Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Euroviisut 2013 Malmössä

Dina Garipova - What if...

*****
18
15%
****
30
26%
***
33
28%
**
18
15%
*
18
15%
 
Ääniä yhteensä: 117

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Margot »

Video. :rofl: Dinalla on vähän Edith Piaf -kompleksi mekon ja lavaolemuksen perusteella.
What color is your life?

JTL90
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 236
Liittynyt: 01 Marras 2012, 21:57

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja JTL90 »

No on huvittava musiikkivideo. Onko tämä joku vitsi vai onko joku tosissaan tehnyt tällaisen videon? Sanoitukset vain lisäävät kappaleen korniutta ja ärsyttävyyttä.

Alennan kahteen tähteen ja nekin tähdet tulevat vain siksi, että Garipovan lauluääni on hieno.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen ihan tosissani alkanut miettiä, että onko tämä vitsiviisu. Jo sen demoversion musiikkivideossa pyörinyt, erittäin kornisti elehtinyt ja ilmehtinyt tukeva tuottajasetä sai minut hajoilemaan täysin. Ja nyt tällainen virallinen video vielä! :rofl: Koska ei Venäjän tapainen iso musiikkimaa millään voi suoltaa ihan tosissaan tällaista. Eihän?
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Minusta tämä ainakin on enemmän vitsi kuin Kreikka. :) Ainakin tahattoman koominen.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Samza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1114
Liittynyt: 19 Helmi 2011, 20:38

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Samza »

TomppaJr kirjoitti:Olen ihan tosissani alkanut miettiä, että onko tämä vitsiviisu. Jo sen demoversion musiikkivideossa pyörinyt, erittäin kornisti elehtinyt ja ilmehtinyt tukeva tuottajasetä sai minut hajoilemaan täysin. Ja nyt tällainen virallinen video vielä! :rofl: Koska ei Venäjän tapainen iso musiikkimaa millään voi suoltaa ihan tosissaan tällaista. Eihän?
Oon miettiny ihan samaa, että tää olis joku vitsi... Ja niin tämä onkin, oikeesti. Mutta mikä "iso musiikkimaa"? :mitvit: Pöh ja pah. :mrgreen:
"OH, SWEET MARY MOTHER
OF FUCK, THAT'S GOOD!"

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Venäjä on "iso Musiikkimaa " tekevät upeaa musaa..itse kuuntelen kotona ruskoje radiota netistä joka päivä ja kattelen Ru Tv :tä ...Mutta tällä viisulla ei oo mitään tekemistä venäläisen musan kanssa ja ei ikinä maassaan varmasti ees hitiksi tule .(helskutin tylsä ,bliisu,ontto )Oisivat nyt lähettäneet vaikka Diman Volkovan kera viisuihin ...8ois ollu jotain kuuntelemista ja katselemista :) )

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

Karsea video :rofl: ! Ja biisikin on tosi tylsä lällätys krooh pyyh. Kaksi tähteä
Gangsta 4 life

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2670
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja inomu »

Huonompaa Venäjää, mut kyl tälle silti 2 tähteä kehtaa antaa. En kyl muista milloin Venäjä ois jäänyt näin alas mun puntarilla :shock:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
kinnuin
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 21 Maalis 2013, 09:23
Paikkakunta: Ruotsi
Viesti:

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja kinnuin »

Yleensä jos olen kahta mieltä biiseistä niin tykkään kertosäkeestä mutta en säkeistöistä. Tässä on päinvastoin... säkeistöt menee hyvin **** mutta kertosäe on pettymys **. Eli kolme tähteä sitten. Jos videosta annettaisiin pisteitä kanssa niin menisi kyllä miinuksen puolelle... :mrgreen:
Yksin laelle vuoren huipun oudon
Mentävä on
Laaksosta yli tummien vuorien
Mun mentävä on

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Rousku »

What if we chose to bury our guns -> maamiinoja? On tämä vain niin korni, etenkin kun tulin kuunnelleeksi taustana kun samaan aikaan luin toiselta foorumilta siitä, miten Venäjä käyttää rahaa sotateollisuuteensa. Olisiko ruotsalaisen sävelmän laulaminen englanniksi sitten sitä kansainvälistä ystävyyttä ja yhteistyötä ja avunantoa, sen sijaan että venäläiset olisivat jotain omaansa esittäneet? (Ja totta kai Venäjä on iso musiikkimaa, jolla sitä omaakin olisi ollut :ylppis:.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36559
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »



Ekaa kertaa livenä esitettynä. Kuulostaa pelottavan hyvältä. :niinpa: Älköön tää nyt voittako.
Meow cat, please meow back.

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

^

Euroviisuihin ei kai saisi sekoittaa, sotkea mukaan politiikkaa, mutta tuosta videolla Dinan käyttämästä punaisesta asusta tuli mieleen Neuvostoliitto :mrgreen:

No juu.
Mitä tähän Venäjän tämän vuoden viisuun tulee niin se on minusta eräs tämän vuoden parhaimmista balladeista - ja muutenkin kuuluu tämän vuoden parhaimmistoon.

Laulajakin on ihan hyvä.

Ja kun ottaa huomioon vielä Venäjän yleensä saamat naapuri- / diasporaäänet niin maa tulee olemaan todennäköisesti korkealla lopputuloksissa.......

Ainakin TOP-10:ssä, jos ei TOP-5:ssäkin (?)

Mutta ei Venäjä tänä vuonna tule viisuja voittamaan.
Siitä olisin valmis vaikka lyömään muutaman kopeekan, jos ei jopa muutaman ruplan vetoa :joojoo:

.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10628
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Oho tää live kuulosti ihanalta :uujee: Nousi puntarillani top kymppiin :tuuletus:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Everything is meant to be
We shall pass, but love will never die"

🦄🌪️

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Margot »

Dina laulaa Eurovision in Concert -tapahtumassa:

What color is your life?

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Vai että onttoa ja umpitylsää. Höh. Ei haittaa. Minä tykkään ihan viijen tähen eestä. :uujee:
Love shine a light

Avatar
Mr_Vision
Maistelija
Maistelija
Viestit: 36
Liittynyt: 11 Heinä 2012, 17:39
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Mr_Vision »

Ja AINA tuo punainen mekko jokapaikassa :kups: Mummoillakin oli viimevuonna parempi tyylitaju kuin tuolla hepsankeikalla :rofl: Kappale on kerrassaan melkoinen taidonnäyte vaikka omaakin tekopyhän sanoituksen (bury our guns, stop the alarms etc) Ääntähän tytöllä riittää vaikka mihin enkä yhtään ihmettelisin vaikka olisi kisan "punainen" hevonen :rofl:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Margot »

Dina on Venäjän Diandra: upeaääninen tyttö, jolle on annettu liian tylsä biisi.
What color is your life?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Komppaan niin Margotia tässä asiassa! Kumpikin olisi ansainnut parempaa. Jopa biisit kuulostavat korvissani samalta, alut varsinkin. Kuunnelkaa vaikka itse!
Rise, angel, shine, love!

Sitruunasorbetti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 04 Tammi 2013, 17:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Sitruunasorbetti »

Dina osaa laulaa, mutta paikki muu onkin sitten päin Pee Ersettä
Videon yleisö ottaa mua niin sikana päähän, eikä kappaleessa oo mitää hienoa (lukuunottamatta kaunista lopetusta)
Kun esikatseluita katsoin niin tuli siinä samassa kuunneltua tämäkin biisi taas ja nyt se soi mun päässä. :jupinaa:

Oisitte antaneet kansan valita! Voi Venäjä!!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4894
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tän musiikkivideo on kyllä niin ällöttävää p""""aa, että oikeesti ei voi kattoo ilman vessapaperia

Sitruunasorbetti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 04 Tammi 2013, 17:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Sitruunasorbetti »

toivo kirjoitti:Tän musiikkivideo on kyllä niin ällöttävää p""""aa, että oikeesti ei voi kattoo ilman vessapaperia
Näino! :peukku:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja mpappa »

On sitten taidettu katsoa ns. euroviisaat?
Love shine a light

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4001
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Minun mielestä tällä Venäjän Dina Garipovalla vaan on niin hieno ja upea ääni ja kappale on vuoden parhaimpia balladeja, ellei aivan paras. Ottaen huomioon Dinan nuoren iän, on hän laulajana aika hyvä ja kappaleen esiityksessä on ainakin jonkinverran varmuutta. Varmasti finaalissa top-10:ssä. Jos ei ole, niin on ihme kyllä.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Albin »

OT: Miten te lainaatte (kopioitte) useampia viestejä omaan viestiinne? Minä en osaa :mitvit: Olisin halunnut Margotin ja Rouskun viestit yhteen ja sitten molemmille sanoa, että samaa mieltä olen. :mitvit: (härrekuud)...

Dina on toivottavasti hyvä laulaja, mutta ... en jaksa tätä rakkaudentunnusta kuunnelle. Minulla tulee sellainen.. vaivautunen olo tästä.. mitä sitten lieneekin :puna:

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Margot »

Albin kirjoitti:OT: Miten te lainaatte (kopioitte) useampia viestejä omaan viestiinne? Minä en osaa :mitvit: Olisin halunnut Margotin ja Rouskun viestit yhteen ja sitten molemmille sanoa, että samaa mieltä olen. :mitvit: (härrekuud)...
Tällä foorumilla ei voi suoraan lainata montaa eri viestiä, joten täytyy vaan painaa ekan viestin kohdalla lainausnappulaa, kopioida se lainaus Ctrl+c -toiminnolla, painaa taas lainausnappia toisen viestin kohdalla ja sitten liittää se eka viesti siihen samaan ikkunaan. Vähän sekavasti selitetty. :puna:
What color is your life?

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Subculture »

^ , ^^ Eikös sekin onnistu, että valitsee ensin ekasta viestistä quote ja post reply tilassa rullaa alhaalla näkyvistä viesteistä seuraavan ja näpsäyttää sen quote-kohtaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Margot »

Apua, niinpä onnistuukin. :heh: En ole ikinä tajunnut! Jos ei siis mitään muinaista viestiä halua lainata, niin tuohan onkin kätevämpää.
What color is your life?

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja Albin »

Subculture kirjoitti:^ , ^^ Eikös sekin onnistu, että valitsee ensin ekasta viestistä quote ja post reply tilassa rullaa alhaalla näkyvistä viesteistä seuraavan ja näpsäyttää sen quote-kohtaa.
Kirjoittaja Margot » Tänään, 18:46


Tällä foorumilla ei voi suoraan lainata montaa eri viestiä, joten täytyy vaan painaa ekan viestin kohdalla lainausnappulaa, kopioida se lainaus Ctrl+c -toiminnolla, painaa taas lainausnappia toisen viestin kohdalla ja sitten liittää se eka viesti siihen samaan ikkunaan. Vähän sekavasti selitetty.
:tapu: ..kaikki kiitos Margotille ja Subculturelle... olette ihania... ja minä kai osaan :roll: vaikka kokeilinkin nyt kahdella eri tavalla :hali:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Monet lainaukset onnistuvat myös niin, että pitää paria ikkunaa auki, lainaa yhdestä ikkunasta tekstin ja kopioi sen lainauksen kokonaan ja siirtää kopion sitten sinne ikkunaan, missä on kirjoittelemassa. Näin voi lainailla vaikkapa vuoden 2007 sivustoilta juttuja.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16163
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Venäjä 2013: Dina Garipova – What if

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Enpä tätä ollutkaan vielä kommentoinut. Video on niin surkea että se on jo loistava. :rofl: Kappaa se ei kuitenkaan pelasta, aivan liian monta kertaa kuultu maailmanparannusjollotus. :roll:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Lukittu