Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Euroviisut 2015 Wienissä

Måns Zelmerlöw – Heroes

*****
54
36%
****
38
25%
***
30
20%
**
10
7%
*
19
13%
 
Ääniä yhteensä: 151

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

^^ Nyt kun kisat ovat taas näin lähellä, niin ne selostajatkin voisi lähettää paikanpäälle.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Olen itsekin hieman yllättynyt siitä, että tämän voitto maistuu puulta. Fanitin tätä kuitenkin Mellossa, mutta kyllästyin ja viisuesitys oli mielestäni vähän levällään visuaalisesti. Jokaisen liikkeen täysi kontrollointi on muutenkin tylsää monta kertaa nähtynä. Toivoin Italian voittoa ja se, että tämä oli kansalla vasta kolmossuosikki jättää jossittelun varaa.

Toisaalta olen hyvin harvoin ollut voittajaan täysin tyytyväinen, jos koskaan, eikä viisuiluni perustu siihen. Måns on aito jätkä ja on tehnyt todella paljon töitä tämän eteen jo vuosia, joten miksi ei tätä hänelle soisi? On silti vaikea estää pientä ärsytystä Ruotsin kieltämättä muovisen Mello-koneen menestyksen johdosta. Tänä vuonna siellä oli ehkä kaksi kelvollista kappaletta. Mutta tulee se tuuli taas kääntymään. Minkään maan menestysputki ei kestä ikuisesti. Björkmankin on itse vastuussa omasta egostaan. :miettii:

Edit: Rybakiin olin tyytyväinen.
Viimeksi muokannut JuliaS, 24 Touko 2015, 16:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mäkin olen yllättävän pettynyt voittajaan. Se keikkui pitkään suosikeissani ja oli yhdessä vaiheessa melkein nousemassa ykkössuosikikseni. Meidän kisakatsomossa annoin tälle enää 4 pistettä ja pisteidenlaskussa huomasin toivovani, ettei voita.

Todella ammattitaitoinen esityshän tämä on ja Måns on ihana, mutta jotain tylsää ja kliinistä tässä kuitenkin on. On myös ihan supertylsää, että Ruotsi voitti näin pian edellisen voiton jälkeen.
What color is your life?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Haksis kirjoitti:Voitaisiinko se avata tänne kuppilaankin myös ja esim 2016 topicciin jo valmiiksi?
Viisukeskustelun yleisellä puolella on muistaakseni jokin raatien paluu -ketju.
Rise, angel, shine, love!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1151
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja pmama »

JuliaS kirjoitti:Olen itsekin hieman yllättynyt siitä, että tämän voitto maistuu puulta. Fanitin tätä kuitenkin Mellossa, mutta kyllästyin ja viisuesitys oli mielestäni vähän levällään visuaalisesti. Jokaisen liikkeen täysi kontrollointi on muutenkin tylsää monta kertaa nähtynä. Toivoin Italian voittoa ja se, että tämä oli kansalla vasta kolmossuosikki jättää jossittelun varaa.

Toisaalta olen hyvin harvoin ollut voittajaan täysin tyytyväinen, jos koskaan, eikä viisuiluni perustu siihen. Måns on aito jätkä ja on tehnyt todella paljon töitä tämän eteen jo vuosia, joten miksi ei tätä hänelle soisi? On silti vaikea estää pientä ärsytystä Ruotsin kieltämättä muovisen Mello-koneen menestyksen johdosta. Tänä vuonna siellä oli ehkä kaksi kelvollista kappaletta. Mutta tulee se tuuli taas kääntymään. Minkään maan menestysputki ei kestä ikuisesti. Björkmankin on itse vastuussa omasta egostaan. :miettii:
Ihan kuin lukisit minun ajatuksiani- Korkkasin shampanjan Månsin kunniaksi jo lähetyksen alussa. Mutta lopulta tuli paha maku suuhun. Olisin halunnut Italian voittavan mieluummin. Ja Venäjän kappale olisi saanut tippua tosi alas.

Eniten otti päähän se, että voittajakolmikko oli selvillä jo lauantaina, tai aiemmin, kiitos vedonlyöntifirmojen.

Viime aikojen voittajista olen ollut tyytyväinen vain Rybakiin, Conchitaan ja Loreeniin,kaikki ennakkosuosikkeja...

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2103
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Albin »

Hyvin tuotettu mitättömyys. Tietyllä tavalla tykkään kokonaisuudesta, mutta täysin tunteeton minulle.
Voittokin on samantekevää .. siinähän voitti.. so what..
Yleensä voittajasta tulee jotain tunnetta.. iloa, vihaa, tyytyväisyyttä, apatiaa... tämän kanssa olen ihan tyhjä... :hali:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Happy »

ta1ja kirjoitti: Teinini halveksuvat kuitenkin lopputulosta syvästi. Heille kyse on siitä että Måns hoilaa sitä Guettan biisiä, kopio on kuitenkin niille paksu. Itseänihän ei häirnnyt kun en ollut niin kuunnellut, mutta tiukalla teinimoraalilla joustoon ei taivuta.
Olis luuullut että Belgian biisi kuitenkin muistuttanut enempi Lorden Royalsia kuin tämä Ruotsin biisi David Guetan Lovers of the sunia :mitvit:


Yhtäkään plagiaatiksi verrailtavaa viisua ei ollut tänä vuonna mukana, mut jos etsimällä pitäis löytää joku joka jo muistuttaa eniten aijempia julkaistuja biisejä niin se olis ollut Belgia


Ruotsin voittoon olen tosi tyytyväinen, viimeinkin ykkössuosikkini voitti sitten vuoden 2006! :tapu:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Nämä ennakkosuosikkien voitot alkaa jo väsyttää. Ensi vuonna voisi voittaa joku sellainen maa, joka tulee ihan puskista.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Happy kirjoitti:
ta1ja kirjoitti: Teinini halveksuvat kuitenkin lopputulosta syvästi. Heille kyse on siitä että Måns hoilaa sitä Guettan biisiä, kopio on kuitenkin niille paksu. Itseänihän ei häirnnyt kun en ollut niin kuunnellut, mutta tiukalla teinimoraalilla joustoon ei taivuta.
Olis luuullut että Belgian biisi kuitenkin muistuttanut enempi Lorden Royalsia kuin tämä Ruotsin biisi David Guetan Lovers of the sunia :mitvit:


Yhtäkään plagiaatiksi verrailtavaa viisua ei ollut tänä vuonna mukana, mut jos etsimällä pitäis löytää joku joka jo muistuttaa eniten aijempia julkaistuja biisejä niin se olis ollut Belgia


Ruotsin voittoon olen tosi tyytyväinen, viimeinkin ykkössuosikkini voitti sitten vuoden 2006! :tapu:
Kyllä ne siitäkin heti huomauttivat mutta a) siinä on erojakin kun taas Månsin biisi seurailee kaikilla musiikin osa-alueillaja b) minuahan kummatkaan yhtäläisyydet eivät niin haitanneet ja Belgia kuulosti paljon paremmalta :mrgreen:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

En tykännyt tästä Melodifestivalenissa. En tykkää tästä nyt sen enempää. Mutta onhan se kiva kun heitetään yläfemmat jonkun tikku-ukon kanssa.

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Eikö täällä ole perintiestä "väärä viisu voitti" jupinaa?

Oli kyllä niin tusinapoppia tämä. Jos olisi ollut Sveitsin/Puolan ym. laulama, ilman erikoista lavashowta, olisi tippunut ja unohtunut jo alkuerissä. Avicii/Guetta -fiilis alussa lupaa tarttuvaa melodiaa, mutta ei sieltä tullut oikein mitään... Ihan kiva, ihan jees. No ehkä tämän voitto tuo popin taas euroviisuihin, nyt on ollut aika pitkä ballaadikausi.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

iiiduli kirjoitti:Nämä ennakkosuosikkien voitot alkaa jo väsyttää. Ensi vuonna voisi voittaa joku sellainen maa, joka tulee ihan puskista.
:joojoo:

Tosin onkohan se nykyviisujen aikana enää mahdollista, kun on kaikki vedonlyönnit ja harkkablogit... Pitäisi kai olla seuraamatta niitä, niin tylsää on se että voitosta taistelevat ovat tiedossa jo etukäteen...

Tavallaanhan Conchitan voitto tuli kyllä vähän puskista, moni ei uskonut että se Itä-Euroopan takia voisi voittaa, jos oikein muistan.
Daniela kirjoitti:Eikö täällä ole perintiestä "väärä viisu voitti" jupinaa?
Ei sitä taida olla kuin Suomen karsinnasta...? ;)

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja JRS »

Ruotsi voitti siis taas viisut, varsin odotetusti.
Ihan Ok biisi minusta, tosin ei mun omia suosikkejani.
Ei tuon voitto minun kohdallani tuuletusta aiheuttanut, mutta ei vihastumistakaan, mutrustelin suutani vaan siina jonkimoisesti.

Onnittelut Ruotsiin viisujen voitosta! :ruotsi:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

No nythän puhelinäänillä olisi saatu ainakin jonkinasteinen yllätysvoittaja, mutta kun ei... :roll: Tuli sekin mieleen, että mitenköhän paljon tämä ennakkosuosikkiasema vaikutti Ruotsin saamiin raatipisteisiin? Ehkeivät raadit uskaltaneet torpata "varmaa voittajaa", vaan lähtivät hypen vietäviksi. Okei, ehkä yritän vain jotenkin lohduttaa itseäni, mutta tuntuu, että raadit ovat tehneet tästä touhusta entistäkin ennalta-arvattavampaa. Tasan samat fiilikset oli 2013.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Siis ihan varmastihan Ruotsin ennakkosuosikkiasema on vaikuttanut raatien äänestämiseen. Ihminen on siitä hassu olio, että se on hyvinkin vaikutteille altis. Kun Ruotsin varmaa voittoa on hehkutettu kaksi kuukautta, niin varmasti raatilaiselle tulee Ruotsin kohdalla mieleen, että "ainiin, tämä on se varma voittaja, tälle munkin pitää antaa korkeat pisteet".

Olen erittäin katkera, vihainen ja pettynyt tämän voittoon. Olin koko viisuviikon joutunut puolustelemaan, että euroviisut eivät ole pelkkää muovista radiohittimusiikkia, ja sitten tällainen kappale voittaa.

Sekin vielä, että minkään muun maan kappaleena tällä ei olisi ollut mitään mahdollisuuksia. Vai näettekö, että Suomi, Antti Tuisku ja Heroes juhlisivat nyt viisuvoittoa? Saati sitten joku Islanti tai Portugali.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Minusta tuntuu, että varman voiton hehkutus ainakin täällä kuppilassa on saanut aikaan tasan toisenlaisen efektin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Miguli
Siemailija
Siemailija
Viestit: 172
Liittynyt: 18 Touko 2013, 09:22

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Miguli »

Kelpo voittaja vaikka omasta mielestä studioversio on tykimpi ku live. Mutta onhan tää biisi hyvä ja esitys oli hieno :tapu:

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja rewind »

Minä en muuten tykännyt muokatusta animaatiosta. Alkuperäinen oli kivampi.
El Robocop!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Niin munki mielestä. Mut olis ne ehkä voinu ajatella alun perin, että ei täysin samanlaista hahmoa laittaisi kuin videossa, mistä tuli plagiaattisyytöksiä. Se olisi voinut olla viisasta, vaikka Ruotsin animaatio mielestäni olikin itsenäinen työ.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Onnea Ruotsille, hyvä ja ansaittu voitto. :peukku:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja rewind »

Hassua, että animaatiokin nostatti plagiointisyytöksiä. Minulle tuli niistä tiittapäisistä ukkeleista mieleen vaan Facit-toimistokoneiden mainosnuket :mrgreen:
El Robocop!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja toivo »

OT Mulle tuli yllätyksenä, että se lovers on the sun josta tää "on ottanut vaikutteita " on julkaistu kesäkuussa 2014. Mulla oli semmonen olettamus että olis tehty ainakin 10 vuotta sitten. :eeek:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Asiasta makkaraan, tuliko ne perhosen siivet mielestänne hiukan sivuun? Olikohan Månsilla jotain askelmerkkejä lavalla?
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Kodiac
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 451
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

iiiduli kirjoitti:Nämä ennakkosuosikkien voitot alkaa jo väsyttää. Ensi vuonna voisi voittaa joku sellainen maa, joka tulee ihan puskista.
Conchitan kerroin oli vielä reilu viikko ennen viisuja 70. Kyllä tuo voitto ihan puskista tuli.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

rosetta kirjoitti:
iiiduli kirjoitti:Nämä ennakkosuosikkien voitot alkaa jo väsyttää. Ensi vuonna voisi voittaa joku sellainen maa, joka tulee ihan puskista.
:joojoo:

Tosin onkohan se nykyviisujen aikana enää mahdollista, kun on kaikki vedonlyönnit ja harkkablogit... Pitäisi kai olla seuraamatta niitä, niin tylsää on se että voitosta taistelevat ovat tiedossa jo etukäteen...
Tämä on totuus.

Olen seurannut viisuja laiskasti viime vuosina. Näin Heroesin livepläjäyksenä vasta semissä. Heroes iski silloin täysillä ekaa kertaa. Heroes nousi suosikkeihini siis aivan viime metreillä.

En ymmärrä, miten jotkut jaksavat seurata viisuja kuukausikaupalla. Kuluttaa viisut puhki. Eiväthän nämä viisulaulut ole mitään musiikin mestariteoksia, miksi siis pilata se vähä ilo, minkä niistä saa varsinaista finaalia edeltävinä viikkoina?

Huomaan vanhentumiseni muutenkin musiikin kulutuksessa. Hyvin vähän jaksan enää poppia kuunnella. Musiikkimaku on niin valikoiva. Ja arvostan nykyään musiikin sijaan hiljaisuutta.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Happy »

Vai näettekö, että Suomi, Antti Tuisku ja Heroes juhlisivat nyt viisuvoittoa? Saati sitten joku Islanti tai Portugali.
En kyllä näkisi Antti Tuiskua viisuvoittajana millään kappaleella :rofl:

Ja kyllä jos Suomella olisi ollut Heroes-biisi ja Månsin kaltainen ammattitaitoinen artisti niin miksei Suomi muka olis voittanut?
Ruotsi nyt vaan sattuu panostamaan viisuihin muita maita enemmän, todella tasokkaita jopa nuo Melodifestivalien semifinalistit! Ei Ruotsilla sen koommin ole naapurimaita suosimassa (tai siirtolaisia) kuin Suomessakaan..
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Heja Sverige! :tuuletus:

Ihmeellistä valitusta täällä. Månsin esitys oli hyvin rakennettu ja osaavasti esitetty. Vähän kyllä yllätyin, miten suurella pistemäärällä tämä voitti, koska olisin kuvitellut tämän voittoa korkeintaan jollain 270 pisteellä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja skidi »

Olin tämän voittaessa ihan iloinen siitä, että tämä onnistui torjumaan Italian, mutta nyt kun kävi ilmi, että se olikin tuomarointipeliä, en tykkää :eiei: Kun ei ollut ansaittu voitto, niin ei ollut.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja rosetta »

UsvaAuer kirjoitti:Olen seurannut viisuja laiskasti viime vuosina. Näin Heroesin livepläjäyksenä vasta semissä. Heroes iski silloin täysillä ekaa kertaa. Heroes nousi suosikkeihini siis aivan viime metreillä.

En ymmärrä, miten jotkut jaksavat seurata viisuja kuukausikaupalla. Kuluttaa viisut puhki. Eiväthän nämä viisulaulut ole mitään musiikin mestariteoksia, miksi siis pilata se vähä ilo, minkä niistä saa varsinaista finaalia edeltävinä viikkoina?
Yritin itsekin olla kuluttamatta viisuja puhki ennen livelähetyksiä, mutta sillä (puhkikuluttamisella) ei tosin ole pahemmin tekemistä sen kanssa, että voitosta taistelevat ovat tiedossa jo etukäteen, eli eri asiasta oli tässä kyse. Ja siitä taas on mahdoton olla spoilaantumatta jos yhtään pyörii millään viisufoorumeilla, ja on vaikea löytää tahdonvoimaa pysyä niistä aivan kokonaan poissa (viisukaudella) jos on yhtään kiinnostunut viisuista ;)

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Ruotsi 2015: Måns Zelmerlöw – Heroes

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Ei Månsin voitto kyllä mikään oikeusmurha ole. Kappale on ihan hyvä ja uutta luova lavashow inspiroi toivottavasti muitakin.
Like a monument to all the time we spent

Lukittu