Floppaajat? - Yllättäjät?

Euroviisut 2014 Kööpenhaminassa
Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Haksis »

yllättäjät:

:azerbaidzan: Moni on tänä vuonna veikannut, että Azerit nappaavat heikoimmain sijoituksensa pitkään aikaan. Olin aluksi samaa mieltä, mutta olen pyörtänyt päätökseni ja uskon tämän ottavan top5-paikan, tai no ainaski top6 :heh: ns "automaatiopisteitä" ropisee ympäri eurooppaa turkkilaisilta+yhdistettynä raateihin tämä on ihan kärkipäässä.

:kreikka: Tässä on nimenomaan sitä Geir Rönningin ja (dannyn vuonna 2006) vaatimaa showta. Mukaansatempaava biisi jossa räppäri osaa räpätä ja laulaja laulaa. Taistelee Romanian kanssa top5-paikoista ja voitosta jopa. Kerää ympäri ämpäri eurooppaa tuttuja helleeniääniä ja uskon Balkanin,brittien,Maltan ja muidenkin raatien syttyvän tähän teokseen.

:itavalta: Samat perustelut kuin monilla muilla. Kerää protestina varmasti paljon ääniä seksuaalivähemmistöiltä. Youtubessa paljon katselukertoja. Finaaliin menee ja on siellä sijoilla 10-15 joka on Itävallalle kova suoritus. Ongelmaksi muodostuu varmasti "itäinen" Eurooppa joka ei tätä tule äänestämään, koska #transu#parta#


Floppaajat:

:armenia: Kaikki muu kuin voitto olisi tälle floppaus. Keikkunut ykkösenä alusta asti kertoimien ollessa alle kahta euroa jopa, nyttemmin noussut kahteen ja puoleen kun taas Ruotsin oddsit on pudonnut. Sensuroidut kommentit Itävallan partanaisestamiehestä? laskevat arvostusta+kappale oli markkinoiden selkeästi ylipelaama kohde ja youtubessa Armenialaisten spämmäämä biisi. Ottaa top4-paikan, mutta jotenkin en jaksa uskoa, että voittoon menee, tai ainakaan ylivoimaiseen sellaiseen :roll:

:venaja: Finaaliinhan tämä menee, mutta tuo huonon sijoituksen sieltä. Perus poppista ja ei kerää muualta ääniä kuin ex-neukuista, eikä sieltäkään täysiä pojoja!

:espanja: Spanskit kärsii vuodesta toiseen. Pastora Soler toi kelposijoituksen, mutta tämä ei siihe pysty. Taviskatsojien unohtama tekele, joka kerää pienet pisteensä lännen raadeilta. Sijoittuu 18-26 sijoille ja jää unholaan..

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20384
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Kuva Yllättäjät Kuva

Kuva Itävalta Kuva
- Tällä on kaikki mahdollisuudet kympin sakkiin. Kappale kuulostaa hyvältä sekä livenä, mutta myös studioversiona. Näyttävä video, erilainen esittäjä. Vahva liveääni. Hieno show luvassa, ääniä satelee varmasti eri puolilta Eurooppaa.

Kuva Malta Kuva
- Malta on noinkin alhaalla vedonlyöntitilastoissa? Kummallista. Kansaan uppoaa kantri/folk -tyylinen raikas ja reipas musiikki. Lisäksi laulaja on ihana, kivat soittimet ja hieno video. Top-15?

Kuva Ranska Kuva
- Tästä on vaikea sanoa mitään, minulla vain on sellainen tuntemus, että tässä on yksi musta hevonen. Ptruu, ei sentään top-10. Eiköhän tämä pääse sijan 20. paremmalle puolelle. Ehkäpä Maltan alapuolelle pari sijaa.

Kuva Islanti Kuva
- Islanti on vahvasti mukana taistossa viimeisistä finaalipaikoista. Hyväntuulisuus ja verkkapukuinen äijäkööri nappaa kyllä hyvin ääniä. Minullekin tämä on tässä ajan saatossa avautunut kunnolla, nyt viidessä tähdessä. Rasittavan tarttuva, miksei se voisi muihinkin tarttua?

Kuva Valko-Venäjä Kuva
- Tämä svengaava keikutusbiisi meneen vielä finaaliin! Ja se, jos mikä, on yllättävää. Veikkauksissa häntäpäässä, mutta osataan tätä arvostaakin. Teo on ihanan lipevä. <3

Kuva Israel Kuva
- Suomelta tulee ainakin pisteitä tälle kökkäreelle. Video oli vaikuttava, ääni on vahva. Finaaliin?

Kuva Floppaajat Kuva

Kuva Armenia Kuva
- Toivottavasti jää pois voittotaistelusta. Minun puolestani ei tarvitsisi edes finaalipaikkaa. Sen tiedän, että olen väärässä. Olen silti toiveikas, kun veikkaan tälle sijaa top-3 ulkopuolelta.

Kuva Belgia Kuva
- Valitettavaa sanoa näin, mutta tämä ei ehkä tule pärjäämään. Finaalipaikka on jo liki varma. Pahimmassa tapauksessa tulee häntäpään sijoitus finaalissa. Sijoitus 10-15 paikkeilta, kenties?

Kuva Kreikka Kuva
- Räppi on syvältä. Se syö tämän sijoitusta. "Moderni" musiikki ei edelleenkään uppoa pahemmin kaikkiin. Mutta koska Kreikka, niin top-15. On tämä hieman floppiherkkä.

Kuva Italia Kuva
- Tämä unohtuu liian helposti muiden joukkoon ja jää finaalin viimeisille sijoille. En näe tätä kahdenkymmenen parhaan joukossa, en sitten millään. Tekee Irlannit. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Mohno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1735
Liittynyt: 03 Elo 2005, 11:47
Paikkakunta: Stockholm, Sweden

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Mohno »

Yllättäjät:

Itävalta: Suuri mediahäly ja kiinnostus ---> ei savua ilman tulta, hyvä paketti ja voittajaehdokas
Tanska: Vaivaton ja suruton kaiken viisukurjuuden keskellä, hyvä paketti
Ranska: Hauska, helppo, iskevä, siis tuleva kesäjumputus
Latvia: Mukaansatempaava ja aidon välitön, lasten ja lapsenmielisten suosikki
Venäjä: Politiikka ei yleensä ole vaikuttanut viisuiltana - kuka haluaisi kostaa Putinin teot näille sulosiskoille?
Valko-Venäjä: Vetoaa aikuiseen, kypsään ja hienostuneeseen makuun
Alankomaat: Yksi harvoja kappaleita, joka kunnostautuu olemalla genrensä huippua

Yhteistä näille kaikille on, että niistä puuttuu - mielestäni myös Venäjän biisistä - euroviisumainen tukala ja ahdistava pakkopaita. Ne ovat kaikki omalla tavallaan aitoja tuotteita, joita kuka tahansa tavis voi kuunnella ja tykästyä ilman etukäteistuntemusta viisumaailman salakoodeista ja normeista.

Floppaajat:

Mitään niin hirveitä floppeja ei mielestäni ole näköpiirissä. Armeniaa tai Azerbaidžania tuskin nähdään voittajana, Israel ei ehkä voitakaan 2. semiä, Montenegro tai Suomi ei ehkä ylläkään finaaliin, mutta kaikki nämä ovat enemmän tai vähemmän realistisia skenaarioita, sellaisia - jos ne tapahtuvat - niin jokainen näkee ja ymmärtää myös syyn, miksi näin kävi.

Ei pidä pillastua, vaikka otinkin Suomen tähän esille. Mutta mielestäni realistinen vaihtoehto on, ettei Softenginen esitys aukea tarpeeksi, kosketa tarpeeksi eikä ennen kaikkea herätä riittävää empatiaa. Toivon tietysti, että olen väärässä ja että Topi paitsi laulaa virheettömästi myös - ellei nyt ihan keimaile kameran kanssa - niin ainakin paljastaa katseillaan ja iloisella naamallaan, miten hauskaa tämä kaikki on heille ja miten hyvää biisiä he ovat yleisölleen esittämässä. Hauskaahan tämän kaiken ainakin olisi pitänyt olla heille. Rivien välistä ja "kolmannella" silmällä asiaa vierestä seuranneena vain joskus tuntuu siltä kuin pojat olisivat koko ajan vähän kipsissä, jännittyneinä, vaivautuneina ja varautuneina, peloissaan piilossa aurinkolasiensa takana laskemassa tunteja, milloin tästä hullunmyllystä pääsee pois ja kotiin.

Minulla on sellainen uskomus, että kun puen tällaiset uhkaavimmat tuntemukseni ja ajatukseni sanoiksi ja kirjoitan ne ulos systeemistäni, niin ne ainakin osittain menettävät myös taianomaisen voimansa. Tätä toivon myös nyt tapahtuvaksi, joten tätä taustaa vasten toivotan Softenginelle parhainta onnea, voimaa ja iloa, erityisesti silloin kun on aika kivuta lavalle esittämään Suomen euroviisu mallia 2014 Something better!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tässä vaiheessa on tietysti enää vaikea nimetä floppaajia ja yllättäjiä, kun harjoitukset ovat paljastaneet paljon. Itse olen seurannut niitä vähemmän kuin viime vuonna, mutta heitän lonkalta, että odotuksiin nähden huonommin tulee menestymään Iso-Britannia ja paremmin Islanti ja Malta. Israelia ei varmaan voi enää pitää yllätysfloppaajana, kun niin moni sitä jo veikkailee, vaikka fanisuosikki onkin.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ :heh: kun Iso-Britannia on veikkauksissa kolmantena niin aika todennäköistä, brittein lähiaikojen menestyshistoria huomioiden, että oikeasti tulee olemaan matalammalla. Varsinkin kun tänään harkoissa nähty asu tavallaan on ihan joo-oh, mutta tavallaan herättää syviä waldospeople kysymyksiä. Taustahenkilöiden olkasulatkin olivat MIAUlla paljon tyylikkäämmät, vaikka itse askarreltuja olivatkin. Näköjään joku kuumintamuotia juttu?

Minä veikkaan että Armenia ei saa yhtään mitä odotetaan, ei vaikea veikkaus tämäkään vrt ed. Se on tuntunut vastenmieliseltä ansioistaan huolimatta ja jotenkin haluan uskoa että olen oikeassa j maailma oikeudenmukainen. Vaikka ehkä se juuri sen takia menestyy kuten Dima, Ellen Nikki jne iljetykset.

Sitten haluan uskoa että georgia yllättää kaikki ja pääsee finaaliin, mutta vähän luulen että ei tule tapahtumaan :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Axell
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2400
Liittynyt: 13 Kesä 2013, 09:55
Viesti:

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Axell »

Mohno kirjoitti:Yllättäjät:
Valko-Venäjä: Vetoaa aikuiseen, kypsään ja hienostuneeseen makuun
Puhummekohan nyt samasta viisusta? En kyllä mitenkään usko, että juustokakku vetoaisi aikuiseen, kypsään ja hienostuneeseen makuun. :mitvit:

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Naali »

ta1ja kirjoitti:Minä veikkaan että Armenia ei saa yhtään mitä odotetaan, ei vaikea veikkaus tämäkään vrt ed. Se on tuntunut vastenmieliseltä ansioistaan huolimatta ja jotenkin haluan uskoa että olen oikeassa j maailma oikeudenmukainen. Vaikka ehkä se juuri sen takia menestyy kuten Dima, Ellen Nikki jne iljetykset.
Mullakin on kutina, että Armenia pärjää odotuksia huonommin. Dimaa ja Elleniä & Nikkiä olen itsekin pitänyt limanuljaskuuden huippuna, Armeniasta sen sijaan tykkään. Tällä perusteella on aivan loogista, ettei se pärjää. :heh:

Ai miten niin minun makuni ei mitenkään liity kappaleiden pärjäämismahdollisuuksiin?
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^No jos vedonlyönneissä Armenia on ykkösenä, niin ei ole temppu eikä mikään pärjätä sitä odotusta huonommin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

-Axel- kirjoitti:
Mohno kirjoitti:Yllättäjät:
Valko-Venäjä: Vetoaa aikuiseen, kypsään ja hienostuneeseen makuun
Puhummekohan nyt samasta viisusta? En kyllä mitenkään usko, että juustokakku vetoaisi aikuiseen, kypsään ja hienostuneeseen makuun. :mitvit:
Älä sitten usko, mutta oletko katsonut harjoituksia? - esitys on tyylikäs, mitä nyt reunimmainen taustatanssija happoo sivuaskeltaan vähän turhan pontevasti, mutta edes dressmania ei ole liikaa. Ja biisikin on ihan kiva yhdistelmä vähän jotain slaavilaista venyttelevää kansannaukumista (Ovo je Balkan tulee vähän mieleen) ja ihan länsimaista salonkipoppigroovea. Olkoot Valko-Venäjä, mutta näin vaan on.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Naali »

Rousku kirjoitti:^No jos vedonlyönneissä Armenia on ykkösenä, niin ei ole temppu eikä mikään pärjätä sitä odotusta huonommin.
Totta sekin. :rofl: Ehkä lopetan nämä ennustajanhommat tähän.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Margot »

ta1ja kirjoitti:^ :heh: kun Iso-Britannia on veikkauksissa kolmantena niin aika todennäköistä, brittein lähiaikojen menestyshistoria huomioiden, että oikeasti tulee olemaan matalammalla.
Totta. Ihmettelin vähän tuota I-B:n nousua noin korkealle, kun harkoistakaan ei ole kuulunut mitään kommentteja, että olisi ollut odottamattoman ylimaallisen hyvä. Ehkä brittivedonlyöjät vain aktivoituivat.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ noo, siis vaikka listasinkin huonoja puolia, niin silti minäkin Britit voittajaksi soisin, koska minusta se on tosi hyvä ja Mollyn livelaulu kuulostaa tosi voimakkaalta, mikä varmaan on eräs tekijä joka on nostattanut menestysodotuksia. Eli ei hämmästytä myöskään se, että siitä intoillaan :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11305
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minäkin olen miettinyt, että mitä jos Georgia menee kuin meneekin finaaliin. Koska onhan se nyt Georgia, joka ei toissa vuonnakaan mitenkään nollille jäänyt, vaan raadithan olisivat halunneet sen jopa jatkoon.

Kuolen varmaan torstaina, jos ensimmäisestä kirjekuoresta paljastuisikin tyyliin joku Georgia, kun finaaliin on muutenkin ihan kunnolla tunkua. :heh: / :apuva:

Suomi voisi teoriassa yltää "tavisbiisillään" yhtä korkealle kuin Belgia vuosi sitten, mutta käytännössä en tällaiseen yllätykseen kuitenkaan usko, koska Suomi.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Terasbekoni kirjoitti:Suomi voisi teoriassa yltää "tavisbiisillään" yhtä korkealle kuin Belgia vuosi sitten, mutta käytännössä en tällaiseen yllätykseen kuitenkaan usko, koska Suomi.
Eihän Belgia ole sen kummempi viisumaa kuin Suomi. Puhelinäänestysaikana nyt varsinkaan. Ei Suomi mitenkään erityisen sorsittu ole moniin Keski-Euroopan maihin verrattuna.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja tomato »

Saksa yllättänee hyvällä sijoituksella :)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Joo! Siinä on sellaisia hipsteriviboja, jotka ei vetoa viisufaneihin, mutta saattaa vedota muihin. Itse ihan pidän, vaikkei edustakaan mun normimakua.
What color is your life?

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja tomato »

^ "Muihin katsojiin" ja tuomareihin! ;)

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja jamira »

Alankomaat tulee olemaan korkealla. Niin moni ei-viisufani ylistänyt biisiä/esitystä jo ja itseenikin upposi :tapu:

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Haksis kirjoitti:yllättäjät:
:kreikka: Tässä on nimenomaan sitä Geir Rönningin ja (dannyn vuonna 2006) vaatimaa showta.
Luulen että Kreikka ei tällä biisillä ihan samanlaiseen menestykseen yllä kuin on totuttu, mutta Dannystä ja vuodesta 2006 tuli mieleen... muistan Dannyn tuolloisen kommentin, että Euroopan nuoriso äänesti Lordin voittoon. Äänestäisikö Euroopan nuoriso tällä kertaa Softenginen hyvään menestykseen?

En tiedä onko mikään tässä vaiheessa yllätys, mutta tässä kumminkin veikkauksia...
Suomi saavuttaa, ainakin osallistujamaiden määrään suhteutettuna, yhden kaikkien aikojen parhaista sijoituksistaan. Raadit ja katsojat arvostavat laadukasta, kansainvälistä, ajan hermolla olevaa radiorockbiisiä ja nuorten miesten osaamista ja omistautumista. Lavalla nähdään ja kuullaan suurta sydäntä, energiaa -sekä nuorta charmia/söpöysfaktoria. Viimeistään Topi tunteikkaalla laulullaan valloittaa tuhannet teinisydämet ja puhelinlangat laulaa.

Muita yllättäjiä: Malta reippaalla amerikkasoundillaan menee finaalissa top 10:een, Valko-Venäjä veikeällä svengillään yllättää menemällä finaaliin. (Ja minä niin toivon, että yhdestä kuoresta paljastuisi se Georgia, se olisi jotenkin niin oikein. )

Suosikeista joku aina floppaa, ja jos joku pitää valita, niin veikkaan Iso-Britanniaa (osittain johtuen tuosta viime vuosien huonosta menestyksestä, ja osittain siksi että kappale ei ole niin tasapainoinen ja radiobiisimäinen kuin muut suosikit), sekä Tanskaa (on ehkä tuleva kesähitti, mutta luultavasti myös ärsyttää ja raadeissa jakaa mielipiteitä.)

Avatar
kasari
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 17:00

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja kasari »

Floppaajat:
- Ruotsi: Voi käydä kuin Charlotte Perellille
- Armenia: Ovat jo varmoja voitosta, mutta Aramin esityksen jälkeen siitä ei ole enää pelkoa.

Yllättäjät:
- Suomi: Saa parhaan tuloksen sitten Lordin. Erottuu sirkuksesta edukseen.
- Hollanti: Tämä menee takavasemmalta ohi ja voittaa Köpiksen viisut.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Rousku »

kalonike kirjoitti: Euroopan nuoriso tällä kertaa Softenginen hyvään menestykseen?
Eihän se ole nuorisomusaa ollenkaan, vaan pikemmin muorison mieleen.
Rise, angel, shine, love!

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Floppaaja: Iso-Britannia, jos pidetään floppina ettei ole 1- 5 sijoilla.

Yllättäjä: Ruotsi, vastoin ison joukon toiveita ja ennustuksia täällä, tulee Ruotsi voittamaan :tuuletus:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Floppaaja: Uskon Israelin olevan se floppaava fanisuosikki. Myös Ruotsilla on mahdollisuuksia siihen, joskin vähäisemmät. Mikäli kaikki vähempi kuin voitto lasketaan flopiksi mm. Armenialle tai Iso-Britannialle, joutuu ainakin jompikumpi pettymään, mutta se on itsestäänselvyys. :heh:

Yllättäjä: Alankomaat tuskin enää on yllättäjä, muuten se. Suomella on yllättäjäpotentiaalia (tarkoitan tällä hyviä sijoja, en missään tapauksessa voittoa), mutta siinä voi käydä miten tahansa. Onko Tanska yllättäjä? Olen täysin vakuuttunut sen voittomahdollisuuksista, mutta kansainvälisellä tasolla siitä ei ole puhuttu melkein ollenkaan.
Kreikka on Kreikka, mutta yllättävän vähän siitäkin on ollut puhetta. Noussee kärkikahinoihin kuin varkain, vaikka ei kyllä voita.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Mega-Geir
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 99
Liittynyt: 22 Huhti 2014, 20:20

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Mega-Geir »

Mattan kirjoitti:Floppaaja: Uskon Israelin olevan se floppaava fanisuosikki. Myös Ruotsilla on mahdollisuuksia siihen, joskin vähäisemmät. Mikäli kaikki vähempi kuin voitto lasketaan flopiksi mm. Armenialle tai Iso-Britannialle, joutuu ainakin jompikumpi pettymään, mutta se on itsestäänselvyys. :heh:

Yllättäjä: Alankomaat tuskin enää on yllättäjä, muuten se. Suomella on yllättäjäpotentiaalia (tarkoitan tällä hyviä sijoja, en missään tapauksessa voittoa), mutta siinä voi käydä miten tahansa. Onko Tanska yllättäjä? Olen täysin vakuuttunut sen voittomahdollisuuksista, mutta kansainvälisellä tasolla siitä ei ole puhuttu melkein ollenkaan.
Kreikka on Kreikka, mutta yllättävän vähän siitäkin on ollut puhetta. Noussee kärkikahinoihin kuin varkain, vaikka ei kyllä voita.
Tanska voi hyvinkin voittaa, on todella pirteä esitys!

Vesna
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 493
Liittynyt: 15 Maalis 2011, 13:54

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Vesna »

^En usko yhdenkään Big Five -maan tai Tanskan voittoon. Semifinaali on kuitenkin ihan mieletön markkinapaikka, jonka missaamista korvaa nykyään vain Satellite-tyyppinen etukäteishypetys.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja murka »

Georgia yllättää!

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Rousku kirjoitti:
kalonike kirjoitti: Euroopan nuoriso tällä kertaa Softenginen hyvään menestykseen?
Eihän se ole nuorisomusaa ollenkaan, vaan pikemmin muorison mieleen.
Muorison äänet kelpaavat yhtä hyvin! :p

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja toivo »

:isobritannia: Floppaa.

Ei mahdu top 10 eikä top 15. Niin paljon parempia tänä vuonna.

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

tomato kirjoitti:Saksa yllättänee hyvällä sijoituksella :)
Tätä minäkin toivon.

Lisäksi Slovenia saattaa hyvinkin yllättää ja yltää jopa top-10:een. Montenegron jopa uskoisin yllättävän.

Sen sijaan vähän luulen Italian ja Romanian floppaavan.
Paremman maailman puolesta.

Avatar
Basset
Maistelija
Maistelija
Viestit: 46
Liittynyt: 06 Touko 2014, 19:18
Paikkakunta: Oulu

Re: Floppaajat? - Yllättäjät?

Viesti Kirjoittaja Basset »

1. Kenen / keiden veikkaat floppaavan eli menestyvän odotettua huonommin viisuissa? Miksi?
:unkari: (En usko tämän pärjäävän kovin hyvin, saattaa hukkua massaan[?])
:espanja: (Espanja lähettää joka vuosi ihan perushyvän esityksen, mutta jää useimmiten häntäpäähän pisteissä)
:alankomaat: (En kyllä toivo tätä, mutta pelkään tämän jäävän unholaan ihmisten keskuudessa)
:puola: (En usko, että tämä pärjää loppuen lopuksi niin hyvin kuin odotetaan, mutta saatan olla kuitenkin väärässä :mitvit: )
:norja: (Saattaa jäädä liian vaisuksi, että ihmiset jaksaa tätä äänestää pohjoismaita lukuunottamatta)

2. Kenen / keiden veikkaat yllättävän eli menestyvän odottettua paremmin viisuissa? Miksi?
:ukraina: (Ukrainan kriisi saattaa tuoda säälipisteitä, varsinkin länsimailta)
:italia: (Italia saattaa hyvinkin päästä TOP-7 -joukkoon, jos live on hyvä)
:islanti: (Saattaa kolahtaa lapsenmielisellä värikkäällä esityksellä joihinkin maihin... :eiei: )

Lukittu