Et suinkaan! Minäkin pidin. Malou oli tuore ja raikas artisti. Biisissä oli paljon potentiaalia. Vahvat neljä tähteä irtosi minulta, kun kuulin sen kokonaisena. Että minä rakastan Melodifestivalenia.

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Et suinkaan! Minäkin pidin. Malou oli tuore ja raikas artisti. Biisissä oli paljon potentiaalia. Vahvat neljä tähteä irtosi minulta, kun kuulin sen kokonaisena. Että minä rakastan Melodifestivalenia.
En siis ole ainut joka tämän yhtäläisyyden näkee.
Eipäs kun Johanna Puhakka!
Hyvin meni tämä ennustus.
Olin ihan varma, että tekee Owet.
Joo itsekkin olin varma, että Oscar menisi finaaliin ja Jan vähintään Andraan. Nyt, kun katsoin uudestaan semin niin minusta Maloun esiintyminen Andreaksen ja Oscarin välissä korosti esityksen raikkautta. Oscarin esitys on hyvä, mutta jotain luotaantyöntävää hänessä silti minusta on. Jan olisi varmasti pärjännyt paremmin ilman niitä mauttomia tanssijoita. Esitys vaikutti hieman perversiltä, kun naiset nostelevat jalkoja vanhan papparaisen laulaessa ja katsoessa. Hassen ja Owen esityksethän olivat tässä mielessä paljon perheystävällisemmät. Hannan ja Liamin esityksen hyvyyttä korosti esiintyminen huonompien vokaalistejen Vladin ja Margaretin välissä.
Joo minustakin tuntuu, että tuota perinnettä, että viimeisellä ja ensimmäisellä paikalla esiintyvät parhaat halutaan muuttaa. Onhan se ollut niin pitkään, että sitä pidetään itsestään selvänä, että nuo kaksi paikkaa ovat parhaat. Se tekee myös vedonlyönnistä mielenkiintoisemman, kun vedonlyöjätkään eivät voi olettaa tiettyjen paikkojen esiintyjien olevan parhaita. Mietin myös, että onko näitä esiintymispaikkoja myös siksi laitettu hieman erillaiseksi, että myös naisilla olisi parempia mahdollisuuksia. Esim olisiko Oscar semin päättäjänä tai aloittajana mennyt jatkoon
Vaikka aluksi olikin pienoinen pettymys, myös minä olen nyt ihan rakastunut siihen.
Joo minäkin olen heidän iso fani ja kappale on minullakin minun top 3 tämän hetken julkaistuista kappaleista. Itsekkin olen katsonut monta kertaa esityksen yle areenasta.
Tarkoittanet studioversiota? Kyllähän se live-versio löytyy kun vaan osaa etsiä...