MadCraft – Shining bright

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa

MadCraft – Shining bright

*****
5
5%
****
17
17%
***
12
12%
**
36
36%
*
29
29%
 
Ääniä yhteensä: 99

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja itikka »

Pojat on kyllä hulvattomia hauskuuttajia. Pienoinen korvamatokin tämä ilolla kuorrutettu biisi on itselleni ollut viime aikoina. Alkuerän esitys ei täysillä iloa tuonut esiin, mutta ilmeisesti pojat on instagramin videonsa perusteella uudistamassa lavashow'taan.

Myös poikien julkaisema MadCraft-app on hervoton. :heh: Varsinkin etelä-pohjalainen käännös "Häikääsöö" Shining Brightista... :rofl:

Olishan nämä kiva finaalissakin nähdä vielä. :joojoo:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Somen perusteella tämä tuntuu olevan teinityttöjen suursuosiossa? Teinit äänestävät tämän voittoon? :uujee:

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja kalonike »

^ Tänään varmaan ovatkin vahvoilla, ja finaalipaikka odottaa... Siellä sitten taas on tuomarit jarruna.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Toivoin tämän tippumista, mutta ei..ihana Jasmin lähti..
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja sziget »

Jonttu kirjoitti:Tuo oo-oo-oo:kin on aivan karsean ärsyttävä.
Se jää mieleen, muu unohtuu. Symppiksiä ovat, vaikken itse saa biisistä mitään. Uskottava lajissaan, ehkä. Ne pudonneet, joista pidin enemmän, kärsivät osittain uskottavuuden puutteesta.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20442
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tämä iskee ja kovaa!! Toivottavasti tapahtuu oikeus, ja tämä voittaa! :rofl:
Got a fire and a country heart 🔥

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Vesna »

Okei laulaja kuulostaa hyvältä kertsissä mutta säkeistö ei osu ollenkaan kohdalleen. Miksi?

Pikkunaama
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Joulu 2013, 22:14

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Pikkunaama »

Taitaa olla niin, että mitä enemmän viisukuppilassa jotain fanitetaan, sitä varmemmin kyseinen artisti floppaa/putoaa kisasta (Jasmin, joka taisi jopa olla puntarin ykkönen/Clarissa, jota paljon hehkutettu mutta nyt ainakin joutui "putoamisuhan alle"). Vastavuoroisesti niitä bändejä ja artisteja, joita täällä vihataan ja halutaan ulos kisasta, yleisö äänestää eteenpäin (esim. tämä Madcraft). Pojille kuitenkin täältä hersyää iso peukku ja tsemppiä tuleville keikoille, huolimatta siitä kuinka UMK:ssa käy! :peukku:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja mpappa »

TomppaJr kirjoitti:Melkein yhtä huono mitä Softengine viime viikolla. Kattauksen toisiksi heikoin. Mitä tässäkin oikein nähdään?
Energiaa ja hauskuutta. Eikä mitään ruikutusta.
Love shine a light

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10693
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Eilen tämä sytytti :uujee: Esitys oli hyvä ja energinen. Nousi minulla jo neljään tähteenö.Ei ollenkaan huono loppujen lopuksi :tapu:
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Nämä ovat kyllä niin hauskoja ja energisiä ja soitannassa draivia muille jakaa. Biisin soisi olevan mielenkiintoisempi, etenkin kun näillä niitä parempiakin on.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mua tässä eniten häiritsee se, ettei sanoista saa juurikaan selvää, menee vähän muminaks. Muuten meininki hyvä ja solisti oikein symppis :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Hauska piristys finaaliin. Kyllähän melkein kaikki muutkin UMK-finaalin laulut on kuunneltavia, ja varsinkin kun olisin iloinen kolmen eri kilpailijan voitosta.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Anteeksi tykkääjille,mutta tämä on ainoa finalisti jonka voitosta itkisin surusta.
Ainoa jota en haluaisi viisuihin. Vaikka onhan tämä omalla tavallaan viihdyttävä.
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

sunday
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 29 Joulu 2013, 22:42

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja sunday »

Huhhuh, propsit MadCraftille siitä, että ovat ilmeisesti itse rakentaneet omat finaalilavasteensa! Facebookista bongailin, ilmeisesti ramppia tulossa. Saataisiinkohan nyt sitten niitä skeittareita lavalle? :tapu: Tässä porukassa on kyllä todellista tee se itse -henkeä, voittaa ainakin minut puolelleen ihan täysin. :uujee:

Hemmojen kisabiisiäkin on tullut luukutettua jopa enemmän kun MIAUta (eli paljon :heh:) ja kyllä se vaan paranee kerta kerralta. Löysin muutaman muunkin hyvänkuuloisen kipaleen poikien Spotify-tarjonnasta, toimivat mainiosti pieninä piristysruiskeina ankeissa talviaamuissa.

Suurella mielenkiinnolla odotan MadCraftin huomista vetoa!

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Albin »

sunday kirjoitti:Huhhuh, propsit MadCraftille siitä, että ovat ilmeisesti itse rakentaneet omat finaalilavasteensa! Facebookista bongailin, ilmeisesti ramppia tulossa. Saataisiinkohan nyt sitten niitä skeittareita lavalle? :tapu: Tässä porukassa on kyllä todellista tee se itse -henkeä, voittaa ainakin minut puolelleen ihan täysin. :uujee:

Suurella mielenkiinnolla odotan MadCraftin huomista vetoa!
Myös minä olen ihastunut ihan täysillä tämän porukan energiseen esiintymiseen, rentoon meininkiin ja iloiseen ilmeeseen.
Pojat saavat meikäläisenkin "yrmyn" mukaan ilonpitoon vaikkakin vain tv:n välityksellä. Jää sävellyksen puutteet (jos niitä on) vähemmälle huomiolle. Aivan ihana porukka... :tapu:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Madcraftin jätkien kirjoituksesta lainattu.
Todettiin semifinaalin jälkeen porukalla että lauantain UMK-finaalia varten tarvitaan jotain vielä näyttävämpää lavalle. Alusta asti on jo pyöritelty skeittiramppi-ideaa niin meidän kuin tuomarienkin suunnalta, joten sillä linjalla päätettiin mennä.

Törmättiin mutkan kautta onneksemme pariin ihan tajuttomaan kovaan äijään. Nimittäin kahteen Suomen bmx-parhaimmistoon kuuluvaan kaveriin. Markus Manninen ja Niko Ihander karsiutuivat kumpikin mukaan 2013 Simple Sessioniin, joka on siis Euroopan isoin sisällä järjestettävä BMX-skaba. Ja parasta vielä, että nää tyypit suostu tulee vetää meijän kanssa lavalle lauantaina!
Tätäkin esitystä odotan niin ettei uni tule.

sunday
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 29 Joulu 2013, 22:42

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja sunday »

kuu-kuu kirjoitti:Madcraftin jätkien kirjoituksesta lainattu.
Todettiin semifinaalin jälkeen porukalla että lauantain UMK-finaalia varten tarvitaan jotain vielä näyttävämpää lavalle. Alusta asti on jo pyöritelty skeittiramppi-ideaa niin meidän kuin tuomarienkin suunnalta, joten sillä linjalla päätettiin mennä.

Törmättiin mutkan kautta onneksemme pariin ihan tajuttomaan kovaan äijään. Nimittäin kahteen Suomen bmx-parhaimmistoon kuuluvaan kaveriin. Markus Manninen ja Niko Ihander karsiutuivat kumpikin mukaan 2013 Simple Sessioniin, joka on siis Euroopan isoin sisällä järjestettävä BMX-skaba. Ja parasta vielä, että nää tyypit suostu tulee vetää meijän kanssa lavalle lauantaina!
Tätäkin esitystä odotan niin ettei uni tule.
Ohhoh, tämähän on vielä rutkasti skeittareitakin siistimpää! :uujee: Ihan mahtavaa! Näillä jätkillä on mieletön asenne ja tekemisen meininki. Tiedostavat varmasti itsekin, että kilpailun voitto on enemmän tai vähemmän poissa laskuista, mutta panostavat silti täysillä ja näkevät mielettömästi vaivaa näyttävän esityksen luomiseen (eikö ylen kerryttämät äänestysrahat riittäneet rampin kustantamiseen, kun poikien on pitänyt itse se kyhätä kasaan? :rofl:). Näinköhän muilla kilpailijoilla on tämän tason uudistuksia esityksissään!

Minä kyllä äänestän MadCraftia tänään, olkoon sitten täysin hukkaan heitetty ääni tai ei. :ihana:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

sunday kirjoitti:näkevät mielettömästi vaivaa näyttävän esityksen luomiseen (eikö ylen kerryttämät äänestysrahat riittäneet rampin kustantamiseen, kun poikien on pitänyt itse se kyhätä kasaan?
Kirjoittivat jossakin että ehtivät nukkua vain pari tuntia ja työt taas jatkuivat. Tämä on sitä mitä olen kaivannut UMK:hon, suuren shown tekemistä, viihdettä kansalle. Siinä on mallia muille seuraaviksi vuosiksi.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja kalonike »

^^ Päättivät rakentaa itse rampit, kun sopivia ei ollut valmiina saatavilla. (Saivat toki apua rakentamiseen joltakin kokeneelta kaverilta).
Esimerkillinen asenne, minä myös arvostan tätä itse tekemisen meininkiä, ja sitä että Madcraftin pojat eivät ole säästelleet itseään, kun ovat esitystään valmistelleet. Opettelivat semiinkin hyppytempun (paramore-flipin) ja kitarat kaulan ympäri -heilautukset kolmessa päivässä, kaulat vereslihalla ja laulajalla sitten silmä mustana, nenä auki. Laulajalla vissiin flunssanpoikasta, toivotaan että tästä ja valvotuista öistä huolimatta mehuja riittää vielä tälle illalle, että tarjoavat meille mahtavan shown.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4003
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Kun muistaakseni ainakin joku tuomareista puhui jo aijemin MadCraftin kohdalla siitä koripallobuumista jne, niin nyt kun Suomi pääsi koriksen MM-kisoihin, niin se voi tuoda mahdollisesti lisää ääniä MadCraftile. :joojoo: :juhla:
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Mä en vaan ymmärrä, miksi tuomarit oli nihkeitä tätä kappaletta kohtaan :mitvit: Tässähän oli mainio esitys ja muutenki tosi hyvä kappale, joka saa iloiseksi! :tapu:

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20442
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Höh, ei ne tuomarit sitten lämmenneetkään tälle.. :lohduton: No minuun tämä iskee ja kovaa! Oma perversiosuosikkini.. Vaikka sen olenkin maininnut jo monta kertaa. :rofl:
Got a fire and a country heart 🔥

Viisufani89
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

Yllättävän vähän sai tuomariääniä. Ehkä ei haluttu kahta poikabändiä nostaa korkealle. Ja vasta Aija taisi sanoa että focus lauluun, mutta tuon olisi voinut sanoa pojille jo aikasemmin ja selkeämmin. Ennen tätä oltiin vain kehttu, mutta kehumisen jälkeenkin 3 pistettä. Minä tykkäsin MadCraftista, ei ehkä euroviisuihin sopivaa, mutta tuomaripisteissä koki vääryyttä vain siksi "että teillä on kuitenkin paljon faneja jotka äänestää.."

Viisufani89
Siemailija
Siemailija
Viestit: 186
Liittynyt: 07 Kesä 2012, 03:29

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Viisufani89 »

Yllättävän vähän sai tuomariääniä. Ehkä ei haluttu kahta poikabändiä nostaa korkealle. Ja vasta Aija taisi sanoa että focus lauluun, mutta tuon olisi voinut sanoa pojille jo aikasemmin ja selkeämmin. Ennen tätä oltiin vain kehttu, mutta kehumisen jälkeenkin 3 pistettä. Minä tykkäsin MadCraftista, ei ehkä euroviisuihin sopivaa, mutta tuomaripisteissä koki vääryyttä vain siksi "että teillä on kuitenkin paljon faneja jotka äänestää.."

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6526
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Mä kyllä sulin näille jätkille aina vain enemmän ja enemmän. Mahtava meno lavalla ja muutenkin hyvällä asenteella olivat liikkeellä. Heissä ei ollut mitään nihkeää. Onnea ja menestystä bändin jatkolle! :tapu:

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Viisufani89 kirjoitti: Ennen tätä oltiin vain kehttu, mutta kehumisen jälkeenkin 3 pistettä.
Tuomarithan eivät saaneet antaa samoja pisteitä toistamiseen ja siksipä sitten huonoimmalle pitämälleen saivat antaa maksimissaan kolme pistettä. Tästähän he sanoivat ja pahoittelivat jo etukäteen. Ei kai mikään biisi olisi ollut vain kolmen pisteen arvoinen, jos olisivat saaneet antaa samoja pisteitä.

Avatar
Miss Ludo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1068
Liittynyt: 02 Helmi 2014, 17:35
Paikkakunta: Stuttgart

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Miss Ludo »

Viisufani89 kirjoitti:Ja vasta Aija taisi sanoa että focus lauluun, mutta tuon olisi voinut sanoa pojille jo aikasemmin ja selkeämmin.
Mä ihmettelin tätä myös. Eihän se paljon finaalissa enää auta. Tosin veikkaisin, että Aija oli jo aiemmin maininnut asiasta televisiolähetysten ulkopuolella.

Minä en aluksi tykännyt tästä kappaleesta yhtään ja miesten esiintyminenkin vaikutti jotenkin cheesyltä. Kappaletta en edes muistanut pari ensimmäistä kertaa sen kuultuani, mutta nyt jopa sain sen päähäni soimaan, kun rupesin tätä kirjoittamaan. Lämpenin näille ajan mittaan - hyvä meininki, iloinen biisi, oikea tekemisen ja menemisen asenne. :peukku: Ei missään vaiheessa ollut suosikkejani kuitenkaan.
I got a song on fire, I’m gonna make roast tonight
🎶🔥🍖

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Pojat (ehkä) luulivat vähän liikoja itsestään, mutta show heillä kieltämättä oli melko hyvä, pisteet siitä. Biisi ei kyllä vieläkään avautunut.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41934
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: MadCraft – Shining bright

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kun koetan saada Something Betterin soimaan päässäni, käynnistyy aina Shining Bright -raita :rofl:. Vaikka eihän ne ole edes yhtään samanlaiset.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu