Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Euroviisut 2015 Wienissä

Il Volo - Grande amore

*****
61
50%
****
33
27%
***
15
12%
**
8
7%
*
4
3%
 
Ääniä yhteensä: 121

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36776
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

^ Jotkut nobodyt ovat lisäilleet muidenkin kappaleiden cd-versioita kanavilleen (esimerkiksi Kyproksen), tosin en sitten tiedä, mistä he nämä cd-versiot ovat käsiinsä saaneet. :sorivaan:
Meow cat, please meow back.

JTL90
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 236
Liittynyt: 01 Marras 2012, 21:57

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja JTL90 »

TomppaJr kirjoitti:^ Jotkut nobodyt ovat lisäilleet muidenkin kappaleiden cd-versioita kanavilleen (esimerkiksi Kyproksen), tosin en sitten tiedä, mistä he nämä cd-versiot ovat käsiinsä saaneet. :sorivaan:
Ovat varmaan ostaneet albumin iTunesista

Tän vuoden digitaalinen albumi julkaistiin iTunesissa Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä jo viime perjantaina. Muualla digitaalinen albumi julkaistaan huomenna. (lähde)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No niin. Nyt olen minäkin alkanut pikkuhiljaa lämmetä tälle. :puna:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Katsoin vasta nyt musiikkivideon (tähän asti olen kuunnellut pelkkää San Remon livevetoa ja uutta versiota) ja pakko sanoa, että Piero ylinäytteli aivan kammottavasti. :apuva: Heikoimman luokan amatöörikesäteatteritasoakin kehnompaa ja aiheutti valtaisat narmin väristykset. Suutari pysyköön lestissään. Muuten video oli varsin suloinen, etenkin savenvalantakohtaus. :ihana:
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

pmama
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1153
Liittynyt: 25 Elo 2013, 15:39
Paikkakunta: Lahti

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja pmama »

Lisää siirappia. Tässä livenä San remosta kappale Ancora ja muitakin.
https://www.dailymotion.com/video/x2h2e ... 2015_music

Suklaasmaragdi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 24 Huhti 2015, 06:38

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Suklaasmaragdi »

Viiksivallu kirjoitti:Katsoin vasta nyt musiikkivideon (tähän asti olen kuunnellut pelkkää San Remon livevetoa ja uutta versiota) ja pakko sanoa, että Piero ylinäytteli aivan kammottavasti. :apuva: Heikoimman luokan amatöörikesäteatteritasoakin kehnompaa ja aiheutti valtaisat narmin väristykset. Suutari pysyköön lestissään. Muuten video oli varsin suloinen, etenkin savenvalantakohtaus. :ihana:
Ihan ei taida nyt Vallulla olla populaarikulttuuri hallussa? Videollahan tributoidaan kolmea elokuvaa (Ghost,Paluu tulevaisuuteen,Spiderman) ja tuohon Pieron Paluu tulevaisuuteen -kohtaukseen nimenomaan kuuluu jo itse leffassakin pieni kohtausta korostava ylinäyttely. Ennemminkin hieno mies kun löytyi huumoria vetää oma rooli noin yli

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ mut eivät nuo kuitenkaan yllä Il Vaselinon populaarikulttuurileveleille, videoineen :heh:

Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Viiksivallu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1596
Liittynyt: 05 Huhti 2015, 22:27

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Viiksivallu »

Suklaasmaragdi kirjoitti:Ihan ei taida nyt Vallulla olla populaarikulttuuri hallussa? Videollahan tributoidaan kolmea elokuvaa (Ghost,Paluu tulevaisuuteen,Spiderman) ja tuohon Pieron Paluu tulevaisuuteen -kohtaukseen nimenomaan kuuluu jo itse leffassakin pieni kohtausta korostava ylinäyttely. Ennemminkin hieno mies kun löytyi huumoria vetää oma rooli noin yli
Ghostista en ole edes kuullut, mutta kaksi muuta olen nähnyt viime vuosikymmenen puolivälissä. En oikein pitänyt kummastakaan, joten ei ihme, etteivät jääneet mieleen. Spiderman-hommelin kyllä tajusin ihan puvusta.
I’m pretty funny
But the jokes on me
Cause no one ever takes me seriously

Suklaasmaragdi
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 24 Huhti 2015, 06:38

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Suklaasmaragdi »

Viiksivallu kirjoitti:
Suklaasmaragdi kirjoitti:Ihan ei taida nyt Vallulla olla populaarikulttuuri hallussa? Videollahan tributoidaan kolmea elokuvaa (Ghost,Paluu tulevaisuuteen,Spiderman) ja tuohon Pieron Paluu tulevaisuuteen -kohtaukseen nimenomaan kuuluu jo itse leffassakin pieni kohtausta korostava ylinäyttely. Ennemminkin hieno mies kun löytyi huumoria vetää oma rooli noin yli
Ghostista en ole edes kuullut, mutta kaksi muuta olen nähnyt viime vuosikymmenen puolivälissä. En oikein pitänyt kummastakaan, joten ei ihme, etteivät jääneet mieleen. Spiderman-hommelin kyllä tajusin ihan puvusta.
Kannattaa ilman muuta myös Ghost tarkastaa, jo pelkästään tuon savenvalantakohatuksen vuoksi. :rakkaus:

Tässä vielä alkuperäispätkät noista kohtauksista jos joku ei ole nähnyt ja kiinnostaa:

Back to the future:



Ghost:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

No okei, nyt olen mäkin alkanut viimein lämmetä hieman tälle. Se ei silti tarkoita, että kannattaisin tätä Wienissä tai että ottaisin poikien kanssa yhteiskuvan, jos tilaisuus tarjoutuisi. Ei, en sitten todellakaan ota. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Roope »

Il Volo rakentelee siltoja :australia: :itavalta: :saksa: :isobritannia: :ranska: :espanja: :ihana:

KuvaKuva

KuvaKuva

KuvaKuva


Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Kaikki mahdolliset kliseet mukana :heh: ;)

Avatar
maire
Siemailija
Siemailija
Viestit: 187
Liittynyt: 04 Joulu 2014, 19:46
Paikkakunta: Tammisaari

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja maire »

Tämä on nyt yhtäkkiä noussut Ruotsin ohi mun suosikiksi...outoa...se tuli täytenä yllätyksenä :heh:

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5921
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Äh, kun ei iske, niin ei iske. Jokin tässä nyt mättää. Periaatteessa kyllä ihan hieno kappale.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Albin »

Tämä on kyllä jännä kappale. Tykkään draamankaaresta ja ihan kappaleestakin, mutta jokin tässä mättää. ... tämä ei ole tasapainossa. :roll:

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

Tää vaan on niin ihana. Rakastan kappaleen mahtipontisuutta, dramaattisuutta, tunnelmaa, laulutaitoa...tässä vaan jotenkin on kaikki kohdallaan. Musiikkivideo on kiva, on kolme eri tarinaa. Ja kolmenkin minuutin versio toimii. Tästä saan kylmiä väreitä ja tämä tuntuu ihan sydämessä asti. Yksi laulajista on kyllä varsin komea myös(se, joka on musiikkivideolla hämähäkkimiehenä). Toivottavasti live-esitys kruunaa kaiken.

Tällä on mahdollisuudet jopa voittaa. On selvää, että raati pitää tästä ja raatiäänissä voi olla jopa ykkönen. Kysymysmerkkinä onkin sitten yleisö, äänestääkö se tätä tarpeeksi. En itse kyllä pahakseni pistäisi, jos Italia voittaisi tänä vuonna :)

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mun mielestä nää pojat ei ole kovinkaan komeita, lähinnä semmoisia persoonallisen näköisiä hipstereitä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Vendi8 kirjoitti:Tällä on mahdollisuudet jopa voittaa. On selvää, että raati pitää tästä ja raatiäänissä voi olla jopa ykkönen. Kysymysmerkkinä onkin sitten yleisö, äänestääkö se tätä tarpeeksi. En itse kyllä pahakseni pistäisi, jos Italia voittaisi tänä vuonna
Miten niin on selvää että raadit pitävät tästä? Tyhmä kitschinen ja kliseinen biisi. Oikein hienoa laulua, mutta varsin näkemyksetöntä suorittamista. - Ok, tiedän että tällaista osa pitää lähtökohtaisesti silleen niinku hienona, myös raadeista, mutta tosi tyhmäähän se on, että sellainen arvottaminen on ihan puhtaasti, ja osin hienostelevasti, lajilähtöistä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Vendi8
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Huhti 2012, 13:30
Paikkakunta: Vieremä

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Vendi8 »

ta1ja kirjoitti:
Vendi8 kirjoitti:Tällä on mahdollisuudet jopa voittaa. On selvää, että raati pitää tästä ja raatiäänissä voi olla jopa ykkönen. Kysymysmerkkinä onkin sitten yleisö, äänestääkö se tätä tarpeeksi. En itse kyllä pahakseni pistäisi, jos Italia voittaisi tänä vuonna
Miten niin on selvää että raadit pitävät tästä? Tyhmä kitschinen ja kliseinen biisi. Oikein hienoa laulua, mutta varsin näkemyksetöntä suorittamista. - Ok, tiedän että tällaista osa pitää lähtökohtaisesti silleen niinku hienona, myös raadeista, mutta tosi tyhmäähän se on, että sellainen arvottaminen on ihan puhtaasti, ja osin hienostelevasti, lajilähtöistä.
Aikaisempina vuosina Italia on ollut ns. raatien lellikki(varsinkin 2011-2012), joten osittain myös siksi ajattelin, että raati tykkäisi tästä. Ja jotenkin arvelen, että ainakin raatiäänissä pärjäisi paremmin kuin yleisöäänissä(toki eihän sitä tiedä, että olisi toisinpäin). Mutta jos esimerkiksi live jostain syystä vähän epäonnistuisi, niin voihan raati siitä rokottaa. Mutta se selviää sitten ensi viikolla, miten Italian käy.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti: Miten niin on selvää että raadit pitävät tästä? Tyhmä kitschinen ja kliseinen biisi. Oikein hienoa laulua, mutta varsin näkemyksetöntä suorittamista. - Ok, tiedän että tällaista osa pitää lähtökohtaisesti silleen niinku hienona, myös raadeista, mutta tosi tyhmäähän se on, että sellainen arvottaminen on ihan puhtaasti, ja osin hienostelevasti, lajilähtöistä.
Tuo nyt on vain sinun henkilökohtainen mielipiteesi ("tyhmä kitschinen ja kliseinen, näkemyksetöntä suorittamista") - et voi sen perusteella mitenkään vetää johtopäätöstä, että jos tästä pidetään, se on vain puhtaasti lajilähtöistä pitämistä.

(Jotenkin tuntuu, että eräiden mielestä kaikki mikä ei ole PKN:ää on tänä vuonna "kliseistä".)

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ sinä luet kaikkea PKN:n liittyvää ja liittymätöntä tänä vuonna täysin oman sordiinosi läpi ja väännä todellisuudessa tapahtuneet palvelemaan omaa sordiinoasi. Näköjään nyt myös epäilet ansiotonta PKN-fanitusta kaiken mielipiteenmuodostukseni motiivina. Tietenkin mielipiteet ovat vain omiani. Tosin raadeista on aiemman äänestykäyttäymisen perusteella voinut päätellä monia makuihin ja lähtökohtaisiin genrearvotuksiin liittyviä asioita. Lienee siksi täysin turha huomauttaa, että olen kovasti kehunut ja pidän Belgiasta, Latviasta, Georgiasta ainakin ja viimeksi olen kiitellyt myös Maltan laulun onnistumista, vastoin odotuksiani. Minä pidän viihteestä, kuten pidän mistä hyvänsä tyylilajista, vain jos sen varassa tehdyssä kappaleessa, tai tulkinnassa on sellaista älyä ja tunnetta että se koskettaa itseäni. Tämä ei kosketa, minua siis, koska tässä minusta halu meillyttää, ostaa yleisö valmiiksi tiedetyin metkuin on itselleni niin ilmeinen. Sama oli taannoin Amaury Vassilyn kanssa, en pitänyt missään vaiheessa, eikä muuten menestynyt. Tämän uskon kyllä menestyvän, ei huolta.

Euroviisuissa nyt ylipäänsä on hyvin paljon klisestä ja tyhjää musiikkia. Toki muuallakin eri lajeissa, esimerkiksi radioiden soittolistoilla.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Maza »

Hieno mahtipontinen kappale, joka saa varmasti kannatusta joka puolelta. Esiintyjinä I Divo on varmasti varmimpia koko porukasta. Tämä kolahtaa ensi kuulemalla sopivasti, joka on aina hyvä asia, koska 99% Euroviisujen katsojista ei notku eri palstoilla analysoimassa lauluja. Top3 biisi aivan saletisti.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja rosetta »

ta1ja kirjoitti:^ sinä luet kaikkea PKN:n liittyvää ja liittymätöntä tänä vuonna täysin oman sordiinosi läpi ja väännä todellisuudessa tapahtuneet palvelemaan omaa sordiinoasi. Näköjään nyt myös epäilet ansiotonta PKN-fanitusta kaiken mielipiteenmuodostukseni motiivina. Tietenkin mielipiteet ovat vain omiani. Tosin raadeista on aiemman äänestykäyttäymisen perusteella voinut päätellä monia makuihin ja lähtökohtaisiin genrearvotuksiin liittyviä asioita. Lienee siksi täysin turha huomauttaa, että olen kovasti kehunut ja pidän Belgiasta, Latviasta, Georgiasta ainakin ja viimeksi olen kiitellyt myös Maltan laulun onnistumista, vastoin odotuksiani. Minä pidän viihteestä, kuten pidän mistä hyvänsä tyylilajista, vain jos sen varassa tehdyssä kappaleessa, tai tulkinnassa on sellaista älyä ja tunnetta että se koskettaa itseäni. Tämä ei kosketa, minua siis, koska tässä minusta halu meillyttää, ostaa yleisö valmiiksi tiedetyin metkuin on itselleni niin ilmeinen. Sama oli taannoin Amaury Vassilyn kanssa, en pitänyt missään vaiheessa, eikä muuten menestynyt. Tämän uskon kyllä menestyvän, ei huolta.

Euroviisuissa nyt ylipäänsä on hyvin paljon klisestä ja tyhjää musiikkia. Toki muuallakin eri lajeissa, esimerkiksi radioiden soittolistoilla.
Mielenkiintoinen sana tuo "sordiino" ;) Mutta nyt vääntelet (taas) minun sanojani/tulkitset ne väärin. Enkä viitannut tuolla ainoastaan sinuun, olen vain nähnyt tuota "kliseistä'" heiteltävän täällä aika monen eri kappaleen kohdalla, mikä kimmoitti tuon kommenttini.

Anyway, minua tämä Italian kappale nyt vain koskettaa, vaikka aluksi en tykännytkään siitä. Joka tapauksessa, se mitä yllä sanoin on totta - et voi oman mielipiteesi perusteella vetää johtopäätöstä, että jos kappaleesta pidetään, se on lajilähtöistä. Onhan tämä nyt hieno, monisäikeinen ja -kerroksinen kappale (ja taitaa kuulemani mukaan koskettaa aika monia), vaikka ns. taidetta eli ooperaa onkin mukana. ;)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Margot »

Näin tämän livevedon ja :kups:.
What color is your life?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

rosetta kirjoitti: Joka tapauksessa, se mitä yllä sanoin on totta - et voi oman mielipiteesi perusteella vetää johtopäätöstä, että jos kappaleesta pidetään, se on lajilähtöistä.
Tietenkin voin oman mielipiteeni perusteella vetää mitä johtopäätöksiä hyvänsä. Se on sitten eri juttu onko niissä mitään järkeä ja kestävätkö ne mitään tarkastelua, mitä löperömpi väite sen helpompi se on kumota - ja tämä johtopäätökseni on helpoimmasta päästä kumottavia, aivan yhtä älytön kuin vaikkapa se, että jotkut eivät voi oikeasti tykätä PKN:n biisistä. :heh:

- joskaan en muistaakseni väittänyt kuitenkaan että kaikki tästä pitävät pitävät kappaleesta lajilähtöisyyden vuoksi, vaan että osa niin tekee, pitää isoa viihdettä enemmän taiteena kuin esimerkiksi purkkapoppia tai huumorin koskettamaa musiikkia tai jotain muuta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja sziget »

Armahdin vähän Il Voloa. Ei minun juttuni, italialaista musiikkia (Sanremoakin) arvostan ihan muista syistä kuin tällaisten kliseeklimppien takia, sanoitus on hirveä poroa peuraa, mutta...

Laulutaitoa löytyy, ja sävelmä voisi olla nättikin, jos sukeltajanpuku suojaisi siirapilta. Italialaiset eivät ole niin hölmöjä, etteivät kliseetä tunnistaisi, ja kun he pitivät tästä Sanremo-voiton edestä, voin etäältä, hyvin etäältä kunnioittaa heidän makuaan. Jotain postmodernia ehkä. "Me tiedetään, että tämä on kamalaa siirappia, ja niin tietävät meidän fanitkin ja tykkäävät meistä silti."

Jälkeenpäin myös kadutti, kun olin niin tyly Romanian Cezarille 2013. Jäi tavallaan vitsi tajuamatta, vaikka itse aina valitan, kun muilla ei ole musiikillista huumorintajua. :miettii:
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4092
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

Nuorennettu Pentti Hietanen ja vielä kolmena kappaleena.
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Ei ei ei :eiei: Jotenkin tunkkainen vaikutelma. Ooppera Skaalaa olisin kaivannut kisaamaan tämän kanssa. Ooppera Skaalalla oli jotenkin erilainen ja raikkaampi ote.

Avatar
Albin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2104
Liittynyt: 01 Maalis 2012, 21:21

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja Albin »

viisufantti kirjoitti:Ei ei ei :eiei: Jotenkin tunkkainen vaikutelma. Ooppera Skaalaa olisin kaivannut kisaamaan tämän kanssa. Ooppera Skaalalla oli jotenkin erilainen ja raikkaampi ote.
:peukku:
Kyllä minä tästä Italian kappaleesta ja Italian pojista pidän, mutta jotenkin mahtipontisuudessaan jää vähän tunteettomaksi. Hyvä, mutta jotain kemiaa ja mustiikkamehua tämä tarvittaisiin...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Italia 2015: Il Volo – Grande amore

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

No niin, YLEn esikatselujen tyrmäävä kommentointi havahdutti itseni siihen, että myös oma voimaks tykkäämättömyyteni on osin genrelähtöistä. Il DIvo -tyyppinen kaupallistettu poikabändiooppera epäilyttää ihan lähtökohtaisesi suuresti. Siksipä päätin, että on itsetutkiskelun paikka, etenkin kun lisäksi tuntuu että Il Volo nauraa sittenkin jossain määrin lempeästi itselleen ja "näin ulkomaalaiset meidät kokevat" klisemaailmalle ja laulaa hyvin - E: eli siis näköjäään komppailen szigetin lievää postmodernin epäilyä :peukku: . Niin että käännään vähän takkiani, ehdokas biiseineen ei ole enää sairaan ärsyttävä ja täysin vastustettava, vaan ihan mukava - tosin olen edelleen sitä mieltä, että lempeys ja yllätyksettömyys on vähän liiallista, ja biisi liian ennalta-arvattava ja tylsä, mikä johtaa ennemmin harmittomaan keskikastin hömppään kuin mielenkiintoiseen ja uudelleen kuuntelemishaluja herättävään viihteeseen. Mutta enivei, olin vähän väärässä ja vanteeni piukalla :peukku: - onhan tämä kuitenkin rennon hyväntuulinen eikä Ranskan Amauryn tapaan kireän kunnianhimoinen. Esityksen ylöspano taustoineenkin vaikuttaa näitä ajatuksia seuraillen ihan pätevältä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu