Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Euroviisut 2015 Wienissä
Lukittu

Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

*****
40
15%
****
23
9%
***
33
13%
**
36
14%
*
132
50%
 
Ääniä yhteensä: 264

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kalonike »

Olihan intensiivinen ja tymäkkä keikka PKN:ltä lauantaina Circuksessa, jykevät soundit, vauhtia ja tosi pro meininki pojilla. En tiennytkään :puna: että Toni on niin tykki rumpali. Ja Kari oli Kari, lol hävytöntä asennetta, karismaa ja ihan parhaita punk-ääniä.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Antero »

atzhki kirjoitti:Toivottavasti YLE & UMK tuotanto oppii nyt virheistään ja ensi vuonna UMK ssa on hyvää musiikkia. Tämän vuoden EDM pläjäykset oli myöskin todella huono laatuisia. Biisit tehty varmaan koti koneella jollain musiikin teko ohjelmalla ja laulajatkin oli jotain 16v ja eivät edet osanneet laulaa livenä oikein.
Ehkei nyt virheitä ole tapahtunut, mutta totta on, että olisi kiva, jos YLE:n UMK-vastaavat miettisivät kisaa musa ja laulutaito edellä. Ei pelkästään showmielessä, kuten taisi tuottaja talvella todeta kisaa synnytetyn. Hyviä biisejä ja hyviä laulajia voi olla myös hyvässä showssa. Miksi ihmeessä maan parhaat biisintekijät eivät lähtisi tekemään osaaville (uusillekin) kyvyille hyviä biisejä, joissa on kansainvälinen meininki? Hyvillä biiseillä ja osaavilla laulajilla saatetaan pärjätä hyvinkin.

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

ta1ja kirjoitti: :heh: Ei kai viisufanitkaan nyt sentään niin tyylitajuttomia ja makuvajeisia voi olla?
Vain 125 viisufania yli neljästätuhannesta. :mrgreen: Sillä äänimäärällä irtosi "kisan" yhdeksäs sija.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2015: Pertti Kurikan Nimipäivät – Aina mun pitää

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Veikkaan, että olen tästä sanonut jo kaiken sanottavani, mutta sanotaan nyt vielä jotain. Semifinaaliveto oli huonoin kuulemani veto heiltä, enkä varsinkaan sen jälkeen yllättynyt lainkaan siitä, että jatkopaikkaa ei tullut. Kuulin kyllä paljon naureskelua vielä myöhemmin siitä, kuinka iloinen olin kun viimeisestä kirjekuoresta paljastui Suomen sijaan Belgia.

Bändi itse aiheutti aika paljon huvittuneisuutta koko kahden viikon ajan ja sainpa toimia heidän tulkkinakin haastattelussa. :hihi: Kiitos että kävitte, mutta toivottavasti Suomikin keskittyy musiikkiin ensi vuonna mediahuomion sijaan.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Lukittu