Mikael Saari – On it goes

Euroviisut 2016 Tukholmassa
Lukittu

Mikael Saari – On it goes

*****
125
56%
****
39
17%
***
30
13%
**
16
7%
*
13
6%
 
Ääniä yhteensä: 223

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Eikä! Ei siinä ole mitään parempaa kuin Saarassa! Sellainen söpöstelijä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Ja Saarako ei sitten ole söpöstelijä? :shock: Ällöttävyyteen ja 9-vuotiaan puhetyyliin viitaten Saara on erityisen imelä söpöstelijä. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Meinasin sanoa, että ei hyvä luoja, taasko tässä ketjussa jankataan Saaraa, mutta perun puheeni, asiaahan tämä oli :mrgreen: Mulla ei ole faktatietoa, mutta ainakin kovasti olen saanut sen kuvan, että eiköhän Saara kirjoita omat biisinsä itse, tai vaikea on ainakin kuvitella, että hän haluaisi lähteä UMK:hon toisen kappaleella. En tietty tunne keissiä tarkemmin.

Takaisin ketjun henkilöön: hei, viisuristeily ja esiintyminen siellä huomenna lauantaina! :uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10627
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Hyvä, että Mikael Saari on tuota mieltä. En olisi jaksanut enää häntä. Minusta hänen livelaulussaa on parantamisen varaa. Ehkä lauluntekijän rooli sopii hänelle paremmin.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Everything is meant to be
We shall pass, but love will never die"

🦄🌪️

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7498
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Nyt Mikael tekee vain ensivuoden UMK:n vielä kahta edellistäänkin tyrkkyään tykimmän biisin, ja viisuvoitto on varma (sanokaa minun sanoneeni :mrgreen: ).

Ja mitä laulamiseen tulee, niin minusta Mikael laulaa suhteelisen hyvin livenä.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ Mikael laulaa erinomaisesti livenä! nimim. Olin todistamassa viikko sitten upeaa Kapsäkin keikkaa! :draamaa: :ihana:

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Marjukka kirjoitti:Takaisin ketjun henkilöön: hei, viisuristeily ja esiintyminen siellä huomenna lauantaina! :uujee:
Maltan tuskin odottaa! :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Rousku »

andre06 kirjoitti:^ Mikael laulaa erinomaisesti livenä! nimim. Olin todistamassa viikko sitten upeaa Kapsäkin keikkaa!
Minulle se erinomaisuus ei ole television kautta aivan välittynyt. Tai ehkä niin, että joka toinen esitys on OK, joka toinen ei.
Rise, angel, shine, love!

lilja
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 212
Liittynyt: 21 Tammi 2016, 21:00

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja lilja »

Olin myös kuuntelemassa Mikaelia Kapsäkissä. Mukavan rento lavalla, osaa olla yleisönsä kanssa; voisin käydä hänen keikallaan uudelleenkin. Mutta laulu, jostain syystä en pidemmän päälle pidä hänen lauluäänen sävystä, jokin kireys tai kovuus, mikä lie.

Tästä huolimatta On it goes viisuissa esitettynä oli magneettisen intensiivinen. Kun on tiedossa kuinka Sandhjalle kävi, niin ei Mikael olisi ainakaan huonommin menestynyt. Harmittaa kun ei uskallettu ottaa riskiä.

viisufantti
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1270
Liittynyt: 10 Tammi 2014, 19:13

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja viisufantti »

Olisi ollut kiva nähdä miten tämän tyyppinen kappale/esitys olisi menestynyt viisuissa. Kävin pitkästä aikaa kuuntelemasaa OIG:n ja edelleen pidin (okei melkein rakastin sitä). Inhottava epävarmuus jää kaivertamaan, että olisiko tällä pärjätty... Toisaalta Jamalan 1944 oli jäätävän hieno. Mutta olisiko Mikael voinut päästä vaikka kympin sakkiin?

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kyllä mä ainakin uskon, että tästä ainakin tuomaristo olisi kussut hunajaa. Yleisöä olisi voinut olla vaikeampi tulkita.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Viisuristeilyllä olleet ja keikalla olleet, mitäs mieltä olitte laivakeikasta? Itse seurasin vähän kauempaa, välissä oli vähän häsläävää yökerhoyleisöä, mutta huomasin että siellä lavan edessä oli aika intensiivisesti kuunteleva sakki, joka lisääntyi koko ajan keikan edetessä. Sopi mielestäni hyvin nimenomaan siihen alkuiltaan. Piano- ja orkesteriversioiden sijaan kuultiin (luonnollisesti) UMK-biiseistä kitaralla säestetyt versiot. Lavalla oli toisena kitaristina The Grand Letdownin tuottaja Kai Poutanen.

Itselleni jäi erityisesti risteilyltä mieleen Mikaeliin liittyen, että aika moni vastaantullut ulkkari kommentoi ja tunnisti tyypin ja kisabiisit – eli meidän UMK:ta on seurattu ja seurataan. Voi niitä ulkomaan seuraajia siis saada sitä kautta, vaikkei viisuedustajaksi päätyisikään :uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikael Saari – On it goes

Viesti Kirjoittaja andre06 »

^ Mikael oli upea! Otti yleisön haltuun niinsanotusti :peukku:

Lukittu