Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Loïc Nottet – Rhythm inside

*****
46
41%
****
31
27%
***
13
12%
**
15
13%
*
8
7%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Chattailin neljän keski-ikäisen suomalaisen taviksen kanssa semien ajan, tämä sai suosiota. :peukku:
Rise, angel, shine, love!

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja pmama »

Pidän Loicin esityksestä ihan mielettömästi, en rakasta, mutta sydämeni pakahtuu tämän nuoren herran suuren näkemyksen äärellä. Näen Loicissa hienon taiteilijan, jolla on tietoa paljon tulevasta urastaan.

Kappale ei ole kuitenkaan helppo niellä. Se ei kosiskele suurta yleisöä, se ei aukene nopeasti. Sitä on haukuttu kopioksi, yksinkertaiseksi ja huonosti sanoitetuksi.

Minä taas näen, että tyyli on omintakeinen, monisyinen ja sanoitus oivaltava. Tässä ollaan nyky-yhteiskunnan kritiikin äärellä. on ihmeellistä, että noin nuori poika :ihana: tajuaa niin paljon tämän yhteiskunnan nuorison tilasta. Tällä kappaleella on myös vahva sanoma, niin kuin PKN:llä.

Haluaisin antaa kaikki ääneni Loicille, mutta taistelen vielä itseni kanssa. Illalla teen päätöksen. En nyt ehtinyt arvioida tanssipuolta, mutta se veisi liikaa tilaa.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Aion äänestää Belgiaa (myös Viroa ja ehkä Italiaa) finaalissa. Ihailen tämän nuoren pojan lahjakkuutta, joka nyt jo näkyy selvästi. Mihin sfääreihin hän voikaan kehittyä vanhempana! Kappale on moderni ja toivon menestystä illalla! :peukku:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Ihana Loïc sijoittui lopulta tosi hienosti. :joojoo: Vielä alussa hetken toivoin, että pystyisi taistelemaan voitosta, mutta neljäs sija on kuitenkin hyvin tehty.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Uskoisin hänellä olevan hieno tulevaisuus, on niin monipuolinen kaveri kyseessä!

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6529
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Loic veti hienosti ja oli illan paras. Nelos sijoitus oli odotetunlainen, veikkaan että raadit ovat arvostaneet esitystä. Jatkoa odottaen. :surrur:

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1924
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Haksis »

huikee Loic! kiitos rahoista mitä top5-sijallasi toit ja huikeasta vedosta :peukku:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Moraalinen voittaja. <3 Tämän voitto olisi tehnyt viisuille enemmän hyvää kuin koko kärkikolmikon yhteensä, mutta ei väkisin. Onnea Belgialle kuitenkin neljännestä sijasta.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Hyvä Belgia! :clap: Loïcin lavaesiintyminen oli hienoa ja kaikki palaset loksahtivat kohdalleen
Žvižej fucked up the solo

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Belgian menestys oli ihana asia. Oli odotettavissa, mutta ei täysin varma. Hienoa Loïc! :joojoo:
Aina mun pitää käydä suihkussa

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Yön yli nukkuneena harmittaa ihan hirveästi, että tämmöinen upea, erilainen ja kaikenlisäksi Loïcin itse kirjoittama kappale ei yltänyt voittoon, vaan sen vei ruotsalaiseen tyyliin tehtailtu kiiltokuvatuote, joka on viilattu täydellisyyteen. Mutta iloinen olen silti Loïcin menestyksestä ja kaikkea hyvää toivon myös jatkoon. Hänestä kuullaan vielä varmasti. :joojoo:
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1159
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja pmama »

Ilostuin hurjasti, kun bongasin eilen Asko Murtomäen twiitin Loicista. En nyt löydä sitä itse. Mutta Asko kehui Loicia kovasti ja ennusti tälle loistavaa muusikon uraa. :rakkaus:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Upeaa, että Loic menestyi näinkin hyvin. :peukku:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Olin vielä jossain vaiheessa varma, että tässä voisi olla "yllätysvoittaja". Neljäs sija on kyllä todella hyvä saavutus ja sai toivottavasti belgialaiset innostumaan viisuista entisestään.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Waari
Maistelija
Maistelija
Viestit: 21
Liittynyt: 04 Maalis 2015, 17:31

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Waari »

Ponnettomin kertsi mitä olen vuonna 2015 kuullut. Säkeistöt ihan toimivat ja "rappappap" ihan toimiva koukku. Ja kertsin epilepsiavalot aiheutti varmasti koko eilisen kestäneen krapulan. :surrur:

Tämä on taas yksi näistä joista kai pitäisi tykätä mutta en sitten yhtään ymmärrä suosiota. Jopa Viron biisistä olen alkanut salaa tykätä.

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja murka »

Minä puolestani olen täysin myyty tälle ja Latvialle.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36811
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Hämmentävää: kaikki ihmiset, joiden kanssa olen keskustellut tämän vuoden Euroviisuista (mm. äitini, seurakuntamme nuorisotyöntekijät, arkkitehti ja Euroviisuihin penseästi suhtautuvat nuoret) ovat maininneet Belgian ykkössuosikikseen ja jopa sanoneet tykänneensä biisistä "ihan oikeasti". :hihi: Olen vain niin onnellinen, kun tämä menestyi. :ihana: Ihmettelen jopa vähän, miksei tämä sitten voittanut, kun kaikki tätä tuntuvat niin fanittavan, ja kun tämä eri maiden listoillakin niin sitkeästi roikkuu. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

TomppaJr kirjoitti:Olen vain niin onnellinen, kun tämä menestyi. :ihana: Ihmettelen jopa vähän, miksei tämä sitten voittanut, kun kaikki tätä tuntuvat niin fanittavan, ja kun tämä eri maiden listoillakin niin sitkeästi roikkuu. :heh:
Eikö voittaja ole aina väärä :heh:

Ihmettelen tämänkin kappaleen kohdalla, miksi en ole tästä ennen pitänyt :shock: Tämähän on aivan loistava :ihana: Nousee ehkä jopa Belgian parhaaksi kappaleeksi kautta aikojen minulla :ihana:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Rousku »

TomppaJr kirjoitti:Hämmentävää: kaikki ihmiset, joiden kanssa olen keskustellut tämän vuoden Euroviisuista (mm. äitini, seurakuntamme nuorisotyöntekijät, arkkitehti ja Euroviisuihin penseästi suhtautuvat nuoret) ovat maininneet Belgian ykkössuosikikseen ja jopa sanoneet tykänneensä biisistä "ihan oikeasti". :hihi: Olen vain niin onnellinen, kun tämä menestyi. :ihana: Ihmettelen jopa vähän, miksei tämä sitten voittanut, kun kaikki tätä tuntuvat niin fanittavan, ja kun tämä eri maiden listoillakin niin sitkeästi roikkuu. :heh:
No onko ne euroviisuihin penseästi suhtautuvat nuoret sitten jostakin syystä kumminkin katsoneet euroviisut, kun osaavat suosikkinsakin nimetä? Skitsoa porukkaa! Tai masokisteja kaikki.

Ajattelin tarjota teoriaa, että eihän ne jotka tästä tykkää mitään viisup*skaa alennu katsomaan (ja äänestämään), mutta ei sitten.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19792
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Sai vielä uuden musiikkivideon.


Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Olisi kyllä kiva kuulla tältä lahjakkuudelta jo kokonaan uutta musiikkia.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuulostipa todella raikkaalta pitkästä aikaa kuultuna. :uujee:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16192
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Loïc voitti eilen Ranskan Tanssii tähtien kanssan. :tanssi:


Terasbekoni kirjoitti:Olisi kyllä kiva kuulla tältä lahjakkuudelta jo kokonaan uutta musiikkia.
Levyä (ehkä) luvassa ensi vuonna. :uujee:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Belgia 2015: Loïc Nottet – Rhythm inside

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Loïc on kyllä taitava ja kuulosti todella hyvältä jokaisessa vedossaan, mutta suun vääntely alkoi ärsyttää jossain vaiheessa. Esitys ehkä hieman liian (teko)taiteellinen makuuni. Kappale on kuitenkin loistava (varsinkin studioversio) ja olin kyllä iloinen tämän hyvästä menestyksestä. :joojoo:

Loïc oli vuoden ensimmäinen viisuartisti, jonka kanssa sain yhteiskuvan. Todella ujo kuva jäi hänestä kyllä, mutta suloinen poika on. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu