ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Euroviisut 2016 Tukholmassa

Ketkä 10 haluaisit finaaliin?

Suomi: Sandhja - Sing it away
105
8%
Kreikka: Argo - Utopian land
43
3%
Moldova: Lidia Isac - Falling stars
36
3%
Unkari: Freddie - Pioneer
98
7%
Kroatia: Nina Kraljić - Lighthouse
97
7%
Alankomaat: Douwe Bob - Slow down
63
5%
Armenia: Iveta Mukuchyan - LoveWave
85
6%
San Marino: Serhat - I didn't know
31
2%
Venäjä: Sergey Lazarev - You are the only one
114
8%
Tšekki: Gabriela Gunčíková – I stand
97
7%
Kypros: Minus One - Alter ego
94
7%
Itävalta: Zoë - Loin d'ici
109
8%
Viro: Jüri Pootsman - Play
85
6%
Azerbaidžan: Samra - Miracle
79
6%
Montenegro: Highway - The real thing
33
2%
Islanti: Greta Salóme - Hear them calling
107
8%
Bosnia-Hertsegovina: Dalal & Deen feat. Ana Rucner & Jala - Ljubav je
34
2%
Malta: Ira Losco – Walk on water
84
6%
 
Ääniä yhteensä: 1394

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Kylläpä täällä nyt synkkänä nähdään Suomen kappaleen mahdollisuudet. Onko nyt ihan oikeasti kaikki muut niiiin paljon parempia, että Suomi jää ilman finaalipaikkaa? :apuva:

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Jos Malta nyt oikein kovaa floppaa (mitä en usko) tulee Sandhjalle hieman toivoa peliin.

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1923
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Edwina kirjoitti:Kylläpä täällä nyt synkkänä nähdään Suomen kappaleen mahdollisuudet. Onko nyt ihan oikeasti kaikki muut niiiin paljon parempia, että Suomi jää ilman finaalipaikkaa? :apuva:
2012 oli vähän vastaavanlainen tilanne. 2013 ja 2014 olivat melko selkeitä, että Suomi menee jatkoon ja viime vuonna vähän kiikun kaakun, koska ei ollut varmuutta äänestääkö Eurooppa Suomea säälistä vai läpällä. Ja kyllä tuolla ainakin 8 parempaa kappaletta on kuin Suomella+siihen päälle maita, jotka nauttivat pienistä siirtolaisavuista ja hyvästä menestyksestä kun puhutaan finaalipaikkojen saavuttamisesta. Esimerkiksi Kreikka. Kappale ei ole perinteistä Kreikkamuotia eikä ole viisufanien keskuudessa menestynyt, mutta siirtolaiset järjestevät varmasti jonkunlaisen potin, joka voi riittää jatkoon. Montenegro ja San Marino voi näin "paperilla" unohtaa melkeinpä täysin jatkopaikasta, mutta sitten on jo tasaisempaa.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Edwina kirjoitti:Kylläpä täällä nyt synkkänä nähdään Suomen kappaleen mahdollisuudet. Onko nyt ihan oikeasti kaikki muut niiiin paljon parempia, että Suomi jää ilman finaalipaikkaa? :apuva:
Olen kuunnellut tässä semiykkösen biisit taas putkeen enkä voi olla tulematta tulokseen: on. Eivät ihan kaikki muut mutta riittävän moni.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Haksis kirjoitti:
Edwina kirjoitti:Kylläpä täällä nyt synkkänä nähdään Suomen kappaleen mahdollisuudet. Onko nyt ihan oikeasti kaikki muut niiiin paljon parempia, että Suomi jää ilman finaalipaikkaa? :apuva:
2012 oli vähän vastaavanlainen tilanne.
No vuonna 2012 myös viisumme oli täysin surkea.

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Tuo voisi antaa jopa hieman toivoa sillä vuoden 2012 pökäle oli silti peräti 12. eli liki finaalia.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Kuolonkurki
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 983
Liittynyt: 23 Huhti 2015, 23:28
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Kuolonkurki »

Itse en halua että Suomi pääsee finaaliin. Se tarkoittaisi vääjäämättä että parempia kappaleita jää rannalle. Itse olen ollut Euroviisujen katselussa aina sitä sorttia että kannatetaan kappaletta eikä valtiota.

Ps. När jag blundar on just ihana. :surrur:
bye bye fool

Avatar
Kodiac
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 451
Liittynyt: 01 Helmi 2015, 13:27

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Kodiac »

Suomen semistä menevät (apauttiarallaa todennäköisyysjärjestyksessä) jatkoon Venäjä, Armenia, Kroatia, Kypros, Viro, Islanti, Azerbaidzan, Unkari, Hollanti ja Tsekki. Siinä taisi olla kymmenen. Näistä joku höseltää kuitenkin livenä ja joku haastajista taas onnistuu. Suomi ei kuuluu ensisijaiseen haastajaryhmään, johon lasken Maltan, Kreikan, Itävallan ja Moldovan. Suomi on sitten näiden alapuolella, mahdollisuudet finaaliin ovat olemassa, mutta mitenkään vahvoiksi niitä ei voi laskea. Nyt tarvitaan loistava show (riskirajoilla pitää mennä), jotta finaalipaikka irtoaisi.

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

Kuolonkurki kirjoitti:Itse en halua että Suomi pääsee finaaliin. Se tarkoittaisi vääjäämättä että parempia kappaleita jää rannalle. Itse olen ollut Euroviisujen katselussa aina sitä sorttia että kannatetaan kappaletta eikä valtiota.

Ps. När jag blundar on just ihana. :surrur:
täysin samaa mieltä tämän viestin kanssa
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Ei Suomen mahdolisuudet niin poissuljettuja voi olla. :shock:

PS. När jag blundar on Suomen parhaita viisuja. :ylppis:
Žvižej fucked up the solo

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

klaus-12 kirjoitti:Ei Suomen mahdolisuudet niin poissuljettuja voi olla. :shock:
ikävä kyllä ovat :lohduton:
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Oma putoajaveikkaukseni on seuraavanlainen:

Kuva Alankomaat
Kuva Kreikka
Kuva Moldova
Kuva San Marino
Kuva Suomi
Kuva Bosnia-Hertsegovina
Kuva Montenegro
Kuva Tšekki


Näistä tosin Kreikka ja Bosnia epävarmempia, koska ovat aina päässeet finaaliin. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Mikel »

^Mä allekirjoitan noi putoajat nyt tällä hetkellä kyllä muuten, mutta en millään jaksa nähdä Itävaltaa jatkoonmenijänä, vaikka se täällä tuntuukin kummallisen suurta suosiota nauttivan. Maltaakaan en suostu vielä finaaliin laittamaan biisiä kuulematta. Alankomaat taas on mun mielestä melko lailla varma finalisti, viimeisestä finaalipaikasta saavat sitten Tšekki, Suomi, Malta ja ehkä Kreikka sekä Montenegro kamppailla keskenään. Yllätysfloppaajan paikan varaan Islannille. :mrgreen:
But may the slightest light start a fire

Avatar
janiwolf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1642
Liittynyt: 19 Huhti 2015, 09:10
Paikkakunta: Vantaa

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja janiwolf »

minä veikkaan putoajiksi seuraavia
Suomi
Kreikka
Moldova
Alankomaat
San Marino
Montenegro
Kroatia
Tshekki
Raha kasvaa hattuun ja lasten vaatteet pomo vaatii.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Itävalta menee varmaan viimeisten joukossa finaaliin (semin 8.-10. sija siis). :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Itävalta mihinkään mene. Se on tämän vuoden Horehronie ja Crisalide. :joojoo:
Meow cat, please meow back.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Ranskan kieli saa sen kyllä erottumaan muista, mutta oen todella yllättynyt jos Itävalta tällä finaaliin porhaltaa :rullaati: en kuitenkaan usko, näin kovassa semissä.

Avatar
capsLOCK
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1351
Liittynyt: 10 Joulu 2013, 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja capsLOCK »

TomppaJr kirjoitti:Itävalta mihinkään mene. Se on tämän vuoden Horehronie ja Crisalide. :joojoo:
Mutta yltääkö Itävalta fanisuosiossa noiden tasolle? Itse en ole siitä yhtä suurta pöhinää nähnyt.

Ira Loscon biisinjulkistus ratkaisee kyllä paljon. Jos sieltä tulee vielä yksi "varma" finalisti niin hohhoijaa.
Aina mun pitää käydä suihkussa

figure8
Happy Hour
Happy Hour
Viestit: 458
Liittynyt: 08 Joulu 2012, 18:40

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja figure8 »

Tällä hetkellä ajattelen näin:

Varmat finalistit:
:armenia: :unkari: :venaja: :azerbaidzan:
Venäjällä ja Armenialla on aina paljon diasporatukea, ja uskon biisien uppoavan tarpeeksi hyvin Eurooppaan että menevät varmasti finaaliin. Azerbaidzanin ja Unkarin biisit tulevat takuuvarmasti pärjäämään hyvin, ja näin avoimena vuonna en yllättyisi, että tuosta parivaljakosta löytyisi euroviisuvoittaja.

Todennäköiset finalistit:
:kroatia: :viro: :malta: :islanti:
Islanti kuulosti voittajalta jo ensimmäisestä kuuntelukerrasta lähtien, mutta karsinnan tulokset epäilyttävät. Greta meni viimeisenä omasta semistään finaaliin ja sielläkin vain niukasti superfinaaliin - vaikea nähdä euroviisuvoittajalta :sorivaan: Uskon Maltan valitsevan oikean biisin, ja koska raadeilla on taas enemmän valtaa, kyllä Malta menee helposti finaaliin :roll:

50-50:
:bosnia: :kypros: :tsekki:
Bosnialla on tässä semifinaalissa paljon kavereita, mutta en osaa sanoa lämpenevätkö muut maat tälle. Sanoisin että raadeilla on tyyliin semifinaalin sijalla 12, josta voi olla kestofinalistillekin vaikeaa ponnistaa finaaliin. Kypros saattaa flopata, ja en tiedä riittääkö raatisuosio nostamaan Tsekin finaaliin (puhelinääniä tuskin tulee paljoa?)

Todennäköiset karsiutujat:
:itavalta: :montenegro: :suomi: :kreikka: :alankomaat:
Minulle tulee Itävallasta mieleen San Marino 2014, joka ei olisi mennyt näillä säännöillä finaaliin semifinaalista, jossa oli 2 maata vähemmän. Indila-pastissi saattaa silti toimia varsin hyvin. Montenegro ei tule olemaan niin suuri puhelinäänilellikki kuin Igranka, mutta potentiaalia tällä on joten en pysty sijoittamaan tätä varmaksi karsiutujaksi. Suomella olisi minusta mahdollisuuksia finaaliin, jos biisiä hiottaisiin ja esityksestä tehtäisiin ns. katu-uskottavampi. Kumpaakaan ei kyllä näytetä tekevän :lohduton: Kreikka on yksi suosikkejani, joten tämä taitaa olla osin pessimististä ajattelua :heh: raadit ei tälle lämpene ja puhelinäänissä tämä on varmaan seitsemäs tai kahdeksas, jos niinkään korkealla :lohduton: Alankomaat pärjännee raatiäänissä suhteellisin hyvin, ja tämä saattaa olla hyvinkin lähellä finaalipaikkaa vaikken uskokaan kaksiseen puhelinäänimenestykseen.

Varmat karsiutujat:
:moldova: :sanmarino:
Näitä ei tarvitse varmaan avata :heh:


Kakkospuolisko näyttää yllättäen vahvemmalta (Alankomailta, Moldovalta ja Kreikalta odotin finaaliin meneviä biisejä). Sanoisin tällä hetkellä, että viimeiset kaksi jatkopaikkaa nappaavat Tsekki ja Bosnia-Hertsegovina.

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Milloinkohan julkaisevat esiintymisjärkän :mitvit: Ruotsin paikka finaalissa arvotaan ainakin tänään :)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ Veikkaisin aikaisintaan ensi viikolla. Viime vuonna taisi olla noin viikko deadlinen jälkeen.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12801
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

^ Niin, kyllä. Ei esiintymisjärjestystä voi tehdä ennen kuin kaikkien maiden biisit on julkistettu.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kuolonkurki kirjoitti:Itse en halua että Suomi pääsee finaaliin. Se tarkoittaisi vääjäämättä että parempia kappaleita jää rannalle. Itse olen ollut Euroviisujen katselussa aina sitä sorttia että kannatetaan kappaletta eikä valtiota.
:peukku:

Minä kyllä kannatan Suomea finaaliin ja vain siksi, koska biisi on tosi hyvä. Ei siksi, koska se on Suomi.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

se on ainakin 100 varmaa ,että muutama hyvä jää rannalle ,senverran kovat biisit. bosnia ja hertsegovina kypros ,hollanti ,Montengro,tsekki ,sanmarino toivottavasti eivät ole jatkoon menijöitä. Kreikka ,Venäjä ,Armenia ,Islanti ,unkari ,azerbaitzan menee kyllä jatkoon se on saletti ...Moldova ,itävalta ,suomi olisi piristäviä , mutta riippu nyt täysin ideoista/ja esiintymisestä

Avatar
andre06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4103
Liittynyt: 02 Maalis 2014, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja andre06 »

Itselläni ei riitä usko Kreikan finaalipaikkaan. :roll:

Viisufani
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4002
Liittynyt: 25 Tammi 2012, 17:59

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Viisufani »

Edwina kirjoitti:Kylläpä täällä nyt synkkänä nähdään Suomen kappaleen mahdollisuudet. Onko nyt ihan oikeasti kaikki muut niiiin paljon parempia, että Suomi jää ilman finaalipaikkaa? :apuva:
Suomella on vähintäänkin finaalipaikan arvoinen biisi nyt Euroviisuissa, edustajakin on hyvä. Uskoisin aivan rehellisestikin sanoen, että Suomella on realistiset mahdollisuudet finaaliin. Eihän Euroviisuihin häviäjän asenteella kannata lähteä.
Paremman maailman puolesta.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Venäjä, Azerbaidzan ja Armenia ovat tämän semin läpihuutojutut - mikä ylläri, ovathan ikifinalisteja Armenian yhtä tippumista lukuunottamatta. Islantia pidän mahdollisena voittotaistelijana, joten sekin finaaliin.

Unkarin ja Kyproksen uskon iskevän myös. Kyproksella maNgamainen rockbiisi ja Unkarillakin hyvä, tarttuva kappale, jolle nään helposti samantapaisen tuloksen kuin minkä Running toissavuonna sai.

Sitten on neljä paikkaa auki. Viron en usko menestyvän yhtä hyvin kuin viime vuonna, mutta Play on silti siisti, mielenkiintoinen kappale, joka voisi olla finaalin top 15-sijoilla.

Maltalla ei ole kehuttava finaaliinpääsyn track record, mutta odotukset Walk on Waterin suhteen ovat minulla kovat, joten uskon Maltan livahtavan finaaliin semin sijoilta 7.-10. vähintään, korkeammalta, jos kappale on tykki.

Kroatian nostaminen voittotaisteluihin ja biisin korkea sija vedonlyönneissä on mielestäni liioiteltua, mutta uskon Ninan finaalipaikkaan. Kappale on kaunis ja kavereita on mukavasti semissä mukana. Kun pisteitä varmaan tippuu sieltä sun täältä kaverituen lisäksi, luulisi sen riittävän.

Viimeinen paikka on minulle mysteeri. Sanoisin, että siitä kisaavat Bosnia-Hertsegovina ja Itävalta. Bosnian tapauksessa finaaliin ratsastetaan puhelinäänillä, Itävallalla raadeilla. Bosnian biisi tuskin on raatien yhteistulosten top kympissä, mutta korkea puhelinpistesaldo kaverimailta ja Balkaniin tykästyneiltä voi nostaa sen nippa nappa finalistien joukkoon. Itävallan suhteen uskon korkeahkoon raatitulokseen, mutta puhelinäänestäjät tuskin innostuvat.

Sitten karsiutujat. Valitettavasti Suomella tulee olemaan vaikeaa, mutta kirves ei osaltani ole vielä kalahtanut kaivon pohjaan :heh: Todennäköisemmin uskon meidän olevan ulkona kuin jatkossa. Sandhjan biisi on monelle varmasti ihan kiva, tarttuva ja tanssittava, muttei se välttämättä herätä suurta äänestysintohimoa.

Tsekin biisi on kaunis, mutta maaparka on kaltoinkohdeltu ja veikkaan, ettei se pääse jatkoon tänäkään vuonna. Alankomaat on väsyttävä ja luultavasti unohtuu jo seuraavan postikortin aikana. Montenegron kappale on varmasti hyvin mielipiteitä jakava, mutta uskon suuren yleisön asettuvan lähinnä ei ei ei-puolelle tämän rockin ja dubstepin lehtolapsen suhteen. Tuomaristokaan tuskin kiljuu riemusta.

Kreikan veikkaaminen finaalista karsiutujaksi tuntuu hassulta, sillä maan finaalipaikkaa on oppinut pitämään niin automaattisena. Kuitenkin joka vuonna kappaleessa on ollut edes jotain tarttumapintaa. Utopian Land on kuitenkin melko karmea, joten toivon että Eurooppa näkee lipun ohi. Tämän kuuleminen finaali-iltana tuntuisi lähinnä vitsiltä.

Moldova ja San Marino ovat kuitenkin ne kaksi ainoaa kappaletta, joiden kohdalla olen 100% varma karsiutumisesta, melkein mikä muu tahansa voi mennä edes jollain ajatuksen tasolla yllärinä jatkoon. Moldovan hieman nuotin ohi laulettu vanhanaikainen diskojallitus ja San Marinon... noh, San Marino, ovat melko toivottomia tapauksia, joilla en nää olevan edes villeimmissä skenaarioissa mahdollisuuksia finaalipaikkaan.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Hyviä perusteluita. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
sentimentalmen
Maistelija
Maistelija
Viestit: 37
Liittynyt: 10 Helmi 2016, 17:38

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja sentimentalmen »

Serduchka kirjoitti:
Kuolonkurki kirjoitti:Itse en halua että Suomi pääsee finaaliin. Se tarkoittaisi vääjäämättä että parempia kappaleita jää rannalle. Itse olen ollut Euroviisujen katselussa aina sitä sorttia että kannatetaan kappaletta eikä valtiota.
:peukku:

Minä kyllä kannatan Suomea finaaliin ja vain siksi, koska biisi on tosi hyvä. Ei siksi, koska se on Suomi.
Minä en usko Sandjan mahdollisuuksiin tippaakaan, koska biisi on minusta nimenomaan tylsä ja tekopirteä jumputus. Eikä tämä herätä Eurooppalaisissakaan suuria tunteita. Ja kun muistaa, että Suomella on ollut paljon parempia biisejä takavuosina (en nyt tarkoita Kristaa tai PMK:ta) eivätkä silti ole selvinneet semeistä, en millään jaksa uskoa tähän. :lohduton:

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20382
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: ESC 2016: 1. semifinaali 10.5.

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

^ Ei nyt kuitenkaan tekopirteä. Ihan lämmin ja vallan eloisa kokonaisuus. :joojoo: Tosin en kyllä itsekään usko Sandhjan mahdollisuuksiin, vaikka eri mieltä osittain olenkin kirjoituksistasi.
Got a fire and a country heart 🔥

Lukittu