Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Euroviisut 2019 Israelissa

Katerine Duska – Better love

*****
14
13%
****
26
25%
***
32
31%
**
21
20%
*
11
11%
 
Ääniä yhteensä: 104

dennispizza
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Tammi 2018, 13:51

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja dennispizza »

Finaalin huonoin yhdessä Saksan ja Iso-Britannian kanssa. :niinpa:

murka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2630
Liittynyt: 08 Loka 2008, 16:31

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja murka »

Minulle tämä oli silkkaa Duskaa.

Avatar
lumi11
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1147
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 17:35

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja lumi11 »

Katerinella oli kauniit kädet.

Kappaleessa on kohta, joka on sävelkulultaan pätkä Thirty seconds to marsin The Killistä.


Loppua kohden Katerinen laulupakka alkaa levitä, mutta toisaalta finaaliesitys oli parempi ja miellyttävämpi kuin semi.
Tavallaan hauska esitys, koska oli jotenkin niin outo.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Jonttu kirjoitti: 06 Maalis 2019, 22:05 Ainakin on bedö lööv ku se edellinen lööv-biisi joka pudotti blackböödin.
Kummastakin on hirveydessään muodostunut minulle jonkinlainen guilty pleasure. Tämän live-esitys pyjamamiekkailuineen huvittaa minua kovasti, samoin kuin se edellinen vedellä läträys.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Timoteus kirjoitti: 07 Maalis 2019, 00:00 Päädyin kuuntelemaan Embodiment-albumia. Se on mielettömän hyvä. :ihana: Ihanan melodisia biisejä ja erityisesti ilmavia sovituksia, joissa Katerinen ääni pääsee oikeuksiinsa.
Vinkistäsi päädyin nyt kuuntelemaan. Miksei Katerinen viisubiisi voinut olla jotain tällaista? Toisaalta en tiedä olisiko ääni siltikään livenä ilman apuvälineitä pelannut kunnolla. Mutta tätä levyä voin minäkin suositella!
Viimeksi muokannut Rousku, 20 Touko 2019, 00:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
JuliaS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3507
Liittynyt: 19 Helmi 2012, 23:28

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja JuliaS »

Jotenkin solistin ääni ja lavaliikehtiminen tuntui lopulta olevan eri maailmasta puuterintyllisen esityksen kanssa.
Like a monument to all the time we spent

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tämä on oikeasti aivan hirveä. :rofl: Tappelee kyllä rajusti jatkopuntarini jumbosijasta.
Meow cat, please meow back.

Avatar
MissBucharest
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1307
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 20:48

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja MissBucharest »

JuliaS kirjoitti: 20 Touko 2019, 00:12 Jotenkin solistin ääni ja lavaliikehtiminen tuntui lopulta olevan eri maailmasta puuterintyllisen esityksen kanssa.
Joo, tämä esitys olisi tarvinnut vähän voimallisemmat asusteet, eikä mitään pinkkiä hörhelöä.
Korona tulee kyllä, mutta minä määrään päivän.
-Corona-chan

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Täällä foorumeilla on iloittu paljon muun muassa Ruotsin puhelinäänipisteiden vähyydestä, mutta itselleni finaalin kohokohta oli tämän floppaaminen. Pelkäsin tämän kammotuksen päätyvän johonkin top 10 sijoitukseen, kun tätä on kaikilla ulkomaalaisilla viisufoorumeilla ym. hypetetty. Ihana nähdä, että Kreikastakin on tullut tavallinen kuolevainen viisuissa (kaksi karsiutumista ja heikkoa finaali sijoitusta viimeisen 4 vuoden aikana) :joojoo:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
jdjj22
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2960
Liittynyt: 29 Maalis 2014, 20:58

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja jdjj22 »

Kovinkaan eheä tämä ei ollut lavalla, ei katsottuna eikä kuunneltuna. Biisistä pidän yhtä kaikki edelleen,
vaikka Katerine olisikin ansainnut jotain omalaatuisempaa esitettäväkseen. Siitä olen yhtä mieltä ettei
Kreikan aiemmassa menestysputkessa ihan jokainen onnistuminen tullut laadulla ja vaihtuvuutta kärkipäässä
on useimmiten miellyttävää nähdä :joojoo:
Pieni ripaus örgyn pörgöniä parantaa viisua kuin viisua - Terveisiä kielipuolueesta :kaunis:
Kaikesta pitäisi olla jotain mieltä ja jos et ole, olet kuukauden joka toinen lauantai Putinin tukija,
joka syö makkarakeittoa suoraan saappaasta.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Creeperqueen kirjoitti: 21 Touko 2019, 12:49 Ihana nähdä, että Kreikastakin on tullut tavallinen kuolevainen viisuissa
No joo, mutta maalla on niin vahva oma musiikkiscenensä, että olisi kiva heidänkin menestyä välillä, vaikka omanlaisella etnobiisillä. Sirtakia mukaan ja vaikka kokeiluun ensin jossain modernissa pop-kappaleessa. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Creeperqueen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1982
Liittynyt: 20 Huhti 2011, 00:34

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Creeperqueen »

Joo, ei minua siis Kreikan menestyminen haittaa, jos biisi on hyvä. Viime vuonna harmitti, kun eivät päässeet finaaliin, etenkin kun edellisenä vuonna olivat päässeet sinne keskinkertaisella kappaleella. :niinpa:

Omat suosikkini kreikalta ovat olleet juuri niitä, jossa on ollut etnisiä vaikuttimia mukana. :joojoo:
2023: Cha Cha Cha, 2022: In Corpore Sano, 2021: Shum, 2020: Chains On You, 2019: Hatrið mun sigra, 2018: Viszlát nyár, 2017: Line, 2016: LoveWave

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Mä oon pitänyt kaikista eniten Demyn viisusta viimeisen viiden vuoden aikana. :puna: Sitä ennen olikin ihana Rise Up. :ihana: Jotain tuollaista etnistä kaipailisi viisujen joukkoa värittämään.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ :raaps: Eihän Demyn viisu ollut etninen?

Rise Up piti kuunnella kun unohtanut kaiken muun paitsi kertsin. Joo, ei lukuvei toistoon kaatunut. Kuinka monta kertaa tässä on raisap? Etenkin olin unohtanut alun hautajaistorvet. Paljon muuta hyvää en nyt löydä.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti: 21 Touko 2019, 16:47 Eihän Demyn viisu ollut etninen?
Rise Upia tarkoitin. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41813
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Kreikka 2019: Katerine Duska – Better love

Viesti Kirjoittaja Rousku »

JuliaS kirjoitti: 20 Touko 2019, 00:12 Jotenkin solistin ääni ja lavaliikehtiminen tuntui lopulta olevan eri maailmasta puuterintyllisen esityksen kanssa.
Koin tämän kokonaisuuden jotenkin barokkisena - kiharaisen pompöösin liioittelevana, pitseineen ja puutereineen kaikkineen. Siihen tuo liikehdintä ja äänen teennäisyys ja biisinkin jytinä istui kuin nenä päähän. Vielä kun Katerine olisi saanut korkeimmat äänet niin ylös kuin piti (nyt jäivät piinallisen vajaiksi). Ja sitä en tiedä, mitä tekemistä paremmalla rakkaudella asian kanssa oli. Omenaa lavalle olisin kaivannut, tai sen jätti-ilmapallon lävistämistä miekoilla. Taidan olla ainoa, jolla tämä nousi sopivasti överin lavaesityksen myötä?

Siis google-kuvahaku sanalla barokki antaa juuri tämän esityksen näköisen tuloksen. Tällainen taidehistoriallinen assosiaatio. Lieneekö sitä tavoiteltu ihan tarkoituksella? Kuvasto on kuin jostain varhaisbarokin oopperasta (no joo, vaikka olenkin vanha, en ollut itse silloin 1600-luvun alussa katsomassa...)
Rise, angel, shine, love!

Lukittu