ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Euroviisut 2017 Ukrainassa

Ketkä kymmenen haluaisit finaaliin?

Ruotsi: Robin Bengtsson – I can't go on
98
7%
Georgia: Tamara Gachechiladze – Keep the faith
22
2%
Australia: Isaiah – Don't come easy
75
6%
Albania: Lindita – World
50
4%
Belgia: Blanche – City lights
106
8%
Montenegro: Slavko Kalezić – Space
52
4%
Suomi: Norma John – Blackbird
135
10%
Azerbaidžan: DiHaj – Skeletons
108
8%
Portugali: Salvador Sobral – Amar pelos dois
91
7%
Kreikka: Demy – This is love
51
4%
Puola: Kasia Moś – Flashlight
69
5%
Moldova: Sunstroke Project – Hey mamma
72
5%
Islanti: Svala – Paper
67
5%
Tšekki: Martina Bárta – My turn
46
3%
Kypros: Hovig – Gravity
57
4%
Armenia: Artsvik – Fly with me
100
8%
Slovenia: Omar Naber – On my way
31
2%
Latvia: Triana Park – Line
85
6%
 
Ääniä yhteensä: 1315

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Viisufani89 kirjoitti:Harvoin tulee tälläistä fiilistä viisuista, mutta nyt tuli. Ja tuli nukuttua yökin huonosti, ehkä tämä oli vain painajaista?
Harvoin minä viisujen takia huonosti nukun, mutta viime yö oli unilääkkeestä huolimatta jotain levotonta ja sekavaa semifinaaliunta moneen kertaan. Ja välillä havahduin hereille "ei voi olla totta" -fiiliksissä, kun muistin tuloksen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Koirankuonolainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4069
Liittynyt: 25 Tammi 2015, 10:04

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Koirankuonolainen »

JuliaS kirjoitti:
Koirankuonolainen kirjoitti:Alan olla entistä vakuuttuneempi siitä, että jalan polkeminen on niitä varmimpia konsteja päästä finaaliin.


:rofl: Tanhua lavalle!
Kera haravain ynnä viikatteiden, joilla voi myös voimaperäisesti takoa lattiaa :uujee: Tämä ei voi mennä pieleen!
Suomi voitti rahvahaniänet, Ruočči sud’d’uliston da sen mugah kogo Euroviizut. Neče on viritännyh kummastelendua viizufanoin keskes.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Serduchka kirjoitti:
AaPursi kirjoitti:Sääli, että Emman live umk-finaalissa oli niin huono. Musta tuntuu, että Emma olisi tullut samoille sijoilla kuin Softengine.
No ei kyllä mielestäni olisi. :eiei: Jos live olisi onnistunut, niin sillä amatöörimäisellä show'lla tuskin oltaisi yhtään sen enempää kolkuteltu finaalipaikkoja kuin Norma Johninkaan suorituksella.
Ehkä olisikin, eilisen perusteella kun laulun sujuvuudella tai esityksen amatöörimäisyydellä ei tuntunut olevan yhtään mitään väliä, kunhan vain oli menevä kappale :roll:

(Ja Emma olisi hyvinkin voinut siitä petrata ja paljon, kappale kuitenkin oli hyvä. Vähän kuin tuo Belgian tapaus :heh: Epävireinen laulu ja pelokas ja epävarma esiintyminen eivät merkinneet yhtään mitään... Ja tämä ei siis ole millään lailla Blackbirdin arvostelua.)
JuliaS kirjoitti:Olen samaa mieltä. Jos paketti on tarpeeksi vahva, esityksen ei tarvitse mennä täydellisesti.
Mutta Suomella oli paketti todella vahva ja esityskin sujui hienosti, joten tuokaan selitys ei päde. :eiei:

(Ehkä kannattaisi vain myöntää, että joitain asioista ei vain voi selittää, piste.)
Wadde kirjoitti:Tai sitten herään huomenna aamulla ja on käynyt Oscarit/Miss Universumit ja Suomen tilalta on julistettu väärä finalisti ja me pääsimmekin finaaliin! :uujee:
En seuraa kumpaakaan yllä mainituista, mutta juu, tuo olisi ainut järkeen käypä selitys :tapu: Olin tulosten selvittyä (ja ehkä vieläkin) aivan varma, että pistelaskussa on nyt tapahtunut jokin virhe... Mikään muu ei tätä selitä.

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11297
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Mua oikeastaan jo naurattaisi koko eilinen ellei itkettäisi niin paljon. Koko viikon ajan olin mielessäni vitsaillut ajatuksella, "että mitä jos Suomi tippuu sittenkin, ois just niin perus :rofl: " samalla visioiden mielessäni sitä tilannetta. No kuinkas ollakaan, eilinen tulostenjulkistus eteni pitkälti samalla kaavalla kuin noissa visioissani olin ajatellut, ihan niin kuin olisin nukahtanut kesken lähetyksen ja nähnyt painajaista. Voiko tällainen epäonni oikeasti olla enää mahdollistakaan. Suomalaisen viisufanin elämä. <3
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Jotenkin minusta tuntuu, että myös se että täällä niin innokkaasti maalailtiin piruja seinälle saattoi jollain ihmeen kosmisella voimalla noitua Suomen tuloksen... :heh: :hiips:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Zimba »

Suomi vois alkaa yhdeksi suureksi rahoittajamaaksi niin ollaan aina finaalissa. Problem solved.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti:Ja Emma olisi hyvinkin voinut siitä petrata ja paljon, kappale kuitenkin oli hyvä. Vähän kuin tuo Belgian tapaus :heh: Epävireinen laulu ja pelokas ja epävarma esiintyminen eivät merkinneet yhtään mitään...
Minulla on Blanchesta koko ajan tullut mieleen Emma. Sitä vain miettii, olisiko näkyvä epävarmuus toiminut kuinka kappaleessa, jossa vakuutetaan, että olemme turvassa. Ihan kuten viime vuonna Norjan apea ja ponneton Agnete ei toiminut oikein uskottavasti jäänmurtajana. Blanche lauloi olevansa epävarma ja myös näytti siltä, ristiriitaa ei syntynyt.
rosetta kirjoitti:minusta tuntuu, että myös se että täällä niin innokkaasti maalailtiin piruja seinälle saattoi jollain ihmeen kosmisella voimalla noitua Suomen tuloksen
Sinusta olen luullut, ettet usko noituviin ihmeen kosmisiin voimiin :shock:
Rise, angel, shine, love!

Edwina
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2963
Liittynyt: 11 Tammi 2013, 12:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Edwina »

Rousku kirjoitti: Minulla on Blanchesta koko ajan tullut mieleen Emma.
Ihan sama ajatus minullakin ollut koko ajan. Kun katselin Blanchen harkkoja, ajattelin, että "tässä on nyt sitten Belgian Emma".
Belgian Emmalla on vaan parempi kappale, vaikka ei Suomen Emmankaan kappale huono ollut.

Avatar
rapu-tatti
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Helmi 2016, 20:34
Paikkakunta: Rapula

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja rapu-tatti »

Zimba kirjoitti:Suomi vois alkaa yhdeksi suureksi rahoittajamaaksi niin ollaan aina finaalissa. Problem solved.
haha, tätä mäkin olen ehdottanut! Ihme, ettei Ruotsi ole rahoittajamaana vielä :roll:

Avatar
Zimba
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 632
Liittynyt: 15 Tammi 2006, 13:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Zimba »

En tiedä tosiaan tuleeko teille muille semifinaalipäivänä semmonen outo fiilis että ei mennäkkään jatkoo. En todellakaan tiedä mistä se tulee itselleni aina. Maanantaina vielä uskoin jopa finaalissa top15 sijoittumiseen, mutta kun tiistaina heräsin, olin ihan maani myynyt :heh: Usko finaalipaikkaan oli kadonnut täysin. Yritin vielä tsempata itseäni lukemalla teidän kirjoituksia, mutta jotenkin se yleisfiilis oli todella latistunut.

Tämä sama kävi mm. 2013 kun Krista oli finaalissa. Aamulla heräsin fiilikseen että nyt jäädään häntäpäähän, vaikka uskoin täysin menestykseen vielä edeltävänä iltana :heh: Ehkä sitä vaan alkaa jostain syystä ( ;) ) valmistautuu henkisesti jo tulevaan.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6306
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja mariah »

Harmittaa kyllä Suomen puolesta :lohduton: Monen kaverini (ei viisufaneja) mielestä Suomi oli tylsä, eikä monikaan uskonut finaalipaikkaan kaikkien esitysten jälkeen. Harmi, että näin sitten kävikin :lohduton: Ihanaa, Kreikka finaalissa! :tapu:

hanko
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Helmi 2015, 14:37

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja hanko »

ta1ja kirjoitti:
Wadde kirjoitti:Jo siinä kävi mielessäni, että onkohan tuloksissa jotain outouksia.
Haksattuja puhelinääniä? Ostettuja tuomareita? :heh:
Buginen äänestyssovellus...? :mitvit:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

rosetta kirjoitti:
JuliaS kirjoitti:Olen samaa mieltä. Jos paketti on tarpeeksi vahva, esityksen ei tarvitse mennä täydellisesti.
Mutta Suomella oli paketti todella vahva ja esityskin sujui hienosti, joten tuokaan selitys ei päde. :eiei:
(Ehkä kannattaisi vain myöntää, että joitain asioista ei vain voi selittää, piste.)
Asiayhteys tuossa ei ollut sen pohtiminen, miten finaaliin pääsee. Kyse oli siitä, miksi epätäydellisellä esityksellä voi päästä finaaliin.

En kyllä uskaltaisi varman finaalipaikan reseptiä lähteä väsäämään.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Terasbekoni kirjoitti:Koko viikon ajan olin mielessäni vitsaillut ajatuksella, "että mitä jos Suomi tippuu sittenkin, ois just niin perus :rofl: " samalla visioiden mielessäni sitä tilannetta. No kuinkas ollakaan, eilinen tulostenjulkistus eteni pitkälti samalla kaavalla kuin noissa visioissani olin ajatellut, ihan niin kuin olisin nukahtanut kesken lähetyksen ja nähnyt painajaista.
Mun kuvitelmat harvemmin toteutuu, joten taisin maalata piruja liikaa seinille, kun kuvittelin lauantaina jopa juhlivani Suomen voittoa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16163
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Mulla on vahva kutina että Suomi on ollut molemmissa komponenttiäänestyksissä noin sijoilla 8.-9., mutta Belgian, Kreikan, Kyproksen ja Moldovan pisteet ovat menneet sen verran ristiin että mustarastaan laulu hiljeni. :miettii:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19756
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Minä olenkin joskus miettinyt, millainen poru siitä saataisiin aikaan, jos viisu, joka molemmilla komponenttiäänestyksillä läpäisisi semifinaalin, kuitenkin yhdistetyissä tuloksissa putoaisi. :rofl: Vielä kertaakaan 50/50-ajalla tällaista ei ole käynyt (tosin vuodesta 2013 emme voi olla varmoja), mutta mielenkiintoista olisi seurata tuollaista.

Ja vielä pahempi. Nykyään tämä ei ole enää edes teoriassa mahdollista, mutta vuosien 2009-2012 ja 2013-2015 äänestystavoilla oli. Ajatelkaas, jos viisu, joka olisi voittanut molemmat komponenttiäänestykset, ei olisi voittanut yhdistetyissä tuloksissa. :uujee:
Viimeksi muokannut jee euroviisut, 10 Touko 2017, 17:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

escpoika
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 207
Liittynyt: 22 Maalis 2017, 23:14

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja escpoika »

Oma näkemys ja oletus on, että PKN tuhosi Suomen viisumaineen loppu vuosikymmeneksi. Suomella oli paras edustaja pitkään aikaan mutta myös hankalin semifinaali josta karsiutua finaaliin. Olisi heti alussa pitänyt olla kyyninen näitä viisuja kohtaan kun samaan semiin arvottiin hyvämaineisia viisumaita / vakkarifinaalisteja, kuten Ruotsi, Australia, Armenia, Azerbaidzan ja Kreikka. Eilen siis jännitin vain ketkä muut viisi maata näiden lisäksi jatkoon etenee. Latvia floppasi tuomariäänissä, Suomi yleisöäänissä. Kompromissina tasaiset äänet menivät ns. perusbiiseille lukuun ottamatta Portugalia.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41743
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

escpoika kirjoitti:Oma näkemys ja oletus on, että PKN tuhosi Suomen viisumaineen loppu vuosikymmeneksi.
Ei tuollaisia maailmalla muistella. Virolla on mennyt ihan hyvin vaikka oli Kreisiraadio, eikä Axel Hirsoux onnistunut tuhoamaan Belgian mainetta. Alhoista voi nousta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^^Ei maan viisumaine voi olla niin ratkaiseva tekijä. Tavikset eivät sellaisia mielikuvia muodosta kuin korkeintaan muutamasta kaikkein menestyneimmästä.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

escpoika kirjoitti:Oma näkemys ja oletus on, että PKN tuhosi Suomen viisumaineen loppu vuosikymmeneksi.
Olen melko varma, ettei keskivertoäänestäjä muista edes viimevuotisia edustajia, ei varsinkaan sellaisia, jotka eivät olleet edes finaalissa. Saati sitten sitä aiempia.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Kävi sama mielessä kuin ESC93:llä mutta en lopulta keksinyt, minkä jatkoonmenijän Suomi olisi puhelinäänissä lyönyt. Älkää ainakaan Puolaa ehdottako. Semin viimeinen pätevä balladi diasporatuella (taas se itkee siitä, ehkä, mutta Puolalla on sellaista, itkenpä tai en) ryyditettynä oli puhelinäänten top 10:ssä, väitän. Pidän ihan mahdollisena, että Puola sai enemmän yleisö- kuin raatipisteitä.

Australia olisi mahdollisin. Ei se ainakaan naapuriääniä saa. Biisi on voinut sopia siihen sapluunaan, mitä raadit ovat hakeneet. Esityksen heikkouksia on katsottu läpi sormien, kun tyylilaji on oikea. Yleisölle biisi on voinut olla yhdentekevä. Tiedä sitten. Enemmän Suomi tuntuu mahdolliselta raatilellikiltä kuin Australia.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12791
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Rousku kirjoitti:Alhoista voi nousta.
Niin noustiin myös 80-luvulla, Kojon jälkeenhän tuli mukavat sijoitukset tuoneet Ami Aspelund, Kirka ja Sonja Lumme.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30471
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Turha mennä niin kauas. Viimeksi kun missattiin kolme finaalia peräkkäin, seuraavana vuonna tuli voitto. ;)
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja phale »

Jos muistan oikein, niin PKN oli kuitenkin aikanaan semifinaalinsa puhelinäänissä kymmenes, eli kyllä sillä on kannatustakin ollut Euroopassa, mikä tunnutaan aina heidän parjaamisensa yhteydessä unohdettavan. Vaikea siis nähdä miten se olisi mihinkään maineeseen vaikuttanut, ainakaan negatiivisesti.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Word. :ylppis: Muutenkin positiivinen huomio oli mediassa suurta. Useimmat viisufanit tosin eivät varmaan lämmöllä muistele, mutta se ei ole koko kuva.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Wadde »

En mä nyt PKN:n syyksi tätä laittaisi, mutta se on kyllä totta, että ei Suomella ainakaan hyvä maine viisuskenessä ole. Kuten esimerkiksi Ruotsilla on.

Tämä oikeastaan mokattiin jo 2007. Voiton jälkeen olisi pitänyt lähteä oikeasti lähteä tekemään sitä omaa linjaa. Kannatin 2007 karsinnoissa Lovexia, mutta nyt historian saatossa olen tullut siihen tulokseen, että kotikisoihin olisi pitänyt lähettää Thunderstone.

Ei Belgiakaan olisi tuolla tekeleellä ja livellä mennyt finaaliin vielä joitain vuosia sitten. Nyt ovat kuitenkin saaneet jalansijaa jokseenkin uskottavana viisumaana, mikä nosti biisin ennakkohypeä keväällä. Se sitten riitti finaaliin, vaikka muuten mentiin aika alta riman.

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

^Mielestäni ei voi päätellä, että Belgia olisi mennyt viisumaineella finaaliin.

Ei Suomikaan tarvitse kuin yhden Eurooppaan kolahtavan edustajan, niin voidaan vaikka voittaa suoralta kädeltä. Sellaisen hankkimisessa se haaste on.
Like a monument to all the time we spent

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja phale »

Belgiaa minunkin "tavis"kaverini äänestivät, se kun oli kappaleena linjasta poikkeava, moderni, ja "ei-euroviisumainen". Omasta mielestäni keskikertainen esiintyminen ei tuntunut heitä häiritsevän. Eli kyllä joskus pelkkä kappalekin riittää. Tai sitten äänestävän yleisön mielestä Blanchen epävarmuus sopi kappaleeseen.

Avatar
Night_Owl
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1063
Liittynyt: 27 Tammi 2016, 01:57

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja Night_Owl »

Olen tosi tyytyväinen tulokseen ja lähes kaikki menivät finaaliin, joiden veikkasinkin menevän sinne. Finaaliin ei mielestäni mennyt tästä semistä yhtäkään huonoa biisiä, vaan kaikki olivat toimivia ja hyviä kokonaisuuksia. Lukuunottamatta Kreikkaa, mutta menkööt nyt sitten. Kyproksen biisistä en itse niin välitä, mutta kyllähän se esitys oli oikein miellyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa sekä erottui edukseen. Ainoastaan Latvian poisjäänti jäi hieman harmittamaan, Islannillekin olisin voinut suoda finaalipaikan. Tsekistä tykkäsin paljon, mutta vähän aavistelinkin, ettei mene jatkoon. Muut suosikkini pääsivät, etenkin ilahduin todella paljon Portugalin ja Puolan läpipääsystä! <3 Toivottavasti huomenna kävisi myös hyvin! :uujee:
Cry him out

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7131
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESC 2017: 1. semifinaali 9.5.

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Kylläpäs tuo kreikka monia närästää :D Itse olin Demyn läpimenosta tyytyväinen senkin takia ,että tulisi nimekkäitä tuota gendreä edustavia laulajia seuraavinakin vuosina mukaan . ok Demyn biisi on aika simppeli ja tusina ,mutta esitys kitcheydessään viihdyttävä. Puolan läpimenosta oon kaikkein onnellisin

Lukittu