Islanti 2019: Hatari – Hatrið mun sigra

Euroviisut 2019 Israelissa

Hatari – Hatrið mun sigra

*****
62
54%
****
16
14%
***
16
14%
**
11
10%
*
10
9%
 
Ääniä yhteensä: 115

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30491
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Viiden viisun finaali, jossa kahden viisun superfinaali ja raadit. Näillä spekseillä Hatari ei voita. Friðrik Ómar vie ja Islanti karsiutuu viidennen kerran peräkkäin.

🇮🇸 Finalistipuntari 🇮🇸

1. Hatari – Hatrið mun sigra ****½
2. Hera Björk – Eitt andartak **½
3. Kristina Skoubo Bærendsen – Ég á mig sjálf **½
4. Friðrik Ómar – Hvað ef ég get ekki elskað? **
5. Tara Mobee – Betri án þín *½

Olen kuunnellut vain semifinaalilivet, joten siksi viisut islanninkielisillä nimillään.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Terasbekoni kirjoitti: 20 Helmi 2019, 20:12Tuli tunne, että siitä voisi tulla vielä isokin ilmiö, joka voittaisi (puhelinäänestyksen) toukokuussa. :rakkaus:
En usko, että siihen olisi mahdollisuuksia. Yleensä viisufanit rakastavat kaikkea vähän outoa, mutta televisiokatsojille voi olla liiankin outoa. Yleensä puhelinäänestysilmiöt ovat hyväntuulisempia, Hatari on todella synkkä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Timoteus kirjoitti: 21 Helmi 2019, 20:59 Viiden viisun finaali, jossa kahden viisun superfinaali ja raadit. Näillä spekseillä Hatari ei voita. Friðrik Ómar vie ja Islanti karsiutuu viidennen kerran peräkkäin.
:samaamielta:

Olisin iloisesti yllättynyt, jos Hatari voittaisi, mutta jos ei muuta saada irti, niin ehkä saataisiin keskustelua formaatin muuttamisesta. Voittajan nimi voi olla myös Hera, mutta pidän Hatarin voittoa melko epätodennäköisenä, ja syy löytyy formaatista. Toivon luonnollisesti, että kaikesta huolimatta saadaan heidät viisuihin, mutta läpihuutojuttu se ei millään tavalla ole, ja draaman mahdollisuus on suuri. :heh:
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Jos Islanti ei valitse Hataria, niin laitan koko maan boikottiin. En tosin tiedä, mitä sieltä voisin boikotoida, joten ehkä nauran vaan räkäsesti, kun karsiutuvat taas. Ei sillä, että Hatari välttämättä myöskään pääsisi Tel Avivissa finaaliin, mutta olisipahan viihdyttävät kolme minuuttia.
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Timoteus kirjoitti: 21 Helmi 2019, 20:59 Viiden viisun finaali, jossa kahden viisun superfinaali ja raadit. Näillä spekseillä Hatari ei voita. Friðrik Ómar vie ja Islanti karsiutuu viidennen kerran peräkkäin.
Niin no, kun tuon nyt noin muotoilit, niin mielummin Friðrik karsiutumaan kuin Hera. Heralle ihmisenä en toivoisi karsiutumista ollenkaan. Upeat äänet ovat ennenkin karsiutuneet, mm. Claudia Faniello, koska on ollut huono biisi esitettävänä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Silirimpsis
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 934
Liittynyt: 18 Tammi 2010, 17:55
Paikkakunta: Waterloo

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Silirimpsis »

Hatrið mun sigra näyttäisi kuuklekäännöksenä tarkottavan, että Viha vallitsee. Aika anti-euroviisu, mutta täytyy sanoa, että tietyllä tavalla Hätriði ainakin mun sigraa.
Somewhere in her smile she knows

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41946
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Rousku »

rosetta kirjoitti: 10 Helmi 2019, 14:55 Mitään syytä kun ei ole mainittu, vain että aikovat protestoida, mutta oletan etteivät sentään ihan vaan yleisesti ottaen kaikkea ja kaikkia vastaan :heh:
Erittäin OT tässä, mutta voihan kaikkeakin vastaan protestoida, kuten teki Ukrainan karsinnassa TseSho.

Vähemmän OT ollakseni varaan tähän paikan Islannin finalistien kommentointia varten.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
CottonJoel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5192
Liittynyt: 17 Heinä 2016, 13:13

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja CottonJoel »

Esiintymisjärjestys:

1. Friðrik Ómar – Hvað ef ér get ekki elskað
2. Kristina Bærendsen – Mama Said
3. Tara Mobee – Fighting for Love
4. Hera Björk – Moving On
5. Hatari – Hatrið mun sigra

Avatar
wigwam
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2922
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:42
Paikkakunta: Kouvola

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja wigwam »

Hatari saavutti minut tuossa illalla ja nyt en olekaan paljoa muuta siitä asti kuunnellutkaan. Sitten tuun tänne lukemaan, että tähänkin liittyy poliittista draamaa. Ihanaa! joskin ihan syystä, koska on Israel kyseessä.

Anyway Hatarin täytyy voittaa! :kups: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus: :rakkaus:

Hemmetti kun on hankala systeemi tosiaan Islannissa mielipiteitä jakavalle poppoolle, ensin pitää taltuttaa jury, jonka jälkeen kahden kappaleen superfinaali. Aiaiai, pahalta näyttää, mutta nyt tai ei koskaan Islanti! :islanti:

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Pikatestasin Islannin ehdokkaat ja ilahduin Hatarista; ensimmäinen kaikista maista tänä vuonna vastaani tullut joka pomppasi kunnolla esiin massasta ja visuaalisesti varsin näyttävä livekin. Kun vilkaisin ketjua hoksasin että en ollutkaan ainut jonka huomion kyseinen kilpailija oli saavuttanut. :D

Todella mielenkiintoista, ensimmäinen jännättävä tänä vuonna. Hyvä Islanti! :)
Kehuni Islannille siis siitä että tämä pääsi kilpailemaan ehdokkuudesta, Suomessahan on vähän toisenlainen meininki nykyään... :(

MIH96
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12832
Liittynyt: 16 Syys 2015, 21:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja MIH96 »

Viimeistään kv-kisoissa raadit pitänevät huolen siitä, ettei Hatari pysty Lordien tekoon... :hiips:

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Onpahan hankalan valinnan edessä Jäämaa. Lucifer kamuineen on kyllä mulle henkkoht liikaa mutta erottuvuuttahan noilla on ihan toisessa luokassa kuin lopuilla, muut biisit on aika haukotuttavaa vaniljaa. Ehkä Kristinalla joku finaalisauma voisi olla jos kokonaistaso on semissä kehno. Toisaalta ei räyhääjien menestyskään mitenkään sanottua ole, Unkarin hevimiehetkin pääsi vasta vikasijalta jatkoon.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16189
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja ESC93 »



Hajoilen tälle nyt aivan liikaa. :rofl: (Kannattaa katsoa tekstitysten kanssa.)
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Jonttu kirjoitti: 25 Helmi 2019, 11:25 Lucifer kamuineen on kyllä mulle henkkoht liikaa
Kuka noista Lucifer on? :raaps: Se death metal -tyylillä laulava on nimeltään Matthias, jos häntä tarkoitit... ;)
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

^ No vaikka se, kunhan jotain heitin joka ekana tuli mieleen esityksestä. :heh:

Hyvin tyypeillä pokka pitää tossa haastattelussa ja vesi maistuu. Harvinaisen skitso haastis, mahtanut olla muilla vaikeuksia päättää miten suhtautua koko kreisiin tilanteeseen.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
Universal Love
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1840
Liittynyt: 26 Marras 2016, 12:47

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Universal Love »

ESC93 kirjoitti: 25 Helmi 2019, 11:48 Hajoilen tälle nyt aivan liikaa. :rofl: (Kannattaa katsoa tekstitysten kanssa.)
Hyvin ne vetää roolia :rofl: Kai tuo nyt ainakin kansaan uppoaa,
toivottavasti juriinkin.
Jonttu kirjoitti: 25 Helmi 2019, 11:25 Onpahan hankalan valinnan edessä Jäämaa. Lucifer kamuineen on kyllä mulle henkkoht liikaa mutta erottuvuuttahan noilla on ihan toisessa luokassa kuin lopuilla, muut biisit on aika haukotuttavaa vaniljaa.
Itsellä myös on hieman siinä rajalla tuo esityksen meno, mutta onhan tuo nyt kuitenkin
jotain erilaista, ja hyvin tehty, kuulostaakin tavallaan kivalta, että en voi olla kannattamatta. :heh:
Sitä hieman olen pohtinut miten vakavissaan he ovat, vai onko tuossa paljonkin
vain huumoria taustalla. Ainakin tuo robottimaisuus haastatteluissa jne viittaisi
huumoripuoleen.
Viimeksi muokannut Universal Love, 25 Helmi 2019, 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2017-2021: 1. Moldova 2. Liettua 3. Serbia 4. Latvia :tapu: (Soittolista22)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Jonttu kirjoitti: 25 Helmi 2019, 11:57 ^ No vaikka se, kunhan jotain heitin joka ekana tuli mieleen esityksestä. :heh:
Ok, minusta on vain mielenkiintoista että tuollainen tuosta tulee edes mieleen, jos tuo Lucifer siis viittasi kristinuskon ns. paholaiseen (kun en itse ole kristinuskoon enkä muihinkaan valtauskontoihin uskova niin se vain pisti silmään), siksi kommenttini. ;)

Hauskaa kyllä tuo että näkyvät olevan haastatteluissa aina verkkareissa ja lavalla sitten "hiukan" eri tyylin vetimissä... :heh:
Todo en la vida es como una canción
Que cantan cuando naces y también en el adios

(Massiel: La la la)

Avatar
Jonttu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5322
Liittynyt: 22 Joulu 2012, 22:44

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Jonttu »

Universal Love kirjoitti: 25 Helmi 2019, 12:00 Sitä hieman olen pohtinut miten vakavissaan he ovat, vai onko tuossa paljonkin
vain huumoria taustalla. Ainakin tuo robottimaisuus haastatteluissa jne viittaisi
huumoripuoleen.
Toivottavasti eivät ole vakavissaan, tuskin olisi kavereilla siinä tapauksessa kaikki kolikot kukkarossa... Mutta show'tahan toi kaikki lienee ja tuo huomiota.
Je suis tous ces enfants
Que la mer a pris
Je vivrai cent mille ans
Je m’appelle Mercy

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

ESC93 kirjoitti: 25 Helmi 2019, 11:48

Hajoilen tälle nyt aivan liikaa. :rofl: (Kannattaa katsoa tekstitysten kanssa.)
Aivan ihana! :mrgreen:

Avatar
Elvis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6397
Liittynyt: 01 Marras 2013, 13:06

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Rakastan tätä Hatarin kontrastia. Verkkapuvuissa haastatteluun ja nahkavetimissä lavalle. Nerokasta :rofl:
"It Has Always Been Now Or Never.
The Decision Has Got To Be Made"

Melovin - Under The Ladder

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En kestä tota haastista. :rofl: Heran ilmeet oli kyl myös aika priceless. :ihana:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Pete »

Heran tyrkyn musiikkivideo:

Riskinä seniorilaumat

Avatar
klaus-12
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7505
Liittynyt: 27 Helmi 2014, 19:01

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja klaus-12 »

Finaalipuntari:

01. Hatari - Hatrið mun sigra (4,0)
02. Friðrik Ómar - Hvað ef ég get ekki elskað? (3,0)
03. Hera Björk - Moving On (3,0)
04. Tara Mobee - Fighting for Love (2,6)
05. Kristina Skoubo - Mama Said (1,6)
Žvižej fucked up the solo

Avatar
antsa798
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5352
Liittynyt: 17 Helmi 2018, 10:58
Paikkakunta: Espoo

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja antsa798 »

:tyhja: :tyhja: :tyhja: :tyhja:

1. :islanti: Hera Björk - Moving On

:tyhja: :tyhja: :tyhja:

2. :islanti: Hatari - Hatrið mun sigra
3. :islanti: Tara Mobee - Fighting for Love

:tyhja: :tyhja:

4. :islanti: Kristina Skoubo - Mama Said
5. :islanti: Friðrik Ómar - Hvað ef ég get ekki elskað?
We're like fire and gasoline
Come and light it up with me
So high on adrenaline
You're my adrenalina

Avatar
ESC Addict 98
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4270
Liittynyt: 18 Tammi 2014, 17:23
Paikkakunta: Helsinki

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja ESC Addict 98 »

Finalistipuntari

:islanti: :islanti: :islanti: :islanti: :islanti:
1. Hatari - Hatrið mun sigra
1. Hatari - Hatrið mun sigra
1. Hatari - Hatrið mun sigra
1. Hatari - Hatrið mun sigra
1. Hatari - Hatrið mun sigra
🇪🇸 Eaea 🇱🇹 Sentimentai 🇺🇦 Shum 🇺🇦 Solovey 🇸🇮 Sebi 🇨🇾 Fuego 🇱🇻 Line 🇲🇪 The Real Thing 🇬🇪 Warrior 🇦🇿 Start a Fire 🇲🇪 Igranka
🇦🇱 Suus 🇮🇹 Madness of Love 🇷🇺 Lost and Forgotten 🇱🇻 Probka 🇵🇹 Senhora do mar 🇷🇺 Song #1 🇹🇷 Süper Star 🇹🇷 Rimi rimi ley 🇪🇪 Tii

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11318
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

^ Kappas, samiksii! :uujee:

Toivottavasti täältä saataisiin uusi puntariykkönen huomenna. Islanti, tämä on teidän mahdollisuutenne Lordi-hetkeen*! :pliis:

* Joo joo, tiedän, ettei voittoa ole ainakaan näin asiansotkijaraatien aikakaudella tulossa, mutta olisihan se nyt ihan mielettömän siistiä, jos neljän karsiutumisen jälkeen lähdettäisiin tuollaisella yrittämään. :cool:
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Terasbekoni kirjoitti: 01 Maalis 2019, 15:59 Joo joo, tiedän, ettei voittoa ole ainakaan näin asiansotkijaraatien aikakaudella tulossa, mutta olisihan se nyt ihan mielettömän siistiä, jos neljän karsiutumisen jälkeen lähdettäisiin tuollaisella yrittämään. :cool:
Tuskin Islannilla olisi mitään menetettävääkään Hatarilla, kun karsintafinaalista mikään muukaan kappale ei ole euroviisuvoitossa kiinni.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7557
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Requel »

Finaalipuntari!

:islanti: :islanti: :islanti: :islanti:
1. Kristina Skoubo Bærendsen – Mama said
2. Hera Björk – Moving on

:islanti: :islanti: :islanti:
3. Friðrik Ómar – Hvað ef ég get ekki elskað?
4. Tara Mobee - Fighting for love

:islanti: :islanti:
5. Hatari – Hatrið mun sigra

Toivon ettei kolmen tähden turhakkeet pääse viisuihin, mutta muita voisin vähän kannustaa. Jopa puntarijumboa Hataria, koska toishan se nyt jotain ihan omaa hupiaan tän vuoden kattaukseen. :heh: Eniten kannatan toki Kristinaa ja Heraa, mutta näistä vain Heralla lienee mahiksia.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2001
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34
Paikkakunta: Lahti

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Vähän erilaista Hataria. En kestä miten ihania nää pojat on :kups: <3 :ihana:

Kuva
2024: The Code, 2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Islanti 2019

Viesti Kirjoittaja murka »

Tuosta kuvasta tuli mieleen kappaleen YouTube-videon alla ollut kommentti, että joku totesi laulavansa tämän kappaleen joka ilta lapsilleen tuutulauluksi illalla.

Lukittu