IP-lehdet nyt välittää vaan siitä kuinka tunnettuja ollaan

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Onhan täällä jo useaan kertaan mainittu, että tuo viime vuosi oli poikkeus, aiemmat gallup-johtajat eivät ole lähes koskaan voittaneet, vaan äänisaalis on jäänyt huomattavasti gallupeja pienemmäksi... Ennemmin näihin vertaisin kuin PKN:ään.capsLOCK kirjoitti:Saarahan johtaa nyt melkein jokaista gallupia. Tietysti nämä ovat vain suuntaa-antavia, mutta eihän viime vuonnakaan PKN:n suosio loppunut gallupeihin. Tuleeko voitosta sitten ylivoimaisempi, kuin kuvittelimmekaan?
En osaa uskoa, että noin ajattelevat välittäisivät myöskään käyttää rahojaan äänestämiseen...Night_Owl kirjoitti:Yllättävän monella ei-viisufanilla (mutta ei onneksi siis kaikilla) on aika välinpitämätön suhde koko Euroviisuihin: Mitä välii, surkeita biisejä kuiteski kaikki, äänestän tunnetuinta ku en tiedä ketä muutakaan äänestäisin.
Olisipa todellinen tilanne juuri näin tiukka.Carboni kirjoitti:Iltalehden jutusta Saara 15%, Sandhja 14%, Barbit 14%, Eini 12%, Cristal 12%, Mikael 12% (pyöreästi kaikki)
Näissä kuuntelulistoissa kiinnostaisi enemmänkin tietää "kuuntelukäyrien" kulmakerroin ja käyrän muoto kilpailuviikkojen edetessä. Nämä prosentit kertovat tässä vaiheessa kisaa ehkä enemmänkin siitä, että ihmiset ovat vasta alkaneet hakea omaa suosikkiaan.Carboni kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20160225 ... 0_vi.shtml
On siellä tollanenki juttu. Näihin gallupeihin ei kannata välttämättä hirveästi luottaa mutta näyttää vahvasti siltä että ainakin Sandhja sekottaa ennakkokäsitystä pahemman kerran (Saara vs Mikael)
Minusta sä olit vuonna 2014 UMK-finaalin jälkeen lähinnä pettynyt, muttet erityisemmin raivoissasi... saati sitten itkenyt. Muistanko väärin?TomppaJr kirjoitti:Olen kahtena viime vuonna poistunut UMK-finaalista raivoissani ja itkien.
Onhan muidenkin maiden karsinnatRiseLikeAPhoenix kirjoitti:Mua oikein hirvittää, että mitäs sitten kun UMK on ohi, millä sen jättämää tyhjiötä paikkaa..
No minulla sen täyttää se , että viisut alkavat jo lähestyä!RiseLikeAPhoenix kirjoitti:Mua oikein hirvittää, että mitäs sitten kun UMK on ohi, millä sen jättämää tyhjiötä paikkaa..
Ei niihin edes loppupeleissä enään ole!RiseLikeAPhoenix kirjoitti:Mutku viisuihin on niin pitkä aika!