Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mahtavia tekstejä :uujee: :hali: - Hanhis, samaamieltä, tietty.

Se mitä olen itse tässä pohtinut on, että miksi tämä aiheutti niin voimakkaita antipatioita. Luulisin että aika monena vuonna Suomella ollut edustaja, jota moni ei ole voinut sietää. Ihan näin hirveää vastustusta ja näin suurta jälkikäteistä vahingoniloista riemua oikeassa olemisesta ei kommenttipalstoilla ole kuitenkaan näkynyt. Kun Wadde tuossa manitsi, että huono homma on että tämä vei taviksia kauemmaksi viisufaneista niin on varmaan oikeassa. Mutta tällä kertaa tuntuu, että viisufanit eivät ole olleet pelkkä ivan ja pilkan kohteeksi joutunut outo heimo, vaan kun osa viisuihin intohimolla suhtautuvista on massiivisesti kyseenalaistanut kaiken mikä PKN:n kappaleesta pitämiseen liittyy, niin se toiminta on omalta osaltaan työntänyt taviksia etäämmälle.

"Ethän sä oikeasti voi tykätä mistään niin huonosta" - olisi luullut, että viisufaneilta löytyy kokemuksiin perustuvaa herkkyyttä tajuta, että sellaisella puheella ei saada mitään hyviä tuntemuksia aikaan kenessäkään, eikä ainakaan ulkopuolisissa, eikä houkutella ketään ainakaan arvostamaan sitä musiikkia, mitä sinä parempana itse yrittää tilalle tarjota. Tarkoitan, että eihän kukaan viisufanikaan vaihda viisumusiikkia johonkin "parempaan" siksi, että omat tykkäykset on ulkopuolelta tuomittu joksikin hirveäksi sirkukseksi. Eikä se, että nyt julistetaan omaa oikeassaoloa lisää nyt myöskään arvostusta, vaan johtaa vain vastareaktioon.

Onko se niin hirveän vaikea ymmärtää, että kun makuja on monia ja kun vain yksi vodiaan valita, niin joka vuosi se oma suosikki ei voi tulla valituksi ja lisäksi tulee vuosia, jolloin valittu on jopa oma inhokki. Sellaistenkin valintojen kanssa voi ihan hyvin elää ilman että oma tunnelma on pilalla. Voihan sitä vaikka iloita muiden tyytyväisyydestä ja yrittää ymmärtää miksi muut pitävät, ilman siis että luopuu omasta tykkäämättömydestään.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Albin »

Hanhis kirjoitti:
Hanhis kirjoitti:Täysin yhdentekevä kappale. Ei tästä oikein irtoa punkasennettakaan. Livenä viesti voi tulla paremmin esille. *
Tätä mieltä minä olin tästä kappaleesta reilu viisi kuukautta sitten: yhdentekevää, yksi tähti. Nyt ajattelen, että Aina mun pitää on mitä luultavammin vuoden paras viisukappale ja yksi Suomen viisuhistorian parhaimpia edustusbiisejä. PKN on hyvä bändi ja tämä kappale on mainio.
Kopioin tästä Hanhisksen viestistä vain osan, mutta WAU ja KIITOS Hanhis. Viestisi oli kuin suustani jos sen taidon osaisin. Sinä osasit. :peukku:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Hyvä Suomi! Oon ylpeä. En kaipaa yhtään karsiutumisesta voivottelua, on kyse sitten "mitä minä sanoin" - tai "suvaitsematon Eurooppa" -tyyppisestä setistä. The statement is made. Joku aina putoaa, eikä se ole katastrofi. Muitakin kovia karsiutui, ainakin Valko-Venäjä, ja joku turha vakio-Kreikka pääsi.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2971
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Koirankuonolainen kirjoitti:
jdjj22 kirjoitti: Tuskin tämä kuitenkaan muutti vammaisten asemaa missään päin Eurooppaa mitenkään tai muutenkaan juuri edisti heidän asiaansa
Tämänkaltaisissa asioissa mitään isoja muutoksia ei tapahdu hetkessä. Pieni liikahdus johtaa ajan mittaan toiseen ja kolmanteen ja niin edelleen. Jos kukaan ei ikinä uskaltaisi kokeilla mitään uutta silläkin uhalla, että turpiin tulee ja päätyy vain hakkaamaan päätään seinään, mikään ei koskaan muuttuisi. Kukaan meistä ei pysty ikinä sanomaan, minkä verran PKN on edistänyt vammaisten asiaa tai yleistä suvaitsevaisuutta tai saanut ihmiset ajattelemaan. Mutta minulla ei ole pienintäkään epäilystä siitä, etteikö se olisi niin tehnyt.
Ihailtavaa positiivisuutta, mistä hatunnosto :p (ja vielä varmuuden vuoksi tämä EI ollut sarkasmia) ehkä olen turhan pessimistinen asian suhteen, mut ans kattoo sit :bandi:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kalonike »

ta1ja kirjoitti: Se loppurääkäisy oli LOISTAVA, fantastinen, mahtava, kaikki superlatiivit tähän. Ja muutoinkin hyppäsin puolimetriä sohvalta, koska Kari veti niin loistavasti asenteella, minusta tuntui että vielä paremmin vielä kuin suomen finaalissa, ei yhtään pyydellyt anteeksi.
Täysin samaa mieltä. Loppurääkäisy oli piste iin päälle ja kruunasi kaiken. Kari oli mahtava. Olin samaan aikaan hymy korvissa ja kyyneleet silmissä, oli niin mieletön veto.

Finaaliin pääsemättömyys ei ollut yllätys joten en osaa olla pettynyt. Sen sijaan olen äärimmäisen ylpeä pojista ja Suomesta. Kiitos PKN! :peukku: <3
Hanhis kirjoitti: Nyt ajattelen, että Aina mun pitää on mitä luultavammin vuoden paras viisukappale ja yksi Suomen viisuhistorian parhaimpia edustusbiisejä. PKN on hyvä bändi ja tämä kappale on mainio.
:samaamielta:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

jdjj22 kirjoitti: Ihailtavaa positiivisuutta, mistä hatunnosto :p (ja vielä varmuuden vuoksi tämä EI ollut sarkasmia) ehkä olen turhan pessimistinen asian suhteen, mut ans kattoo sit :bandi:
Kiitos - ehkä PKN on vaikuttanut omaankin ajattelutapaani, sillä en yleensä ole tunnettu mitenkään yltiöoptimistisena henkilönä :heh:

Minulle bändi on antanut myös jonkinlaisen ahaa-elämyksen, sillä en ole aikaisemmin punkia juurikaan kuunnellut. Kun punk aikoinaan rantautui Suomeen, asuin ulkomailla paikassa, jossa ilmiöstä ei tiedetty yhtään mitään. Suomeen palattuani olin ihan pihalla, kun kaverit soittivat mankalta jotain poliisiajaasiniselläautollauaa - mitä täällä on tapahtunut? Erityisesti minua ärsytti se, että vaikka punkin piti olla kapinaa, monien punk-bändeiksi itsensä luokittelevien yhtyeiden kappaleissa arvomaailma kuulosti minusta kuitenkin hyvin romanttis-konservatiiviselta. PKN:n biiseissä en ole havainnut minkäänlaista teennäisyyttä ja nyt kiinnostaisi tutustua vihdoin genreen vähän laajemminkin. Varmasti sieltä löytyy paljon muutakin kelvollista.

Hanhikselle myös minulta iso peukku hienosta kirjoituksesta! :peukku:
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Piritorilla tavataan!

Hatunnosto punkkareille, jotka eivät sure, eivätkä häpeä, vaan ovat organisoimassa kansanjuhlaa Pertti Kurikan Nimipivien paluun kunniaksi ensi sunnuntaina 24.5. klo 15.00 Kallion Piritorilla eli Vaasanpuistikossa. Kyllä tämä koko PKN:n kevät on ollut yhteisyyden, lähimmäisyyden, välittämisen ja punkin täyteinen <3 :peukku:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432171700063.html

E: Ja tässä vielä asiaa koskeva Facebook- event
https://www.facebook.com/events/1595916817354686/
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11533
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kiva veto, mutta en pidä oikein punkista, joku pelle miljoona vielä menee... (paitsi ei lauluäänellisesti) mutta karsintojemme hännänpitäjiä ilmeisesti edelleenkin... VOITTO jo sinällään että tämä pääsi, ennenkaikkea kehareille.... siskoni tyttö (s. - 77) kun kuuluu hänkin heihin... putoaminen ei yllätys, sinänsä... pidin rummuista, tietysti! Ja sanomasta! Heitä on paljon hehkutettu myös paikallislehdessämme...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:shock: Sanonpahan vielä vaan, että tuhon Iltasanomien lyhyeen juttuun tullut kommentointi on ihan järkyttävää. Mitä se on keneltäkään pois, jos jotkut fanit haluavat kiittää bändiä, järjestää itse juhlan ja kokea yhteisyyttä ym?

Ei ole enää kenekään verorahoista edes pois - todella, todella pikkusieluista, typerää, kateellista ja kaikkea mahdollista lähteä edelleen dissailemaan. Mikä saa ihmiset olemaan ilkeitä?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja phale »

"Pertti Kurikan Nimipäivät veti kappaleensa Euroviisuissa täydellä sydämellä. Voittoa ei tullut, mutta tuli joitain enemmän. Hyväksyntää ja raja-aitojen jyräämistä. Lupa osallistua. Lupa olla sellainen, millaiseksi on syntynyt, ja lupa toteuttaa unelmiaan.

Jos ne äänet, jotka ennen Uuden Musiikin Kilpailua halusivat estää heidän osallistumisensa karsintoihin, olisivat saaneet vallan, minäkään äitinä en osaisi katsoa luottavaisin mielin Erityisten lasteni tulevaisuutta. Näkisin ongelmia, haasteita, epätoivoa ja tuhoon tuomittua elämää. PKN on havahduttanut minut ja monet muut erityislasten vanhemmat synkkyydestä ja virittänyt toivon tulevasta. Elämä on täynnä toteutumista odottavia osallistumisia. Minä en aio olla ennakkoluulojeni kanssa esteenä, vaan tulen raivaamaan muiden asettamia esteitä Erityisten lasteni tieltä ja antamaan luvan osallistua."


https://leijonaemojenblogi.wordpress.co ... ajatuksia/

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Tippa linssissä luin tuon ylläoleva kirjoituksen. (phalen lähettämä). Ilman muuta kansanjuhla on paikallaan, kyllä heitä pitää juhlia! :tapu:

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4096
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

ta1ja kirjoitti::shock: Sanonpahan vielä vaan, että tuhon Iltasanomien lyhyeen juttuun tullut kommentointi on ihan järkyttävää. Mitä se on keneltäkään pois, jos jotkut fanit haluavat kiittää bändiä, järjestää itse juhlan ja kokea yhteisyyttä ym?

Ei ole enää kenekään verorahoista edes pois - todella, todella pikkusieluista, typerää, kateellista ja kaikkea mahdollista lähteä edelleen dissailemaan. Mikä saa ihmiset olemaan ilkeitä?
Kävin ilmoittamassa pari pahinta asiattomiksi ja lähetin samalla paheksuvia terveisiä ylläpidolle - aivan käsittämätöntä, millaista tuubaa päästävät läpi. Heti kyllä poistivat ilmoittamani viestit, mutta yksi kärpäsen kakka Saharassahan tuokin toimi oli. Oli uutinen mikä tahansa - vaikka sitten kerrottaisiin jonkun hengen pelastamisesta - niin ilkeilijät ovat aina paikalla mellastamassa. Masentavaa, jos tuolla tavalla ajattelevia ihmisiä oikeasti on olemassa. Jos taas ovat trolleja, niin mitä niiden mielessä oikein liikkuu?
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Salmasaluki
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 3
Liittynyt: 21 Touko 2015, 15:49

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Salmasaluki »

En tiedä olisiko pitänyt postata UMK:n puolelle vai tänne, mutta tässä yksi Aina mun pitää -cover joka saattaisi kiinnostaa. Black metal -parodia. :P https://www.youtube.com/watch?v=_Rv9xtJln9U

Avatar
Kodiac
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 451
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

Mikä tässä varmasti ihmisiä (kuten minua) ärsyttää on se, että tämäntyyppisen valintameiningin ei toivoisi Suomessa jatkuvan. Nyt täälläkin hehkutetaan sitä asiaa, että oltiin esikuvallisia ja saatiin heikompien ihmisryhmien asiaa esille. Tämä on luonnollisesti kannatettava ajatus. Mutta halutaanko, että aina toimittaisiin (ja kaikki) samoin?

Minua henkilökohtaisesti PKN:ien valinta ei olisi häirinnyt, jos hehkutus olisi jäänyt tuohon eli pyritty tuomaan PKN:ien kautta kehitysvammaisten asiaa esille. Sen sijaan hehkutus siitä, että PKN voisi vaikka voittaa häiritsi. Julkisuudessa ei tuotu myöskään esille sitä, kuinka merkittävässä osassa tuomarit ovat viisuissa. Täälläkään ei tahdottu logiikkaa uskoa. Olen varma, että tuomariäänissä Suomi kamppaili Moldovan kanssa viimeisestä sijasta (todennäköisesti viimeinen). Yleisöääniä on vaikeampi veikata, tuskin kuitenkaan Suomi niissäkään kympin joukossa oli. Suomi oli joka tapauksessa semin viimeinen tai korkeintaan toiseksi viimeinen.

Tosin, tämä yleinen hehkutus oli kyllä vedonlyönnnin kannnalta loistava juttu. Kaikkien aikojen viisuvoittovedonlyöntipotin sain kerättyä, pelaamalla PKN:ien menestystä vastaan. Joten minun kai tässä pitäisi vähiten valittaa :).

Avatar
kuu-kuu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4023
Liittynyt: 01 Tammi 2013, 05:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kuu-kuu »

Mitäpä tässä muuta kuin lohduttautua kuuntelemalla tätä ja koko samannimistä levyä.

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

En ole katsonut vetoa jälkikäteen, mutta... olikohan bändin jäsenistä ollenkaan lähikuvia ollenkaan livevedossa? Minulle ei ainakaan jäänyt mieleen. Jäin kaipaamaan lähäreitä.

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja rewind »

phale kirjoitti:"Pertti Kurikan Nimipäivät veti kappaleensa Euroviisuissa täydellä sydämellä. Voittoa ei tullut, mutta tuli joitain enemmän. Hyväksyntää ja raja-aitojen jyräämistä. Lupa osallistua. Lupa olla sellainen, millaiseksi on syntynyt, ja lupa toteuttaa unelmiaan.

Jos ne äänet, jotka ennen Uuden Musiikin Kilpailua halusivat estää heidän osallistumisensa karsintoihin, olisivat saaneet vallan, minäkään äitinä en osaisi katsoa luottavaisin mielin Erityisten lasteni tulevaisuutta. Näkisin ongelmia, haasteita, epätoivoa ja tuhoon tuomittua elämää. PKN on havahduttanut minut ja monet muut erityislasten vanhemmat synkkyydestä ja virittänyt toivon tulevasta. Elämä on täynnä toteutumista odottavia osallistumisia. Minä en aio olla ennakkoluulojeni kanssa esteenä, vaan tulen raivaamaan muiden asettamia esteitä Erityisten lasteni tieltä ja antamaan luvan osallistua."


https://leijonaemojenblogi.wordpress.co ... ajatuksia/
Upea kirjoitus. Kaikkien kannattaisi lukea tuo.

Minä rakastin ja rakastan tätä biisiä. UMK:ssa tämä oli ainoa, mikä tarttui oitis kiinni, jäi mieleen ja sai hymyilemään. Tulin tästä hyvälle tuulelle, vaikka biisin sanoma on vakava. Pitkin kevättä olen kuullut esimerkiksi ystäviltäni sellaisia näkemyksiä, että PKN:n lähettäminen viisuihin on julmaa. Onko se sitä silloinkin, jos esiintyjät itse haluavat viisuihin? Näiden samojen ihmisten mielestä PKN:ää ei olisi saanut äänestää, koska se tehtiin "vääristä syistä". No, anteeksi, mutta minusta tämä oli UMK:n kirkkaasti paras veto. Onko siis väärin, että äänestin sitä, josta pidin eniten?

Ärsyttää suunnattomasti, että jotkut luulevat tietävänsä bändin tyyppien ajatukset, toiveet ja tunteet paremmin kuin asianomaiset itse. Jotenkin se kuulostaa suvaitsevaisuudeksi naamioituneelta ennakkoluuloisuudelta.

IMO bändin tyypit ovat loistavia hemmoja, heillä on asenne kohdallaan, esitys oli mainio ja biisi rullaa kuin hirvi veturin kyydissä. Love it.
El Robocop!

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja murka »

PKN antoi ainakin vaikutelman aidosta tunteen palosta. Ehtaa tavaraa eikä mitään vääntämällä väännettyä höttöä.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Wikin mukaan tää oli seminsä jumbo.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Jonttu kirjoitti:Wikin mukaan tää oli seminsä jumbo.
Noni, kohta on Norja kiinni. Just näin, Suomi. :)
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Jonttu kirjoitti:Wikin mukaan tää oli seminsä jumbo.
Tätä minä juuri pelkäsin... Joten onneksi olkoon kaikki TE, jotka äänestitte PKN:ää!
Viimeksi muokannut _kevylimato_, 24 Touko 2015, 02:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
(Tyhjä)

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8146
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Jonttu kirjoitti:Wikin mukaan tää oli seminsä jumbo.
Ruotsalaiset eivät kehdanne ilkkua tällä kertaa Suomen menestykselle... jotain hyvää sentään asiassa.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5962
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Terasbekoni kirjoitti:
Jonttu kirjoitti:Wikin mukaan tää oli seminsä jumbo.
Noni, kohta on Norja kiinni. Just näin, Suomi. :)
Noh, jospa tästä nyt opittiin jotain. Ite ainakin odotan taas jo ihan innolla tämän floppivuoden jälkeen uusia UMK-ehdokkaita.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Tosin nyt Wikistä hävisi toi tieto... hetken luki että jumbosija 13 pisteellä.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Oliko se joku trolli?
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Myös semiykköset hävisi nyt sieltä, täytyy odotella vahvistusta.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
_kevylimato_
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 66
Liittynyt: 13 Tammi 2010, 21:04

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja _kevylimato_ »

Jännittäväksi käy...
(Tyhjä)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

_kevylimato_ kirjoitti:Jännittäväksi käy...
Jep, me täällä jännätään tuliko jumbosija vai ei kun länsinaapurissa taas on vähän eri meiningit :D
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

OSKY98
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 220
Liittynyt: 05 Touko 2013, 20:27

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja OSKY98 »


Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11319
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Totta on. Tekisipä mieli kysyä kaikilta sädekehänsä kiillottajilta, että oliko tämä kaikki nyt sen arvoista, kun eiköhän tällainen lopputulos ollut alusta alkaen odotettavissa. Varmaan PKN:lläkin tunnelma katossa.

Joo, ehkä menen nukkumaan.

Edit:

Jep, me täällä jännätään tuliko jumbosija vai ei kun länsinaapurissa taas on vähän eri meiningit :D
Haha, totta. XD
Viimeksi muokannut Teräsbekoni, 24 Touko 2015, 02:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Lukittu