Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Euroviisut 2019 Israelissa

KEiiNO – Spirit in the sky

*****
60
48%
****
25
20%
***
17
14%
**
15
12%
*
7
6%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

Norjan oman finaalin esitys oli paljon iskevämpi itselle (pl. ne tanssijat siellä).
Varsinkin odotin milloin Fredi, tai kuka se joikaaja on,
alkaa hämärässä oman maagisen sanelunsa, räväyttäen
vielä kerran lavan käyntiin hyppynsä saattelemana :heh:
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Valkealalainen kirjoitti: 22 Huhti 2019, 13:59 Tässä joikataan. :ihana: <3 Kyllä, joskus olen tosi helppo.

Mulla on sama fiilis. Olen joskus helppo.
Esitys sekava, mutta valitan joka ketjussa sitä, kuinka tästä tuli kuitenkin illan ensimmäiset todelliset kylmät väreet.
Vanhanaikainen kyllä, viisukuplaa kyllä kyllä, mutta kun menee ihon alle, vaikken halua, niin...


Jotenkin ihan itsestäänselvää, että Norja on kärkikahinoissa (jos huonosti käy, niin jopa top4 tai 5), mutta järjellä ajatellen näin ei pitäisi olla. Sydän sanoo, vaikka minunkin feikkitutkani värisee.
Kertakaikkisen epämiellyttävä tunne tällainen itsekontrollin puute.

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Mä menin ihan pähkinöille, kun Norja esiintyi. Olen aiemmin tätä kappaletta parjannut ja hiljalleen semisti tukenut, mutta tämä illan vedon jälkeen... en tiedä... illan parhaimpia esityksiä. Olen sekaisin. :sekava: Eihän itse esityksessä ollut mitään yllättävää, mutta koko trio hoiti tehtävänsä puhtaasti ja raikkaalla viisuenergialla. Tää sai hyvälle tuulelle, pepun irti sohvasta ja c-osassa kylmätväreet. Hyppään ehdottomasti tähän rekeen mukaan GO NORJA!

poika90
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3786
Liittynyt: 03 Helmi 2016, 13:24
Paikkakunta: OULU

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja poika90 »

Serduchka kirjoitti: 17 Touko 2019, 01:22 Ihanaa. Norja on finaalissa! :tuuletus:

Samaa mieltä. Vaikka Norjan kappale on vanhan aikainen hömppä niin silti on kivaa, että tällainen kappale on finaalissa. Tämä sai kyllä itseni hytkymään eniten Sveitsin jälkeen. Isäni mielestä tämä oli uptempo kappaleista paras.
Miksi se yleisöä kiittelee, kun raadithan sen voiton varmisti. :heh:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7489
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Requel »

Mun täytyy myöntää että oon painanu ruksin Miss Eurovisioniin tän naisjäsenen kohdalle mut en tunnistanu lavalla ollenkaan. En takuulla ole nähnyt häntä aiemmin! :mitvit:
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Tämän esitys nousi kyllä lentoon eilen salissa. Fredin joikauskin on parantunut selvästi. Olen silti sitä mieltä, että taustagraafikat olivat turhan synkät. Enkä usko mihinkään top vitoseen.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Ihanaa, että Norja on finaalissa! <3 Mielestäni KEiiNO oli semifinaalin sympaattisin esiintyjä. Yleisöäänissä varmasti ollut korkealla.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Pirtsakka kappale, vaikka onkin humppamainen. Joikaaja ei mielestäni oikein onnistunut karhealla äänellään. Naislaulajalla on ihanan kuulas ääni.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Hanhis kirjoitti: 17 Touko 2019, 01:47 Mä menin ihan pähkinöille, kun Norja esiintyi. Olen aiemmin tätä kappaletta parjannut ja hiljalleen semisti tukenut, mutta tämä illan vedon jälkeen... en tiedä... illan parhaimpia esityksiä. Olen sekaisin. :sekava: Eihän itse esityksessä ollut mitään yllättävää, mutta koko trio hoiti tehtävänsä puhtaasti ja raikkaalla viisuenergialla. Tää sai hyvälle tuulelle, pepun irti sohvasta ja c-osassa kylmätväreet. Hyppään ehdottomasti tähän rekeen mukaan GO NORJA!

Minä kuulun varmaankin tähän joukkoon myös. Olenko nyt sitten viisukuplassa?!
Joka tapauksessa mun on vaikea suhtautua Norjaan ja olen edelleen hieman shokissa kylmistä väreistäni.
"Ei hitto, tämähän lähtee." Minäkin olen tätä ylenkatsonut, mutta jotenkaan edes millään taustoilla tai millään esityksellisellä seikalla ei ollut edes mitään väliä.
Kiitos suomalaisen tuottajan... heh.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja sziget »

Toisen semifinaalin San Marino. :tajuton:

Yritin välillä sietää. Olisi pitänyt uskoa ensivaikutelmaa: kamalaa kuraa.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Minusta tämän simppeli esitys toimi. Fred kuulosti nyt paremmalta kuin ennen. Toivoisin niin tämän pärjäävän huomenna. :pliis:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Örpsistä. Ei ollut junakolari, mutta mauton humpautus silti.
Paljon kaikkea eikä mikään tartu minun seinääni. Toivottavasti ei menesty finaalissa.
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7501
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Norja 2019

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Henrik Tala kertoo Ylellä, ettei tätä kappaletta ole tehty lähtökohtaisesti Euroviisuja silmällä pitäen ja että tämä ei ole jäämässä hänen ainoaksi viisutuotannoksi.
Žvižej fucked up the solo

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja toivo »

Queen kirjoitti: 17 Touko 2019, 02:19 Mun täytyy myöntää että oon painanu ruksin Miss Eurovisioniin tän naisjäsenen kohdalle mut en tunnistanu lavalla ollenkaan. En takuulla ole nähnyt häntä aiemmin! :mitvit:
Huomioin saman. Sama nainen se kai oli. Mutta tykkäsin itse siitä Norjan karsinnoissa nähdystä naisesta enemmän.

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5847
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Voisiko tämä Henrik Tala nyt sitten tuottaa seuraavaksi euroviisubiisin Suomeen, kun kerran näyttää homman osaavan?
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
pikkukettu
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 228
Liittynyt: 15 Touko 2009, 00:55

Re: Norja 2019

Viesti Kirjoittaja pikkukettu »

klaus-12 kirjoitti: 17 Touko 2019, 15:35
Henrik Tala kertoo Ylellä, ettei tätä kappaletta ole tehty lähtökohtaisesti Euroviisuja silmällä pitäen ja että tämä ei ole jäämässä hänen ainoaksi viisutuotannoksi.
Hah, no onpa hassua, jos näin on, koska biisihän on mitä euroviisuin euroviisu! Muhun tämä iskee korniudessaan ihan täysillä. Nautiskelin just eilen siitä, että onneksi on Euroviisut, joihin tehdään tällaista musiikkia. :heh:

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Henrik Talahan on ollut tekemässä Arttu Wiskaria. edit. aha, onkin mainittu tuossa artikkelissa, sori
Ja juu, Keiinohan on viisuhumppa, mutta ei sekään haittaa, koska toimii.

Avatar
YourMother
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 975
Liittynyt: 04 Maalis 2018, 15:43
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja YourMother »

Nyt kun tämä Monsters in the Sky meni finaaliin, niin voisko tätä pitää finaalipaikkana Suomellekin?
:heh:
CV: Pessimistien Ompeluseuran pj, Soppatieteen Vihtori, kolminkertainen ehdokas, edellisen elokuvan tekijä.

Cha Cha Cha,
toinen silmä jo karsastaa,
ja puhe sammaltaa,
kun tää toinen puoli must vallan saa.

Leoton
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 71
Liittynyt: 20 Tammi 2014, 11:38

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Leoton »

Tää on ihan kamalaa eurohumppaa. Liikaa kaikkea kaikille. Onneksi tätä ei tarvitse kuunnella finaalin jälkeen. Miten tähän on voitu heti vuoden jälkeen lainana pätkä monsteria. Eihän sillä voitettu. Tosin, onhan tällä naisvokalistilla mukavan pehmeä ääni. **

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Leoton kirjoitti: 18 Touko 2019, 00:08 Miten tähän on voitu heti vuoden jälkeen lainana pätkä monsteria.
Ei Saara ylöspäin nousevaa mollikolmisointua omista. Sitä on käytetty ennen Monstersia, käytetään nyt ja tullaan jatkossa käyttämään vielä monessa, monessa biisissä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Leoton kirjoitti: 18 Touko 2019, 00:08 Tää on ihan kamalaa eurohumppaa. Liikaa kaikkea kaikille. Onneksi tätä ei tarvitse kuunnella finaalin jälkeen.
Ai sinne jysähti lopussa screenille vielä poro!

Älä ole varma ettei tarvitse kuunnella. Kumminkin joku radiokanava ottaa tämän humpan soittolistalleen. Jollei ole ottanut jo.

En tykkää tuon aloittajamiehen äänestä. Sellaista ininää. Luulin joskus studioversiota kuunnellesani, että se on se nainen.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11300
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minähän ennustan tämän menestyvän oikein hyvin. Ainakin kaikilta Pohjoismailta tulee hyvät puhelinäänestyspisteet kuin viime vuoden Tanskalle konsanaan. :joojoo:

Itse yllätyksekseni tykkäsin paljonkin eilisestä esityksestä. Näillä oli sopivasti pilkettä silmäkulmassa tällaisen hömpän esittämiseen ja muutenkin energistä yhteen hiileen puhaltamista. Lisäksi symppaan voimakkaasti sitä, miten saamelaisuus on pitkästä aikaa viisuissa esillä. Hyvä Norja! :peukku:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Hyvä Suomi! :peukku:

Kopioitu Huvudstadsbladet:ista.


Finländaren bakom Norges Eurovisionsbidrag:

Henrik Tala är en låtskrivare och musikproducent från Helsingfors som jobbar mycket på den asiatiska marknaden. När låtskrivarna bakom det norska bidraget Spirit in the Sky behövde en producent vände de sig till finländaren för att få det europopsound de sökte. Bidraget, som framförs av gruppen KeiiNO, har kritiserats för att vara gammaldags, men enligt Henrik Tala är soundet ett medvetet val.

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

Rousku kirjoitti: 18 Touko 2019, 00:51 En tykkää tuon aloittajamiehen äänestä. Sellaista ininää. Luulin joskus studioversiota kuunnellesani, että se on se nainen.
Joo sen ääni on paljon heikompi kuin naisen. Nainen pelastaa tämän biisin. Joikaaja nyt sitten vaan joikaa....
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
12pointsii
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 782
Liittynyt: 16 Tammi 2011, 23:12
Paikkakunta: München

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja 12pointsii »

12pointsii kirjoitti: 18 Touko 2019, 13:00
Rousku kirjoitti: 18 Touko 2019, 00:51 En tykkää tuon aloittajamiehen äänestä. Sellaista ininää. Luulin joskus studioversiota kuunnellesani, että se on se nainen.
Joo sen ääni on paljon heikompi kuin naislaulajan. Nainen pelastaa tämän biisin. Joikaaja nyt sitten vaan joikaa....
Is there something wrong with who I am ?

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

https://www.nrk.no/mgp/teknisk-trobbel- ... 1.14555103

Saa nähdä miten juryfinaalin tekniset hämmingit vaikuttavat pisteisiin, NRK oli myös kahdesti tuloksetta pyytänyt uusintaesitystä. :draamaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Mymmeli
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 863
Liittynyt: 22 Helmi 2019, 13:27

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Mymmeli »

Sillä ei-joikaavalla miehellä on kyllä kamala ääni :lohduton:
Kaikki tekee virheitä, joskus jopa minä. :ylppis:

Avatar
jiiii
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1054
Liittynyt: 05 Helmi 2019, 21:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja jiiii »

ESC93 kirjoitti: 18 Touko 2019, 16:51 https://www.nrk.no/mgp/teknisk-trobbel- ... 1.14555103

Saa nähdä miten juryfinaalin tekniset hämmingit vaikuttavat pisteisiin, NRK oli myös kahdesti tuloksetta pyytänyt uusintaesitystä. :draamaa:

Draamaa ootellessa, kun Norja saa heikot pisteet raadeilta :mrgreen:
"Suomi voi lähettää joko Paskana tai paskan"
-TomBoi

Zazpikaleak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1331
Liittynyt: 21 Helmi 2019, 12:11

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Zazpikaleak »

Tämä on ihan viihdyttävä. Tosin ilman joikua olisi aika tylsä. Monsters on selvästi havaittavissa mutta ei tämä plagiaatti ole. Heikkotasoisena vuonna on toistaiseksi 3. suosikkina. Toivottavasti ei floppaa finaalissa.

Heikko :norja: :norja: :norja: :norja: :norja:
Violins playing
Angels crying

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Norja 2019: KEiiNO – Spirit in the sky

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Tää olis voittanut ilman juryä :niinpa:

Lukittu