Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Euroviisut 2015 Wienissä

Uzari & Maimuna – Time

*****
10
14%
****
21
28%
***
28
38%
**
10
14%
*
5
7%
 
Ääniä yhteensä: 74

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

atzhki kirjoitti:mä en kestä et tos kohdas 00.35 miesjuontaja sanoo et ime mun m**** ja vielä uudestaan videon lopussa kohdassa 3.53 :)
:supati: Niin, kappaleen toisen esittäjän nimi on Maimuna. :heh:

Uusi versio ei tuonut muutosta mielipiteeseen: tämän alkutenho on kadonnut ihan täysin. :eiei: Tällaiset kappaleet toimivat viisutyrkkyinä, mutta eivät oikein millään tasolla viisuina. Se on kuitenkin tosi kivaa, että viulua on tuotu paljon lisää. :peukku: Mutta tuo kertosäkeistö on edelleenkin aivan liian laahaava. Jotain kivoja pärinöitä sen taustalle olisi pitänyt saada.

// On sitä kertsiä ehkä vähän nopeutettu, nyt kun vertasin näitä kahta versiota. Mutta ei selvästikään tarpeeksi.
Meow cat, please meow back.

Avatar
atzhki
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 471
Liittynyt: 13 Touko 2007, 04:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja atzhki »

KYLLÄ olen tietoinen tästä maimunasta. Mun sairaan mielikuvituksen/huumorin korvaan vaan värähti kivasti toi sana :) joo itse biisi on kyl niin boring!! Kyl nää semit alkaa vaikuttaa tälläisiltä "kellä on paras tuutulaulu" kilpailulta

Avatar
Sieppeli
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 296
Liittynyt: 01 Maalis 2015, 11:40

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Sieppeli »

Nyt jo toinen vuosi putkeen kun tykkään ihan pelottavan paljon Valko-Venäjästä. Komea esiintyjä ja taitava viulisti siinä vierellä, kyllä minut on tällä paketilla myyty enkä sille mitään voi. Cheesecake on jäänyt viime vuodelta yhdeksi suosikeistani jota biletän yhä samalla innolla, ja nyt katson mielenkiinnolla käykö Uzarille ja Maimunalle sama.

Miusta on jännä, että kisassa on tällä hetkellä kaksikin Warrioria jotka yrittävät olla molemmat hyvinkin vahvoja kappaleita, mutta kumpikaan ei pääse lähellekään sitä tasoa mitä itse kaipaisin. Time puolestaan pääsee hyvinkin lähelle. Itse ottaisin ehkä jopa yhden askelen lisää mahtipontisuutta (isolla lavalla sitten!), mutta tällä hetkellä kappaletta kuunnellessa hypityttää positiivisesti ja hirveä into olisi laulaa mukana, vaikka sanat eivät vielä oikein tule sydämestä!

Voi kyllä vain, tämä on minusta kiva! :ihana:
Mens infirma in corpore sano
Animus tristis in corpore sano
Mens desperata in corpore sano
Mens conterrita in corpore sano

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Elvis kirjoitti:Viulun lisääminen toimii hyvin, mutta edelleen ongelmana mielestäni se, että kertsistä puuttuu energia.
Minusta viulun käyttö on nyt ikävystyttävämpää: enemmän juoksutuksia ja melodiaa, vähemmän silkkaa kitinää josta niin pidän. Kertsissä on vähemmän energiaa kuin ennen. Kertsi on orkestroitu sellaisilla pehmeillä tussahduksilla, jotka himmentävät kaiken. Säkeistöissä ja etenkin alussa entistä runsaampi orkestrointi kyllä toimii.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36813
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

http://youtu.be/M8ZADtaAvDA

Virallinen video. :joojoo:

ps. olen erittäin yllättynyt, koska nyt sain copypastetettua puhelimellani Kuppilaan. :uujee: Tekiköhän joku jotain pikku kritiikkini jälkeen vai enkö vain ole aiemmin osannut käyttää iPhoneani oikein? :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Kiva kuulla tästä uudesta versiostakin studioversio. Videokin on hieno. :peukku:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta tämän vuoden parhaita videoita, tiimalasi-idea oli oikein teemaan sopiva ja varsinkin loppu oli hyvä :mrgreen:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19792
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Taustoja Wienissä laulavat Artem Ahlush (myös V-V 2011 ja 2014 taustoissa), Denis Lys (viime vuonna myös taustoissa) ja Yuri Seleznev (myös viime vuoden taustoissa).

http://eurovoix.com/2015/03/12/belarus- ... announced/

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Soittaisipa Maimuna Wienissäkin tuollaisen tiimalasin sisällä. :uujee: Voisi olla mieleenjäävä yksityiskohta. ;)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minulle tulee kyllä tiimalasista mieleen vain se Azerbaidzhanin lasikuutio. Mutta kyllä se videolla menee.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tämän kappaleen kertosäettä on kyllä pelkistetty mukavasti. Tuuliviiri, laskee ja nousee puntarillani kokoajan vahvasta kahdesta tähdestä heikkoon kolmeen ja toisinpäin. Kappale oikein kutsuu tykkäämään, mutta en voi antaa heikkoa kolmosta enempää. Tyylikäs video. Tiimalasi hieno idea. :peukku:
Got a fire and a country heart 🔥

tsemu
Siemailija
Siemailija
Viestit: 131
Liittynyt: 13 Maalis 2013, 17:46
Paikkakunta: Espoo

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja tsemu »

Tälle sopis joku yhtä eeppinen lavashow kuin Ukrainalle viime vuonna. :uujee: Vaikka se aiemmin mainittu tiimalasi;

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Tämä oli viuluineen melkoinen korvakarkki, hienoa tunnetta ja jännitettä. Videon fantasiafiilistely toimii mulle. Milki olisi ollut paljon tylsempi humppa ja lisäksi kosiskeleva säärinäyttely, en ihmettele, että tuomaristo ei innostunut. ****

Edit: Okei selvästi ***** :uujee:

Ja kannatan myös tiimalasia lavalle.
Viimeksi muokannut JuliaS, 27 Maalis 2015, 22:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Like a monument to all the time we spent

Sitruunasorbetti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 04 Tammi 2013, 17:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Sitruunasorbetti »

Tiimalasi Wieniin!

Biisiä en voi mennä myöskään haukkumaan, koska pidän siitä hirveästi. Jostain syystä juuri viulun sisältävät viisut ovat tänä vuonna minun suosikkejani eli tämäkin mukaan lukien. Maimuna, voi luoja mikä nimi! :heh:

Viisi tähteä!

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Tässä kävi nyt niin, että nostin tämän puntarini ykköseksi. Kesti vähän aikaa tottua tähän uuteen versioon, mutta tää kuulostaa kerta toisensa jälkeen vaan paremmalta ja paremmalta. <3

Tää on aivan ihana ja jos hyvää sijoitusta ei irtoa Wienistä niin suutun todella pahasti :jupinaa:
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

En olisi uskonut, että Uzari on vasta 23-vuotias. :shock:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ No älä. :heh: :shock:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Aloin vähän huolestua livestä kun näin tämän urheilugaalassa tms. kuvatun version, vaikka tiedänkin, että kyseessä ei ole mikään viisuesitys. Fantasiateeman puuttuminen tuntuu vievän esityksestä paljon pois ja Uzari näyttää New Kids on the Blockin jäseneltä.

Onneksi ESCKazin siteerausten mukaan haltiateema näyttäisi olevan mukana Wienissä. Uzari & Maimuna sanovat myös haluavansa tehdä tyylikkään shown, joka ei mene överiksi. Hyvin lupaavaa. Uskon, että jos tämä toimii lavalla, voi olla hyvinkin korkealla.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tämä on ollut nousussa minulla, jopa pelottavan paljon :apuva: Nyt nousee jo neljään tähteen. Tämä uusi versio istuu jotenkin korvaani :joojoo: Videon tiimalasi on erityisen hieno :peukku:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Albin »

Minä en ymmärrä mikä tässä viehättää ketään.. ok hyvin tuotettu video, mutta jos tuo video riisutaan niin jäljelle jää pelkkää tyhjää tasapaksua mielistelyä voimansatunnossa oleville.. pöh.. :kuolaus:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^voimansatunnossa oleville.. :mitvit:

Minä en ole mitenkään voimieni tunnossa, kaukana siitä, mutta pidän tästä silti ainakin jonkin verran. Synkeästä melodiasta ja viulusta. Tuleeko se voimajuttu sanoista (joita en kuuntele, paitsi kertsin käsittämättömän fraasin).
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Albin »

Rousku kirjoitti:^voimansatunnossa oleville.. :mitvit:

Minä en ole mitenkään voimieni tunnossa, kaukana siitä, mutta pidän tästä silti ainakin jonkin verran. Synkeästä melodiasta ja viulusta. Tuleeko se voimajuttu sanoista (joita en kuuntele, paitsi kertsin käsittämättömän fraasin).
Nyt tuli hyvä kysymys johon on vaikea vastata, koska minulla ei ole aavistustakaan miksi olen valinnut sanavalinnan voimansatunnossa. Luulen, että hain sanalla jotain kokemaani ristiriitaa kuulemani (omat korvat) laahanvan sävellyksen ja energisen videon välillä. Kuuntelin uudelleen tämän Valko-Venäjän ja ihmettelen miksi olen sen nostanut niin korkelle sijalle omalla puntarillani kuin 21. taitaa tulla tiputusta seuraavassa mittauksessani .. kuulosti niin tekemällä tehnyltä.. :draamaa:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Onhan tää tämmöinen ihan mukavan menevä kappale. Tiedä sitten, miten toimii viisulavalla, kun ei ole noin hienoa esikatseluvideota turvana.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Albin »

Aivan mahottoman huono kappale .. aivan mahottoman huono ... Time. Noll poäg.. :hiips:

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Tämä on varmasti monella ollut kappale, joka ei ehkä ihan lemppareiden joukossa monella ole mutta ei myöskään huonoimpien kohdalla. Mielenkiintoista se, että' 1. semifinaalin äänestyksessä viisukuppilassa Valko-Venäjä on jaetulla 2. toisella sijalla, joten aika moni pitää siitä sen verran, että näkisi tämän finaalissa. Niin näkisin minäkin. Erottuu popahtavuudella ja viulusta tietenkin plussaa. On kertosäe toki hieman laahaava, muttei se pahemmin haittaa.

Musiikkivideon tiimalasi olisi kiva nähdä myös live-esityksessä, sopisi tosi hyvin. Uskon kyllä muutenkin, että live tulee onnistumaan. En usko huippusijoitukseen, ehkä ok-sijoitus, kenties kolmas 16.-sija peräkkäin?

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja JRS »

Ei hassumpi poppis, viuluineen kaikkineen. Melodiakin ihan OK ja laulukin kulkee.
Keskikastiin menee ainakin mun listalla.
Muuta en tuosta sitten keksi sanottavaa :mrgreen:

Arvosana: 3/5
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Kappale on itsessään kiva, mutta lavalla tämän olisi pitänyt toimia paremmin. Uzari olisi voinut laulaa voimakkaammin. Ihan kiva esitys silti.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41964
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minusta tämä toimi lavalla paljon paremmin kuin mitä harjotusvedon perusteella odotin. Kuvauksella saatiin jännitettä aikaan. Eihän ukkosen tarvitse aina olla vain jytinää ja pauketta, se voi olla myös hiljaisempaa sihisevän sähkön tuntua.

Olisi ansainnut finaalipaikan niin paljon mieluummin kuin Armenia tai Albania.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7506
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Tällekin olisi voinut suoda finaalipaikan :lohduton: Esitys oli yllättävän hyvä ja laulukin onnistui :ihana:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: Valko-Venäjä 2015: Uzari & Maimuna – Time

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

Tämän putoaminen oli isoin pettymys. Moderni biisi, hyvä esitys ja hyvä esiintymispaikka. En tiedä miksei toiminut äänestäjille. Vai oliko tuomareista kiinni?
Aina mun pitää käydä suihkussa

Lukittu