UMK17: Emma – Circle of light

Euroviisut 2017 Ukrainassa

Emma – Circle of light

*****
56
41%
****
51
37%
***
19
14%
**
7
5%
*
4
3%
 
Ääniä yhteensä: 137

Kiisa
Siemailija
Siemailija
Viestit: 189
Liittynyt: 26 Touko 2012, 16:13

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Kiisa »

Sillä soihdun sammumisella nyt ei ollut mitään väliä. Meidän kotiyleisössä ei sitä edes noteerattu, kun ei tiennyt mitä odottaa.
Itselleni jäi vähän paha maku suuhun siitä, että Emma puolusti laulussa sekoilua yleisön taputtamisella. Osoittaa ehkä vain sen, ettei ollutkaan valmis suuremmille lavoille. Jos noin kävi, niin olisi voinut pitää tyylikkäästi kommentin itsellään.

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4243
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Hazard kirjoitti:Vaikka kaikki eivät välttämättä tätä nähneet Emmaa katsoessa, minä tunsin hänen pettymyksensä. Se raastaa syvällä sisuksissani. Kaikkien aikojen paras Suomiviisu viemäristä alas. Tämä on minulle yksi pahimmista pettymyksistä näinä kaikkina vuosina viisujen parissa.
:hali: Jaxuhali <3 Todella ikävää tosiaan kaikki se, mitä tämän esityksessä kävi. Esityksen jälkeen minulla oli ihan älyttömän tyhjä olo, kun aavistin, ettei voittoa enää tulisi :lohduton: Onneksi Emma suhtautui asiaan ihanasti pettymyksestä huolimatta! :peukku:
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Kuulin ja näin tämän ensimmäistä kertaa eilen telkkarista. En ollut välttynyt iltapäivälehtien hehkutukselta kylläkään, joten ihmettelin, että tämäkö nyt on parasta sitten?!
Laulu oli ihmeen epävarmaa, muistan Emman Voicesta taitavana laulajana. Pystyn tosin jotenkin keittiöpsykologisoimaan tuota epävarmuutta, jonka senkin muistan sieltä Voicesta.


En sinänsä huomannut/kuullut mokia (paitsi soihdun sammumista mietin, että mahtoiko kuulua kuvioon), olin vain niin ihmeissäni koko touhusta, koska mielestäni kappale ei yksinkertaisesti riittänyt. Tykkäsin lopun iskutuksista ja jopa käsiliikkeistä, mutta kappale siihen saakka ei vain ollut tarpeeksi vahva, eikä livelaulukaan. Kaatui sitten korvanappiongelmiin, jännitysongelmiin tai liian haastavaan esitykseen, niin joku perustavaa laatua oleva puute tässä sinänsä viisumaisessa ja kunnianhimoisessa kokonaisuudessa oli. Liikaa rikkimeneviä osasia?! Pirstaleinen?


Kuitenkin potentiaalia oli. Norma John vain oli eilen niin vahva ja selkeä, että tämä esitys vaikutti sekavalta siinä vertailussa.

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3782
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Emma oli tämän vuoden suosikkini ja todellakin harmitti naisen puolesta esityksen pieleen meno. Minä tykkäsin esityksestä kovasti ja laulu kuulosti minusta ihan hyvältä. Emman toivoisin osallistuvan jonain päivänä uudelleen yhtä hyvällä kappaleella.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

Kiisa kirjoitti:Sillä soihdun sammumisella nyt ei ollut mitään väliä. Meidän kotiyleisössä ei sitä edes noteerattu, kun ei tiennyt mitä odottaa.
Itselleni jäi vähän paha maku suuhun siitä, että Emma puolusti laulussa sekoilua yleisön taputtamisella. Osoittaa ehkä vain sen, ettei ollutkaan valmis suuremmille lavoille. Jos noin kävi, niin olisi voinut pitää tyylikkäästi kommentin itsellään.
Päinvastoin, soihdun sammumisellahan oli paljonkin väliä. Ei yleisön kannalta tietenkään, monethan saattoivat olettaa että se kuuluu koreografiaan tai eivät tulleet koko juttua ajatelleeksi. Mutta esiintyjän itsevarmuuden ja loppuesityksen kannalta sillä on äärettömän suuri vaikutus, varsinkin kun on kyse esiintyjästä, jolla ei niin kauheasti esiintymiskokemusta, ainakaan isoilta lavoilta ole. Myös paikan päällä areenalla Emman ilmeistä oikein näki, että soihdun sammuminen romutti esityksen ja itsevarmuuden.

Paikan päällä olleena täytyy myös todeta, että yleisö taputti 1. säkeistössä TODELLA väärään tahtiin, hirvittävän nopeasti ja tällä ehdottomasti oli vaikutusta 1. säkeistön epärytmisyyksiin. Vaikka olisi kuinka taitava esiintyjä ja kokenutkin niin epärytminen taputus jo valmiiksi hiljaa olevan korvamonitorin päälle on kyllä melko sietämätön tilanne. Esim. Voice of Finlandin kuvauksissa AINA huomautetaan, että jos taputatte niin tehkää samaan tahtiin kuin tähtivalmentajat, ettei tule epärytmisyyttä. Nytkin yleisö permannolla oli todella lähellä esiintyjää ja varmasti taputus kuului. Tämän jälkeen on kyllä pakko myös todeta, että 2. säkeistön alussa ollut (pahin) epärytmisyys oli kyllä täysin artistin oma moka ja meni jännityksen piikkiin.

Täytyy myös sanoa, että televisiosta kuulunut YLE-ääni oli taas kyllä valloillaan. Taustalaulujen balanssit olivat varsinkin ekan puoliskon esityksissä pisin honkia ja muutenkin ääntä lähetettiin ulos vähän miten sattuu. Uskomatonta. Myös kameratyö oli todella laiskaa ja leikkaukset monesti liian hitaita. Muuten täytyy kyllä kiitellä show:ta, juontajia, jännitystä, lavaa ja areenaa, mutta äänessä ja kuvauksessa Yle saisi kyllä tsempata.

On muuten todella inhottavaa lukea (ei siis täällä, mutta ylipäätään), että miten voi joku olla musiikkipedagogi eikä osaa yhtään laulaa. Kyllä Emma laulaa osaa! Ei musiikkipedagogin tutkinto ole tutkinto siihen, että ihmisestä tulee varma ja valmis suuren areenan tähti, joka ei koskaan laula nuottiakaan epävireessä tai epärytmissä ja esiintyy maailman tähden karismalla. Emma on vahva, koulutettu ja hyvä laulaja, joka finaalissa lauloi keskiverrosti, mutta oli epärytmissä ja vähän vireongelmaakin johtuen jännityksestä ja esiintymiskokemattomuudesta, vaikeasta koreografiasta ja teknisistä ongelmista. Ei siis ehkä ollut valmis vielä Euroviisuihin!

Oikea kuitenkin voitti eli Norma Johnille valtavasti onnea!
Viimeksi muokannut Vilsku, 29 Tammi 2017, 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Toivon koko sydämeni pohjasta, että Emma valitaan OGAE Second Chance Contestiin Suomen edustajaksi. Minun silmissäni tämä voisi nostaa Suomen peräti kolmen kärkeen. Mistä vetoa, että joku kuppilan perversio Club La Persé kuitenkin voittaa? :roll:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8057
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hazard kirjoitti:Mistä vetoa, että joku kuppilan perversio Club La Persé kuitenkin voittaa? :roll:
Tokkopa. Aika penseestihän kuppilassa Clubi on otettu vastaan. Ketjun omassa äänestyksessäkin melkein puolet on yhden tähden arvosanoja...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Aleksi
Press
Press
Viestit: 20365
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

hra47 kirjoitti:
Hazard kirjoitti:Mistä vetoa, että joku kuppilan perversio Club La Persé kuitenkin voittaa? :roll:
Tokkopa. Aika penseestihän kuppilassa Clubi on otettu vastaan. Ketjun omassa äänestyksessäkin melkein puolet on yhden tähden arvosanoja...
Silti UMK-pudotuspelissä pesi hiljattain Emman tullen toiseksi heti Norma Johnin jälkeen.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Murrimarri
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1268
Liittynyt: 27 Marras 2015, 20:51
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Murrimarri »

Emma kertoi että he pitävät ensi viikolla palaverin tulevasta musiikista ja suunnitelmista.
"We are safe in the circle of light, nothing bad will never across the line."

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Yllättävää, että noin moni on kuitenkin sitä mieltä, että "kaikesta huolimatta" tämä olisi pitänyt lähettää Kiovaan. :shock:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Missä tuollaisia mielipiteitä esitetään?

Mutta ei, ei missään tapauksessa. Jos artisti hermoilee jo UMK-finaalissa, niin ei asiaa itse viisuihin. (Ja en tarkoita ettei saa koskaan enää yrittää, mutta ennen seuraavaa kertaa lisää itsevarmuutta ja varmuutta omasta tyylistä.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8057
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Hazard kirjoitti:
hra47 kirjoitti:Tokkopa. Aika penseestihän kuppilassa Clubi on otettu vastaan. Ketjun omassa äänestyksessäkin melkein puolet on yhden tähden arvosanoja...
Silti UMK-pudotuspelissä pesi hiljattain Emman tullen toiseksi heti Norma Johnin jälkeen.
Aijjaa. Sitä en tiennyt, kun en ole seurannut pudotuspelejä... toisaalta Emma sai kuppilan fanipalkinnon.
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Rousku kirjoitti:^Missä tuollaisia mielipiteitä esitetään?

Mutta ei, ei missään tapauksessa. Jos artisti hermoilee jo UMK-finaalissa, niin ei asiaa itse viisuihin. (Ja en tarkoita ettei saa koskaan enää yrittää, mutta ennen seuraavaa kertaa lisää itsevarmuutta ja varmuutta omasta tyylistä.)
Tulihan tässäkin ketjussa se esiin. Twitterissäkin muutamia tällaisia kommentteja. Okei, ehkä "moni" on liioittelua mutta olen silti yllättynyt, että kukaan olisi valmis antamaan tuollaisen hapuilun anteeksi. Eikö viime vuodesta opittu mitään?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Pudotuspeli nyt on oma hupinsa, josta ei voi päätellä oikeasta suosiosta paljon mitään.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Wadde kirjoitti: Tulihan tässäkin ketjussa se esiin. Twitterissäkin muutamia tällaisia kommentteja. Okei, ehkä "moni" on liioittelua mutta olen silti yllättynyt, että kukaan olisi valmis antamaan tuollaisen hapuilun anteeksi. Eikö viime vuodesta opittu mitään?
Sandhja ei hapuillut UMK:ssa, vasta itse viisuissa, joten viime vuoden opetuksiinhan tämä ei liity mitenkään.

Aika ankara asenne, että jos esitys menee mönkään, et usko ko. artistin ikinä kykenevän parempaan, varsinkin kun osa oli teknisiä ongelmia joille ei artisti itse voinut mitään. Esitystä ja sen ongelmia olisi totta kai voinut hioa ennen viisulavaa, tai luoda yksinkertaisemman esityksen jossa ei olisi ollut noin paljon pieleen menemisen vaaraa. Mutta tietty jos inhoaa kappaletta, ei anna sille mitään mahdollisuuksiakaan...

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Vilskulta erittäin asiallinen kommentti yllä. Ei lisäkommentoitavaa, mutta pakko kiitellä.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Leo »

Kyllähän se harmittaa, että ykkössuosikkini Emma ei voittanut :lohduton: . Saimme silti upean edustajan, Norma Johnin, Kiovaan.
Jännitys valitettavasti sekä näkyi ja kuului esityksessä. Tahdin edellä laulamiseen saimme valaistusta Vilskun erinomaisesta kirjoituksesta, kiitos Vilsku :hali: . Kaiken huipuksi vielä soihtukin sammui. Sille ei Emma voinut itse mitään. Muutoin ylöspano, värimaailma ja koreografia olivat hienoja.
Joku on aina viisukarsinnoissa 3. ja nyt sille sijalle päätyi Emma. Kappalehan jää elämään ja ilahduttaa minua ja monia muita jatkossa, niin paljon kuin itse haluamme. Minulla tulee soimaan ja paljon :ihana: .
Emman haukkuminen laulutaidottomaksi tms. on ihan asiatonta. Laulunopettajallakin voi jännitys kuulua ja näkyä, tietenkin.
Kiitos Emmalle loistavasta kappaleesta :ihana: . Minun puolestani tervetuloa Emma takaisin UMK:hon milloin vain. :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti:
Wadde kirjoitti: olen silti yllättynyt, että kukaan olisi valmis antamaan tuollaisen hapuilun anteeksi. Eikö viime vuodesta opittu mitään?
Sandhja ei hapuillut UMK:ssa, vasta itse viisuissa, joten viime vuoden opetuksiinhan tämä ei liity mitenkään.
Kyllä ainakin Sandhjan vireongelmiin kiinnitettiin huomiota jo UMK-vaiheessa.
rosetta kirjoitti:Aika ankara asenne, että jos esitys menee mönkään, et usko ko. artistin ikinä kykenevän parempaan, varsinkin kun osa oli teknisiä ongelmia joille ei artisti itse voinut mitään.
"Ikinä" on hieman eri aikaväli kuin "toukokuuhun mennessä". Tervetuloa Emma takaisin sitten kun on enemmän varmuutta, mutta kolmessa kuukaudessa en usko sitä löytyvän. Epävarmuus ei ole seuraus teknisistä ongelmista, vaikka tekniset ongelmat toki voivat tehdä sitä näkyvämmäksi. Ja siellä viisuissakin yleisö taputtaa lujaa ja väärään tahtiin.
Rise, angel, shine, love!

gza101
Siemailija
Siemailija
Viestit: 160
Liittynyt: 16 Helmi 2016, 12:43
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja gza101 »

Itse olisin kaivannut lavalle niitä biisissä kuuluvia instrumentteja ja vaikka tulitaiteilijjoita. Nuo instrumentit olisivat korostaneet musiikin fuusio-tyylisyyttä. Nyt lava oli liian tyhjä.

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Ei vain ollut toimiva paketti, minkä sille teet. Enkä jäisi odottamaan, josko sitä varmuutta löytyisi Kiovaan mennessä.
En muista olenko koskaan ennen niin viime metreillä joutunut vaihtamaan suosikkiani kuin lauantaina kävi.
Joka tapauksessa kun on ilmiselvää, että homma ei Emman ja koreografian osalta pelaa, niin ei muuta kuin osaavampi esiintyjä ja toimivampi kokonaisuus edustamaan.
Onneksi tätä ei valittu.

Avatar
kalonike
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 581
Liittynyt: 27 Tammi 2013, 16:40

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja kalonike »


Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Onhan tuossa kivoja juttuja ja kiva kappale. Mutta vaikka olisi mennyt virheettä, niin liikaa touhua yhdelle ihmiselle, eikä tuo kappalekaan ole tarpeeksi vahva.
Mutta kiva yritys, myös visuaalisesti. Tykkään edelleen noista käsiliikkeistä, mutta nekin saisivat olla jotenkin vahvempia.

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Mielestäni on turha tämmöisissä kilpailuissa yrittää esittää tuommoista koreografiaa jos ei ole siihen sekä runsaasti lahjoja että runsaasti kokemusta ja harjoitusta takana. Kannattaa keskittyä ensisijaisesti lauluun jos ei ole sellainen esiintyvä artisti jolle näyttävä ruumiillinen toiminta on rutiinia ja tulee selkäytimestä esim. Antti Tuiskun tai Robinin tyyliin.

Voi voi. Ihmetyttää että tällaisiin melko yksinkertaisiin valintoihin ei löydy ammattitaitoa organisaatiosta. Kyllähän sitä voi laulaa vaikka tankotanssien tai voltteja hyppien samalla, mutta lisäarvoa esitykseen se ei tuo jos sitä ei osaa tehdä kunnolla ja laulun siitä kärsimättä.

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Kaveripiirissäni pari tyyppiä kirjoitteli mulle finaali-iltana että Emman ois pitäny voittaa ja plaaplaa. Yritin selittää että ettekö te nyt herranjumala huomannut että live ei sujunnut. Silti vängätään vastaan. Ei siinä mitään, mutta huomaa kyllä että ns. taviskatsojia ei kyllä tunnu kiinnosta aina se että miten se live menee. En yleistä, mutta itse olen vastaavaan törmännyt usein jo ennenkin.

Tuntu muuten pahalta katsoa toi harjoitus/finaali- vertailuvideo. Kuten joku jo mainitsi niin tossa soihdun sammumisen aikana Emmasta näkyi pettymys. Voi voi.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Fanittivatko ne kaverisi Emmaa jo etukäteen, vai kuulivat sen ensimmäistä kertaa vasta finaalissa?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

jukkanen kirjoitti:Mielestäni on turha tämmöisissä kilpailuissa yrittää esittää tuommoista koreografiaa jos ei ole siihen sekä runsaasti lahjoja että runsaasti kokemusta ja harjoitusta takana. Kannattaa keskittyä ensisijaisesti lauluun jos ei ole sellainen esiintyvä artisti jolle näyttävä ruumiillinen toiminta on rutiinia ja tulee selkäytimestä esim. Antti Tuiskun tai Robinin tyyliin.

Voi voi. Ihmetyttää että tällaisiin melko yksinkertaisiin valintoihin ei löydy ammattitaitoa organisaatiosta.
Erittäin samaa mieltä ykköskappaleesta. Tästä olisi kyllä pystytty rakentamaan ihan näyttävä esitys niinkin, että Emma olisi vain laulanut.

Mutta mietin, kävikö tässä nyt niin että jos sinulla on vasara, koko maailma näyttää nauloilta. Koreografi ei ole muuta osannut ajatella kuin koreografiaa, ja näkee sen ratkaisuna kaikkeen, mutta ei ole osannut nähdä, että ei kenestä tahansa ole toteuttamaan koreografiaa, joka hänen mielestään on ihan yksinkertainen ja helppo. Ammattilainen on kyllä varmaan ollut mukana, mutta ammattilaisuudensa sokaisema.

Vertaa vaikka MFB:n tai Oscarin esityksiin, niin näkee, millaista on kun liike on luontevaa, "tulee selkäytimestä".
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Rousku kirjoitti:^Fanittivatko ne kaverisi Emmaa jo etukäteen, vai kuulivat sen ensimmäistä kertaa vasta finaalissa?
Etukäteen. Tosiaan ei siinä mitään vaikka joku äänestäisi Emmaa livenkin jälkeen. Loppuhan siinä meni hienosti. Mutta toi eri tahdissa meneminen on musta jo niin paha moka, että en missää nimessä äänestäisi enää sen jälkeen. Se on vaan mokattu, that's it.

Naikkareiden Jonna unohti säkeistön sanat finaalissa ja ei se mun mielipiteeseen vaikuttanut silloin suuremmin. Kuitenkin sai jotenkin pelastettua tilanteen sönköttämällä jotain :heh: Käsittääkseni sitä ei moni edes huomannut. Emman mokaa oli hyvin vaikea olla huomaamatta.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nyt vasta katsoessani tuota Kaloniken linkkaamaa harkka vs. finaali -vertailuvideota huomasin, että myös kakkossäkeistössä on eritahtisuutta. Finaalia katsoessani en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Eritahtisuus ei siis minua haitannut. Taisi pikemmin tuoda kappaleeseen lisää mielenkiintoa. Ehkä kun olen vähän monimutkaisemman musiikin ystävä :heh:. Jollakin analyysiin kykenemättömällä tasolla totesin, että poikkeaakos tämä studioversiosta, mutta että ei ainakaan huonompaan suuntaan.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Rousku kirjoitti:Nyt vasta katsoessani tuota Kaloniken linkkaamaa harkka vs. finaali -vertailuvideota huomasin, että myös kakkossäkeistössä on eritahtisuutta. Finaalia katsoessani en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota.

Eritahtisuus ei siis minua haitannut. Taisi pikemmin tuoda kappaleeseen lisää mielenkiintoa. Ehkä kun olen vähän monimutkaisemman musiikin ystävä :heh:. Jollakin analyysiin kykenemättömällä tasolla totesin, että poikkeaakos tämä studioversiosta, mutta että ei ainakaan huonompaan suuntaan.
Juuri siitä kakkossäkeistöstä mä järkytyin heti :heh: ja se jatkui vielä ihan liian pitkään eritahdissa. Eli koko säkeistön. Tässä vaiheessa lensi hanskat tiskiin. Soihdun sammumista mä en edes huomannut heti. Ehkä toi eritahtisuus vei huomion siitä.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: UMK17: Emma – Circle of light

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Varmaan jos on kuunnellut kappaletta paljon ja tottunut rallattelemaan mukana niin eritahtisuus on ihan katastrofaalinen virhe. Minulla ei ollut sitä ongelmaa. Kärsin vain visuaalisesta puolesta.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu