ole oikein kappaleena omaa tyyliä, mutta kyllä tuossa esityksessä ja tässä biisissä olisi ainesta vaikka brittilistan ykköseksi.

En tiedä miten onnistuu suomalaisena bändinä, mutta ilman muuta todella kansainvälisen tason yhtye.
Universal ! Warner music!! herätys !!!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8158
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Bandido kirjoitti:
ESCfangirl kirjoitti:Ei tyypillistä suomalaista musiikkia, tämä kuulostaa eurooppalaiselta, kansainväliseltä.
Kuulostaa pikemminkin amerikkalaiselta.

Juu, puuttuu enää vain tähtilippuun kääriytyneet esiintyjät. Se yksi katsomossa heilunut valkoinen rätti oli aika surullinen näky. Antautumisen merkiksi? Ruotsissa tämäkin olisi tehty paremmin.

Olenko muka ainoa, jolle tästä tulee mieleen U2?
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

hra47 kirjoitti: Olenko muka ainoa, jolle tästä tulee mieleen U2?

Et. En vain ole kehdannut jäädä asiasta jankuttamaan, kun mainitsin kerran ja se jäi siihen sitten.
Mutta varsinkin varhainen U2 hyvässä mielessä! :) Ja lähestulkoon parempi laulajakin (vaikka Bono on minulle melkein The Kaikki Kaikessa <3 )... Ei kun olen oikeasti sitä mieltä, että tämä on ihana ja taitava ja hyvällä sykkeellä/imulla/hengellä rullaava bändi.


Minua aavistuksen vieroksuttaa gospel-osasto, mutta pojat ovat niin säteileviä ja aitoja, että ehkä opin elämään asian kanssa.


Ja kuten täällä sanottu, ei ehkä haittaa, että tulee vielä yksi esityskerta ennen finaalia. Saavat lisää näkyvyyttä toivottavasti!


edit. lainaukset pielessä

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Wadde kirjoitti:Suuri vääryys, että tämä ei ole suoraan finaalissa!!! :jupinaa: Upea esitys. Pärjäisi varmasti Malmössäkin TODELLA hyvin.
Se että eivät ole suoraan finaalissa voi olla etukin. GWN saa yhden mahdollisuuden lisää esiintyä Suomen kansalle ja voivat kenties vielä parantaa edellisestä vedostaan. Kohtahan tässä painuu Mikael Saari täysin unohduksiin. Uskon nimittäin vahvasti, että GWN nähdään finaalissa.

aj1964
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2179
Liittynyt: 02 Joulu 2012, 21:55

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja aj1964 »

Kaikki MS:n kannattajat siirtykää GWN leiriin tää on paljon parempi :vonkaus:

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 708
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Tää oli yllättävän hyvä veto ja korkea kitarariffi ja
käheä ääni toi heti mieleen U2:n muttei silti liian kopio,
en aluksi tajunnut kuinka hyvä tää on, wau efekti.
Luulen että monella meni konseptit uusiks tämän jälkeen.

Albatrossi

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Katsoin eilisen liven uudestaa ja vaikutti vielä paremmalta. Tästä tuli nyt meikäläisen suosikki tälle vuodelle. Soundi näillä on upea ja todellakin vaikutti aidolta ja intohimoiselta.

Jostain kumman syystä en ole tutustunut ollenkaan GWN:ään aikaisemmin vaikka kuuntelen jonkin verran gospelia. Bändin nimi oli kyllä tuttu, mutta olin vaan jättänyt tutustumisen jostain syystä tuonnemmaksi.

Mainio biisi toi A Change is Gonna Come, jonka kuu-kuu lattoi esille.. Kansainvälistä meininkiä.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Yliarvostetuin viisu tänä vuonna.

Oli tämä karsinnoissa ihan jees, parempi kuin muistin, mutta ei tässä nyt maailmaa mullistavaa tai mieltä ylentävää ole.

Ovatko pojat jotain sukua Mari Kiviniemelle? Eivätkö ole kotoisin samalta suunnalta?

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja romualdo »

Kiviniemi on hieman yleinen sukunimi täällä, Vaasastakin tiedän yhden... (ex-boy-friend.... eh:eh... toki tärkeä tieto tämäkin,mode voi pyyhkäistä tämänkin pyyhekumilla jos arvelette että on liian vaarallista tietoa, mutta kuten sanoin,varsin yleisehkö nimi...) Mää arvelen ett on samaa sukua kuin tuo yhteisvastuu-kristillisen-kirpparin isäntä, joka on alunperin kotoisin tuolta korpisalojen keskeltä meidän kylän liepeiltä... monesti asioin hänen kirpparillaan, joka toimi viimeiset ajat Kokkolan entisellä asekoululla, varikolla siis .....
iso kommiii mies, Johan Kiviniemi, joooh, ikä noin 68... eli saattaa olla hänen veljensä poikia... vaih ? ... eikai... hitto kun ne on niin nuoria kaikki nämä nykyiset esiintyjäth !!!!
Viimeksi muokannut romualdo, 28 Tammi 2013, 18:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Tämä on kyllä aivan ihana :tapu: ja valikoiman ehdottomasti pahaaksi noussut itsellä.

Joo, kyllä kuulee U2 vaikutteet (sanoihan ne itsekin, että kun katsoo U2:n miljoonia tykkäyksiä fb:ssä ja sitten omia viittäsataa niin jalat pysyy tukevsti maassa) ja muut Tanskat (sekin oli yksi lempapreista tuolloin :heh: - jos sattuis tulemaan valituksi, niin hiusstaili pitäisi kyllä tarkistaa, muutoin tulee turhaan lunta tupaan), mutta nämä tekevät niin vilpittömällä ilolla ja vilpittömyydellä, että edes uskistouhu ei ärsytä. Ja hyvin. Toivon kuulijoita ja uraa, mielellään keikalta ja festareilta bongaisin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

muretu
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 359
Liittynyt: 05 Helmi 2012, 13:35

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja muretu »

Minulla meni tämä esitys ja kappale täysin ohi torstaina. Istuin kuuntelemassa ja katsomassa, mutta kappale tuntui jäävän täysin kesken. Tässäkö se olikin? En ollut kuunnellut kappaletta tuossa välissä ja muistan toivoneenikin kappaleeseen selvää nousukohtaa. Minulle tämä on todella yksipuolinen ja mieleen jääkin vain se yksi lause "raise your flags....". Tässä on selvästi stadionmusiikin aineksia, mutta itse tarvitsisin kyllä paljon enemmän vaihtelevuutta soittamiseen.

Todella mukavan oloisia poikia ja näille kyllä soisi suosiota. Kappale ei kuitenkaan riitä tuollaisenaan. Ei tarvitse vetää överiksi, mutta tämä vaatii mielestäni paljon lisää suureellisuutta ja jonkun lisäkoukun.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

akfan33_ZZ kirjoitti:Tää oli yllättävän hyvä veto ja korkea kitarariffi ja
käheä ääni toi heti mieleen U2:n muttei silti liian kopio,
en aluksi tajunnut kuinka hyvä tää on, wau efekti.
Luulen että monella meni konseptit uusiks tämän jälkeen.
Jep, kuten aiemminkin oli mainintaa, tuli U2 mieleen. Ei niinkään laulajasta ja kitaristista, vaan rumpalista... Oli niin Larry Mullen Jr. -meiniki. Ei huonolla (kopio)tavalla, vaan just silleen, että olen aivan menetetty tapaus, ihan rakastunut tähän bändiin.

Valkoinen lippu yleisössä ei ollut mun mielestä säälittävä... Lähinnä mietin oliko tiedostaen vai tiedostamatta tämäkin viittaus erääseen suuntaan... Itse en ole U2:n War-kiertuetta livenä nähnyt, olisinpa nähnytkin, mutta kuvat ja videot Bonosta valkoisen lipun kanssa, bändin soittaessa Sunday Bloody Sunday... Jo tuon kirjoittaminen saa mulla aikaan kylmiä väreitä koko kropassa, oon ihan kananlihalla. Juu-u, oon sillä lailla kilahtanut. :peukku: En muuten aattelis tuon olevan viittaus mihinkään, biisin nimeäkin ajatellen, mutta soundin vuoksi mietin vaan. :miettii:

Bändin Facebook-sivuilta bongasin studioversion biisistä, 2:48 min. pituinen. Aivan loistava.
http://youtu.be/JmsUE8VMNdA
En ajatellut näin kovin ihastuvani tähän, mutta kaikkea näköjään voi tapahtua. Löydän Uuden Musiikin Kilpailusta uutta musiikkia. lol Olen jo ehtinyt kuunnella YouTubesta kaiken mitä aiheesta löydän, jepjep. Nyt sitä levytyssopimusta bändille, että pääsen levynkin ostamaan. ;)

(muoks: jotta tää ei näyttäis omituiselta rumpusaundi-stalkkaukselta ym. niin selittävä sananen: oon ollut U2-fani vuodesta 1984, äitini osti silloin The Unforgettable Fire -lp:n jota kuunteli ja tykkäsi - mä kuuntelin samalla ja muistan tunteen kun tuntui etten ole edes tässä maailmassa... erityisesti levyn nimibiisi, ihan toisesta maailmasta... Siitä se lähti ja jatkuu yhä, U2 on Maailman Paras Yhtye, jostain ihan eri sfääreistä kuin mikään muu musiikki mulle on. Mm. viimeisimmällä Suomen käynnillään jonottelin veljen kanssa toistakymmentä tuntia ekan illan keikalle, oltiin eturivissä, tokana iltana oltiin sisäringissä myös, ringin ulkosyrjänä olleen lavan "catwalkin" kaiteessa kiinni, ja Bono pysähtyi meidän eteen, veljeni ja mun, laulamaan Pride in the name of lovea, kun heilutimme valkoisia lippujamme... :ihana: Sitten paukaistaan tämmöistä musiikkia, että tällaista muutama veljes vääntää tuol noin Kokkolassa, niin mä olen että :eeek: ja olen nyt kiinnostunut seuraamaan, onko satunnainen onnistuminen mun maun mukaisen musiikin tekemisessä tää biisi vai tuleeko tästä kenties uusi kiinnostava bändi seurattavaksi...)
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Ihanaa kuulla Ti-ti-uu! :D (OT: Pop Helsinki 1997 on elämäni suurin live-elämys. :D Viime kerralla olin molemmilla keikoilla, mutta en sisäringissä kuitenkaan. Mun "ura" alkoi 80-90 lukujen taitteessa, kun kaveri kopioi alkupään tuotantoa C-kasetille, The Joshua Tree oli sitten mun ensimmäinen "oma" löytö kirjaston cd-hyllystä ja silloin viimeistään se oli menoa... Sittemmin fanitukseni on ollut aaltoliikettä, mutta U2 on osa elämääni aina. :ihana: )


Mullekin tuli vähän samanlaista fiilistä, vaikken noin hardcore-fani olekaan. Olin keskittynyt Mikael Saareen (ja ylipäätään UMK:n suhteen olin tänä vuonna tosi nihkeä, en meinannut alkaa seurata ollenkaan, mut sitten lipsahdin ja se olikin menoa, piti tulla kuppilaankin takaisin jne), mutta GWN osui todella minunkin U2-suoneeni.


Just tässä kotosalla eilen vauhkosin, että sitten kun GWN:lta tulee levy, niin minunkin on varmaan pakko mennä ostamaan ihan cd, vaikka muita väyliä pitkin musiikkini enimmäkseen kuuntelen. Ja cd:nä ostan vain Ismoa ja U2:sta. Ja nyt sitten ehkä GWN:a. :)

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja murka »

euroviisuholisti kirjoitti:Ei ole oikein kappaleena omaa tyyliä, mutta kyllä tuossa esityksessä ja tässä biisissä olisi ainesta vaikka brittilistan ykköseksi.

En tiedä miten onnistuu suomalaisena bändinä, mutta ilman muuta todella kansainvälisen tason yhtye.
Ongelman ydin onkin se, että olemme Suomessa.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

lumi11 kirjoitti:Just tässä kotosalla eilen vauhkosin, että sitten kun GWN:lta tulee levy, niin minunkin on varmaan pakko mennä ostamaan ihan cd, vaikka muita väyliä pitkin musiikkini enimmäkseen kuuntelen. Ja cd:nä ostan vain Ismoa ja U2:sta. Ja nyt sitten ehkä GWN:a. :)
No samaa mäkin olen vauhkonnut. Mies vaan hymähtelee, totesi, että tietty sä tykkäät tuosta kun tykkäät U2:sta. Mä huomaan, että muukin perhe hyräilee tätä aika paljon. En tiiä johtuuko sitten siitä, että nyt parin tunnin sisään oon kuunnellut tän aika monta kertaa, ihan vaan varmistaakseni,että olikos tää oikeasti niin hyvä kuin 5 minuuttia sitten. Eli meillä on UMK-biisien kuuntelua perheen maun mukaan. Ensin tää, sit pojat 7v ja 9v vaatii Rautakouran Ilmalaivalla, sit mä laitan tän, sit Ilmalaivalla, sit tää, sit... no tajusitte varmaan kupletin juonen. Jos puoliso joskus saa äänensä kuuluviin, kuunnellaan Marry me (ding dong :hihi: ).
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1871
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Possu »

Ihmeen paljon saanut tarpeetonta kritiikkia GWD. Loistava veto Circuksessa, erittain ammattitaitoinen ja tyylikkaasti vedetty. Hienosti myos saatu lavarekvisiitta valoineen kaikkineen tukemaan esitysta. Todella hyva, toivottavasti paukuttavat semeista lapi finaaliin :peukku:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11536
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja romualdo »

ai onko tätäkin jo vähätelty ja aliarvostettu tuolla ketjun ensimmäisillä sivuila ???????!!, no hyihhh niitä jotka eivät heti diganneet tätä tarpeeksi...!, empäs viitsi ainakaan vielä lueskella niitä viestejä..., ennätyksellisen vähän olen kaikenkaikkiaankin näitä tään talven umk-juttujen ketjuja tarkastellu, TUNNETUISTA SYISTÄ...! :huohhh: ja syytä ei kai tarvi enää toistaa, ai eihh, nooh hyvä!
Tänään kävin tuolla uskisten kirpparilla ja tutkein lehtihulluna ja -höppänänä ne loputkin siellä olleet lehdet ja kappas vain .... Pohojanmaan Ajan Fakta -lehde nr 71 / maaliskuu 2012/1 Kokkolan helluntaiseurakunta 80 vuotta 27.5.2012 just joooh, täälä ilmestyvä kristillinen ilmaisjakellehti n. 34 000 talouteen 4 x vuodessa ... buahuah....! eli jos nuo kaikki äänestävät GWN:ia niin heehe... meitä taitaakin tulla edustamaan nämä erikoisen symppikset pojat, joille kyllä menestystä toivoisi ehkä juuri eniten kuin kellekään muulle UMK-artisteista,... TAI siis Rautakouran jälkeen tietysti... seuraavaksi eniten ?! .... ... tulevatko GiGin ja Gabrielin hymyt hyytymään vielä artistilämpiössä ...?
Emme toki koskaan unohda sitä lasittuneen väkinäistä kireää hymyä Anna Eriksonin kasvoilla kun Nina Åström julistettiin edustajaksemme silloin v. -00 .....

"Nuorta energiaa GWN Suomen SM gospelmestarit Kokkolasta! ... Koko sivun kokoisessa kannes tai etusivun kuvassa ovat solisti, rumpali sekä balalaikan näköistä skittaa pitävä vaalea pystytukkainen kaveri, komia veljessarja melkein kuin konsanaan Aleksis Kiven kirjoittamassa Jukolassa... !

"...jokainen valitsee eri soittimen jotta bändistä tulee monipuolinen.... Pasin soittavan rumpuja ja Petrin kitaraa... vinkkasi Pasille että he vaihtaisivat soittimia keskenään... Pasi kitaroita,sähköistä ja mandoliinia... Mikan unelma lapsena oli tulla rap-pastoristiksi... Mika soittaa huuliharppua... Kaj, jonka laulu-uran sinetöi yllättävä kutsu v. -97 jolloin 13-vuotiaan pojan ihailema Jerusalem-yhtyeen keulakuva Ulf Christiannson kutsui pojan laulamaan kanssaan lavalle Kokkolan Elbailut -tapahtumassa... Kiviniemen veljesten lisäksi nykyisesä GWN -kokoonpanossa soittavat Diagon veljekset, Lennart S. pianoa ja Daniel S. bassoa...
Bändin nimi Great Wide North (suom. Suuri Laaja Pohjola) tulee siitä että Kanadasta käytetään nimeä "Great W N..." (Suuri Valkea Pohjola)... suomi on poikien mielestä vähän niin kuin Euroopan Kanada ilman vuoristoja ja ratsupoliiseja....
Tulevaisuudelta odotamme että saisimme tehdä musiikkia täyspäiväisesti ja satsaamme myös ulkomaan markkinoille..."
Suomi
Viimeksi muokannut romualdo, 04 Helmi 2013, 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Mahtava veto, illan ylivoimainen esitys ja paketti. Tosi hyvä livelaulu. :tapu:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1149
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Ihana kokonaispaketti, hehkuu lentäessään! :ihana:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Ylivoimaisesti paras 2. karsinnassa, ylivoimaisesti paras tänään. Tämä on oikeasti hyvä kappale hyvällä laulajalla varustettuna. Kasvaa kasvamistaan ja iskee sinne, minne pitääkin.

Saisi ihmeessä edustaa - ei paras vaihtoehto, mutta toiseksi paras ja lähellä parasta. :joojoo:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Hieno, aito esitys ja biisi, joka kasvaa joka kuulemalla. Tästä tulee jotenkin niin turvallinen olo. <3

Mun kakkonen tällä hetkellä kaikista! (1. MIKAEL SAARI, 2. GREAT WIDE NORTH, 3. ARION)

Kai tämä nyt pääsee Baronaan? (Emilia Vilénin äänellä ja dramatiikalla) :draamaa: :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Elmondo
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 445
Liittynyt: 24 Maalis 2008, 12:13
Paikkakunta: Jkl

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Elmondo »

Kisan top kolmessa. Musiikillisesti, toki yleisö voi äänestää muista syistä ja näin tulos voi olla toinen.

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8928
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Vähän pelottaa, että tämä sittenkin voittaa. Ainakin uskovaiset nuoret seisovat kovasti tämän takana.
Qaj.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20474
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

akuankka13 kirjoitti:Vähän pelottaa, että tämä sittenkin voittaa. Ainakin uskovaiset nuoret seisovat kovasti tämän takana.
Hyvä jos näin käy :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Elmondo kirjoitti:Kisan top kolmessa. Musiikillisesti, toki yleisö voi äänestää muista syistä ja näin tulos voi olla toinen.
Niinku esimerkiksi emotionaalisen nälän vuoksi jota ne tilkitsee musiikillisilla nyyhkynovelleilla, tätäkö tarkoitit :mrgreen:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tämän hehkutusta en vain itse henkilökohtaisesti ymmärrä. :draamaa:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5351
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Great Wide North – Flags

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

^ Enkä minäkään! Ei se mihinkään riitä, että esittäjä on hyväntuulinen :heihaloo: Kappaleesta ei jää mitään mieleen :( Mitä ihmettä tuomarit tässä näkivät? ???

Lukittu