Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Euroviisut 2019 Israelissa

Srbuk – Walking out

*****
15
16%
****
31
33%
***
34
37%
**
12
13%
*
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 93

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Biisi aika blaah, mutta solisti kuulostaa tosi hyvältä -toivottavasti myös livenä!

Jos oikeasti yltäisi aina voittoon asti, niin menee kirkkaasti sen riman yli, että tulen näitä karkeloita vielä ensi vuonnakin seuraamaan. Eli olkaatten varoitettuja! :heh:

Anastacia? :roll: Huono vertaus, koska Anastacialla on kova, karu raakkuva ääni ja tällä mimmillä voimakas mutta myös "taipuisa".
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
Renaissancefire
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1110
Liittynyt: 13 Maalis 2015, 15:14
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Renaissancefire »

Ihme_Mies kirjoitti: 11 Maalis 2019, 15:16 Jos oikeasti yltäisi aina voittoon asti, niin menee kirkkaasti sen riman yli, että tulen näitä karkeloita vielä ensi vuonnakin seuraamaan. Eli olkaatten varoitettuja! :heh:
Tuskin voittaa muualla kuin minun päässäni. :lohduton: :heh:

Kiinnostavaa nähdä millainen esitys tähän tulee.
E guardavo il mondo da una porta mai completamente aperta

Avatar
Ihme_Mies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2667
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 14:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Ihme_Mies »

Kyllähän tuolla "Sinätuubissa" jotkut tosissaan veikkaa tätä voittajaksi. Vedonlyöntitilastoa tälle vuodelle en ole vielä katsonut...
"With or without religion, you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion."
Steven Weinberg

Avatar
jamira
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2315
Liittynyt: 29 Huhti 2010, 00:15

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja jamira »

Yyh olen alkanut inhoamaan tätä alle 24h jälkeen. Hirveän epämiellyttävä kappale jonka sävelkulku menee ihan toisin kuin aivoni aina odottavat seuraavaksi. :sekava: :plop:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

jamira kirjoitti: 11 Maalis 2019, 15:30 kappale jonka sävelkulku menee ihan toisin kuin aivoni aina odottavat seuraavaksi. :sekava: :plop:
Minusta tuo olisi kappaleelle ansio. Tämä kuitenkin soutelee kovin arvattavia latuja.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
TomBoi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2210
Liittynyt: 04 Marras 2016, 17:16
Paikkakunta: Vantaa

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja TomBoi »

:armenia: :armenia: :armenia: :armenia:

Tämä oli pieni pettymys, sillä odotin Srbukilta jotain huippua ja omaperäistä, mutta tämä on sinänsä melko perusbiisi. Yltää silti heikkoon neloseen.
MKuvau!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Hyvä Armenia, menee kymppisakkiin studiopuntarissani. :tapu:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Pete »

Todella tylsä biisi. :lohduton: Minuutin kohdalla jo odotin loppumista. Melkoinen melodian mahalasku viime vuoteen verrattuna.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Imu on hukassa kuin noh... joo :heh: ... en tiedä millä. Tuotannosta löytyy jotain ihan hauskoja elementtejä. Kertosäkeen torvet ovat soundiltaan vinkuvan jylhät ja kitara räpyttelee mukavasti, mutta kappale ei tunnu etenevän mihinkään. C-osan laskeutumisesta modulaation avulla kertsiin on notkahduksista puuduttavin. En pääse kappaleen tunnelmaan sisään. :eiei:

Avatar
Teräsbekoni
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11303
Liittynyt: 26 Touko 2012, 10:59

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Teräsbekoni »

Minulle kävi tämän viisuvuoden kanssa päinvastoin kuin ilmeisesti monelle muulle täällä: aluksi taso vaikutti mainiolta, mutta nämä viime hetken sisäiset valinnat laskivat yleiskuvaa selvästi. Enimmäkseen laskelmoitua ja ylituotettua huttua, jolla tuskin voitettaisiin minkään maan karsintoja. :draamaa:

Sama pätee myös tähän biisiin. Geneerinen tekele, josta ei välity tunne tai etenkään armenialaisuus millään tavalla. Nippa nappa kolme tähteä.
ESC24 TOP-10: 1. Kroatia 2. Itävalta 3. Liettua 4. Norja 5. Alankomaat 6. Iso-Britannia 7. Latvia 8. Azerbaidžan 9. Ruotsi 10. Viro

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Rousku kirjoitti: 11 Maalis 2019, 17:06
jamira kirjoitti: 11 Maalis 2019, 15:30 kappale jonka sävelkulku menee ihan toisin kuin aivoni aina odottavat seuraavaksi. :sekava: :plop:
Minusta tuo olisi kappaleelle ansio. Tämä kuitenkin soutelee kovin arvattavia latuja.
Onko esimerkkejä sellasista viisuista, joissa sävelkulku menee arvaamattomasti? :uujee: Mulle ei tuu mieleen äkkiseltään.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aancon kirjoitti: 16 Maalis 2019, 17:32 Onko esimerkkejä sellasista viisuista, joissa sävelkulku menee arvaamattomasti?
Three minutes to Earth.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Ah, sitä rakastankin :surrur:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Jos Unkarissa olisi 2017 valittu Fall like rain, niin siitä olisi ollut toinen. Ehkä yllättävästi poukkoilevat melodiat jotekin soveltuvat kuvaamaan nimenomaan putoavaa liikettä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mun mielestä myös tän vuoden Unkarissa melodia ei mee odotetusti kertsin toisessa lauseessa. Se jotenkin häiritsee mua. Se vika nuotti on väärä :mrgreen:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Vieläkään ei ole selvinnyt, ketkä tämän laulun ovat tehneet?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Wikipedia on (ainakin välillä) ystävä. :supati:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Mikä/kuka/ketkä on/ovat Lost Capital and tokionine?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Googleta hyvä ihminen. :roll: :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Kokeilin, mutta en löytänyt nopeasti mitään mikä olisi minulle selvittänyt asiaa tarpeeksi.

Onko siinä siis ensinnäkin kaksi eri asiaa? Onko tokionine kirjoitettu oikein (toki on...)
Rise, angel, shine, love!

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Vuoden vastenmielisin esikatseluvideo. Onko tämä jotain #metoo-kampanjaa taas? Minulla on vakava #metoo-allergia. Koko biisi henkii muutenkin ties mitä miesvihaa ja feminismiä niin pitkälle, että kovin korkealle ei minun puntarillani tule olemaan asiaa. Muutenkaan ei ole pätkääkään kiinnostava kappale. Videosta rankaisen nyt kuitenkin kaikkein eniten, anteeksi.

**
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1980
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Miten saat tästä leivottua jonkun #metoo videon. Tässä lauletaan väkivaltaisesta suhteesta ulospääsystä, se ei tee tästä automaattisesti mitään miesvihaa leipovaa videota. Lakatkaa nyt herran jestas triggeröitymästä jokaisesta asiasta. Itseä ärsytti ja ärsyttää edelleen kaikki #metoo tuputtaminen, mutta tässä lauletaan oikesta ja isosta ongelmasta. Vähän niinkuin se Unkarin Running oli, vai onko se jotenkin hyväksyttävämpi biisi, koska laulaja on mies? Vai oliko se ok, koska se oli ennen koko #metoo kohua?
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Creeperqueen kirjoitti: 17 Maalis 2019, 15:05 Vai oliko se ok, koska se oli ennen koko #metoo kohua?
:joojoo:

Pätkääkään en arvosta sitä, että jostakin seksuaalisesta ahdistelusta, väkivallasta yms. on tehty jokin h*lvetin muoti-ilmiö. Pahoittelut siitä, että mielipiteeni noin ärsyttää.
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
WildDance
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10648
Liittynyt: 14 Kesä 2012, 20:58

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja WildDance »

Mä oon ihan rakastunut tähän. :ihana: Biisin sanoma jotenkin kolahtaa tällä hetkellä.
"I'm gonna stand here like a unicorn
Out here on my own

Baby, promise me you'll hold me again
I'm still broken from this hurricane"

🦄🌪️

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja sziget »

Kas miten eri tavoin näitä voi katsoa. En ajatellut #metoota, jonka lieveilmiöistä olen hyvin tietoinen, vaan pidin videota sopivan abstraktina päähenkilön tunteiden kuvana. Tönivän miesjoukon tulkitsin edustavan sitä yhtä tyyppiä, josta hän puhuu, eikä miehiä yleensä. Miehen "monistuminen" ilmaisee, että kuvio toistuu eikä löydy suuntaa, johon paeta.

Kappale on tehokas vaikkei superkiinnostava. Pitää kyllä hereillä. Hiljentyminen ennen finaalia erottuu.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Tää taisi avautua tänään mulle hieman paremmin. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19774
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Tässä ilmeisesti biisin ensimmäinen julkinen live-esitys:


Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aancon kirjoitti: 16 Maalis 2019, 18:51 Mun mielestä myös tän vuoden Unkarissa melodia ei mee odotetusti kertsin toisessa lauseessa. Se jotenkin häiritsee mua. Se vika nuotti on väärä :mrgreen:
Ehkä olen kuunnellut niin paljon Bartókia ja Kodálya (=kansanmusiikkivaikutteista unkarilaista klassista musaa viime vuosisadalta), että se sävelkulku on minusta ihan normaali? Ja hyvä että sellaisia kuulee viisuissakin.

Ai niin tämä oli Armenian ketju. Totean, että skippaan biisin kun se tulee soittolistalla vastaan :sorivaan:. Varmaan pärjää ihan kohtalaisesti. mutta tuntuu vain että olen kurkkuani myöten täynnä tuollaista normipopvoimaantumista.
Rise, angel, shine, love!

Puhvelii
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 362
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 16:10

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Puhvelii »

Järkytyin, kun sain selville, että kertosäkeessä lauletaan "Walking Out, oooh". Minun korvaani se kuulostaa ihan "What Can I Do?". En voi olla ainoa joka kuuli noin. :eiei:

Avatar
Requel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7490
Liittynyt: 29 Syys 2016, 13:32

Re: Armenia 2019: Srbuk – Walking out

Viesti Kirjoittaja Requel »

Srbuk ei selvästikään ollut tyytyväinen live-esitykseensä Espanjassa. :lohduton: Jännitys näky erityisesti loppua kohden kun ei saanu enää otetta kappalesta ja esityksen jälkeen käveli lavalta pois vähin äänin hyvin pettyneen oloisena. Palasi hetken päästä kuitenkin kiittämään. Kaikki sympatiat kyl Srbukille <3 Teki riipivää nähä walking out livenä. En tarkota kappaletta vaan sitä millä tavalla käveli pois estraadilta esityksen jälkeen. :nyyh: Kiroon jo valmiiks ihmiset jotka tulee tuomitsemaan Srbukin huonoks laulajaks varmaks karsiutujaks huonoks elämässä jne. mut toivottavasti kannustajat huutaa kovempaa. :eiei:

Ilmeisesti oli jotain teknistä häikkääkin esityksessä. n. 2:20 alkaa vaikeudet & tossa ei näy (onneks) sitä kun Srbukki jatkaa kävelyy lavalta pois. :kups:


E: ok, täs twiitis näkyy että oli ihan jopa hermoromahduksen partaalla lopussa: :eeek: :lohduton:
https://twitter.com/AverageViewer/statu ... 7456902144

Ja nyt kun katon esitystä tarkemmin niin sai kyllä korvahärpikkeet kyytiä jo kesken esityksen.
👼 Definitely not an angel 👼
:twisted: but I'm not that evil, ya know? :twisted:

Lukittu