UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Suosikkisi 1. semifinaalista?

Saara Aalto – No fear
55
36%
Mikko Herranen – Evil tone
3
2%
Stella Christine – Ain't got time for boys
33
21%
Eini – Draamaa
34
22%
ClemSO – Thief
23
15%
Pää-Äijät – Shamppanjataivas
6
4%
 
Ääniä yhteensä: 154

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1271
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Olisi kyllä kiva tietä minkätyyppiset ihmiset (muut kuin viisukuppilaiset) katsovat ja äänestävät tässä semissä. Alkaa pikkuhiljaa tulla tuntu, että jatkoon menevät vähintään Pää-äijät ja Eini. Hyvästit voi varmaan heittää Stella Christinelle :parku:

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Niin paljon kun minä olenkin UMK:ta arvostellut, niin minua jännittää todella paljon tämä ensimmäinen semifinaali. :puna: Saaran on pakko päästä jatkoon. Ihmistet, jotka tuntevat minua edes vähän tietävät kuinka tärkeä kamppanija #nofear2016 on minulle. Olen sen ansiosta oikeasti uskaltanut avata arkoja asioita. Lauantaista tulee niin jännittävä päivä. Sormet ristiin! Odotan myös Einin ja Pää-Äijien show:ta. Tulossa on varmasti hienot ja menevät numerot.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Wadde »

WildDance kirjoitti:Saaran on pakko päästä jatkoon. Ihmistet, jotka tuntevat minua edes vähän tietävät kuinka tärkeä kamppanija #nofear2016 on minulle. Olen sen ansiosta oikeasti uskaltanut avata arkoja asioita.
Hieno asia, että Saaran kampanja on auttanut sinua. :peukku:

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että kampanjat pois euroviisuista.

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10697
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja WildDance »

^Ymmärrän sinua. Itsekin kannatan viisuja viisuina. Toki monissa kappaleista voi tehdä henkilökohtaisen ihan sanomana, mutta tässä NoFearissä tulee selkesäti esiin tämä yksi kamppanija jo ulkopuolelta. Hautajaiset pelolle nyt tuskin on hirveän haittaava kamppaija kuitenkaan. Tuskin kukaan haluaa pelätä? Nyt kun Saaralla jo on tämä kamppanija ja se on viisuihin jo sekoittunut, niin toivon sydämestäni onnea tälle kappaleelle. Siinä on hyvää ja iloinen sanoma. Kappaleestakin on tullut minulle hyvin rakas.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja lilja »

Hupzi kirjoitti:
lilja kirjoitti:Iltasanomien tv-liite nostaa Saaraa ja Einiä, otsikko lupaa rohkeat showt. Kai tämä on aina artikkeleissa epätasaista, toiset saa ja toiset ei palstatilaa.
Aika ilmiselvää et ne joita ekasta semistä Iltapäivä lehdet nostaa esiin ovat Saara ja Eini kun ovat kaksi tunnetuinta nimeä siellä ja oikeastaan koko kisassa.

Ja eihän se ole Saaran ja Einin vika et lehdet nostaa heidät esiin
Ei tietenkään heidän vika ja luonnollista et entuudestaan tutuista kirjoitetaan. Mut siitä huolimatta toivois tällaisessa kisassa näiden kaupallistenkin medioiden edes lyhyesti esittelevän muitakin osallistujia. Voihan tilanne tietysti tasapuolistua finaaliviikolla.

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Wadde kirjoitti:
WildDance kirjoitti:Saaran on pakko päästä jatkoon. Ihmistet, jotka tuntevat minua edes vähän tietävät kuinka tärkeä kamppanija #nofear2016 on minulle. Olen sen ansiosta oikeasti uskaltanut avata arkoja asioita.
Hieno asia, että Saaran kampanja on auttanut sinua. :peukku:

Olen kuitenkin edelleen sitä mieltä, että kampanjat pois euroviisuista.
Tämä ns. kampanja mitä tämä edustaa on kyllä niin vietonta ja lämpimällä ajatuksella tehty, että saa olla minusta todella kylmä sydämminen että tästä Saaran jutusta pahoittaa mielensä ka haluaa sen takia Saaralle epäonnea tässä kisassa

Samoin minä olen omalla tavallani saanut apua tuosta Saaran No Fear jutusta.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Hupzi kirjoitti: Tämä ns. kampanja mitä tämä edustaa on kyllä niin vietonta ja lämpimällä ajatuksella tehty, että saa olla minusta todella kylmä sydämminen että tästä Saaran jutusta pahoittaa mielensä ka haluaa sen takia Saaralle epäonnea tässä kisassa
Ei tässä tarvitse muita leimata. Olen vankasti sitä mieltä, että mikään kampanja ei kuulu Euroviisuihin, ja tässä tosiaan on vielä hieman bisnestä mukana. Kampanja on hyvällä asialla, mutta pitäisivät sen kaukana kilpailusta. Mitään haloota ei olisi koskaan syntynyt, mikäli kampanjan nimi olisi ollut vaikka se "Blessed with love" tai kappaleen nimi/sanoitus joku toinen.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

17-henkinen raati arvioi kaikki ensimmäisen semifinaalin kappaleet wiwibloggsilla ja tässä tulos. Eihän tämä mikään absoluuttinen totuus ole kansainvälisten fanien mausta, mutta ainakin jonkinlaisen kuvan tämä antaa.

1. Saara Aalto – No Fear (7.3)
2. Pää-Äijät – Shamppanjataivas (6.3)
3. Eini – Draamaa (5.83)
------------
4. Stella Christine – Ain’t Got Time For Boys (4.73)
5. ClemSO – Thief (4.57)
6. Mikko Herranen – Evil Tone (3.43)

http://wiwibloggs.com/2016/01/27/wiwi-j ... gs/119651/
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Tuossa on läpimenijät 99% todennäköisyydellä, muu tulos olisi aika iso yllätys.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Saara ja Eini ollenee suht selviä tapauksia. Siit kolmannesta en mee ihan 100% vannomaan. Pää-äijiä minäkin toivon. On se biisi noista jäljelle jäävistä paras

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Olisi kyllä mahtavaa jos joku näistä kilpailijoista osaisi tehdä yhtä hyvän lavashown kuin Loreen tai Måns. Taustatansija hömpötykset on niin nähty. Itse juuri siksi tykkäsin Loreenin ja Månsin esityksistä koska molemmat olivat periaatteessa yksin lavalla ja hoitivat homman mahtavasti. Esimerkiksi Saara olisi mahtava nähdä esittämässä yksin tällainen show niin näkisi todellisuudessa se täyttääkö nainen yksin kokonaisen lavan. Ja toivottavasti Eini ei vedä mitään kliseistä paidattomat miehet koreografiaa.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4901
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja toivo »

^Loreen in ja Månsin lisäksi myös Sanna Nielsen oli yksin lavalla. Kaikkien esitykset olivat kyllä huikean hyviä, mieleenjääviä ja erottuvia. Mun mielestä tällä hetkellä on jopa trendinä euroviisuissa, se että ollaan yksin lavalla. Taustatanssijat ja pukutemput on niin nähty ja vanhanaikaisia. Saaran esityksestä on varmaan nimenomaan tulossa tämmöinen pukutemppu+taustatanssijat siihen päälle vielä se camp-mekko, niin huh huh. Mutta katotaan nyt ensin ja arvostellaan sitten.

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Yksin lavalla tarkoittaa sitä ,että täytyy olla jotakin rekvisiittaa ... esim vielä euroviisujen aikaan suomenkarsinnassa Artisti /levy-yhtiö maksoi kaiken itse esim pyröt,erikoisvalot ,savun yms . umk aikana en tiedä mikä on käytäntö. myös ylellä oli ennenkin meikkipalvelut ,mutta moni ns "tunnetumpi" käytti omia meikkaajia stylistejä ja se toi esitykseen lisähintaa .onhan Ani lorakilla yms ollu valokaappeja yms .itse ovat joutuneet rekvisiitan raahaan ja kustantaan .

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20452
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Itse näen Saara Aallon sekä Pää-Äijät melko selvinä finalisteina. Kolmas paikka on menossa luultavammin ClemSO'lle tai Einille. :joojoo:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41963
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

toivo kirjoitti:Mun mielestä tällä hetkellä on jopa trendinä euroviisuissa, se että ollaan yksin lavalla. Taustatanssijat ja pukutemput on niin nähty ja vanhanaikaisia.
Näinhän se on ollut viime vuodet. MItä nyt olen muutamat karsinnat katsonut, niin niiden perusteella olisi suunta kääntymässä, ylimääräinen härpäke lisääntymässä. Ja vaatteet vähenemässä; nyt on muotia esitellä alusvaatteensa.

Ylen sivuilta olin lukevinani, että kaikkiin esityksiin laatisi koreografian Reija Wäre. Luinko, ymmärsinkö ja muistinko oikein? Ja tarkoittaako tuo, että yksin (tai duettojen tapauksessa kaksin) ei saa esiintyä, vaikka haluaisi? No, ehkä bändin annetaan kuitenkin olla lavalla ihan vain bändinä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sommar14
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 244
Liittynyt: 02 Kesä 2014, 20:00
Paikkakunta: Tampere

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja sommar14 »

Tämä on kyllä aika hankala semi keksiä että ketähän sitä äänestäisi... Uskon että Saara A. pääsee joka tapauksessa jatkoon, joten häntä en aio äänestää. Vaikka pidänkin Saarasta esiintyjänä ja laulajana todella paljon, niin en ole ollenkaan varma tästä biisistä, se ei vaan ole minusta niin tykki kuin se yrittää olla ja kuin sen pitäisi olla. Toivon että biisi parantuisi joillakin pikku konsteilla vielä.
Einille varmasti ryöppyää ääniä muilta tahoilta niin että jatkossa taitaa olla. Pää-äijien biisi on toki hauska ja menevä, mutta ei viisuainesta, joten ääntä ei sille tipu minulta. Herranenkin on laulajana erittäin hyvä minusta, mutta tämä biisi on vaan jotenkin masentava, joten en edes harkitse äänestäväni sitä... No live ratkaisee, että äänestänkö ClemSOa vai Stella Cristinea, jompi kumpi niistä ääneni varmaankin joka tapauksessa saa. :peukku:
Jännityksellä odottamaan siis huomista. Mutta todellinen jännitysmomentti minulle tulee olemaan kakkossemi, jossa on kaikki omat top3-suosikkini. :surrur:

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2964
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Edwina »

sommar14 kirjoitti:Tämä on kyllä aika hankala semi keksiä että ketähän sitä äänestäisi... Uskon että Saara A. pääsee joka tapauksessa jatkoon, joten häntä en aio äänestää.
Moni varmaan ajattelee näin. Kunhan ei kävisi niin, että Saara jää rannalle siitä johtuen. :joojoo:

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Miks sitä pitää edes laskelmoida kaiken näköistä, kun äänestää sitä mielestään parasta niin ei tarvi miettiä asioita noin hankalasti. Meinaako nää osa, että niiden ääni menee jotenkin hukkaan, jos ne äänestää sitä ns. ilmi selvintä jatkoon meniää ja sit nähtäis, että tää kyseinen artisti menee jatkoon kauheella äänivyöryllä.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Wiwin äänestys näyttää tältä, 1217 ääntä:

Saara Aalto – "No Fear" 39.11% (476 votes)

Eini – "Draamaa" 17.58% (214 votes)

Stella Christine – "Ain't Got Time For Boys" 16.02% (195 votes)
- - -
Pää-Äijät – "Shamppanjataivas" 13.31% (162 votes)

ClemSo – "Thief" 10.02% (122 votes)

Mikko Herranen – "Evil Tone" 3.94% (48 votes)
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

Jonttu kirjoitti:Wiwin äänestys näyttää tältä, 1217 ääntä:

Saara Aalto – "No Fear" 39.11% (476 votes)

Eini – "Draamaa" 17.58% (214 votes)

Stella Christine – "Ain't Got Time For Boys" 16.02% (195 votes)
- - -
Pää-Äijät – "Shamppanjataivas" 13.31% (162 votes)

ClemSo – "Thief" 10.02% (122 votes)

Mikko Herranen – "Evil Tone" 3.94% (48 votes)
Aika odotetun suuntainen eli Saara menee jossain aika omilla luvuillaan ja sit on tasaista, josta Eini varmaan selviää maineensa ja ihan OK biisin ansiosta jatkoon ja sit se kolmas paikka on melkeinpä kaikkien muiden ulottuvilla paitsi Mikko Herrasen

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3803
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja poika90 »

toivo kirjoitti:^Loreen in ja Månsin lisäksi myös Sanna Nielsen oli yksin lavalla. Kaikkien esitykset olivat kyllä huikean hyviä, mieleenjääviä ja erottuvia. Mun mielestä tällä hetkellä on jopa trendinä euroviisuissa, se että ollaan yksin lavalla. Taustatanssijat ja pukutemput on niin nähty ja vanhanaikaisia. Saaran esityksestä on varmaan nimenomaan tulossa tämmöinen pukutemppu+taustatanssijat siihen päälle vielä se camp-mekko, niin huh huh. Mutta katotaan nyt ensin ja arvostellaan sitten.



Totta Sanna oli myös hyvä. Joo nuo pukutemppu ja tanssihöpötykset ovat kieltämättä hieman vanhanaikaisia ja tämä voi laskea Saaran pisteitä jos esitys tuntuu vanhanaikaiselta. Suomalaiset aina ajattelevat vain esiintyjässä mikä erottuu niin olisi joskus hauska nähdä myös erottuva lawashow joltain Suomen edustajalta.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Miodio »

Omasta mielestä tässä semissä voi tapahtua aika yllättäviäkin asioita: ei ihmiset välttämättä halua lähettää Einiä Euroviisuihin, vaikka tästä pitäisivätkin, Saara voi hyvinkin olla shokkiputoaja, Pää-aijät voi sössiä liveshownsa, ClemSo on täydellinen villikortti livenä. Herrasen jatkomahdollisuudet arvioin melko huonoiksi, vaikka itse todennäköisesti häntä äänestänkin :ihana: , mutta luulen hänen olevan varma esiintyjä, jos kaikki muut floppaavat. Stella taas tuntuu olevan kovasti tavisten mieleen havointojeni perusteella ja muutenkin nousussa, joten tekis melkein mieli veikata häntä jatkoon. :miettii:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Saara ja Pää-Äijät sinne finaaliin ainakin menevät, mutta olen kallistunut sille kannalle, että show määrittää sen, pääseekö viimeisenä jatkoon Eini vai ClemSO.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Hupzi
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 731
Liittynyt: 19 Tammi 2016, 14:03

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Hupzi »

[quote="Miodio Saara voi hyvinkin olla shokkiputoaja:[/quote]

En tiedä haetko tätä sillä että Saara ns. vetäisi överiksi ton live-vetonsa. Mää en jaksa uskoa tähän skenaarioon, jos tämä on se sinun syysi. Miksi Saaran ns. shokkiputoamista olet ajattelemassa.

Et viittaatko taitavien laulajien esim. Diandran ja Siru Airistolaan kun laulutaitoa olis vaikka kuinka, mutta ns. munasivat live-vetonsa. Mahdollistahan se aina on, että Saara siihen sortuu, mutta pidän sitä aika epätodennäköisenä. Miksikö? No siksi, että jos verrataan Siruun tai Didiin niin puhutaan tälläisten isoja lavashow juttujen kohdalla Saara kohdalla ihan eri kalibeerin kokokemuksesta ja osaamisesta kuin Didin tai Sirun kohdalla. Okei Didillä on parempaa menestystä musapuolella Suomessa mutta se ei oikeastaan tässä kohtaa vakaakupissa paina yhtään mitään, koska tässä on nyt kyse ison kokonaisuuden hahmottamisesta ja sellaisen kokonaisuuden hallitsemisesta näyttäväksi kokonaisuudeksi ja väittäisin, että sellaisessa Saara on selvästi näitä kahta parempi. Saara on ns. syntynyt isoille lavoille.

Avatar
Miodio
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 01:20

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Miodio »

^Niin, en epäile Saaran kykyjä laulajana tai esiintyjänä. Mutta toki on mahdollista, että hän putoaa. Pointti on lähinnä se, että pidän tätä semiä (no, ehkä kaikkiakin, koska minusta tänä vuonna on todella tasaista) sellaisena, että melkein millainen lopputulos vaan on mahdollinen. Sekin on tietysti mahdollista, että ennakkosuosikit menevät jatkoon. :heh:

Olisi se kai monille aika yllättävää, jos Saara jäisi semiin. Ei se välttämätä edellytä mitään munaamista (ei minusta Siru tai Diandra mitenkään hirvästi munanneet hekään), arvaamattomat äänestäjät voi vaan pitää muista kappaleista enemmän. Omassa puntarissa Saara on vähän laskussa, mutta lähinnä sen takia, että olen alkanut arvostamaan joitain muita lauluja tällä hetkellä enemmän. Ei minulla mitään Saaraa vastaan ole.

Mun arvio taitaa heijastaa eniten tämän hetkistä päänsisäistä tilaa: en tiedä itse ketä haluaisin tästä semistä jatkoon. :surrur: Jännittää!
Viimeksi muokannut Miodio, 05 Helmi 2016, 21:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Miodio kirjoitti: Olisi se kai monille aika yllättävää, jos Saara jäisi semiin. Ei se välttämätä edellytä mitään munaamista (ei minusta Siru tai Diandra mitenkään hirvästi munanneet hekään), arvaamattomat äänestäjät voi vaan pitää muista kappaleista enemmän.
Ääniäkin annetaan varmaan semifinaaleissa sen verran vähän, että erot ovat pieniä, mikä mahdollistaa ennakkosuosikkien (kuten Sirun) putoamisen.

Iltalehti mainitsee Pää-Äijät ennakkosuosikiksi. Luulen, että se on menossa suht varmasti jatkoon. Einin jatkopaikkaa en kyllä pidä mitenkään varmana, vaikka täällä on niin mainittu.

Tästä voi tulla suht mielenkiintoinen ja jännä semi! Ehkä jatkoon menevätkin ClemSo, Stella Christine ja Mikko Herranen. :heh:

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Wadde kirjoitti: Tästä voi tulla suht mielenkiintoinen ja jännä semi! Ehkä jatkoon menevätkin ClemSo, Stella Christine ja Mikko Herranen. :heh:
Kyllä kiitos. :uujee: Tässähän pitäisi melkein äänestää, jotta tämä toteutuisi - mutta siinä jopa saattaisi olla minulle musiikillisesti miellyttävin top-3.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Kyllä kannattaa äänestää! Se on ainakin huono peruste jättää äänestämättä, että "kun ei tällä varmaan mitään mahdollisuuksia ole jatkoon". Valitettavasti niin varmaan käy usein, kun osa kappaleista nousee selkeämmän suosikin asemaan kuin toiset. :aivanmaassa: Äänet kuitenkin vasta ratkaisevat ja jokainen lasketaan. :peukku:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Olin tänä iltana QX Gay Gaalassa. Vuoden drag -palkinnon voittanut NikoLa kertoi videotervehdyksessään, että juhlii voittoaan "esiintymällä huomenna UMK:n avausnumerossa Jorma Uotisen kanssa" :uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

akfan33_ZZ
Baaritiskill
Baaritiskill
Viestit: 707
Liittynyt: 30 Joulu 2012, 01:44

Re: UMK 2016: 1. semifinaali 6.2.

Viesti Kirjoittaja akfan33_ZZ »

Uskaltaisin jopa lyödä vetoa, että Saara pääsee nyt jatkoon, sen verran tasaisen hyvältä kaikki striimausluvut ym ja muut mittarit näyttää.

Lukittu